Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Pl. a balos markolat. Az én 2018 -asomon két ugyanolyan kapcsoló van a markolat alatt a bal oldalon, mint a jobbon. Jó nagy hülyeség, mert ezek tulképp csak elektromos nyomógombok. A dropper meg a markolat tetején van és nem esik kézre. A 2019 -esben tényleg két nyomógomb van a markolat tövében, egy kormánybilincsbe integrálva. A dropper pedig átkerült alulra, a felszabadult helyre.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
Az első szériás eone-sixty 2016-ban fejlesztett bringa volt, 2017-ben mutatták be. Akkor kb minden tesztet meg is nyer az E-Enduro kategóriában. Egészen 2019-ig változatlan maradt a váz, csak a felszereltségen volt minimálus változtatás. Illetve megjelent az E7000-es motor az alap verziókba. 2020-ra fejlesztették az új modellt, ennel tulajdonképpen csak az első háromszöge változott, a hátsó része alu, amit az előző modelltől örökölt. A karbon váz nem azért kell egy E-mtb-ba, hogy könnyebb legyen. Alig drágább már a karbon mint az alu, cserébe könnyebb megmunkálni, és a rejtett akku esetén nagyobb merevséget ad a váz mintha aluból készítenék el. Rezgéseket is jobban csillapít, a motor rezonanciája is kevésbé érzékelhető a karbon vázban. Ettől eltekintve nekem a régebbi alu verzió jobban tetszett (nekem is ilyen van), ez a karbon verzió kicsit otromba lett.
A 900e induló ára 7000 euro körül volt.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Jellemzőbb a szezon végi akció, mint a szezon eleji. Persze akciós bringákat egész évben ki lehet fogni, ami régebbi modell, az mindig akciós. Csak több az esélyed ilyenkor, mert még vannak készletek az akciós bringákból. Tavaszig általában mindenki szereti kipucolni a régi készletet, mert jönnek az újak. Ha mondjuk szeretnél új 2020-as Bosch CX-el montit venni, akkor lehet nem hülyeség a tavaszt megvárni, a választék miatt, de akció ezekre nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Sztem a lényeg maradt. Nem lett nagyobb sem az akku, sem a motor.
Eleinte aggódtam a motoros szemmel gyerekjátéknak tűnő fékek miatt, de most már kezdek bízni bennük. Biztos királyabbak a 2020 -as 4 dugós fékei, de egyáltalán nem érzem kevésnek a mostani 2 dugósaimat sem. Pedig, bőven férfisúlyban vagyok és rendszeresek a 40-60Km/h -ról fékezések. Az meg nem hoz lázba, hogy a 2020 -ason már gyárilag van kulacstartó.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
De lehet 4000 euro az 5000 euro-s bringa tavasszal, amennyiben még maradt valakinek 2019-es, de nyilván egy 2020-as modell, szezon elején nem lesz akciós, hogy is lehetne az?
2020-ban alu váz helyett karbon is lett a Merida E-MTB palettán. Ez nyilván abból a szempontból jobb, hogy kisebb a rezonanciája a motornak, a fém jobban vezeti, viszont az alu jobban hűti az akkut, motort és kevésbé érzékeny a sérülésekre. E-MTB-ban nem vagyok biztos benne, hogy túl sok értelme van a karbonnak, analógban inkább. Illetve ez is szubjektív, de nekem a 2020-as Merida E-MTB karbon vázak nem tetszenek, olyan durung, otromba lett a fejcső, a 2019-es sokkal szebb. Illetve az sem tetszik a 2020-asban, hogy bár a fejcső laposodott, de hosszra nem nőttek a vázak, ami azt jelenti, hogy rövidebb lesz a bicó, mivel a laposabb fejcső közelebb hozza a kormányt. 2020-as Fully E-MTB-ból én most biztosan nem Meridát vennék.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ milyen rendszerrel. Shimano E8000-el, ez nagyon tetszik: Propain Ekano 165
Az új 4. generációs Bosch rendszerrel pedig ez: Orbea Wild FS -
Runner_fxr
Ármester
A Propain-nek igen, az elég hasonló geometria szempontjából mint a 2020-as Merida eone sixty, viszont az Orbea más, hosszabb az első háromszöge, sokkal ideálisabb ehhez a 65 fok körüli fejcsőszöghöz. A 2017, 2018, 2019-es merida eone sixty jó volt, mert ehhez a 66,5 fokos fejcsőszöghöz elég hosszú, de az új már 65,5 fokos, viszont nem lett hosszabb a váz, ez nekem kicsit problémás. Illetve maga a vázforma sem jön be, de ez már ízlés kérdése. Ja és az új Meridában még az sem tetszik, hogy a váz hátsó része maradt a régi, aluból. Ha már karbon, akkor legyen full karbon és át is kellett volna dolgozni az új első háromszöghöz, nem véletlenül csökkentették a hátsó rugóutat 160-ról 150-re. A Merida baromi nagyot durrantott 2016/17-ben az eOne-Sixty-vel. Gyakorlatilag minden tesztet megnyertek a kategóriában, sajnos ez most a 2020-as szezonra felemásra sikerült.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Folyamatosan jönnek ki modellek, még sok minden várható 2020-ra. Most az új 4. generációs Bosch CX-hez még nem olyan sok bringa van. Kicsit elpártoltak a Bosch-tól a MTB gyártók, mert az előző motorjuk már nagyon elavult, nehéz volt, nem voltak jók a vázak és a Shimano E8000 letarolta a MTB piacot. De most az új Bosch hozhat változást és szállingóznak is a bicók hozzá. Én ezt az oldalt szoktam követni, E-MTB kategóriában eléggé naprakész.
-
baluka
tag
Tendencia, hogy szinte az összes gyártó szeptember végén kezdi "forgalomba helyezni" az új modelleket, tehát a 2020-as felhozatal ekkortól kezdve válik fizikailag is elérhetővé az üzletekben, innentől kezdve lehet ráülni a kiszemelt modellekre.
Amennyiben normális a hozzáállás az általad preferált eladó/üzlet részéről, akkor annyit mindenképp megended hogy legalább az üzlet környékén menj egy gyors próbakört, ez persze csak első benyomásnak jó, főként arra hogy a váz geometriáját teszteld egyátalán megfelel-e neked, egy igazán mérvadó teszteléshez el kell hoznod a bicót egy napra, erre is fel vannak készülve a normális kereskedők különböző konstrukciókkal, természtesen pénzbeli letét ellenében.
Azt ugye mondani sem kell csak hogy internetes tesztek alapján, saját tapsztalat és kipróbálás nélkül nem veszünk kerékpárt, különösen nem e-bikeot!
Saját tapasztalatom szerint érdemes úgy az adott év augusztusa környékén elkezdeni figyelni az aktuális modellek leárazásait, most is bele lehet futni nagyon szép kedvezményekbe a 2019-es modellekre, egy példa:Ez a típus nyáron még az eredeti, megjelenéskori 7499.- Euros áron szerepelt mindenhol, aktuálisan 5200.- Euro a hivatalos forgalmazóknál is, nem csak mindenféle ismeretlen webshopokban, 2300.- Euro mínusz azért már szép...
Nézetem szerint 2020-as modell jóárasítására egy darabig hiába vársz, eleve a gyártók előírják, megszabják az egyes modellek árait illetve a leárazási stratégiát, szval korábban mint jövő nyár közepe/vége ne számíts "big discount"-ra a 2020-as felhozatalt illetően.
Szerintem érdemes a környékeden lévő kerékpárboltokba elmenned és a 2019-es modelleket nézegetni, tesztelgetni, tuti hogy nagyon jó ajánlatokkal fognak meglepni! -
Runner_fxr
Ármester
Magyarországon az ebikeshop.hu és a Merida concept store az, ahol tudsz próbálni, egyéb üzletek sajnos próbát nem nagyon tudnak biztosítani, legalább is nem ilyen mennyiségben, max ráülni tudsz. És igen, jól mondja baluka, a boltok szezon elején nem kezdhetnek önkényes akciókba, mert seggbe rúgja őket a forgalmazó!
-
-
Runner_fxr
Ármester
Ha csak rá akarsz ülni és gurulni pár kört a bolt körül, az utcákban, azért nem kell fizetned, kigurulnak veled, max otthagysz egy személyit. A bringa ára abban az esetben kell nekik letétbe, ha mondjuk egy hétvégére el akarod vinni és rendes terepen kipróbálni.
Somatom: Elég kevés biztosító foglalkozik ekkora értékű bicókkal és nyilván ez plusz költség lenne. És ezzel ki lehet szűrni a tesztpilótákat is, aki bringát akar venni, mint ahogy Te is, annak ott a pénz a kártyáján! Ez a teszt lehetőség azoknak szól, akik tényleg akarnak venni bringát, nem csak próbálgatni.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Behajol, de a terdeddel megtartod, es vissza hajlitod.
Amugy nagyon furcsa hogy az ebike fox-nak nem irnak sulyt pedig azt irjak a fejlesztes az, hogy tobb anyagot hasznalnak. Ha igaz, akkor miert nem irjak le mennyivel. Igy lehetetlen megtudni hacsak nem veszed meg mindkettot hogy csak egy matrica-e a kulonbseg. -
Runner_fxr
Ármester
Én mentem mindegyik nagyobb gyártóval, kivéve a 2020-as Bosch, a leghalkabb a Brose. Utána Shimano, aztán az összes többi. A Brose ebből a szempontból kiemelkedik, nem csak a csendessége miatt, hanem a rezonancia mentessége miatt is. Belső szíjhajtásos, nagyon finom működéssel. Viszont erőben messze nem a Brose a legizmosabb, hiába 90Nm papíron a nyomatéka.
-
big-J
őstag
Miert olyan fontos a hangja? Ha legalis geped van, nem kell osonnod, varosban meg elony, mert halljak hogy jossz, igy biztonsagosabb es/vagy kevesebbet kell csengessel.
Reg neztel forma egyet vagy mi, hadd bogjon.Nekem kivulrol ilyen: https://www.youtube.com/watch?v=X50ihh9GSkA
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Ha rákeresel YT-n találsz ilyen témájú videókat szép számmal, persze nem állítom hogy mindegyik motorgyártó szerepel (Bafang, Bianchi, Bofeili, Bosch, Brose, Ebikemotion, Impulse, Oli, Panasonic, Sachs, Shimano, TQ, Yamaha) ugyanazon tesztben, ez több mint valószínűntlen, de azért ha szűkítjük a kört mondjuk Shimano vs Bosch stb módon, akkor azért előbb-utóbb bele lehet futni a mérvadó tesztekbe, kulcsszavak keresésének kérdése az egész
Példa: [link]Ebben az a jó hogy az öreg CX, a CX 2020 és az E8000 van egymás mellett, főleg 5:00-tól érdekes a zaj viszonyítás szempontjából.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ezek a tesztek kb hasonlóak mint a politika, elolvashatsz minden cikket, meghallgathatsz minden beszédet, de az igazságot mindig neked kell összerakni, valahol a kettő között. Szóval nem szentírás amit egy tesztelő leír, ők sem függetlenek, vannak szponzorált cikkek stb. Én szeretek a saját tapasztalatra hagyatkozni, nekem a Brose tűnt a leghalkabbnak, egyértelműen. Közvetlenül utána próbáltam Shimano-t, Yamaha-t, és akkor nekem meg épp Bosch volt sajátként, most meg Shimano van sajátként. Brose halk, minimális rezonanciával, az összes többi meg hasonlóan hangos. Bosch kicsit agresszívebb, Shimano kicsit vékonyabb hangon szól, Yamaha meg a kettő között. Itt nagy különbségek nincsenek. És ugye az sem mindegy, hogy épp milyen vázban van a motor, mert egy karbonban csendesebb tud lenni, és az alu vázak közt is van különbség. Az új 2020-as CX-et nem tudtam még kipróbálni, de a tesztek alapján van egy fura, lánc zörgéshez, csapkodáshoz hasonló hangja, de ez csak teszt, alátámasztani, megcáfolni nem tudom. Illetve a Bosch esetében, mármint ugye az előző generációnál, nekem az nem tetszett, hogy nagyon gyorsan megzabálta az olajat a láncon. És ha kiszáradt, akkor nagyon zajos lett a hajtás. Shimano sokkal jobb ebből a szempontból, ritkábban kell olajozni. Valószínűleg a régi Bosch kicsi lánckereke miatt volt ez.
[ Szerkesztve ]
-
baluka
tag
Lehet, hogy így a videóról az jön le, viszont a "kommentátor" az 5 mp körül induló zajteszt során azt mondja hogy "it looks the new CX is the most noisy", szval...
Saját tapasztalat: két évig Brose motoros bringám volt, tényleg nagyon halk volt, köszönhetően a kevlar ékszíjas hajtásnak a közvetlen fogaskerekes helyett, de egy komolyabb nyüstölés során hajlandó volt ha nem is túlmelegedni de eléggé felforrósodni, akkor aztán megjött a hangja...
Most hogy E8000-em van kijelenthetem, hogy nagyon kadenciafüggő a motor hangossága: komolyabb meredeken felfelé nagy áttételen ahol ugyebár eleve adott a nagyobb tekerésszám+Boost módban hangos is tud lenni, ugyanakkor sima terepen a legkisebb áttételek valamelyikén tekerve Eco-ban szinte alig van hangja. -
baluka
tag
Még mindig az a véleményem, hogy érdemesebb a még raktáron lévő 2019-es modelleket nézegetned, az 5000-es limittel sokkal jobban jársz, jobb ár/érték arányú gépkbe tudsz belefutni, mint a friss, 2020-as felhozatalból... az persze igaz, hogy a friss Bosch motor ilyen szempontból kiesik...
-
StLui
veterán
Ha a T-bike -tól rendeled, és tagja vagy az enduro csoportnak, valóban engednek 5%-ot, de akkor is Andorra-ból jön a csomag viszont ez mindkettőre igaz, sőt esetleg a szállítási díjra is van esély (100 eur)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Ameddig megveszik az emberek, az árakat is emelni fogják, amíg minden évben idő előtt elfogynak és gyártani nem tudnak eleget, sok jóra sajnos nem számíthatunk az árak tekintetében. Egy bizonyos szintig még meg lehet magyarázni a magas árakat egy csúcstechnika esetében, de az azért mégiscsak furcsa, hogy pl egy top pedelec megközelítőleg annyiba kerüljön mint egy zsír új BMW R1250 GS. A BMW csúcs túra enduroja olyan szinten brutális futóművet és elektronikát tartalmaz, hogy az nem összehasonlítható egy modern pedelec rendszerrel, se fejlesztési költségekben, se sehogy. Még is közel hasonló az áruk. Biztos megy ez még egy ideig, most nagyon felfutóban van a pedelec ipar, de lesz itt még visszaesés, főleg akkor miután a fejlesztések kicsit lelassulnak, mert nem nagyon lesz hova tovább.
Wollie: Gen 2 Bosch már egy igencsak koros technika, valamikor 2013-2014 környékén jelentek meg az első példányok belőle. Legnagyobb hátránya a belső áttétel és a kis lánckerék. Ezáltal nagy, nehéz, van bőven ellenállása (25km/h után erőteljes fal érzés és rásegítés nélkül nehézkes tekerhetőség), gyorsan kopik a kis lánckerék és gyorsan nyúlnak a láncok is. Ha ez nem lenne elég még ott van a beázós csapágya is, bár ez inkább terep használat mellett gázos, ha sarazós a felhasználás.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Leginkább az nem tetszett, hogy kicsit hosszúnak ítéltem meg a nyeregvázcsövet, amúgy annyira nem rossz a geo, nagyon jó bringa, csak féltem ettől a 47 centis nyeregvázcsőtől. Tartottam attól, hogy egy hosszabb dropperrel nem lesz ideális a tekerési pozíció, esetleg nem tudok kellőképpen súlyt hátra terhelni alacsony nyeregnél. Most egy kényelmes és hosszú bringát szerettem volna, és egyéb gyártóknál az L-es váz rövidebb nyeregvázcsővel rendelkezik, ezért nem voltam biztos a döntésemben. M-es Merida meg nekem sajnos rövid. Hiába nem vagyok magas, 178cm, de hosszúak a végtagjaim. Orbea, Santa Cruz, YT, Specialized voltak még a listán, de vagy az ár volt túl magas, vagy egyéb kivetni valóm volt. Aztán végül is visszatértem a Meridához, újra elolvastam a teszteket, és tulajdonképpen rosszat senki nem mondott róla, sőt az egyik legjobb! Árban is jó volt, bár még így is nagyon sok pénz, de még belefért a költségvetésbe.
Ma mentem egy kis karikát, tulajdonképpen pont jó rajta minden, droppert is pont be tudtam állítani jóra. -
Runner_fxr
Ármester
Leginkább a hangban érződik a különbség. EP8 nagyon csendes, E8000 sokkal hangosabb volt. Ezt a lefelé zörgést alig hallottam, jelen van, de abszolút nem zavaróan. Teljesítményre szerintem hasonló, de még a szoftvert átnyálazom, nagyon sokmindent lehet állítani.
Normál időben, nem 0 fok környékén, én egy 2000m szintre számítok. Meglátjuk. Tegnap főleg boost módban mentem egy óra alatt az 5-ből egyet merült.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
Gömbike
senior tag
Nem leugrana, hanem újragondolnád.
Én a Neuzer zagon biciklin eddig amit kicseréltem:
A hitvány, selejt kategóriába való váltót, agyat, lànckereket.
Magura fékek kerültek fel, hogy ezt a szart lehessen városban is használni.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
sebgutkopf
őstag
Csatalkozva Runner-hez ebben az árkategóriában kotorászva már jóval modernebb geometriás gépeket is el lehet elérni mint az Ekano és szerencsére folyamatosan bővül a választék. Inkább az a szűk keresztmetszet, hogy mikor miből van elérhető modell, bár ez a piaci nyomás valószínűleg hamarosan a keresleti oldalon a helyére fog kerülni.
-
sebgutkopf
őstag
Válogatni bőven van miből az ízlésed és felhasználásod tükrében
Hazai piacon is elérhető a Gian Reign e+ (még az E0 full verzió is belefér a keretedbe),
nemrég jelentették be az új Orbea Wild-ot, amiből nem kötelező a csúcs változatot venni, a geója parádés
Kintről ott van Norco Range VLT széria, vagy a Nukeproof Megawatt, Simplon Rapcom Pmax, Pivot Shuttle, Scor 4060 Z LT
A budgeted felett picivel pedig ilyenet tanyáznak mint aTransition Repeater, Yeti 160e, Santa Cruz Bullit és az Evil Ecopalypse.Ezeken túl is vannak Moondraker level rr, Haibike, Husqvarna, az új Kellys (nekem annak túl hosszú a hátulja) cuccok és még jó néhány modell, amikről kevesebbet olvastam, vagy nehezebben elérhető, esetleg a geo-ja miatt nálam hamar lekerült a radarról.
-
sebgutkopf
őstag
Méretezés szempontjából az egyes gyártók nem egységesek. Tehát ahogy tapasztaltad is simán lehet, hogy egyikből L-es más márkánál XL a méreted (jellemzően azoknál, ahol még van XXL vázmeret is).
Egy alap tanácsot, elvet ha megengedsz akkor mondanék a válaszáshoz: amikor bringát választasz akkor alapvetően vázat választasz. Ne ess a felszereltség bűvöletébe. Egy jól megtervezett váz geó, egy jó kinematikával rendelkező hátsó futómű olyat tud nyújtani, amit egy kisebb tudású váz a full factory felfüggesztéssel se fog tudni soha megközelíteni. A futómű hangolása (váz oldalról) a geó mellett a legfontosabb, abban van az igazi varázslat elrejtve és az igazán drága bringák (váz) kipróbálásakor mindig ki szokott derülni, hogy olyat tudnak, ami miatt egy jó technikai tudású bringás rögtön megérti mi van a gép mögött.
Még egy javaslat: szép a factory felfüggesztés meg a kashima, de... mennyire tudsz bringázni? versenyző vagy? mennyire értesz a futómű beállításhoz akár mérnöki szinten? hány napot tudsz rászánni, hogy ugyanazon pályán egymás utáni kontroll köröket teszel meg fel le és finomhangolod a tag és villa paramétereit és persze egy körben egyszerre csak egy paramétert változtatsz?
Ha ezeket tudod vállalni, akkor neked való a factory felfüggesztés, de ha nem, akkor mindegyik felfüggesztés elemen (tagon és villán) pont 3-al több tekerő van mint amivel tudsz mit kezdeni és pont 3 paraméter, amivel nagyon el lehet rontani a bringa hangolását. Néha a kevesebb több! Ettől még nem belépő felfüggesztés kell, de vannak a fox38 és zeb-ből is kevesebb tekerentyűs verziók a gyári felszereltségben.
Ha profi vagy, akkor persze sorry, nyilván tudod mi merre meddig.Modern geók: mivel elég magas vagy a mostani geókban nálad már a 490-510mm reach az ahol érdemes nézelődnöd (a 470 ma már kb M és L közötti mérethatár 170-180 cm környékére való). Csak példaképpen az én 173 cm-emmel az M-es Santa Cruz bullit-ot vettem, aminek a reach értéke 450mm és a vázméret felső határán vagyok közel a méret határhoz. Lefelé méreteztem a játékosság és fordulékonyság kedvéért.
Egy mai hosszú rugóutas gépen a nyeregvázcső 77-78 fokos. Minél rövidebb a váz nyeregcső, annál jobb, mert nagyobb ejtésű dropper fér be alád akár 200mm is játszhat nálad egy kellően lapos vázzal.
A magasságod miatt neked nem szempont, hogy a hátsó háromszög a lehető legrövidebb legyen (nekem az kell, mert alacsony vagyok), de 460mm láncvillánál hosszabbat a te magasságoddal se választanék, mivel amelyik hátul rövidebb az fordulékonyabb és játékosabb lesz. A túl rövid neked már gond lehet (kiegyensúlyozatlan), bár ebike-oknál a cél rugóúttal még nem láttam olyat, amire azt mondtam volna, hogy már túl rövid a hátulja, inkább a túl hosszúakat kell gyakrabban kerülgetni.
Ezek a geó számok akkor igazak, ha még mindig a 160-170 mm hátsú rugóút és ez az erős enduro vonal (akár bikepark szint) a cél kategória és akkor a régi 470mm és hasonló beidegződéseket ideje eleresztened. -
Runner_fxr
Ármester
A vázgeometriánál azt is érdemes figyelembe venni, hogy a laposabb fejcsőszögek és meredekebb nyeregvázcsőszögek hosszabb Reach-t igényelnek. Mivel a laposabb fejcső hozza közelebb a kormányt. Tehát egy modern geo hiába tűnik nagyon hosszúnak, ráülve pont jó lesz, mert kompenzálják a hosszú első háromszöget az egyéb szögekkel. 189 centivel szerintem inkább az XL lesz a méreted.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
Az a 2017-es spectral nagyon más kéváház a most megcélzott kategóriádhoz képest. A spectral egy trail bike (akkor még 140mm rugóúttal hátul) most pedig keményen az enduro/superenduro vonalon nézelődsz, amik sokkal aggresszívebbek. Meg persze még pluszba eltelt 5 év. Ma 67 fokos fejcsöve az XC bringáknak van. Enduroban 64 fok körül járjálunk, ami 63-64,5 fok közötti szórást jelent és pont úgy befolyásolja a reach érték érzetét, ahogy Runner írja és a mászáshoz meg nagyon jó a meredek 77-78 fokos nyeregcső.
Ma egy 480-as nyeregcső már elképzelhetetlenül hosszú és irreális (ami a spectralodon van). Ezért ez a méreted ott, mert a nyeregcső - lábhossz vonalon limitált a váz, hogy nem tudtál hosszabbat venni. A mai igazán up to date vázaknál az L méreteknél 420-440 mm a váz nyeregcső és XL-nél is max 460.
Irányítás miatt ne aggódj, meg fogsz lepődni. Gyorsabbak, stabilabbak a mostani gépek és elől a 29-es kereket meg egyenesen imádni fogod a spectral 27,5-eséhez képest. A pályán is ezek a gépek nagyon kitolják az ingerküszöböt.
Arról nem is beszélve, hogy ebike-on olyan jó helyen van a plusz súly, hogy még jobban lehet vele kanyarban dönteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...