Új hozzászólás Aktív témák
-
ERDÉSZ
újonc
Szerbusztok.
Első botladozásom a villanyosok világában
Kaptam egy kifogástalan állapotú merida 500 pedelec gépsárkányt 4 sebességű váltóst.https://richlew.wordpress.com/total-ev-merida-pc-500-pedelec-electro-magnetic-powered-bicycle/
Motor:
Gearing: 240W continuous (390W peak) motor drives
Töltő:
INPUT-115/230vac 60/50Hz 3/1.5A
OUTPUT-24 VDC/2.3A
Akku:
2 x 12V 9.0Ah( TLA1290 12V 9.0Ah sealed lead acid battery )
Length 151 x Width 65 x Height 94mm
-----------------------------------------
Mivel a motor elbírna egy combossabb akupakkot is ( 24v-ost sealed lead acid battery ) mekkora és milyen akkupakkot bírna el büntetlenül a rendszer?
Jelenleg a motor 240W continuous (390W peak)Esetleg érdemessebb lenne 36v-osra átszerelni?
Nem a végsebesség számít inkább az erő.Pecázós pedelec lenne földes úttal.(4 sebességű váltós)
Ebben kérnék segítséget.Előre is köszönöm. -
ERDÉSZ
újonc
-
ERDÉSZ
újonc
Szerbusztok.
Kóstólgatom ezt a masinát.
Nincs rajta gázkar csak tekeréskor segít.
A régi rossz akukat lecseréltem 2db 14 Ah-ra a dobozt 8cm-rel meghosszabbítottam.Minden jónak tűnik.
Mivel nincs viszonyítási alapom nem mentem még villanyos "binyiglivel" kissé furcsálom
-a leg váratlanabb időpontban segít rá
-a leg váratlanabb időpontban a segítést szünetelteti
-20 km/h körül lekapcsol majd 4,5 mp után bekapcsol kvázi dadog ( ?),nagyon hektikus a segítsége,mindez sík aszfaltos úton.
15 km-t mentem idáig vele.
7 km-t erős szembeszéllel tekertem de nem görcsölt látványossan.Mivel 100kg + os vagyok ez a hektikus ki-be kapcsolgatást eredményezheti az elektronikai védőrendszere?
A sönt vastagítással ( nagyobb A ) megszünik ez vagy csak én pánikolok.1---A kérdésem hol itt a sönt ?
eredeti dolgok begyantázva
TR 90 24VDC SC A
CONT NO 30A 28V DC/240V AC
-------------------------------
853KO(M)
-------------------------
HP 3120
9851
-------------------------2---Ha ezt megveszem átlehet alakítani gázkarosra?
vezérlőegység 24V/350w
" 1 fázisú, fogaskerék nélküli, szénkefés, 2 vezetékes villanymotorhoz "
Mit jelent az hogy " fogaskerék nélküli " ?? -
ERDÉSZ
újonc
Még vezérlőt nem töltöttem fel ide.
Aprilia enjoy is ezt a középmotort kapta kvázi testvérek.
Ezeket a fórumokat nézegetem szorgalmassan.
A régi rendszerre(vezérlőre) szerintük nem lehet rátenni mivel 3 dolog szabályozza a rásegítést
Profiknak lehet sikerül de én nem vagyok az.
A hét közepén leszedem a " motort " és szétborítom.Átnézés,zsírozás,csapágy és fogaskerék mustra.
Akkor lefotózok mindent( már csak azért is mert össze akarom precízen rakni isHa esettleg lepusztul a vezérlő az újjabbal megpróbálom a gázkart.
Teljes lepusztulás esetén BAFANG kitt.
Már van érdeklődő a haveri kőrből eladásra is,a hölgyeknek bejövős2 okosságot találtam.( google fordító segít )
-" Ha percenkénti 48 kör / percet meghalad, a segítség leáll, és amint úgy érzi, hogy a pedál megereszkedett, az ütem csökken..."
-" egy "trükk" van, a kártyán van egy "fehér huzal", amely vágás esetén lehetővé teszi ezeket a funkciókat a választó
de az akkumulátor kiszárad nagyon gyorsan
át 21 km / h „nem EPAC” autonómia 30 km
a my'd tesz egy interruttorino számára átvált a normálról a "megszakított fehérre": a "nem epac = just motor" funkciót használtam bizonyos éjszakák, amikor visszatértem a munkából, amikor fáradt voltamEzt a "trükköt" nem reklámozzák, mert nem használható a szabályzatokkal, de egy belső megjegyzést kaptam, amelyben le van írva.
Ugyanabból a belső jegyzetből azt gyanítom, hogy a motor sokkal erősebb, mint a megengedett (talán 500W) hanem csak elektronikusan jogi korlátok ...."blogg
http://apriliaenjoy.blogspot.com/p/la-centralina.htmlfórum
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=18505&hilit=aprilia -
ERDÉSZ
újonc
-
ERDÉSZ
újonc
Szerbusztok.
pedal tengely jelado(PASS)
Lánc utánállítás közben rápislantottam a vezérlésre,a gázkar bekötése miatt.
A PASS jeladó 3tagú csatlakozóján ezt találtam.
Fehér a Pirossal szemben
Piros a Fehérrel szembenÁÁÁÁÁÁÁ !!!
Most akkor mivan?
Ha ez gyári akkor hogy?
Ha ez valami maszek akkor hogy?A többi csatikon minden rendben szín a színnel van.
Mint írtam 20km körül logikátlanul ki-be kapcsolgat szerintem függetlenül a tekerés intenzításától.
Mind ezt sík úton.Kvázi dadog.Ha a PASS el van kötve akkor a nyomaték szenzor vezérelte idáig úgy ahogy?
Roncsolás nélkül átcserélhető a két fordítottan bekötött szál vagy új 3-as csatiba tegyem inkább.
Hogy hívják ezt a műanyag csatlakozót mert vennem kell akkor holnap.
Előre is köszönöm a segítségeteket. -
ERDÉSZ
újonc
-
ERDÉSZ
újonc
Megoldódott de nem lett megfejtve a hiba.
A régi 3-as csatlakozó helyett másik,a szín kombináció maradt ( Pi-Fe,Fekete-Fekete,Fe-Pi )
Ma 16km beletekerve és megszünt a dadogás(ki-be kapcsolgatás)Rendesen teszi a dolgát hiba nélkül
A fehér szál elvileg a jelvivő szál.Na most meglehetett szakadva vagy bent a csatlakozóban volt valami kehe.Nagyon incifinci minden,mini fit csatlakozó-mini kábelsaruk-mini vastagságú vezeték.
Mivel most tökéletes a pedelec rendszer nem kell a gázkarosítás.Kaptam egy gyári csomagolt gázkar szettet elteszem későbbre.