Új hozzászólás Aktív témák

  • ERDÉSZ

    újonc

    válasz big-J #957 üzenetére

    Még vezérlőt nem töltöttem fel ide.

    Aprilia enjoy is ezt a középmotort kapta kvázi testvérek.
    Ezeket a fórumokat nézegetem szorgalmassan.
    A régi rendszerre(vezérlőre) szerintük nem lehet rátenni mivel 3 dolog szabályozza a rásegítést :(
    Profiknak lehet sikerül de én nem vagyok az.
    A hét közepén leszedem a " motort " és szétborítom.Átnézés,zsírozás,csapágy és fogaskerék mustra.
    Akkor lefotózok mindent( már csak azért is mert össze akarom precízen rakni is :)

    Ha esettleg lepusztul a vezérlő az újjabbal megpróbálom a gázkart.
    Teljes lepusztulás esetén BAFANG kitt.
    Már van érdeklődő a haveri kőrből eladásra is,a hölgyeknek bejövős :)

    2 okosságot találtam.( google fordító segít )

    -" Ha percenkénti 48 kör / percet meghalad, a segítség leáll, és amint úgy érzi, hogy a pedál megereszkedett, az ütem csökken..."

    -" egy "trükk" van, a kártyán van egy "fehér huzal", amely vágás esetén lehetővé teszi ezeket a funkciókat a választó
    de az akkumulátor kiszárad nagyon gyorsan
    át 21 km / h „nem EPAC” autonómia 30 km
    a my'd tesz egy interruttorino számára átvált a normálról a "megszakított fehérre": a "nem epac = just motor" funkciót használtam bizonyos éjszakák, amikor visszatértem a munkából, amikor fáradt voltam

    Ezt a "trükköt" nem reklámozzák, mert nem használható a szabályzatokkal, de egy belső megjegyzést kaptam, amelyben le van írva.
    Ugyanabból a belső jegyzetből azt gyanítom, hogy a motor sokkal erősebb, mint a megengedett (talán 500W) hanem csak elektronikusan jogi korlátok ...."

    blogg
    http://apriliaenjoy.blogspot.com/p/la-centralina.html

    fórum
    https://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=18505&hilit=aprilia

Új hozzászólás Aktív témák