Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dragon3000 #142 üzenetére

    Ez azért van, mert a COD motorja az elmúlt egy-két részben dinamikus grafikai beállításokat használ a textúrákra. Úgy működik, ahogy a Capcom motorja a Resident Evilben. Mindegy, hogy mit állítasz be a textúrákra, az csak egy lehetséges maximumot jelent, ha nem fér bele a VRAM-ba, akkor elkezdi az egyes textúrákat alacsonyabb részletességűre cserélni. Ha pedig van elég sok VRAM-od, mondjuk 16 GB-od (az már bőven elég), akkor befér mindenből a max részletesség. Szóval nem szemetet tárol ott, hanem felismeri, hogy a kért részletességhez nincs elég VRAM-od, és automatikusan korrigálja a részletességet.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák