Új hozzászólás Aktív témák
-
ViiiiktorOC
senior tag
Gyönyörű. Mindjárt neki is állok olvasni.[ Szerkesztve ]
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
GAlli
tag
instant get
-
szaszabee
aktív tag
Nem rossz bár sosem szerettem kormánnyal játszani
-
Gabrika
tag
ha tényleg olyan jó, mint írjátok és amilyen a képeken, akkor Gratula a Thrustmaster-nek!
A pedálról kevesebbet írtatok, milyen ajzaton teszteltetek?
Iszonyú bosszantó tud lenni szvsz, ha nem beton stabil a pedál 'rögzülése' - ráadásul itt nagyobb erőkről írtok.milyen periféria lenne alternatívája egy kormánynak? vagy nem is játszol járműszimulátorokkal?
[ Szerkesztve ]
Antec P182; ZM500-HP; ASUS M4A79TDe; AMD 965BE@3.7; Scythe Ninja2b; G.Skill 8GB@1866; ATI5850; 5.4TBHDD; MOMO; T.FlightX; G.EM500; Samsung 2443BW, PS42B450B1W; Yamaha RX-V663; Klipsch F/C/S-1
-
M@trixfan
addikt
Egész jó kormánynak tűnik. Viszont a Momo Racing után már inkább 3 pedálos, szélesebb mozgástartományú kormányra váltanék.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Gabrika
tag
milyen játéknál hiányzik neked a 3. pedál?
te is szűknek érzed az elfordulási szöget?Antec P182; ZM500-HP; ASUS M4A79TDe; AMD 965BE@3.7; Scythe Ninja2b; G.Skill 8GB@1866; ATI5850; 5.4TBHDD; MOMO; T.FlightX; G.EM500; Samsung 2443BW, PS42B450B1W; Yamaha RX-V663; Klipsch F/C/S-1
-
csatahajós
senior tag
Hmm pont jókor jött a teszt, új kormány után nézelődtem az F1 2010 miatt, ez elég meggyőzőnek tűnik és az ára se vészes, csak kár hogy pixmania-n kívül sehol nem kapni
-
rudi
nagyúr
válasz csatahajós #8 üzenetére
Ne aggódj, rövidesen lesz sok helyen!
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Parkettán használtam a pedálokat és szőnyegen. Utóbbin lazán el tudtam tolni, előbbin viszont nem mozdult annyit mint a DFP pedálja, pedig azt kisebb erővel kell nyomni. Ha nem tapostam eszevezettem, akkor a helyén maradt mindenféle blokkoló nélkül.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
szab.tam
nagyúr
egyes alsó- és középkategóriás kormányoknak van néha pár, menetrendszerű hibája.
a kanyarból kijövetelkor, a kormány egyenesbe állításakor is temészetellenes érzésű erőt kell kifejteni. érzi az ember, hogy "küzdi magát vissza a fogasécen".
a másik ilyen zavaró tényező az tud lenni, amikor a játékban nullára állított holtjáték mellett is középen tartva, az egyenesben kialakul egy mechanikus holtjáték. idegesítő jelenség, nagy sebességnél nehéz egyenesben tartani így az autót.
ennél a kormánynál mi a helyzet?
kellett-e bárhol is a logitech-nél előforduló inverz visszacsatolás?
örültem, amikor megláttam, hogy gtr evo-t is néztétek. abban van talán a legintenzívebb és széles körűen állítható ffb. jobban örültem vona, ha ott hosszabban eltanyáztok.
pl: ütközés, rázókő effekt maxra húzva, mennyire rántja meg a kormányt, stb...igaz, g25 után valszeg erre nem vált az ember, (fegfeljebb fantec pedálra...), de jó lenne tudni ezeket az apróságokat, hogy tudjam-e ajánlani, és ebben az árkategóriában ne inkább a momo-t...
kinézetre viszont nagyon szép!
és a hátsó nagy fülek nagyon hasznosak tudnak lenni. kormánnyal fordulnak, vagy fixek? (szerk: ja, hülye vagyok, valszeg fix..)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
eszterencs
HÁZIGAZDA
válasz csatahajós #8 üzenetére
A forgalmazó weboldalán fenn vannak a kiskerpartnereik, ezeknél a cégeknél be tudod szerezni sztem, ha épp nincs nekik raktáron, elhozzák Neked a nagykerből.
-
Jól néz ki és jókat is írtok róla, de a pedál szára is fémből van? A képeken olyan műanyag hatású.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tothl
addikt
Hát nekem nem úgy jött le, mintha ez a kormány a DFGT -nek ellenfele lenne.
A 270 fok nem bagatellizálható hátrány. -
D.Orion
veterán
válasz csatahajós #8 üzenetére
Ipon-on szokott lenni, 2 napja még láttam.
-
"örültünk annak, hogy a fék széles, így nem kellett olyan zárt combokkal kucorogni, mint a Logitech konkurens mögött"
Sose értettem, a féket miért ball lábbal nyomják akik kormány+pedállal játszanak. Az igazi kocsiban se azzal nyomod...
Sent from my keyBoard
-
szab.tam
nagyúr
mert aki ilyen kormánnyal játszik, az nagyrészt nem városi autókázást nyom, hanem versenyt. és ott ball lábbal is fékeznek. mert sokkal gyorsabb, nincs lábátrakási idő.
és van, hogy főként csak ballal. és úgy is van, hogy mindkét pedált nyomjuk egyszerre: ezt pedig 2 lábbal könnyebb. (pl. dirt2 egyes kanyarokban jobb, mint a kézifék.) sőt az életben olyan is van, hgoy a jobb láb sarka a féken, orra a gázon. de ennyire ne menjünk bele.tehát nem árt, ha ilyen szim kormányon messze vannak a pedálok. és vannak jetilábúak is. azok pedig egy g25-ön nem is tudnak játszani, mert beleakad a patájuk....
EarL 007
hm...
ja, megnéztem. a g25-ön is. emlékezetből el voltam tájolva. pedig nem keveset játszottam már vele. ennyi....[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
A közeli pedál nem csak itt probléma szvsz Régi Opel Corsa City-ben pl olyan szűken voltak, hogy a bakancsból ki kellett mindig lépjek mert mindig beakadt a lábam a másik pedálba...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Mondjuk motorozáshoz is csak akkor kényelmes, ha saroknál van a 2+ fokozat megoldva. Összességében nincs nagy lábam (42-es) de az megmaradt bennem, hogy majdnem mentünk az árokba emiatt anno. Opel meg csak azért volt, mert én voltam a józan sofőr...
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
szab.tam
nagyúr
motorozáshoz ez még mindig biztonságosabb. (nem győzök villogni vele. habár annyira nem jó, csak nehéz volt megszerezni...). igaz, ellenszél ffb effekt csak akkor van, ha kinyitom az ablakot, akkor is csak oldalról....
Nordic
by szab.tam -al egészségedre....
(a szerzői jogokra, kis "c" betűkre vigyázunk...)[ Szerkesztve ]
fanless project: fourth gear......................................................................... http://prohardver.hu/teszt/interju_csucskonfig_passzivan_hutve/kezdetek.html
-
Sicilian
addikt
Az első kép alatt van 1 elírás:
"Ferrari F430 vonál a Thrustmastertől ..."
Egyébként jó kis cikk !!
[ Szerkesztve ]
nothing is true everything is permitted..
-
Vidala
senior tag
Jogos kérdések, amik apróságnak tűnnek, de aki egy picit is komolyabban tolja, az tudja miről van szó. Egyébként jó a teszt, grat!
Nekem leginkább a 270 fokos elfordulás tűnik szűk keresztmetszetnek a teszt alapján.
Amúgy klassz kormány, tetszik. A Ferrari dizájn pedig magáért beszél.
CoVboy Forever!
-
[link] Motorozni ebben szoktam, igaz kicsit leharcoltam az évek során és megérett már egy cserére.
Jesszusom, hát tuti nem élvezném ezt a "kormányt" bár az is tény, hogy gyalogkakukk lettem és folyamatosan hiányérzetem van, de nem hiszem, hogy ez kisegítene.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
TonTomika
aktív tag
Erre a tesztre vártam már egy jó ideje. Sajnos, mivel karácsonyra kellett ajándékba a kormányt, így múlt héten vásároltam egy DFGT-t 32.000HUF-ért, de ahogy látom ezzel szerintem jobban jártam volna. Bár azért is lett a DFGT mert pixmania-n kívül sehol sem találtam meg, ahol volt, ott nem ígérték karácsony előtt a szállítást. Na majd az idő eldönti, hogy jól választottam e végül, avagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
TonTomika
aktív tag
Ahogy olvasom a 900°-os elfordulást leszámítva megverte a DFGT-t nomeg nagy Ferrari fannak lesz a dolog. Inkább szimulátorozáshoz lesz, mint arcade játékhoz, bár a DFGT még nem lett kipróbálva. Van egy szimulátoros ismerősöm, aki G25-el nyomja, de ő sem használja ki állítólag a 900°-os elfordulást.
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
Vajon direkt nem csináltak tökéletes kormányt? (Ha 900-at vagy legalább 540at forogna szerintem tényleg tökéletes lenne) Ha bár a 270 rengeteg helyen elég és szerintem nem csak arcade játékoknál. Teljesen megszokható és akkor még rázósabb szituknál is megfogható az autó viszont tény hogy nem olyan "széles" a pálya 270 fokkal mint mondjuk 540-el.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz superecneB #37 üzenetére
Hát lehet hogy direkt
A G25 is jónak mondható, aztán a kormányra csak 2 rohadt gombot sikerült felrakni, pedig a kisebb kategóriákban több gombot raknak a kormányokra.
Aztán a G27-re felkerült még 4 db, tehát összesen 6 gomb van a kormányon. Kb ott kezdődik az elégséges szint, mert elég kényelmetlen verseny közben a váltó konzolon lévő gombokat használni. -
csatahajós
senior tag
válasz superecneB #37 üzenetére
Egy hülye kérdés, de a 270 fok az bármely irányba értendő, vagy összesen? Mert akkor ez azt jelenti, hogy jobbra vagy balra csak max. 135 fokot lehet kitéríteni az meg baromi kevéske....ha jobbra is-balra is 270 akkor azért az szerintem bőven elég sok szimulátorban is, F1-et nyomok rég óta és nem arcade-t, ott legalábbis bőven elég szokott lenni még a 200-220 fok is (mondjuk Monaco-ban a Rascasse-ban meg a Loewsben nem, de amúgy mindenhol és ott meg úgyis felnyomja az ember a kerék kitérítési szöget).
[ Szerkesztve ]
-
superecneB
őstag
válasz csatahajós #39 üzenetére
Kopptól-koppig 270 tehát ezekkel a teljes körülfordulási tartományt adják meg.
[ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz csatahajós #39 üzenetére
Összesen 270, koppanástól koppanásig.
Ez nagyon szűkösen elég, de a kormány elengedése nélkül nem is tudsz többet forgatni.
Ha középállásban megfogom 9-nél és 3-nál akkor pont koppanásig tudom tekerni elengedés nélkül úgy, hogy ne legyen rohadt kényelmetlen. 10-nél és 2-nél fogva (ahogy régen tanították, nem tudom, most hogy tanítják) már kényelmetlen nekem koppanásig tekerni.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
hoffman_
veterán
Még mindig nem érzem úgy, hogy a momo racinget cserélni kéne, hálisten.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rudi
nagyúr
Ez a két probléma, amit írtál jellemzően a teljesen fogaskerekes kormányoknál van. Szerencsére, itt nem voltak. A középállás NAGYON korrekt volt, és ezt a visszatekeredést sem tapasztaltam, pedig a DFP-men azért tényleg van. Ami a GTR Evot illeti. Ahhoz szerintem nem való a 270-es kormány. Ha valaki tényleg komlyan gondolja, akkor minimum a DFGT, és ha majd úgy érzi, hogy igen erre a hobbira hajlandó még többet költeni, akkor G27 vagy valamelyik Fanatec vagy a T500-as Thrustmaster. Funolós havernek inkább az F430-at ajánlanám (ahogy a cikkben), de szimulátorosnak inkább DFGT.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz TonTomika #35 üzenetére
Azért a DFGT sem egy rossz választás ám! Sőt komoly szimulátorhoz, ahogy írtam kevés a 270 fok. Valószínű, hogy a G25-ös haverod ugyan nem használja ki mind a 900 fokot, de 270-nél tuti többel kátszik. Nekem pl. nem annyira ügyes a kezem ehhez az autós dologhoz, meg nem feccelek bele annyi időt, de így is nagyon jól jön az 540 fok.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz superecneB #37 üzenetére
Hehe, jó meglátás! Kb. mindennel így van ez. Nem szabad teljesen jót csinálni még akkor sem, ha meg lehetne. Mert akkor ki veszi meg a sokfélét. Egy legalább 540 fokos F430-ra gondolkodás nélkül rácsaptam volna a különösen ajánlottat és 20-120 000 forint között halom kormányt lényegesen nehezebb lenne eladni.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
Gabrika
tag
ha szőnyegen lazán el tudtad tolni a pedálokat, akkor akaratlanul is előfordulhat, hogy egy hosszabb (jellemzően inkább rally versenyeknél) mozgásnak indul?
azaz szőnyegre valami kiegészítő rögzítési megoldás indokolt lehet?Antec P182; ZM500-HP; ASUS M4A79TDe; AMD 965BE@3.7; Scythe Ninja2b; G.Skill 8GB@1866; ATI5850; 5.4TBHDD; MOMO; T.FlightX; G.EM500; Samsung 2443BW, PS42B450B1W; Yamaha RX-V663; Klipsch F/C/S-1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen