Új hozzászólás Aktív témák
-
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #200 üzenetére
Igen, az utolsó hír a projektről 5 napos. Hivatalosan április 26.-án törölték a projektet, de már egy éve nem fejlesztik. A Survariumnak maximum grafikailag van köze a Stalkerhez, mivel mmo fps lesz.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
csongi
veterán
A barlangba a lipakodos resznel hogy a turoba kell atmenni. 2 ora hossza kuzdok vele es keptelenseg
Itt mindenkarakter hulye, suket vagy a messzebb allo halja meg abkozelebbi ra sem szarik a kavicsra amit eldobok. Kinden jatekba van ilyen de ez kriminalis ugy erzem felesleges belaszaras a jatekba. -
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #204 üzenetére
Szerintem inkább vitatkozz hasonló mentalitású emberekkel. Én kamaszkoromban megtanultam, hogy ne menjek bele olyan vitába, melynek témájáról fogalmam sincs. Részemről, téma lezárva!
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
csongi
veterán
válasz RyanGiggs #73 üzenetére
Mentés! ESC gomb és a menüben ott figyel a save! Egyedül, a küldetés alciója közben nem lehet menteni.
Más:
Ki szokott multizni?
Így az első játékom alkalmával, az a tapasztalatom, hogy lehet csapatba játszani, lehet taktikázni. A mapok nagyon alkalmasak rá. Az újraélesztés is, és az átgondolt respawn is ezt erősíti meg bennem. Végre csapat közeli az újra éledés, és nem randomra megy. Pl: COD MW3, BO2 ahol a hátad mögé születik az ellen. Szerintem átláthatóbb is, főleg a színvilág és karakterek mozgása miatt is.
Szóval ha van valakinek kedve multizni vagy Copolni, fel vehetnénk egymást az Uplayen -
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #206 üzenetére
Azért, mert segíteni akartam. Gondoltam, felvilágosítalak, ha esetleg nem tudnád, amit mindenki tud ezen a fórumon: Nem lesz S.T.A.L.K.E.R. 2 semmilyen formában a közeljövőben.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Expulso
tag
szép, összeszedett írás. köszönöm a bemutatót.
> ne menj még! míg benned van a zene.. a Te zenéd!
-
trance89
őstag
akik grafkártya mellé kapták a játékot vagyis amd never settle promo kódot azok mind kapnak uplay-en egy 10€ voucher kódot(persze csak ha már aktiválták a promo kulcsot ami emailben jött) és bármire fel lehet használni, szóval 10€ alatti játékokat ingyen meg lehet venni
meg is szereztem a far cry 2-es részét és ami a legjobb hogy egy fillérembe se került[ Szerkesztve ]
-
Dr. Akula
félisten
Mintha azt ígérted volna az előbb hogy befejezted.
1. Senki nem kért a "segítségedből". A beszólás, flémelés az mint (nem) tudod, NEM az.
2. Lesz Stalker 2, mint már párszor linkeltem, más néven, minimális változtatásokkal. Persze izmozhatsz azon hogy nem úgy hívják (naja, egyből be is perelné a régi kiadó), meg nincs benne CPP (az eredeti Sztrugackij műben sincs, mert akkor még fel se robbant), de rajtad kívül mindenki tudja hogy ez az. -
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #211 üzenetére
Igen, segíteni is akartam, mert nem tudtam, hogy viccelsz, vagy tényleg nem olvastad a hírt. Ha nem "szóltam volna be", várnád a stalker 2-őt ítéletnapig, tehát ezt maximum megköszönheted nekem.
A S.T.A.L.K.E.R. 2 egy single részre kihegyezett történetorientált sandbox fps lett volna, mint az első rész, DE LEÁLLÍTOTTÁK A FEJLESZTÉSÉT! Egyelőre véglegesen, mert a kiadó nem látott benne fantáziát. Semmilyen formában nem vette át senki és nem került más kiadóhoz, sem fejlesztőkhöz. A Survarium egy ingyenes MMO FPS lesz (tehát nem is lesz kiadója), single rész nélkül és nem is csernobilról fog szólni. De mindezt tudhatnád, ha elolvastad volna a híreket ezzel kapcsolatban.
Ezért mondtam, hogy inkább nem vitatkozok olyanokkal, akik még nagyvonalakban sem tudnak egy témáról, de anyáznak, ahelyett, hogy megköszönnék a felvilágosítást! További jó olvasást!
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Peetyaa
tag
Nekem van egy fölösleges eredeti példányom, ha valakit érdekel írjon rám!
-
Dr. Akula
félisten
A Stalker eredetileg se Csernobilról szól. Ez csak a játék fejlesztőinek saját ötlete volt. Az eredeti könyvben 6 zóna van, a sztori a kanadaiban játszódik. Tehát NEM kell Csernobil egy Stalkerhez.
A Survarium fejlesztői ugyanazok mint a Stalkeré. Ugyanolyan posztapokaliptikus játék lesz mint a Stalker, ugyanúgy hiánygazdaságra épít, gyakorlatilag minden benne lesz ami a Stalkert Stalkerré tette, kivéve a neve meg Csernobil. Idézlek: "de mindezt tudhatnád, ha elolvastad volna a híreket ezzel kapcsolatban."
"inkább nem vitatkozok olyanokkal, akik még nagyvonalakban sem tudnak egy témáról"
Akkor miért vitatkozol magaddal?"de anyáznak"
Ne hazudj! Ki anyázott? Senki. De flémelés, beugatás, arcoskodás az volt - részedről. Mostmár kezd elég lenni belőled."ahelyett, hogy megköszönnék a felvilágosítást"
Hát akkor köszönd meg! Semmi akadálya. -
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #214 üzenetére
A fejlesztők többször is elmondták még a játék kapcsán, hogy történet szempontjából a regénynek csak inspiráló szerepe van, és maga a játék egy teljesen új és egyedi történetet tartalmaz, amely kizárólag a Csernobillal kapcsolatos. Ugyanez a helyzet a filmmel is, mondjuk annak a történetéből nem lehetett meríteni elemeket. A fejlesztői naplókban is elmondják, hogy semmi köze a Survariumnak a Stalkerhez, csupán annyi, hogy ez is poszt-apokaliptikus környezetben játszódik, mivel ez a stílus már egyszer bejött nekik. Az újabb válsághelyzetek inspirálták őket a pályák megalkotása közben, legfőképpen a fukushimai katasztrófát emlegetik. Kiemelik, hogy a Stalkerrel szemben ez a játék egy globális méretű apokalipszist dolgoz fel, mivel a Stalker 2 fejlesztését a Csernobili környezet miatt állította le a kiadó. A Stalker egy singlere építő történetorientált félig kész franchise, a Survarium pedig egy kizárólag multit tartalmazó mmo fps, melybe nyilván átemeltek grafikai elemeket a félig kész Stalker 2 játékból. Fel is háborodtak volna a játákosok, ha összefüggésbe hoznák bármilyen síkon a Stalker 2-t a Survariummal. A Survarium egy olyan projekt, amellyel a Vostok games meg akarja mutatni a nyugati befektetőknek, hogy van még fantázia a csapatban és össze tudnak dobni egy korszerű trendeknek megfelelő játékot. A befektetők szerint ugyanis a Stalker saga egy elavult, marketing szempontból gyenge koncepció. Ezért van szükség a Survariumra, amellyel hírnevet akar szerezni magának a fejlesztőgárda (vissza akarja szerezni a befektetők bizalmát), ezért is lesz ingyenes. A vita szempontjából az általad linkelt negyedik fejlesztői naplónak, aminek semmi köze az előzményekhez és a játék történetéhez, valamint a bitComposer féle hírnek (ami kacsa), nincs semmi jelentősége.
Dióhéjban összefoglaltam az első három vidonaplót (talán még előzménye is volt) és a Stalker 2-vel kapcsolatos híreket. Minderre a lustaságod miatt volt szükség. Ez tényleg kimeríti a "flémelés, beugatás, arcoskodás" fogalmát ismét. Egyébként szivesen!
[ Szerkesztve ]
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Dr. Akula
félisten
Na, végre 1 hsz tőled amiben flém helyett érdemi vitaanyag található. Bár ezt nemtom miért kéne megköszönni, ez lenne az alap.
Naszóval: A Stalker nyilván Stalker néven, és a jogvédett jellegzetességekkel nem folytatódhat a jogtulajdonos engedélye nélkül, aki meg nem fogja engedélyezni ha őt kihagyják a buliból, ahogy történik éppen. A fejlesztőcsapat viszont adott, és mit csináljanak, ha nem azt amihez értenek? A Stalker maga egy stílus, egy rendszer, ami sokkal többet nyújt mint a Call of Duty szintű tucatjátékok. Gyakorlatilag FPS-RPG keverék. Van csencselés, fejlesztés, szabadon bejárható terület, szabadon variálható küldetések (nyilván keretek közt, de nagyrészt igen), (közel) reális fizika a löszerekre (nem railgun mint a legtöbb hasonlóban). Ezeket nyilván mind tartalmazni fogja a Survarium, tehát gyakorlatilag egy Stalker világot kapunk, a jogvédett jellegzetességek nélkül. Mik ezek? CPP, sugárzás, artifactok. Ezek mind érdekes kiegészítők voltak, de nélkülözhetetlen, ényegi elemet nem alkottak, elhagyásuk nélkül is megmarad a Stalker fíling. Tehát megintcsak ott vagyunk hogy egy Stalker folytatás jön, más néven. Nem az a Stalker 2 jön amit anno elterveztek, hanem egy másik Stalker 2. Így már érted?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Én nem akarok ebbe bele szólni, de talán ezt jobb lenne ha máshol vitatnátok meg
-
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #216 üzenetére
Utolsó hsz.: Ebben a kommentben le is írtad, hogy miért nem Stalker 2 a Survarium. Egy tartalomban, játékmenetben, és történetben, valamint hangulatban sokat nyújtó alkotás, amely messze jobb, mint a CoD. A Survarium egy olyan játék, amely kb. felét nyújtja a CoD-nak, mert nem lesz benne single (a Stalker kizárólag single játék, a multi csak jelképesen volt benne és senki sem játszott vele, ezért is állították le a folytatást). Egy ingyenes multiplayer játék lesz, ami sokkal kevesebbet fog nyújtani, mint a CoD ilyen téren. Ez nem is baj, mert ennek az ingyenes projektnek az a célja, hogy mutassanak egy előzetest abból, hogy tudnak jó multit csinálni (talán egy későbbi időpontban majd pont a Stalker 2-höz), mivel a kiadók és befektetők számára ez hozza a legnagyobb hasznot, erre adnak pénzt. A fejlesztők és a játékosok is hisznek a Stalker 2 , de az nem a Survarium lesz. Ezt nem én következtettem ki, elmondják őszintén az első videóban, amelyet Csernobil évfordulóján adtak ki.
U.i.: Szerintem megköszönni a segítséget alap.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Dr. Akula
félisten
Most nézőpont kérdése mit nevezünk Stalker 2-nek. Ha azt aminek ez a címe, akkor olyan nem lesz. Ha azt aminek ez a tartalma, akkor az a Survarium. A COD-nál kevesebbet nyújtani eléggé lehetetlen feladat, az egy csőjáték 0 választási lehetőséggel. Kb. a Quake1 színvonalán mozog még mindig, csak a gfx jobb.
A segítséget igen, a beszólást nem.
-
csongi
veterán
Most fejezzétek be vagy moderáltatni fogom a fórumot, minta gyerekek.
-
hajbel
addikt
válasz Dr. Akula #219 üzenetére
Tényelg jobb lenne egy Stalker fórumban folytatni. Ha tizen mondanák azt amit én, akkor talán elhinnéd. A CoD már ezer éve nem a single részről szól, hanem a multiról, amiben a CoD a legjobb a BF-el egyetemben.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
Hát nem tudom, ezt még nem próbáltam ki, de az, hogy az FC2 volt a kiindulópont és nem az FC1 számomra nem sejtet semmi jót.
Egyébként azt sem értem az FC2-n mit ettek a zemberek? Tipikus Ubisoft fércmunka, tőlük eddig csak a R6 Vegas 1/2-t tudtam élvezni (az megvan eredetiben is, több 100 órát beleraktam).
-(1) Dögunalom a játékmenet, céltalan lövöldözés dominál az elejétől a végéig. Gondoljunk csak az őrhelyekre, amelyek totál ugyanúgy néznek ki mindig és totál ugyanaz a jelenet játszódik le minden őrhelyen.-(2) Hiteltelen mozgás és fizika. A karakterek mozgása harc közben teljesen valószerűtlen és ezért kiábrándító volt, hiába a "szódával elmegy" grafika, ha az ocsmányul sikerült mozgás miatt -aminek a kidolgozása egy lopakodós/FPS játéknál ami a valósághűségre helyezi a hangsúlyt top prioritás kellett volna legyen- egyszerűen nem tudod beleélni magad, nem tudsz elhinni egy akciójelenetet.
-(3) Játszottam az Avatár-al is. Avatar = Far Cry 2.1. ugyanaz a szar. Kb 3-4 óra pöcsölés után ment a kukába mindkettő.
Szóval egy szó mint száz értetlenül állok a nagy hype előtt és bár nem játszottam még az FC3-al, de az FC2 és Avatár után, az Ubisoftot ismerve gyanítom, hogy milyen lehet.
J.
-
-
hajbel
addikt
válasz joysefke #225 üzenetére
Itt minden őrhely és rádiótorony elfoglalása egy élmény, amely után támaszpontul is szólgálnak az őrhelyek. A térkép bármely pontjáról kb. 5 másodperc alatt odateleportálhatsz, így jelentősen lerövidül az unalmas kocsikázás ideje. Egyékbént ezeket az outpotokat lopakodással, vagy henteléssel, esetleg a kettőt kombinálva is elfoglalhatod, és egyik ostrom, vagy őrhely sem ugyanolyan. A grafika a külföldi szaksajtó szerint is jó, a karakteranimációk főként. A fizikáról nem tudok nyilatkozni. Szerintem a kocsikázás sokkal jobb, mint a legtöbb játékban pl. GTA-ban.
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
buzus
aktív tag
Kipróbáltam és 1 óra után le is töröltem.
- Nagyon buta MI
- Játékmenetbeli ökörségek ( pl. Ölj disznót, hogy a bőréből legyen nagyobb pénztárcád?! LOL. vagy odamész 3 barátságosnak tűnő madárhoz és ha nem lövöd őket halomra megölnek)
- Unalmas hentelés és unalmas lopakodás.Számomra gyenge, tucat FPS-nél egy fokkal jobb.
-
superxaba
tag
Xbox360-on Far Cry 3 játszók találkoztake- a kamera/kődobálás gliccsel.
Azaz a Deepthroat küldetésre, amikor fotót kell készíteni obligát, nincs meg a féyképezőgép és kődobni sem lehet...http://forums.ubi.com/showthread.php/736715-Far-Cry-3-Camera-and-Rock-Throwing-unusable-Can-t-progress-without-Camera-Patch-Forums
Nem a részvétel a fontos, hanem a győzelem! Not the action, but the victory! www.25ora.ro
-
vinibali
őstag
kár, hogy csak ilyen soká olvastam ezt a cikket, nagyon jó lett. bár nem szeretem az ilyen játékokat, ennek nekiállok
BIOS/UEFI írás, helyreállítás, törlés, mentés! https://www.bvinarz.org/bios-iras/
-
wii90
tag
Abszolút oké szerintem a játék, erre mondja az ember. Na! Mutasd!
-
>Deego..
senior tag
Szép írás.
Nagyon el lett találva, hangulatos jól felépített játékmenet." Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
perge666
veterán
Én most kezdtem el a játékot.
Évekkel ezelőtt az 1.részével játszottam,ettől a résztől nem vártam sokat,de ahogy elkezdtem játszani teljesen megbabonázott!!
Úgy érzem ezzel jól el fogom ütni az időt,ha lesz néhány szabad percem,órám. -
ekko98
tag
Sziasztok!Nemrég lettem eme fantasztikus játék tulajdonosa ,amennyit játszottam vele eddig le a kalappal a készítők előtt nagyszerű játék! Nekem legalábbis nagyon tetszik jo játékot másoknak is!
"Reversing polarity"- Ekko main túl az 1m mastery ponton
-
mcloud76
tag
Ennyi elcsepelt es evek ota nem hasznalt nevetseges jatekliset meg nem lattam egybegyurva.
Egy deka otlet nincs benne anniyra kocka hogy az mar nagyon nemet.
Lehetnek klise 3 is a cime.Van olyan elcsepelt dolog benne amit van pofajuk vagy 4* eljatszani es cutscenet inditanak vele, mert meg egy 3 eves se venne be jatek kozben.
Mast "csak" 2* tolnak a jatekos fejebe.
Az open world meg csak illuzio a kuldetesekben oylan vasuti sinen megy a jatek hogy "ororm" nezni majdhogynem rolling shooter ( elhagytad a kuldetes zonat blim blim) .
A ubi softnal alkalmazhatnanak vegre egy game designert is.
A lazitos reszeknel unalmas.
az izgalmas reszeknel nem izgalmas hanem idgesito.
Amugy meg csak szimplan borzaszto.1/10
perge666:
Tipp:
Keruld el ha csak nem szereted az erzestelenites nelkuli foghuzast.
Velemenyt lasd feljebb.
BROAAAAAFFFF roviden.[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
miért konzolos örökség a mentési rendszer. MIÉRT ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen