Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Sajnos, nekem elég gyenge az angolom. Vki megírhatná az embernek, hogy Androidon ilyenkor nem az e-mailes igénylősdi a megoldás, hanem a friss verziót fel kell tenni az APKMirror -ra és ezt a honlapján közzétenni. Lásd: TubeMate
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
baluka
tag
válasz Somatom #1903 üzenetére
Ami az Androidnál az .apk, az az iOs.nél az .ipa, amennyiben megvan az .ipa (akár netről letöltve, akár a már készülékre telepített appból visszanyerve) az impactorral fel tudom telepíteni, igaz, nem olyan egyszerűen mint egy .apk-t (nem ellenőrzött appok angedélyezése), jár vele egy kis macera, de semmi olyan amit egy it oldalon fórumozó mezei user ne tudna kisujjból megoldani...
-
baluka
tag
válasz Runner_fxr #1905 üzenetére
Pontosan, csak ugyebár itt is érvényes: egy lépéssel a másik oldal mindig előrébb jár, mondom ezt mindenféle mellékzönge nélkül, még mielőtt valaki félreértene...
-
-
Somatom
veterán
Jövök sörökkel a tippért, manageltél nekem egy új bringát! Köszönöm!
Első tapasztalatok:
Kb. 10 perc volt a művelet. Ahogy korábban írtam, a firmware -hez nem nyúltam, maradt a gyári legfrissebb 4.7.1. Szerencsére a német fórum híreszteléseivel ellentétben az Unlocker ezen a firmverzión is kezeli a régióállítást. Átállítottam US -re a régiót (32Km/h korlát) és 1600 -ra a kerék kerületet. Ez elég melós, mivel a program nem enged számjegybeírást, csak egyesével bökdösést, ami 2200 -ról indulva jó kis ujjgyakorlat. Felezni akartam, hogy az órán utána felezett sebességértékekkel tudjak számolni, de 15xx -nél "körbefordult" a számláló és visszaállt 2200 -ra. Úgyhogy kezdhettem előlről a bökdösést. Így lett végül 1600. Lehetne még vele játszani, de sztem nem érdemes. Telós GPS -en mérve a bringa szerinti 30, az most kb. 40Km/h. Sztem nagyjából ez a móka vége, innen a motor teljesítménye a szűk keresztmetszet. Azzal meg nem szeretnék játszani és nincs is rá igényem, mert nekem így tökéletesen megfelel a bringa.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sanzi89
addikt
-
-
simonjoe
senior tag
...25 és 32 között, csak árnyalatnyi a különbség. Képesek vagytok mókolni miatta? Keskenyebb, nagyobb nyomású gumik, a csapásszám 80-vagy fölötti tartása és már meg is van a kívánt sebességkülönbség. Azért arra is kíváncsi lennék, h ezt a vitatott 25km/h-s sebességet hányan tudjátok folyamatosan tartani.
Joe
-
sxxorp
őstag
válasz simonjoe #1916 üzenetére
27,1km/h átlagot mentem egy 25Km/h-ánál korlátozó e-bike-kal 5%-kal nagyobbra vett kerékmérettel, kb. 10 km-en Népliget - Újpest-Városkapu között, de jobban élveztem volna, ha nem a motor pihen az emelkedőket, indulásokat kivéve... Voltaképp így keményebben tekerek, mint nem e-bike-kal
Hkorn: Nem növelni kellene?[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
..10km-t a falusi banyák mennek közértes kiruccanásra, én ekkora távra nem veszem elő a bringát.
A 27 feletti átlag nem rossz, persze mihez képest. Valszeg én egészen más aspektusból tekintek erre a témára mint itt a többség, és ezért is gondolom, h a 25 bőven elég. Mint régebben írtam, én a sebességet nem tekintem paraméternek kerékpározás közben, persze összefügg a többi tényezővel igen szorosan. Ennek ellenére a nyeregben eltöltött kellemes idő ami számomra sokkal fontosabb mindennél, hogy tudjak, egy fél, netán egész napot tekerni, h ez idő alatt a holdig jutok fel, vagy csak a szomszéd településig, na az nekem tök mind1."Hkorn: Nem növelni kellene?"
Fizika, kerületi sebesség?????[ Szerkesztve ]
Joe
-
Somatom
veterán
Dehogyis! Persze, hogy csökkenteni kell. Látod, hogy én is csökkentettem a kerületet 2200mm -ről, 1600 -ra. 1 Coll -> 25,4 mm. Aztán átmérőből tudsz kerületet számolni (d x pi), amiből kijön az X kerékfordulathoz tartozó sebesség m/s -ban. 1 m/s pedig 3,6Km/h.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1924 üzenetére
Azt nem tudom, mivel egyszerre csináltam a kerékkerület és a régióállítást. De, ha szeretnéd, akkor holnap visszaállítom gyárira a kereket és megmérem GPS -szel az órát.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1926 üzenetére
Ez a StepsUnlocker kell hozzá, meg net a telón. Androidon úgy müxik, hogy elindítod, kapcsolódsz bluetoothon a bringához, mint ahogy az Etube -bal. A program beolvassa a bringa adatait és van benne egy full licenszkérési opció (a bringa motorszámához kötött). Megadod az e-mail címed, elküldöd az üzenetet és kifizeted a licenszdíjat (van közvetlen bankkártyás opció is, de én Paypal -lal fizettem). Aztán kapsz egy e-mail -t a licenszkulcsoddal. Ráböksz a linkre és a teló felajánlja, hogy a StepsUnlockerrel nyissa a linket. Kiválasztod és ezzel elérhetővé válik az app összes funkciója. Sztem jól ki van találva, minden lépés adja magát. A régió opció is tök egyértelmű.
Magáért az alap alkalmazásért én még a Playen tudtam fizetni (tán 1 Euró volt), de mivel onnan törölték, így most a korábban linkelt e-mail címen kell kérni a fejlesztőtől.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz simonjoe #1931 üzenetére
Te is tudod, hogy ez nem így van. Rásegítés nélkül az én bringám egy nehéz tank és nincs olyan gomb, amitől ledobna magáról 10-15 kilót, hogy hegynek fölfelé ideális legyen analóg tekeréshez. Szóval, ha bringás lennék, akkor a tekerés, edzés, fejlődés, táplálkozás, pulzus, meg a többi hasonló körítés érdekelne és nem a rásegítés.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HKorn
addikt
válasz Somatom #1932 üzenetére
Én kicsit a kettő között vagyok, alapvetően bringásnak tartom magam, de semmiképp a nagyon komoly fajtából, se nem táplálkozok hozzá tudományosan, se nem mérek pedálfordulatot meg ilyesmiket. Pedelecet is elsősorban analógként használom edzeni, ez még jobb is mert a +8kg az megedz. Ugyanakkor imádok erdőben, hegyekben kirándulni bringával, oda meg kell a rásegítés, mert anélkül, csak szenvedés lenne az 1000m szintemelkedéses túra, nem élvezet.Emelett van egy XC montim is, ehhez képest pille súlyban, azzal szoktam néha bringautas aszfalton csapatni, de hegyre nem vinném.
Run&Ride
-
Somatom
veterán
Tudod, kicsit fura nekem ez a kategorizálás. Amikor épp kamiont vezetek, akkor kamionos vagyok? És amikor személyautót, akkor személyautós, amikor motort, akkor meg motoros? Most akkor melyik? Ha többet vezetek kamiont, mint személyautót, akkor papírszemélyautós vagyok?
Más megközelítésben a bringa tulképp minek minősül? Az a fura, aki egy sporteszközzel közlekedik, vagy az, aki sportolásra használ egy közlekedési eszközt? Szóval, hogy is van ez?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1932 üzenetére
Nyilván mindenki másra használja a bringáját, én 1993-tól 2014-ig analóg montival mentem, de rendesen a hegyekbe, akár hetente háromszor is tekertem 2000m szintet. 2014 óta használok pedelec montit. Szerintem minden azon múlik hogyan használod a bringát, alapvetően a felhasználón múlik, hogy mennyi lesz a végén a sportérték. Analóg bicóval is lehet úgy menni, hogy sport kb nulla, ez pedelec-el sincs másként. Persze hazudnék, ha azt mondanám, hogy most is ugyan olyan a bringás kondim mint mondjuk 10 vagy 15 éve, amikor éjjel nappal montiztam. Sajnos jóval kevesebb az időm bringázásra, és nyilván nincs is olyan kondim mint anno. De ez nem azt jelenti, hogy amikor hétvégente elmegyek az E-Enduro bicóval, akkor az a lustaságról, csalásról szólna. Én ugyan úgy megfingatom magam mint az analóggal régebben. Nem jövök haza kipihenten, ugyan úgy dög fáradtan ülök le egy pohár sör mellé. Megtehetném ma is, hogy analóg Enduro bicóval mennék. De azzal fele annyit tudnék mint a rásegítésessel. Nálam erről szól. Én bele adok ugyan úgy 100%-ot a bringázásba, csak ugye a mostani 100%-om kb a régi kondim 50%-nak felel meg. Ezt kiegészítem a rásegítéssel, és ugyan ott vagyok mint anno, ugyan azokat a köröket lenyomom, csak ritkábban. Nálam úgy néz ki a dolog, hogy a túra elején ahol lehet kikapcsolom a rásegítést, és eleinte csak eco, majd a túra vége felé ahogy fáradok, emelem a rásegítést. Illetve egy-egy nagyobb mászás végén könnyítek a terhelésen, hogy ne 170-180-as pulzussal kezdjem meg a lefelé zúzást.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #1936 üzenetére
Te a rásegítést is sportolásra használod, ez világos. Én meg arra, hogy ne izzadjak meg, hiszen egy közlekedési eszköznek nem az a célja, hogy az ember lógó nyelvvel jusson el A -ból, B -be.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Bib
őstag
válasz Runner_fxr #1935 üzenetére
Kíváncsian várom, mit írsz majd, mert akkor én is megjátszom.
-
sxxorp
őstag
válasz simonjoe #1919 üzenetére
Megnézném, hogy a fellengzős, öncentrikus dumáddal mikor mennél 27-es átlagot lejtőt gyakorlatilag kizárva, többször várakozva a lámpára egy 25kg-os kerékpárral, ami csak 25km/h-ig segít rá
Egy falusi banya is rájött volna, hogy főleg Budapesten közlekedek, a sebesség fontos szempont, nem fél-1 napokat andalgok a nyeregben. 10-11km a munkahely majd uez vissza, legyalogolnád a budapesti panorámában, megmondóember?Először a fizikát néztem, aztán amit tapasztaltam, és kérdeztem, nem kinyilatkoztattam, mint egyesek. Először én is csökkentettem a kerékátmérőn (csak +/-5%), de 24km/h körül már alig-alig segített rá. Váltottam, így elmegy 26-ig is, és érzetre mintha gyorsabb is lennék. Vagy csak kb. jól mutat mindent (kisebb átmérő, lassabb mért sebességnél szabályozza le ugyanazt a valódi sebességet, és fordítva) és nem lehet még ennyivel sem átverni?
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
válasz Somatom #1909 üzenetére
A sör nem opció, mivel egyátalán nem iszom sört, de a lényeg úgy is egészen más: örülök hogy segíthettem, a fórumnak voltaképp erről kellene szólnia, egymást segíteni saját tapasztalatok megosztásával, nem pedig okosságok beböfögéséről és a másik kritizálásáról
Jómagam az e-bike nyeregre 2017 őszén szálltam fel egy ilyen gépen:
[link]
Ezt most egy hónapja váltottam le erre:
[link]
Az ok nagyon egyszerű, a Shimano motor jobban megfelelt igényeimnek, a Brose sokkal nyersebb, nem testreszabható, kevésbé érzi az ember az összhangot, jelenleg ebben a Steps a csúcs.
Az e-bike használat lényege nálam - ahogy runner_fx is írta - az hogy nagyobb kedvvel ülök a nyeregbe mert tudom hogy meszebb jutok el, magasabbra fel merek tekerni, és nem kedvetlenít el a visszaút obligát fáradságból adódó "rémképe".
Nem arra kell nekem e-bike hogy tankként használva mindenkit lenyomjak a sztrádaminőségű kerékpárúton, hanem hogy eljussak olyan helyekre is, ahova rásegítés nélkül esélyem sem lenne, és mivel a munkám miatt állandó az időhiány eből adódóan nincs megfelelő kondim sem, ezért nálam prioritás hogy ha van egy/fél szabad napom akkor tekerős élményekre vágyok bejárva új és új helyeket, közben megmozgatva a testemet, de nem agyonterhelve, kifárasztva. -
Somatom
veterán
Gondold végig, hogy mi történne, ha fizikailag megcsinálnád, amivel most átvered a bringa óráját! Van egy kereked, ami 1m kerületű. Fordulatonként 1 jelet ad. Ha másodpercenként 5 -ször fordul körbe, akkor azzal 5m -t teszel meg, vagyis a sebességed 5m/s x3,6=18Km/h. Ha kicseréled a kereket kétszer akkora kerületűre, attól az órád ugyanazt fogja mutatni, viszont a valóságban fordulatonként már 2m -t fogsz megtenni, tehát a valós sebességed 36Km/h. Akkor ugyanezt az eredményt kell kapnod, ha nem fizikailag a kerék méretét duplázod, hanem az órában a jelhez tartozó távolságot (vagyis a kerék méretét) csökkented.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Igen, városban mások a paraméterek. Pl. a Mammut és a Széna tér között rendszeresen átkelek a bringautas zebrán. Ha beállok a végére, akkor tötymöröghetek a csigák után. Persze, mindenki a szintkülönbség nélküli részen akar átkelni, ahol középen találkoznak a szemből átkelőkkel. Én inkább melléjük gurulok, kapcsolok egy boostot, induláskor a járdáról ugratok és rásegítéssel legyorsulom a népet. Ha a városon kell átkelni, akkor szinte az összes kereszteződésben ez a szitu.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simonjoe
senior tag
...nincs bennem fellengzősség, kritizálni meg főleg nem szeretnék senkit!! Megbántani kiváltképp!!!! Árnyaltam egyfajta képet amit én képviselek, nem volt ebben rossz szándék, aki annak vette, vagy megbántottam, elnézést kérek! Persze, h ahányan vagyunk annyi félét gondolunk és élünk meg, ez így helyes és így jó.
Aki meg a viccet, karcos iróniát nem érti, azzal nemtok mit kezdeni.
Nekem a kerékpározás mint a jó bor és a tengerparti kavicsok. Mámorító és sokszínű, így is élem meg. Ezen nem szeretnék változtatni. Egy kicsit kényszerből ültem a villany nyergébe, de nagyon megfogott. Egy-két év volt a terv vele, most tartok kb. fél évnél, de tisztán látszik, h marad.[ Szerkesztve ]
Joe
-
HKorn
addikt
-
Bib
őstag
válasz Runner_fxr #1935 üzenetére
Mizu Runner_fxr ? Volt tuning? Működik a dolog iPhone-nal is?
-
Ironizer
tag
Na ilyet se láttam még eddig.
Eco-ra is már csak 1km-t írt range-nek. Persze innen már csak gurulni kellett, a tökéletes tervezésnek hála (), szóval nem volt gond. Gurulás közben ez a minimális töltés is elfogyott, teljesen lemerült, ilyen még nem volt. Jól kihajtottam a gépet, meg persze magamat is. -
jilian
addikt
Érdemes várni a következő tavaszig fully vásárlással vagy most fog igazán beesni a gépek ára?
Új hozzászólás Aktív témák
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.