Új hozzászólás Aktív témák
-
ERDÉSZ
újonc
Még vezérlőt nem töltöttem fel ide.
Aprilia enjoy is ezt a középmotort kapta kvázi testvérek.
Ezeket a fórumokat nézegetem szorgalmassan.
A régi rendszerre(vezérlőre) szerintük nem lehet rátenni mivel 3 dolog szabályozza a rásegítést
Profiknak lehet sikerül de én nem vagyok az.
A hét közepén leszedem a " motort " és szétborítom.Átnézés,zsírozás,csapágy és fogaskerék mustra.
Akkor lefotózok mindent( már csak azért is mert össze akarom precízen rakni isHa esettleg lepusztul a vezérlő az újjabbal megpróbálom a gázkart.
Teljes lepusztulás esetén BAFANG kitt.
Már van érdeklődő a haveri kőrből eladásra is,a hölgyeknek bejövős2 okosságot találtam.( google fordító segít )
-" Ha percenkénti 48 kör / percet meghalad, a segítség leáll, és amint úgy érzi, hogy a pedál megereszkedett, az ütem csökken..."
-" egy "trükk" van, a kártyán van egy "fehér huzal", amely vágás esetén lehetővé teszi ezeket a funkciókat a választó
de az akkumulátor kiszárad nagyon gyorsan
át 21 km / h „nem EPAC” autonómia 30 km
a my'd tesz egy interruttorino számára átvált a normálról a "megszakított fehérre": a "nem epac = just motor" funkciót használtam bizonyos éjszakák, amikor visszatértem a munkából, amikor fáradt voltamEzt a "trükköt" nem reklámozzák, mert nem használható a szabályzatokkal, de egy belső megjegyzést kaptam, amelyben le van írva.
Ugyanabból a belső jegyzetből azt gyanítom, hogy a motor sokkal erősebb, mint a megengedett (talán 500W) hanem csak elektronikusan jogi korlátok ...."blogg
http://apriliaenjoy.blogspot.com/p/la-centralina.htmlfórum
https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=18505&hilit=aprilia