Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Madárpók

    aktív tag

    válasz oriic #17 üzenetére

    Persze, az emulálásnak mindig lesz teljesítményvesztesége, de a mai PC hardverek teljesítménye többszöröse annak amit pl. az X360 tud. Egy 3 magos régi PowerPC proci és egy olyan GPU van benne ami leginkább a HD2000-es sorozatra hasonlít.
    Az egyetlen ok, ami miatt még mindig viszonylag jól néznek ki a játékok rajta, az az, hogy gyakorlatilag nincsenek szoftveres korlátozások és így közel tökéletesen kihasználható a hardver. PC-n rengeteg szoftveres korlátozás van, ezért vannak olyan kódok/effektek/stb., amik a többszörös teljesítmény ellenére dög lassúak lennének PC-n, a DX11 korlátoltsága miatt.
    Így, pl. Mantle használatával azok a megoldások, amelyek konzolon gyorsan és jól működnek, nem fognak annyira belassulni PC-n, mint ha az emulátor DX11-re fordítaná a konzolos utasításokat.

    Persze minden további nélkül lehet írni olyan emulátort is, ami erős PC-n és Mantle használatával is csak 0,1FPS-re képes...de a lehetőség mindenképpen jobb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák