Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
-
#16820480
törölt tag
Mondjuk töltésben 90%-ban el vannak maradva. Sok EV még az 50W-ot is alig tudja. Az emmc oké, nem szép, de legalább új korában működik flottul a UI, nem úgy néz ki és nem olyan lassan reagál mint egy 10 éves alsó kategóriás telefon. Motor és légellenállás hatékonyságban is előrébb vannak, akku temperálásban is, meg egy rakás apróságban, ami kívülről nem látszik.
Ehhez képest a neves német cégek annyit tudnak kb, hogy bőrülés meg lakkozott fa műszerfal.Az autopilot nem teljesen önvezető, de senki másnál sem kapható önvezető tech még (sőt, ilyen szintű sem igazából, max sáv, sebesség és távolságtartó, és még néha azok sem működnek rendesen). A Waymo például csinál automata taxit, de az egy előre feltérképezett területen működik, millió méregdrága érzékelővel megpakolva és még úgy is hibázik (volt róla cikkezés múltkor, amikor egy pár út felújítást jelző bója teljesen lebénította, aztán néha megindult magától, újra leállt, stb. Szóval "működik".
Érdemes megnézni az AI day bejelentéseket és demókat, hogy mennyit fejlődik a rendszer, és merre tartanak amúgy. És ezt kizárólag kamerákkal, semmi drága LIDAR meg hasonlók, amitől dromedárnak néz ki szegény autó. -
#16820480
törölt tag
Hát, a sima Leaf az 46kW-tal tud tölteni, az e+ változat tud 100-at, szemben a Model 3 170-ével például. Bő 10%-kal nagyobb akksiból az e+ kevesebbet tud menni. Aztán nézzük ezt az infotainmentet, mi ez a lag? Ennyi pénzért ha fognak egy alap ipad-et és oda celluxozzák, már az jobb élményt adna.
Amúgy tetszik nekem is a Leaf, és az első generációhoz képest sokat fejlődött, de azért az ilyenek még mindig nincs ott teljesen, látszik, hogy egy hagyományos autóból indultak ki.Somatom: A 15 évvel ezelőttieknek, amik első generációsak voltak. Azóta már megoldották ők is.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
Hmm, volt pedig valami, hogy az újak már hőszivattyúval jönnek, de akkor ezek szerint erre rosszul emlékeztem.
vicze1: Mondjuk normális akksi hűtés nélkül nem lesz annyira jó élmény használni, és az élettartamot is rosszul érintheti. Lehet akkor már inkább egy id3, bár drágább, de annyira sokkal nem.
-
#16820480
törölt tag
Szoftverrel nem dicsekedhet egyik hagyományos autógyártó sem, annyira pocsék kb mind. Én legszívesebben egy Ioniq5 kistesót várnék, de nem tudom mikor hoznak ki ilyet, ha egyáltalán. Toyota is kb csak egy szaros SUV-ot mutatott be eddig látványterven, a többi meg majd egyszer.
-
#16820480
törölt tag
Jó, hát vegyél Leaf-et, ha neked az a tökéletes.
Én beérném infotainment nélkül is, vagy max tegyenek bele egy képernyőt, amire kitehetem a telefon tartalmát, de az akadozós logikátlan fos szoftver teljesen felesleges. Csak útban van így a képernyő, mert pont nem tudom tőle odacsíptetni rendesen a telefont, annyi helyet elfoglal. Vagy ha már tesznek bele, akkor csinálják normálisan. Mint amikor a Nokia megpróbált annó modern okostelefont csinálni.A Toyota annyira hidrogénre megy, hogy van egy azaz egy darab hidrogénes modelljük, elektromosból meg bejelentettek egy teljes palettát, és elvileg ők is átállnak teljesen elektromosra pár éven belül.
Man0gatya: Mert arra tesznek bizonyos dolgokat, és mert ott foglalja a helyet a műszerfalon. Vagy hagyják le teljesen, a mostani autómban sincs és megvagyok nélküle. Plusz amennyibe kerül mondjuk egy 7-ről 8"-ra upgrade a beépített kijelzőn, annyiból kb vehetnének off the shelf egy ipad-et, ami sokkal jobb élményt nyújt. Mintha ilyen 70-80 évesek dolgoznának döntéshozó pozícióban az ilyen cégeknél, és a fejlesztők nulláról próbálnák elmagyarázni nekik, hogy mi ez és mire való
-
#16820480
törölt tag
válasz Schuler888 #58 üzenetére
Holteccikérteni? Milyen illesztési hézagok? Ugye nem 5-10 éves cikkekből/videókból táplálkozol.
Ja igen, tesztpályán előre leprogramozható környezettel meg garázsba beállással. Oké Parkolóautomata ezer éve van a Fiestában is kb, de az nem önvezető hogy meg tud csinálni egy köt mozdulatos manővert statikus környezetben.
Légyszi muti már olyan videót, ahol közúton, forgalomban megy egy Tesla aztán meg valami "feltörekvő kínai" vagy egy Audi és ez utóbbiak jobban teljesítenek. Köszi. -
#16820480
törölt tag
válasz mjani1172 #74 üzenetére
Mondjuk pont jobban bejön ennek a beltere mint a csicsás németeké, ahol minden bőr vagy krómozott szélű meg csillogós. Végre valaki rájött, hogy léteznek matt felületű anyagok is.
AZ igaz, hogy drága, de sajna ilyen tudású autó tényleg nem olcsóbb nezinesből sem. A Model 3 kb egy árban van egy BMW 3-as szériával, az Y annak a nagytesója. -
#16820480
törölt tag
válasz mjani1172 #78 üzenetére
Biztosan van sok ember, akinek a BMW a király, itt a fórumról is tudok olyat mondani, aki meg egy rakás más autóból ült át Model 3-ba és sokkal jobban élvezi.
Nem mondom, hogy legyen minden autó belülről olyan mint egy Tesla, de örülök neki, hogy van ilyen is, mert nekem sokkal igényesebb a designja
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!