Új hozzászólás Aktív témák
-
baluka
tag
8000-es motorra nincs új firmware, maradt a 4.7.1:
Release Date Unit Model No. Ver. Note
May 18, 2020 DU-E5000 4.3.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E5080 4.3.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6100 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6110 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E6180 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
DU-E7000 4.5.0 ・Adapted for SC-E5000.
・Adapted for BT-E8035L/BT-E8036/BT-E8016.
・Bug fixes the start mode that does not work when the power is turned on.
May 18, 2020 EW-SW100 3.0.2 'Firmware uploaded to fix error W200 (battery temperature protection) which are displayed for a short time.Vadim már dolgozik az új Stunlocker-en, mától már van "pre-support" a május 18.-i firmwarekre:
[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
szeretnék egy bafang középmotort szereltetni a meglévő bringámra. hogyan tudom eldönteni, hogy egyáltalán lehetséges e, és ha igen, akkor melyik típust kell rendelnem hozzá?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
janakbacsi
őstag
esetleg akinek van ilyen utólag beszerelt bafang középmotorja megkereshetne privátban. köszönöm szépen.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2952 üzenetére
Nekem van, BSA bb re van tervezve, ha nem az (pl bb30) esetleg lehet atalakito szettet szerezned.
Karbon cangan igen vastag falu a bb, az necces vagy felejtos kozott szokott mozogni.
Ja es bb tengely tavot is meg kell nezd, pl 68mm vagy 73mm.
[link]
Nekem bbs02-om van. Tobb ertelme van mint a bbshd-nek.[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
megrendeltem aliexpressről a motort, de utána vettem észre, hogy a megjegyzés rovatban meg kell még adni ezeket.
az első sor gondolom a lánckerék mérete, itt melyiket célszerű választani?
a másodiknál azt kellene megadnom, hogy a fékkarokat ki akarom e cserélni fék szenzorra? ez mit jelent?"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
janakbacsi
őstag
hátha valakit érdekel ez: [link]
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2957 üzenetére
Ezek mind ocskasagok, mert egyik sem narrow wide. A legkissebb onnan boven eleg.
Amit erdemes az a lekkie bling ring 42t.
https://em3ev.com/shop/bbs02-bling-ring/
Ha 68mm es a vazad 73 helyett lehet jo lesz az olcsobbb 36t valtozat is, az különböző offsettekkel a lancvonalat javitjak.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz janakbacsi #2960 üzenetére
Ja a gyariban van offset valamennyi, de vaztol fugg hogy eleg e. Azert irtam 42t, a 36t-ben nincs offset.
Szerintem erdemes megvarni, amig megjon a gyari de szamolni kell egy ilyen beszerzesevel. -
Janaboy
veterán
Sziasztok,
Felmerült bennem mint lehetőség, hogy milyen jó lenne egy rásegítéses kerékpár.
Igazából magam sem tudom, hogy milyet, de valszeg valami crossszerűt.
Visszaolvastam 300 hszt és eszem ágában sincs 600-700e meg ilyen szintű pénzeket rákölteni.
Jelenleg van egy 26"os MTB-n, amit nem igazán használok (mondjuk ennek sok oka van), de ami a lényeg, hogy nem szeretek nagyon előredőlni, ráfeküdni a kormányra, némileg kényelmesebbet keresek (ezért is jött a cross, ahol picit egyenesebb a hátem).
A cél, hogy vmivel hosszabb (mondjuk 60 km) táv letekerése kényelmesebben legyen.
Vannak értelmes opcióim?Előre is köszi.
ÜdvJanaboy
-
StLui
veterán
válasz Janaboy #2962 üzenetére
Feleségemmel 60km-t trekkinggel Duna parton 3 óra alatt teszünk meg kényelmesen. ugyanezt egy legálsi pedelec-kel ha fontos megtehetsz szűk 2,5 óra alatt, ennek nincs sok értelme. Ha vannak komolyabb emelkedők akkor már igen. Én síkra nem költenék ilyenre.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
Azért ezt így kijelenteni elég merész. Múlt héten, de akár most hétvégén is Győrben és környékén elég komoly szél volt/van. Azért nagyon nem mind1 hogy milyen körülmények között kell tekerni. Ennyi erővel vegyen szobabiciklit.
Itt hozta a kötelezőt a technika. Persze ha nem számít az erő és az idő, akkor nem is kell elektromos brinyó. -
StLui
veterán
nem, síkon csak tekerjen nyugodtan, 52 éves, rendszeresen, de nem túl keményen sportoló feleségemnek is eszébe sem jutna e bike-ra ülni sík területen. nem is érti minek kéne oda. Pl melóba járni, ha sietős, akkor ok, ne izzadj le annyira, de úgyis le fogsz.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Janaboy #2965 üzenetére
Hát ha tényleg tempózni akarsz, de távot is menni, akkor igen, montival azt a tempót már emberesebb tartani. Akkor már az a kérdés fontos e 30-as tempó, és esetleg nem jobb e egy suhanós bringa, amivel meg már a 30 elérhető. Szóval nekem az lenne a kérdés muszáj 60-at megtennem adott tempóval ha nem bírom, vagy inkább edződök. Aki síkon ebike-ozik azokon általában azt látom hogy nulla edzésérték, 15/perc pedálfordulat, erőt meg a motor adja hozzá. Hegyre föl viszont nagyon bírnám, mert úgy mehetsz vele mintha lefelé mennél (költői túlzás)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
"A cél, hogy vmivel hosszabb (mondjuk 60 km) táv letekerése kényelmesebben legyen"
Gondolom ezzel ő nem a 160 pulzusra gondolt. Amúgy meg ugyanakkora erővel nyomnád a pedált, ugyanakkora pedálfordulattal, pont ugyanolyan lenne a térded állapota, csak lasabban haladnál. Persze ha a sebességélmény a cél akkor ok, de az meg nem jelentkezik 25-nél, és azt akármivel el lehet érni motor nélkül síkon. De írod, hogy van heyg sok, azt írtam legelsőre is, hogy oda értem. Meg ha tényleg eü probléma van azt is értem akkor. Viszont ha nincs eü gond, akkor hasznosabbnak gondolom én edzeni.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Janaboy
veterán
Koszi, akkor úgy tűnik nem ez a jó irány.
Igazabol haladni szerettem volna, nem nagy erőkifejtessel és reális időn belül.Janaboy
-
Joshi
titán
Ebből nekem az jön le, hogy te még nem mentél e-bike-al. Én egy alap ebringával nyomulok, de simán le tudok izzadni ha akarok. Azt tudtad, hogy a rásegítés fokozatokban állítható? Vagy adott esetben teljesen kikapcsolható? Csak megsúgom, ha egy ~25km-os ebike-on kikapcsolod a rásegítést, akkor neked annyi.
(#2970) Janaboy "Igazabol haladni szerettem volna, nem nagy erőkifejtessel és reális időn belül."
Pont erre való az e-bike. Jó példa erre a saját tesztem egy alap bringával. Persze én kihasználtam a maximális lehetőségeket, de ez a lényegen nem változtat.[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
Na igen. Én ~50km-es kört szoktam menni bringaúton, síkon, de nagyon elfáradok a végére, pedig nyugisan megyek, 15-15km/h között. A múltkor kaptam egy ebájkot és mentem azzal is egy kört, és minden percét élveztem. Nem számított hogy fúj a szél, nem fáradtam el, tök jó volt az egész. Ja és sokkal hamarabb megcsináltam a kört pedig nem is siettem, csak valahogy adta magát hogy gyorsabban haladok. Akkor határoztam el én is hogy veszek egyet mert annyira bejött.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Janaboy
veterán
Valami ilyesmire gondolok én is
Persze tényleg jobb lenne sportosabban élni meg edzettebb lenni, de kb most azért nem indulok el hosszabbra, mert soknak gondolom.@Joshi: jól néz ki az a Merida, de nagyon sok pénz annyiért Legalábbis nekem.
Ha jól látom 500k körül nem igazán van jó opció.Janaboy
-
Somatom
veterán
válasz Janaboy #2974 üzenetére
Tavaly még elmebetegnek tartottak a haverok, amiért megvettem a Meridát. Mostanában sokkal csöndesebbek. Ha meg tényleg bevezetik Budapesten ezt a 30 -as agyrémet, akkor abszolút az e-bike lesz az optimális közlekedési eszköz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Gömbike
senior tag
válasz Janaboy #2974 üzenetére
Nem igazán tartozik pont ehhez a témához, de valamiképp érzékeltetni szeretném, hogy a pedelec világában az 500k az inkább még a nagyon kevés kategória.
Vettem magamnak egy "bótba", piacra járós elsőkerék-meghajtású Neuzer Zagon biciklit. Felszereltettem kosárral, stb. Alföldi kisváros, sík terep, kizárólag aszfalt.
Nagyon alap áttétellel szerelték, sokszor "kifogyott" alólam a bringa. Ezért a gari lejárta után az első lánckereket kicseréltettem nagyobbra.
Kicsit komolyabban megtekertem párszor, s szétment a hátsó tengely. Ezt a biciklinek kinéző valamit sajnos menetes aggyal készítették, nem kazettással. Tehát kész tények elé állított a gyártó, ha jó és minőségi kerékpárt akarok magamnak, igenis vegyem meg a minőségi alkatrészeket.
Ezért most befűzettem egy Nexus 7-es agyváltót, de kontrafékest, mert a kerékpár ebben a formában már tud gyorsabban és sokat menni, de a gyárilag felszerelt fékek sajna nem erre vannak tervezve.
Most ott tartok, hogy a bicikli újkori árának majdnem felét beletettem, hogy élhető kerékpárt kapjak. Ami tud is haladni és meg is tud állni.
A mostani tapasztalatommal inkább vettem volna 700k-ért egy normálisan felszerelt és minőségi alkatrészekből összerakott városi kerékpárt.
S még ekkor is csak városi bicikliről beszélünk, nem olyanról, amit néha kivinne az ember sportolni.
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Janaboy
veterán
válasz janakbacsi #2977 üzenetére
felmerült bennem ez az ötlet is, kérdés, hogy nem ideálisabb olyat venni, amit erre alakítanak ki?
Janaboy
-
big-J
őstag
Ilyen szettet csak az esetben van ertelme venni, ha a donor canga arra erdemes. Ha ocskasagra menne ra, akkor inkabb hasznaltpedec.
-
StLui
veterán
Nagyjából fordítva értelmezted, mint amit mondani szerettem volna.
Egy pedelek legálisan 25-öt tud. Erre írtam, ha edzés a cél síkon, akkor értelmetlen, mert a feleségem is 20 fölött is tud tekerni amikor kávézni megyünk Göd-ről Nagymarosra, kényelmesen tartja a 20-at, (persze tudom ha fúj a szél szembe...) Ha csak az a cél, hogy eljusson A-ból B-be különösebb erőkifejtés nélkül akkor mehet, arra jó síkon. Ahol emelkedő van az meg teljesen más történet. 25 feletti hajtás segítés meg teljesen más tészta, az síkon is jó lehet edzésre, mert tényleg kell az erőfeszítés a 35-40-45 km/h-hozKönyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Joshi
titán
Jó persze, ha csak nyugisan tekerni úgy hogy nem számít az idő és a sebesség, akkor sík terepre tényleg nem kell a pedelec. Viszont ha barátokkal túrázik az ember, akkor a 25km/h az kevés, mert néha kell menni akár 30km/h-val is. Nekem már a kezdetektől szűk keresztmetszet volt a 25km/h, mert afölött menni rásegítés nélkül edzés nélkül kínszenvedés. Csak városi használatra is elég lehet a 25km/h.
-
kovacsamd
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy idősebb nagyszüleimnek szeretnék venni elektromos rásegítésű kerékpárt, de nem nagyon tudom milyen típust érdemes. A kertbe járnának ki vele leginkább, max 10 km a táv oda-vissza, némi földút is van benne, de sík a terep. Egyre nehezebben megy a tekerés nekik, ezért lenne jó a rásegítés. Olyan kellene lehetőleg ami női vázas, és az akkumulátorát ki lehet venni, mert emeleten laknak, és a pincében nem tudnák a töltést megoldani. Milyen típusokat érdemes nézni ha létezik ilyen konstrukció? Árban jó lenne minél alacsonyabban maradni.
Köszönöm előre is!Csak a puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gömbike
senior tag
válasz kovacsamd #2983 üzenetére
A Neuzer gyárt ilyesmit, női vázas, elsőkerék meghajtás, kivehető akksi. De agyváltós kivitelben lenne nekik ésszerű választás.
Ugyanilyen felépítéssel kínál bicajokat a Decathlon is, csak más névvel.
Ez a legalja a választéknak, de arra a célra tökéletes választás.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
Olvasgatok már itt és más fórumokon is egy ideje, melóbajárás és némi hétvégi enyhe terepes kirándulásra keresnék bringát. Úgy néz ki egy valami Bosch motoros használt crosstrekking vagy monti lesz a befutó. Ezzel kapcsolatban két kérdésem lenne:
- A középmotoros bringáknak nagy az ellenállása ha lemerült? (A súly az egy dolog, de a mostanim is 20kg felett van..)
- Ezekre a Bosch rendszerekre is van vagy lehet utólag tenni rájuk "gáz" gombot amit nyomvatartva nem áll le a rásegítés ha pl. egy szikla miatt abbamarad a tekerés? (ismerős tapasztalatai szerint felfelé tekerésnél nagyon hasznos tud lenni, ha van ilyen segítség)
-
sheep
addikt
Szerintem pont a régi Bosch motornak van érezhető ellenállása (performance cx, aminek pici első fogaskereke van). Sajnos a használt biciklik 90%-a ilyen motorral szerelt.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
sanzi89
addikt
Én ezzel szemezek már egy ideje: ELEKTROMOS MTB KERÉKPÁR E-ST 900, 27,5” PLUS, NARANCSSÁRGA ROCKRIDER
Kapna egy vékonyabb gumit, lehet rá csomagtartót tenni, és tökéletes országjáró, túrazsákos bringa lenne.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sheep
addikt
Hát igazából nekem sok tapasztalatom nincs vele, de én pont az általad említett okok miatt nem vennék már ilyen motorral szerelt bringát. Amúgy biztosan jó motor, erős, de inkább montiba való (szerintem).Ilyen szempontból az összes többi motorral jobban jársz. Pl. a Brose is jó, a Decathlonos bringákban is az van.
[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Kroni1
veterán
válasz sanzi89 #2992 üzenetére
Hát azért sztem van már használható 1M alatt is.. Giant , KTM
(Bár ahogy nézem ezeknek kb semmivel sem magasabb a kormánya, nem vágom itt a különbség leginkább csak a vékonyabb gumi lenne..?)
Nekem mondjuk inkább egy jó állapotú használt lenne megfelelő, pl. egy használt KTM crosstrekkinget most ajánlottak (28" Bosch CX, újszerű állapot, 1 éves) 500e ft-ért..
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Nem pár hónapja, hanem pár napja. Szerintem hétfőn emelték fel. Nem kicsit kapott el az ideg, mert 14 napos elállás ide vagy oda, én nem akartam 600kHUF-ért látatlanban megvenni egy bringát. Múlt héten nyitottak ugye a Pest megyei árúházak, akkor tudtam elmenni megnézni (a pesti kijárási tilalom alatt az egész országban Nyíregyházán volt 1db L-es, köszi...). Kétszer pattantam le, miután a parkolóban kígyóztak a sorok... Tegnap sikerült végül megnézni egyet, de konkrétan sáros volt, 33km-el. Mondták hogy bemutató darab, ez az egy van, és nem adják oda olcsóbban. Hazajöttem, útközben lamentáltam rajta, hogy megnyomom a gombot, aztán jóvan, hoz a futár egy 0km-eset pár napon belül, nem kell ezen ennyit pörögni. Majd megláttam a 670eFt-s új árat az online megrendelésnél.... Amúgy még mindig nem rendeltem meg, ezen már tényleg nem múlna - ott rohadjanak meg - de amúgy is bizonytalan voltam, és ez a dolog csak felcseszett, most itt van egy böngészőtabon a kosárban, lehet hogy mindjárt megnyomom, de lehet hogy soha...
[ Szerkesztve ]
-
matt22
tag
A megoldás a problémára: Redshift Shockstop nyeregcső [link]
Az ára horror, de minőséget és funkciót tekintve is messze veri a mezőnyt.
Nem utolsó sorban - szerintem - dizájn szempontból is teljesen rendben van. A csillapítás saját súly és egyéni preferencia szerint tetszőlegesen finomhangolható.
Nekem tökéletesen bevált, és bár az ára miatt sokáig tartott míg rászántam magam, de már bánom hogy nem vettem meg sokkal korábban. -
HKorn
addikt
Az szívás
Én pont ellenkezőleg jártam, nézegettem már egy ideje a bringát de 400k volt az ára így nem kapkodtam el, addig gondolkodtam rajta, míg egyik nap leárazták 300k-ra, már nyomtam is a megrendelés gombot. Nekem látatlanban volt, vidéken nincs esélyed ilyet élőben megnézni, de szerencsére bejött.
Run&Ride
-
Albigator
őstag
Sziasztok!
MO-on mi a legolcsóbb, mégis használható s-pedelec (tehet ami nem korlátoz le 25 km/h-nál)? Trekkingre lennék kíváncsi, gyárilag sárvédővel ellátott példányokra.
Csak nézegetek elsősorban de nagyon drágának tűnnek nekem... -
janakbacsi
őstag
megérkezett a bafang 750 wattos motorom spanyolhonból, de elcseszték, mert hiába írtam nekik megjegyzésben, hogy fék szenzor helyett fékkarokat küldjenek, nem azt küldtek, hanem szenzort. most akkor vennem kell a bringára hidraulikus tárcsafékeket? ha igen, akkor melyik típus ajánlott?
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Fujifilm X
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080