Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
A HT Levo egy túlárazott bringa (mondjuk az összes speci az), tudtommal már nincs is a palettán, mert senkinek sem kellett. Az össztelós Turbo Levo mellett nincs rá szükség. Ha egy Turbo Levo-t próbáltál volna ki, és rendes terepen, akkor jobban érezted volna a különbségeket, de két merev monti azért elég hasonló élmény tud lenni, főleg ha nem is rendes terepen mész vele.
[ Szerkesztve ]
-
torrrent
aktív tag
Tegnap hajtottam bele az 5000. kilométert az ST500-ba. Totál elégedettség és ez a bringa egyáltalán nem elavult kinézetre. Van egy-két nagy márka amely a belépő fél millió körüli árban sokkal jobban le van maradva mind kinézetre, designra mind pedig anyaghasználatra.
Ez agymotoros és kész, halk, de a 42 NM teszi a hatását.
Itt ez nem anyagi kérdés, használtam és kölcsönbe is kaptam túrára középmotoros millió feletti bringát, nekem nincs rá szükségem (városban nem érzi jól magát). A rockrider azt a csoportot célozza meg aki vagy csak ritkábban használja a bicót, vagy mint én városban és túrázgatni bőven elég neki . -
Runner_fxr
Ármester
A direkt hajtású agymotorok kb hangtalanok, de még a bolygóműves sem vészes. Ezekkel hangban nyilván nem tud versenyezni egyik középmotor se. A Brose amúgy még a csendesebbek közé tartozik, meg a rezonanciája is alacsony a belső szíj miatt. Persze az kétségtelen, hogy igényel némi megszokást egy középmotor az agymotor után, mert ezeknek azért van hangja. Ezt leszámítva kb minden tekintetben jobbak, súlyelosztás, kezelhetőség, fogyasztás és teljesítmény. (Most tekintsünk el a kő nehéz, több KW-os agymotoroktól, maradjunk a szabvány 250W-os pedelec-nél) Az sem mindegy milyen terepen próbáltátok ki, nekem is volt agymotoros gépem, a középmotoros ég és föld, sokkal erősebb egy mászáskor.
Egészen biztosan nem kajál többet egy Brose középmotor mint az agymotorod, az, hogy kijött nektek ez a különbség fogyasztásban, számos dologtól lehet. A Brose nyilván nem 42Nm-el tolt hanem 90-el. Tehát már eleve ezért fals az összehasonlításod. Talán úgy lett volna reális a hasonlítás ha a Brose-t leveszed alacsony-közepes rásegítésre a tiéd meg megy maxon. Mert kb akkor vannak pariban ami a nyomatékot illeti. A másik meg a kerékpár felépítése, a szélesebb gumik és az összteló is számít, többet kell dolgoznia a motornak egy össztelós bringával mint a merev vázzal. Az árat tekintve meg ne csak az elektromos rendszert nézd, egy Speci turbo levo minden porcikáját tekintve klasszisokkal minőségibb kategória mint a Rockrider.[ Szerkesztve ]
-
torrrent
aktív tag
Én is 100% elégedett vagyok vele, semmi baja az alap féknek egyszerűen sokat használom városban és több az elindulás fékezés.
Biztos ha türelmesebb lettem volna akkor találtam volna megoldást. Illetve ez az első pedelec gépem ezért a súlyából adódóan meg kellett változtatnom a fékezési szokásomat. Lehet elhamarkodott voltam mert most egyenletesen kopnak a fékek kezdem úgy használni mint régen a robogómat ilyen szempontból.
A lánc meg annyit bírt azóta semmi probléma.
Motor kédés: Bármilyen felszereltséggel legyen az közép, vagy hátsó motoros mindegyiket meg lehet szokni 10-20 Km táv alatt próbáltam. Mint az sokszor le lett írva mindegyiknek megvan az előnye, hátránya. -
Ferdzsoo
addikt
Rossz hidraulikusat próbáltál. Még hidraulikusok között is olyan különbségek vannak hogy ihaj.
Ill a hátsó motoros bringák igencsak jók, egészen addig amig el nem hagyod a salakos/kavicsos/betonos utakat és kicsit komolyabb terepre nem mész. De mivel kevesen járnak valóban terepen, ezmiatt a többségnek valóban jó vétel ennyiért szvsz a Decás- bringa."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
addikt
Nem pár hónapja, hanem pár napja. Szerintem hétfőn emelték fel. Nem kicsit kapott el az ideg, mert 14 napos elállás ide vagy oda, én nem akartam 600kHUF-ért látatlanban megvenni egy bringát. Múlt héten nyitottak ugye a Pest megyei árúházak, akkor tudtam elmenni megnézni (a pesti kijárási tilalom alatt az egész országban Nyíregyházán volt 1db L-es, köszi...). Kétszer pattantam le, miután a parkolóban kígyóztak a sorok... Tegnap sikerült végül megnézni egyet, de konkrétan sáros volt, 33km-el. Mondták hogy bemutató darab, ez az egy van, és nem adják oda olcsóbban. Hazajöttem, útközben lamentáltam rajta, hogy megnyomom a gombot, aztán jóvan, hoz a futár egy 0km-eset pár napon belül, nem kell ezen ennyit pörögni. Majd megláttam a 670eFt-s új árat az online megrendelésnél.... Amúgy még mindig nem rendeltem meg, ezen már tényleg nem múlna - ott rohadjanak meg - de amúgy is bizonytalan voltam, és ez a dolog csak felcseszett, most itt van egy böngészőtabon a kosárban, lehet hogy mindjárt megnyomom, de lehet hogy soha...
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
Én ezzel szemezek már egy ideje: ELEKTROMOS MTB KERÉKPÁR E-ST 900, 27,5” PLUS, NARANCSSÁRGA ROCKRIDER
Kapna egy vékonyabb gumit, lehet rá csomagtartót tenni, és tökéletes országjáró, túrazsákos bringa lenne.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
AuraSync
őstag
Most megint vissza le fog ülni topic mert végül visszamondtam a rendelést.
DE nem lesz helyette másik sem.
Amennyit én használom a biciklimet ahhoz elég lenne egy TESCO-s 50k-s is.
Inkább beülök a kényelmes 6 millás kocsimba (5800km van benne) és szépen légkondizott keretek között elviszem a 650k-s drónomat oda ahová reptetni akarom.További szép napot embörök.
[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
Somatom
veterán
Sztem kiindulhatunk abból, hogy általánosságban mindenki a számára jobb megoldást választja. Ha nem városban laknék, akkor jó lenne az autó is. Ha otthon tudnám tárolni a motort, akkor nem vettem volna bringát. Ha sík helyen laknék, akkor nem vettem volna e-bike -ot. Így elég nehéz általánosítani, hiszen a körülmények nagyon eltérőek.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
Ha jól tudom, az enyém 50 Nm, de ahová ezzel nem tudok felmenni, mással sem nagyon. Mert nem azért nem megy mert a nyomaték kevés, hanem vagy elforog a hátsó kerék, vagy az elejét emeli meg.
Amúgy nem is használom csak ECO és TOUR módban.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
hroberto
veterán
Már csak azért is nettó baromság ez a táblázat, mert ebből kiindulva egy 100 %-ra feltöltött akkumulátor 25 fokon tárolva 20%-ot veszt a kapacitásából évente.
Én minden ősszel úgy tettem el, hogy feltöltöttem 100%-ra, és maradt a lakásban tavaszig jellemzően 20 fok felett.
A táblázatból kiindulva a 2013-ban gyártott akkumulátoromnak már jócskán le kellett volna, hogy csökkenjen a kapcítása. Ehhez képest, köszöni szépen, jól van és nem tapasztalható a táblázat szerinti kapacitás csökkenés.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
Bib
őstag
Az eBike-akkumulátorokat a következőképpen tárolja: – füstérzékelővel felszerelt helyiségekben – éghető vagy erősen gyúlékony tárgyak közelében ne – hőforrások közelében ne Az akkumulátorokat 0 °C és 20 °C közötti hőmérsékletek mellett tárolja. A –10 °C alatti vagy 60 °C feletti hőmérsékleteket alapvetően el kell kerülni. Egy hosszú élettartam biztosítására a legelőnyösebb az akkumulátort kb. 20 °C szobahőmérséklet mellett tárolni 30-60%-on
-
big-J
őstag
Ugyanaz vonatkozik.
Pince jobb neki mint a szobahomerseklet.
A garazsban elofordulo fagy csak akkor baj neki, ha 0C alatt probalod tolteni vagy meriteni, ilyenkor serul. (A cellak belseje kell 0C alatt legyen igy jo sok ido amig maga a pakk atmelegszik ha kintrol behozod.)
Ha 0C folott toltod/merited, nem serul de csokken az ereje es energiaja abban a ciklusban, de nem veglegesen. -
hroberto
veterán
Pontosan nem tudom mert nem újonnan vettem a bringát, de mindössze 280 km volt benne, úgyhogy nagyon nem lehetett elhasználódva az akkumulátor. Míg a Bükkben kibír 50-60 kilométert, gondolom nincs túlságosan elhasználódva.
Én télen beviszem a lakásba, mert a hideg semmiképp nem tesz jót neki. Nem értem miért lenne a lakásban túl meleg. A 20 Celsius körüli hőmérséklet optimális a tároláshoz. Nyugodtan vidd csak be!KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
#07746304
törölt tag
Van ilyenem, ezt akarom lecserélni erre.
-
Somatom
veterán
-
SÖ
addikt
Van egy Schot 28’ monti hidraulikus fékek elől teló. Ez kapna 1-3 kW-os kit-et. Brutal szép közép motorok vannak vezérléssel egyeépítve pl. CYC, de bonyolult hajtóműve van ami korlatozza a hatasfokot és az élettartamot. Az agymotor direkt hajtás jo hatasfok hosszabb élettartam. Viszont azt jo hogy mondod hogy garnehéz nehezen iranyithato. Megpakolom akksival a vázat 72V 20 A csak a li ion nagyon drága.
Amúgy semmi terep sik de rossz minőségi pesti utakra munkába járni.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
Oh, mi tegnap voltunk a nejemmel Tardoson. Bicskéről indultunk, kicsit féltem, h nem fogja bírni. 8 év után most ült először bringára, igaz Ő is villannyal volt, de sikerült. Minden csont nélkül. Tardoson ettünk egy halat oszt vissza. Ma nem tudtam menni.
(#2041) Somatom :
Ismerős, sógorom Norvégba járt dolgozni, 10 nap kint, 10 itthon. 1x elmentem vele, hááááát......nem az én világom amit csináltok.Joe
-
Somatom
veterán
Tudod, kicsit fura nekem ez a kategorizálás. Amikor épp kamiont vezetek, akkor kamionos vagyok? És amikor személyautót, akkor személyautós, amikor motort, akkor meg motoros? Most akkor melyik? Ha többet vezetek kamiont, mint személyautót, akkor papírszemélyautós vagyok?
Más megközelítésben a bringa tulképp minek minősül? Az a fura, aki egy sporteszközzel közlekedik, vagy az, aki sportolásra használ egy közlekedési eszközt? Szóval, hogy is van ez?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Dehogyis! Persze, hogy csökkenteni kell. Látod, hogy én is csökkentettem a kerületet 2200mm -ről, 1600 -ra. 1 Coll -> 25,4 mm. Aztán átmérőből tudsz kerületet számolni (d x pi), amiből kijön az X kerékfordulathoz tartozó sebesség m/s -ban. 1 m/s pedig 3,6Km/h.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
simonjoe
őstag
...25 és 32 között, csak árnyalatnyi a különbség. Képesek vagytok mókolni miatta? Keskenyebb, nagyobb nyomású gumik, a csapásszám 80-vagy fölötti tartása és már meg is van a kívánt sebességkülönbség. Azért arra is kíváncsi lennék, h ezt a vitatott 25km/h-s sebességet hányan tudjátok folyamatosan tartani.
Joe
-
-
Runner_fxr
Ármester
Nem érdemes vele foglalkozni, átállíthatod, de nem sokat nyersz vele.
Somatom: Ez a pedálon lévő mágnes, meg jeladó a elcsúsztatása működik, egy ideig, aztán meghülyül a szoftver és le fog tiltani. Bizonytalanná válik a működés egy idő után. Ha mindenképpen tuningolni szeretnéd, akkor érdemes venni hozzá egy jeladóra húzható tuningot.
big-J: Azért le nem váltotta a robogókat, de nyilván sokan használnak már különböző elektromos járműveket is. Ahhoz még túl drága az elektromos hajtás, hogy igazi alternatíva legyen. Használtan veszek 150-200 ezerért olyan robogót ami 120-140-el tud menni. Ilyen villany motor milliós tétel.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
Runner_fxr
Ármester
Ebben amúgy igazad van, valóban kellemesebb lenne a 35 körüli tiltás, akkor nem maradna hiányérzet, a 45 már nem létszükség. De ez tényleg csak hosszabb távú síkon közlekedésnél zavaró, klasszikus hegyi bicajozás esetében nincs jelentősége. Nekem az összes Bosch motoros montimból azonnal ki lett szedve a 25-ös korlátozás. Jó poén volt elsőre, aztán hamar rájöttem, hogy tulajdonképpen alig használtam ki. Mivel alapvetően terepezek vele, terepen kb egyszer kétszer volt aktív a tuning. Leginkább akkor használtam amikor beértem a városba a terepezés után és a hazafelé tartó 5-10km-en jobban meg tudtam csapatni és kicsit hamarabb hazaértem. És azért néha előfordultak érdekes jelenségek a tuning miatt, voltak szoftveres gubancok, pillanatnyi letiltások. A Meridában a Shimano motort már nem is bántottam, ki lehetne ezt is "chippelni", 30K-ért rendelek egy Speedclip-et, ráhúzom a jeladóra aztán annyi, csak nem szabad a legújabb szoftvert feltenni a motorra, mert az már felismeri a tuningot és tilt. De őszintén szólva nekem többet ér a gari, bár lehet nem lehetne kiszűrni, de jobb a békesség. Meg így legalább a reális km adatok vannak a computerében is. Teljesen jól elvagyok így is. De ha mondjuk városi ingázásra vennék egy pedelec bicót, na abból biztos, hogy ki lenne szedve a korlátozás.
big-J: Persze ha jogsival, biztosítással és motoros sisakkal akarod használni, akkor nem gond a nagyobb teljesítményű e-bike. Ugyan az mint bármelyik mezei robogó. Csak ugye a legtöbben akik pedelec bicót akarnak venni, pont azért veszik ezt, mert nem akarnak biztosítást, motoros bukót, meg lehet jogsi sincs. Na most ha a gyártók meghagyják a kiskapukat a tuning mestereknek, akkor azzal azt kockáztatják, hogy esetleg besokallnak a törvényhozók és azt mondják, hogy smkp a 25-ös pedelec is. Innentől kezdve a kereslet drasztikusan vissza fog esni. Elég megnézni az S-Pedelec piacát, régebben egy csomó ilyen modell volt, most gyakorlatilag nagyítóval kell keresni a gyári S-Pedelec-et. Alig van rá kereslet, pont a megkötések miatt.
Magyarország külön kategória ebből a szempontból, itt gyakorlatilag nagymotorral is tudsz menni rendszám nélkül, kutya nem foglalkozik vele. Én hosszú évekig használtam 150-300 köbcentis robogókat, rendszám nélkül, kismotorként. Soha nem volt belőle bajom, pedig voltak igazoltatások. Még ittasan is elkaptak anno. De az volt a szerencsém, hogy balesetem nem volt, mert akkor átvizsgálják a masinát és ha bármi nincs rendben, akkor nagyon megszívod.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Elég ránézni erre a bafang-ra, azért nem egy Shimano/Bosch/Brose szint. Biztos erős, de nagy dög, nehéz, hosszú láncvilla kell hozzá. 6000 euro-ért nekem aztán biztos nem kéne. El kell dönteni, hogy mit szeretne az ember, bringázni vagy motorozni. A ma kapható prémium, szabvány pedelec rendszerek ereje bőven elegendő az élvezetes kerékpározáshoz. Így is nagyon durva ha felnyomod max-ra, nem sok bicajos tudja tartani veled a tempót. Ha valakinek ez kevés, akkor meg már minek a pedál? Ez az Exess se nem bringa, se nem motor, valahol a kettő között. Bringásokkal unalmas lesz együtt menni, motorosokhoz meg kevés lesz. Ráadásul az 1000W mellé a 768Wh aksi lóf@sz. De ha veszel egy Sur-Ron-t vagy egy KTM Freeride-ot, azzal simán elmész motorosokkal is csapatni cross pályán, nem nagyon fogsz lemaradni. Ha meg bicajozni akarsz, de kell egy kis plusz kraft, arra ott a pedelec. Szóval én ezeket a bivaly erős, de még bringának látszó gépeket nem tudom hova tenni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
480mm-es láncvillával és ezzel a batár hosszú tengelytávval, nem lehet egy ügyes bringa egy kanyargós terepen, de amúgy jópofának néz ki. Bár ennyi pénzért inkább maradnék egy nagy nevű gyártó mellett, valami kiforrottabb geometriájú vázzal. Nem tudom, hogy a gyakorlatban mit jelent ez a nyomaték, ténylegesen tudja e ezt. De ha igaz amit leírtak, akkor ez a Bafang legalább kétszer olyan erős mint egy csúcs Shimano vagy Bosch rendszer. Mentem már Spitzing-el, az 120Nm, feleslegesen erős. Ez már tényleg az a kategória, hogy motor, kerékpárhoz kevés köze van. Nem is értem, hogy bringába erre mi szükség van? 70-80Nm-es 250W-os rendszereknek olyan erejük van, hogy a falon felmész egy jó áttétellel. Akkor ez minek? Én akkor már inkább valami villany motorban gondolkodnék.
Sur-Ron vagy KTM Freeride-E
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Márton
nagyúr
Én azért megérzem, lassabban gyorsulok, akár felállva is, mint az előtte megszokott 25 év alatt.. de persze csak ha lemerült az akkum, vagy anélkül indultam el. Cserébe ha egy lejtőn jól felgyorsultam, tovább gurulok.
Sík terepen is hasznos lehet ha pl. van erős szembeszèl.
Mindenki lassan halad, te pedig vígan húzol el mellettük 20-szal 😀Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Márton
nagyúr
Azert a gyorsitas is biztos tobb erot igenyel. A fizika mar csak ilyen. Nem mindegy hogy 15 vagy 20+kilot kell megmozgatni.
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Runner_fxr
Ármester
Kettes szorzó megvan árban, de a kettes szorzót megkapod nyomatékban is és minőségben is.
Volt nekem is agymotoros bringám, hátsó agymotoros, elvoltam vele túrázós üzemmódban, de amint megpróbáltam kicsit sportosabbra venni a tempót, egy erdei terepen, hamar figyelmeztetett a bringa, hogy ezt nem erre találták ki. Engem nagyon zavart a hátsó kerék kiszámíthatatlan viselkedése. Most ugyan ez első kerékben még sokkal rosszabb. Ettől függetlenül érthető volt a döntésed, mert 300K-ért sokkal rosszabb pedelec gépeket kínálnak újonnan, mint a devathlonos. Gyakorlatilag 300K-ért tesco színvonal van máshol.
Márton: A középmotor egyébként ebben is jobb, könnyebb tekerni kikapcsolt rásegítéssel mint az agymotorost.
[ Szerkesztve ]
-
sxxorp
őstag
Nem sokon múlott, hogy csatlakozzak, de nekem jóval kevesebb lenne a nem aszfalt, táskát is szinte mindig viszek (csomagtartó)
Egyébként valami komolyabb zárat keresek most. Néztem video-kat, elkeserítő, hogy célszerszámmal milyen rövid idő az erősebb zár leszedése is... Van valakinek javaslata? -
Márton
nagyúr
Az nem zavar, hogy kikapcsolt esetén nehezebb tekerni, mint korábban egy sima bicajt?
Én már csak ezzel nem tudok megbarátkozni, a lépcsőkön való cipelésen kivülEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
sxxorp
őstag
Nézegettem én a Decathlon-osokat sokáig, főleg a napokban, mikor ez ( [link] ) 300eFt volt (annak ellenére, hogy inkább városi forgalomra kell), de a 2 év garancia ellenére, és nem bírtam magam rászánni egy alapból kedvezőtlenebb konstrukcióra a motorelhelyezés, és trekkingeknél még akku szempontjából is (még az akku teljes súlya is jó hátulra kerüljön...). Ráadásul szeretném megszabadítani szoftveres láncaitól a gépet (van valakinek tapasztalata?), kétségeim támadtak, hogy a 30Nm mire elég...
Ezért tegnap megvettem ezt, fórumtárstól: [link]
Egyéni plusz dolog, hogy én épp nem azt keresem, hogy minél magasabb motorfokozatban megússzam a tekerést, hanem hasonló erőből többet hozzak ki, és ehhez optimalizáljam a motor segítségét. És az a gyanúm, hogy sok e-bike inkább a kényelemre megy rá, és ha jobban meg akarod tekerni elfogynak a fokozatok felfelé (lánckerékben lefelé, a kisebbeket illetően ), pörög a lábad... Még csak hazagurultam vele, de a csatolt kerékpár agyváltós lehetőségei úgy tűnik bőséges tartalékot biztosítanak síkon és emelkedőn is.[ Szerkesztve ]
-
-
sxxorp
őstag
Hát ez az, hogy a Deca-nal többnyire agymotoros és trekkingben ráadásul csomagtartós akkuval szerelt példányok vannak, azok nagyon nem tetszenek. Bárhol olvastam erről mindig a középmotoros verziókat helyezték előtérbe... De új, garanciális ez igaz, nem tudom mennyire gyorsíthatóak...
dugo: ezt láttam korábban is, ami inkább szimpatikus lépés volt a Bosch-tól, és bízom abban, hogy valós az az info, hogy kevés példányt érintett. Ami eddig kibírta, az vagy jó, vagy cserélt :)
Ahol nézem a legtöbb helyen 400-as akkuval Gen1-gyel 280-290000, félek, hogy az sem fér bele. Emellett ott az eredeti kérdésem, hogy számít-e a jóval nagyobb lánckerék elöl a Gen2-höz képest, ha úgyis sokszor lesz, amikor normális bringaként fogom használni... Volt ott egy rakat gen2 is, de úgy beszélt a boltos, mintha inkább kifejezetten előnyösebb lenne egy jó állapotú gen1 városban emiatt... -
Somatom
veterán
Nem biztos, hogy az, lehet, hogy csak én érzem úgy. Motorokhoz vagyok szokva, ahol sokkal komolyabb a technika. 6-8 dugós féknyergek is vannak és tárcsából is van olyan, ami nem a kerékagyhoz, hanem a ráfhoz van rögzítve. Azt sem tartom jó omen -nek, hogy a Meridán el van színeződve a tárcsám.
Vásárlás előtt nézegettem, hasonlítgattam a specifikációkat és a 206 -os tárcsaátmérő bringás viszonylatban nem tűnt kevésnek. Viszont, úgy látom, hogy a 2020 -ason már 4 dugós fékek vannak.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Bocs, hogy ezt egy közlekedési eszköznek, használati tárgynak vettem, nem pedig iparművészeti alkotásnak! Ennek megfelelően a praktikum felülírja a stílustisztaságot. Pont lesz..om, hogy menőn néz ki, vagy sem. Ha a menőzés számítana, akkor nem a Meridát, hanem a HD -t tolnám ki a garázsból.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Runner_fxr
Ármester
Ez mondjuk valóban nem rossz 300-ért. De azt tegyük hozzá, hogy ez akciósan 300, amúgy 400-ért kínálják.
Az Apache szett bár csak fordulatérzékelős, ez is igaz, de 270-ért már 468Wh-s akkuval kapod, 320-ért meg 576Wh. És kijelzőből is van hozzá jobb.
Ennek ellenére én sem vagyok az átalakító szett híve, jobban szeretem a gyári építéseket, de ha van egy alap bicód és a felhasználás is trekking jellegű, megfontolandó lehet a szett.Ez sem nem rossz ajánlat Yamaha rendszerrel, 550-ért, 500-as akkuval: [link]
450km-t futott.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
[ Szerkesztve ]
-
sanzi89
addikt
ISO vagy ERTRO méreteket nézd, ne a colos összevisszaságot. 28 col = 29 col =700C => totál agyhalál. A milliméterek meg pontosak.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
big-J
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- ASUS ROG Ally
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Xbox Series X|S
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Azonnali notebookos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest