Új hozzászólás Aktív témák
-
gergejly
aktív tag
ilyenem van, és a Scania szimulátornál nagyon hiányzik a tekerhetőség.
-
Motion_Blur
félisten
Szép, de 35K-t nem adnék érte.
Anno ennyiért vettem a G25-öt, ami azóta is kifogástalanul működik
-
Adonimus
senior tag
Elmentem, megnéztem ezt a kormányt a boltba. nagyon jó, nekem tetszett. Az a kis kapcsoló gomb rajta meg különösen tetszett. Szerintem jó kis szerkezet, bár egy Logi G27-et jobban elfogadnék.
-
rayoliviero
veterán
Jól néz ki nagyon.
-
CrAck69
senior tag
fúúú szép darab... kipróbálnám
-
joshua7
veterán
Sry az off miatt, de egy használt DFGT gar nélkül mit érhet most? Találtam egyet az aprók közt, de sokallom érte a 25-öt.
-
zozoo83
tag
Kár hogy szimulátorra nem jó. Egy szimulátoros kormányt még mindig jól lehet használni arcade-ra is szerintem..
-
vlevi
nagyúr
Nem kell ahhoz Monaco.
Itt van pl. Spa, a buszmegállóban itt is határeset a dolog (53 mp)
Vagy a Hungaroring, itt sem biztos, hogy mindíg elég a 270°
De ugyanilyen Suzuka, célegyenes előtti sikán, és még nagyon sok pálya.
Játékokra visszatérve. Amikor bikaerős az FFB, és a kormánnyal szkanderezel, akkor nincs értelme a nagyobb értéknek, de én eléggé levettem a FFB erejét, és így igenis hasznos az 5-6-900°, mert lehet hirtelen korrigálni. Mert ha nagyon direkt a kormányzás, akkor a korrigálás mindíg túlságosan sokra sikeredik. De ha jól van belőve a dolog, akkor egy hajtűkanyarból kifelé padlógázon, csúszkáló hátsókerékkel, a kormánnyal nagyon szépen kordában tartható a verda.
Ja, és persze akkor a játékban beállíthatsz nagyobb kerékelfordulási szögeket is, ami viszont az akaratlan megcsúszások korrigálását teszi lehetővé.
Egy biztos, én nem cserélném le a G25-t egy olyan kormányra, ami csak 270-t tud fordulni. Aztán azon már vitatkozhatunk, hogy 360, vagy 500, 900-e az a határ, ami fölött már nem ad túl sok pluszt a dolog. -
zazahoho
őstag
tetszik ,de azért élőben ki kéne próbálni
-
-
neilszab
őstag
Akkor te direktebb kormányzással mész, mint a valódi versenyzők.
Onboard felvételeket nézegetve viszont tény, hogy nagyon nagyon ritka az olyan esetek száma, ahol 270 fok fölé mennének a pilóták F1-ben, de Monacoban például a 400 fokot is kihasználják: Kubica Monaco - Onboard
Egyébként pedig ha nem csalna alá a játék alacsony sebességen a kormányáttételednek, akkor a boxból sem bírnál kiállni 200 fokkal...
-
foxyr
tag
Én pl. 2003 óta rendszeresen versenyzem szimulátor bajnokságokban és SOHA az életben nem volt szükségem 200 foknál többre.
Bár megjegyzem, hogy csak F1 szimulátorral nyomom, és gondolom még nem igen láttál F1 közvetítésben olyat, hogy vadul forgatták volna a kormányt
Eddig volt már szinte minden Logitech kormányom (jelenleg egy DFGT van), de lehet ezt kipróbálom. -
modern
aktív tag
válasz
bokrosolajos #117 üzenetére
-
-
bokrosolajos
őstag
válasz
CoDWaW07 #116 üzenetére
Pedig van Lambosba is, a kínaiak gyártják, szerintem töredéke az ára ennek
-
CoDWaW07
őstag
Nemrosz nemrosz, ha Lamborghinisbe lenne akkor tuti áldoznék ennyit egy PC kormányra
-
bokrosolajos
őstag
a Thrustmaster az F430-assal szerintem korrekt kormányt rakott az asztalra.
A T500 RS a következő célpont.Itt van Thrustmaster T500 RS info róla, 16 bites a kormányszögelfordulás szenzora, 1080°-os, csak fémből, kétfajta pedál felfogatással ... nyam-nyam
-
Ł-IceRocK-Ł
veterán
Kifejezetten tetszetős, bár annyira nem rajongok a ferraris cuccokért.
-
Enton
addikt
válasz
szab.tam #110 üzenetére
Általában én is nézelődni megyek, ha valamit élőben meg akarok fogdosni.
Habár az F430-as pont nem volt még kirakva, pedig megtapiztam volna.
PL most egy 2.1-es hangfalat akartam venni, de nem ott vettem.
A MM-be max céltudatosan jó menni, leárazás akció, neked meg pont kell az és így jobb mint utazgatni, berendelni. -
szab.tam
nagyúr
ki kell fizetni a üzlethelyiség bérelti díját. az ilyen helyen való vásárlást sosem szabad összehasonlítani a netről, 1 nappal előrendelt, bemutatóterem nélküli boltból való vásárlással....
de a kérdés azért jogos. válasz: az aki ott vásárol. valaki 1x jól fogalmazott: oda csak nézelődni megyünk.
igaz, volt, aki erre felháborodva válaszolt, hogy a sok nézelődő, és utána nem ott vásárló miatt majd jól bezárnak, mert tönkremennek.
és? ki a fszmt érdekli. 49k-ért ilyen kormány? tőlem bezárhatnak. nem?
vlevi
-
Enton
addikt
Ma jártam Mediamarktban és volt belőle habár rögtön 49900-ért.
És akkor ezek után ki a hülye? -
Ghosti
aktív tag
Kár, hogy nincs kuplung..., amúgy jó kis termék lehet.
-
rolkaDb
aktív tag
Jó kis kormány lett!
-
jozsi252
veterán
Szép kis szerkezet
-
oxox
addikt
aranyos...
-
bokrosolajos
őstag
"Ebből azt vettem ki, hogy két lábbal nyomtad a pedálokat. Nálam ez alapból elveszi a vezetési élményt."
Miért, mivel nyomod, Trabant szimulátorral?
Egyértelmű,hogy bal lábbal fékezel, jobbal meg játszadozol a gázzal. Most így hirtelen elgondolkoztam, mi lenne ha a Forma 1-es pilóták jobb lábbal próbálnának fékezni a monocokban, vagy a rally versenyzők engednénk leesni a fordulatot fékezéskor... -
neilszab
őstag
A tisztességgel megcsinált H váltó és a kuplung nem ennek az árkategóriának a velejárója...
Rudi jól írta a 270 fok miatt ez elsősorban arcade játszadozásra és lazább szimulátorozásra való, így se a kuplung pedál, se a plusz váltó nem indokolt. A modern versenygépekben amikkel a többség szeret játszani (F1, forma autók, GT kocsik, Rally, stb..), amúgy is fölösleges dolgok ezek...
Persze jó lenne, ha lenne hozzá, de akkor az ára sem 30 k körül alakulna... és nem is egy F430 replika lenne.
-
kpal
nagyúr
válasz
superecneB #81 üzenetére
De ha már kormányt veszek nem csak Ferrarival fogok játszani
-
vlevi
nagyúr
"egyébként jobbkormányosnál be leheet úgy is állítani a H-t, hogy jobbra fent legyen az 1."
ÁÁÁ, úgy nem az igazi
Egyébként erről mindíg eszembe jut egyik ismerősöm, aki motorral volt kinnt angliában. Amikor kicsit elhagyatottab vidéki utakon ment, és jött szembe valaki, azon morfondírozott, hogy, ok, én tudom, hogy a "rossz" oldalon kell menni, de vajon a szembejövő is tudja?
-
rudi
nagyúr
Kicsit a GT5 fejlesztésének komikusságát mutatja, hogy a DFGT is a GT5 kormánya. A GT5 Prologue-gal majdnem egyidőben mutatták be valamikor 2007 végén. Az F430 2008 végén jött, a DFP pedig a GT4 kormánya volt és 2003 decemberében jött a GT4 Prologue-gal egyidőben és ez volt az első 900-as Logitech kormány.
Érdekes, hogy a G25 2006 közepén jelentkezett be és 2007 végén kezdték árulni, szóval egyidős a DFGT-vel.
-
TonTomika
aktív tag
-
Joshi
titán
"Logitechet kiütve az ő T500RS-ük lett az ikonikus Gran Turismo 5 hivatalos kormánya."
De a DFP nem kimondottan konzolos kormány (igaz hogy annak készült) ugyanis a PC-és driverben ugyan úgy szerepel mint a momo vagy a G25.
Amúgy nem célom fikázni a Thrustmaster-t, sőt én örülök ha van konkurencia mert ez csak a felhasználók pénztárcáját kímélheti.
Force feedback jó dolog, egy plusz jelzés a kocsitól programtól, de gondolom, ez is megszokás kérdése.
Az force feedback sajnos rossz hatással van az időre (Race07, Race On stb) mint pl időmérő, űridőket csak nélküle lehet menni. -
"a DFGT a GT5 hivatalos kormánya" Tuti? Szerintem nem.
"...mert a Thrustmasterben van potenciál. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a tény, hogy a Logitechet kiütve az ő T500RS-ük lett az ikonikus Gran Turismo 5 hivatalos kormánya."Lehet, hogy összességében a DFP volt az első 900 fokos, konzol nekem még szürke folt, PC-re volt az első a G25 (ha jól emlékszem).
Atla: MOMO-n van "szekvenciális" botváltó, de nekem meg az nem jött be igazán. Inkább pofozgatom a füleket. Egyedül talán az amerikai kocsiknál szoktam bot-váltózni (pl. GRID-ben Mustang), ott van feelingje a dolognak. F-1-nél viszont a fülek a nyerőek, meg rallyban, WTCC-ben is. Force feedback jó dolog, egy plusz jelzés a
kocsitólprogramtól, de gondolom, ez is megszokás kérdése. -
Atla
senior tag
Én is hiányolom a botváltót.
Nekem DFGT-m van,és például Dirt2-ben a kéziféket a botváltóra rakom ami sztem
valosághűbb érzés,/olyan mintha behúznád/ annál mintha egy gombot megnyomnál!
Egyébként nem rossz kormány de az a 270 fok az begbocsáthatatlan.
Én se használom ki a 900-at,de GTL-ben 400,Dirt2 480,F1 2010 185.
Mondjuk utóbbinál elég. -
Joshi
titán
A Driving Force Pro-val jött be a 900° és akár hogy is számolom de az jóval korábbi modell mint a G25, a DFP a Gran Turismo 4 hivatalos kormánya volt ami nem mostanában jelent meg( a DFGT a GT5 hivatalos kormánya).
Nekem speciel G25 van de havernak van egy DFP-je ami ugyan csak jó kormány a pedált leszámítva, ha a cikknek lehet hinni akkor ez a Ferka kormány tényleg jó lehet.
Azért kipróbálnám igaz én se a 900°-ot, se az erő visszacsatolást nem használom pedig Race On-al tolom. -
A 900-as fordulat a G25-tel jelent meg, már jópár (5?) éve.
Nekem még a régebbi MOMO van, nagyon szeretem, de állandóan lekoppantom, és nem csak szimulátorokban, hanem DIRT2-ben is simán. Sőt, még néha F-1ben is, ha komolyabbat kell korrigálni, ahol pedig nem épp az a jellemző, hogy 900 fokot forduljon a kormány... Mondjuk, íróasztalnál elég szopás kormánnyal játszani, de egyelőre ez van.
Jó kis cucc, de nem cserélném el a jelenlegimmel. Inkább G25...
-
Joshi
titán
Én egyet nem értek a gyártók részéről, most miért nem lehet összehozni a pozitív tulajdonságokat a külsővel a minőséggel és a használhatósággal? Mondja már el valaki hogy a 900°-os fordulatot mióta alkalmazza a Logitech? Ezt nem tudta a Thrustmaster? Az arcade rajongóknak készítették? De akkor miért kerül annyiba mint egy Logitech Driving Force GT? Itt valami nem kerek?
Így elég nehéz versenyezni a konkurenciával.
Egyébként jónak tűnik a kormány, de mindenképpen kipróbálnám megvétel előtt. Meg aztán kíváncsi lennék a minőségére is, pontosabban a tartósságára. -
domi007
őstag
Thrustmaster szerintem bőven elitgyártó ezen a területen
-
Gergőke88
addikt
válasz
csatahajós #8 üzenetére
Media Marktban is van(Megapark). Ott ki is tudod probalni, van belole kirakva.
-
vlevi
nagyúr
Tudod, hogy egy métert sem bírtam így menni normálisan ?
Mármint a H váltóval. Kettesbe visszarakásnál "benne van" az ember kezében, hogy maga felé húzza le a váltót. Namost jobbkormányosnál ott a 6., vagy a rükverc van
Mire végiggondoltam, hogy hogyan is kellene váltani, addigra már rég túlértem a kanyaron -
{Zodiac}
senior tag
válasz
superecneB #83 üzenetére
okés, akkor ez csak egyetlen típushoz jó?
klassz... tök értelmetlen.
-
szab.tam
nagyúr
-
{Zodiac}
senior tag
h o l v a n a k u p l u n g ? !
-
gantum
tag
ah mondom valamelyik busztársaság újított valamit, de nem.
-
kpal
nagyúr
Ez elég zsírkormány csak a kuplungot hiányolom .
-
Enton
addikt
Egy hibája nem eszközölhető külső kiegészítőkkel ez pedig tényleg a 270fok.
Ha a pedál nem tetszik arra ott a club sport.
A váltóra meg az Lightning SST Sim-Gear.Csak enyiért már G25 meg G27, vagy fanatec komplet kormány pedál váltóval.
-
vlevi
nagyúr
Szerintem lehet a játékon belül is állítani. Dirt2, F12010-ben tudtommal lehet, Race07, GTL, GTR2 (Mind simbin játék ISI engine-el) biztosan lehet szabályozni a játékon belül, hogy mennyire legyen lineáris a kormányzás. Sebességfüggő kormányzás is van, de azért mégiscsak az az igazi, ha egy GT autónak be tudok állítani 540°-ot. Utcai autónak pedig 900
És ha már utcai autónál járunk, a legnagyobb szórakozás mégiscsak a kuplungpedál és a H váltó
És, hogy végképp ne tudd, merre jársz, egy jobbkormányos autó
-
hossszú
őstag
Meggyőző ez a kormány
azt hiszem ez lesz a következő kormányom
, a MOMO-t lassan úgy is cserélni kell.
-
JoolsNOS
veterán
"Nagyon örültünk annak, hogy a fék széles, így nem kellett olyan zárt combokkal kucorogni, mint a Logitech konkurens mögött."
Ebből azt vettem ki, hogy két lábbal nyomtad a pedálokat. Nálam ez alapból elveszi a vezetési élményt. -
MaUser
addikt
A kormányszög issue-hoz: Anno amikor még komolyabban RBR-eztem szinte kötelező volt az érzékenységi görbéket szerkeszteni. Erre ma már nincs lehetőség? Valami kis tool volt rá ami dx-en keresztül szólt bele a megfeleltetési görbébe.
-
Boxi88
őstag
Jól néz ki nagyon, de én a jelenlegi kormány/pedál-omat sem használom.
-
vlevi
nagyúr
válasz
superecneB #58 üzenetére
"FGT most meg ugyan azt a kormányt van ahol 38.000ft ért "akarják rádsózni""
Amikor a G27 kezdett megjelengetni, pár hétig nagyon jó áron lehetett G25-höz jutni. Én akkor vettem 33-ért G25-t. Ehhez képest tényleg drága. De sajna azok a szép idők elmúltak, mostmár G25 se nagyon van, csak a marhadrága G27... -
Hát biztosan remek egy cucc,de én is hiányolom a manuális váltót meg a kuplungot
-
neilszab
őstag
válasz
bokrosolajos #59 üzenetére
Ezt konkrét tapasztalatból írod, vagy csak a cikkek alapján? Én egyáltalán nem vagyok meggyőződve róla, hogy pontosan ugyan azok a megoldások, anyagok rejlenek a két típus borítása alatt, az RGT jópár évvel régebbi modell...
-
Napfénysüti
nagyúr
Jó kormány, kéne.
Azt hittem drágább lesz így az ára is kellemes meglepetésként ért. -
neilszab
őstag
válasz
- = Zk = - #64 üzenetére
Ez egy Ferrari F430 replika, azon sincsenek ilyenek, se a modern versenygépeken.
(persze én is hiányolnám, de ez a termék nem erre készült, így ez nem is lehet elvárás felé) -
M@trixfan
addikt
Áltlánosan gondoltam főleg, hogy ha már van egy Momo Racing akkor milyen fejlesztésre adnék ki pénzt. Valósághűbb és pontosabb lenne többszöri körbefordulással. Bizonyos dolgokat szerintem nem lehet megcsinálni 270 fokkal rendesen, nem egyszer koppan a vége. Elsőre a GT5 jutott most eszembe, amit kipróbálnék, de biztos van még több ami kihasználja. A drága kormányokkal az a baj, hogy annyira nem használom ki. Inkább választékbővítő nekem.
-
- = Zk = -
félisten
hm. én csak a manuális váltót, és a kuplungot hiányolom. (Y)
-
bokrosolajos
őstag
válasz
superecneB #60 üzenetére
D-pad az RGT Clutch-on is van, nem tudom nézted-e a képeket?!
Nem csak szekvenciális botváltó van rajta, a kormány mögött ugyanúgy vannak fülek (kisebbek, mint a 430-on,de nagyobbak,mint a Logitech DFP/DFGT-n vannak!) A 430-on nincs botváltó pluszban
Fülekről még valamit: az RGT-n 4 db fül van, ebből kettő analóg, tehát nem csak On/Off, kvázi lehet használni gáz/fékre ha nem akarod letaposni a padlót éjjel, versenyzéskor, a szíjas kormyánnal mindezt megteheted
Pedál meredekség: a cikkben kifelejtették, de a pedálokon lehet fordítani a talp részt, ami kissé döntve van, így lejjebb helyezve kevésbé meredek a szög és kisebb a pedálút. Mindenki kényelme szerint állíthatja, ami egy Logitech DFGT / Pro esetében nem mondható el
Az másik dolog, hogy majdnem pont olyan kemény a pedál, mint egy igazi autóénOlvassátok, amit linkeltem
-
ZeUS2140
aktív tag
Haver most rendelte meg, szal' nemsoká próba lesz. Ami így elsőre nem tetszik ormótlan nagy középrész, meredek pedál szög, szekó. váltókar hiánya.
Szerintem DFGT+labda még mindig jobb szim.-re, de ízlések és pofonok.
FFB lyukról meg annyit, hogy aki kondigépet csinál egy kormányból meg is érdemli, hogy zavarja.
3 szim-es kollégával egyhangúan nem tetszett. Igaz a G25 se tetszett, de egy kis kormány betekerés "elviselhetővé" tette a kormánykereket
Lényeg, hogy nem fikázom. Még nem köröztem vele. De akinek DFGT-je van nem hiszem, hogy rohan lecserélni.
Üdv! -
superecneB
őstag
válasz
bokrosolajos #59 üzenetére
Kivéve a több fémet d-padot és nagyobb kormányátmérőt? Azért szerintem ezek olyan dolgok amik mellet nem lehet elmenni és számomra a kuplung pedál nem jelent annyi pluszt meg a szekvenciális botváltó, pláne hogy kézin kívül semmire nem használnám. Azt meg pálya autózásnál amit én szoktam nem sokat használ az ember.
-
bokrosolajos
őstag
Nagyjából (mechanikailag) ugyanazt tudja, mint a Thrustmaster RGT Clutch, csak abban 3 pedál van, és lényegesen olcsóbb is
A többit a Ferrari logóra fizetitek...
-
superecneB
őstag
Igen, de gondolj bele milyen piaci részesedést nyerne a TM ezzel a lépéssel, az máskérdés hogy a GT5 ös kormányukat senki nem venné
. De tulajdonképp nem lenne más alternatíva, jelenleg sincs ebben a kategóriában túl nagy választék F430, DFGT és kb ennyi. A kettő közül a fülek és a szíjas csatolás miatt sokkal jobban tetszik a 430. A pedálja oké hogy minőségibb de tudtommal nincs panasz a DFGT pedáljaira sem, felkeményíteni meg fel lehet szivaccsal is
Szóval nagy a dilemma, egyébként irreálisan magas most az áruk, anno emlékszem pár hónapja (nyáron) még 23 ért is volt árgépen a DFGT most meg ugyan azt a kormányt van ahol 38.000ft ért "akarják rádsózni"
-
neilszab
őstag
válasz
thedriver #55 üzenetére
Igen ezt tény, a DFGT belül érezhetően átalakult a DFP-hez képest előnyére, illetve a kormányátmérő is nagyobb lett. A pedál nem változott, viszont a pedál keménységén lehet javítani: A Squash labda trükk
Egyébként a DFP sem volt jelentősen elmaradva a G25-höz képest...olyan ez, mikor egy félmilliós erősítőt lecserélsz egy 1 milliósra és picit jobb lesz tőle a hang... amit persze egy expert fülű ember óriási előrelépésként él meg...
-
alcsa
senior tag
Akarom, akarom, akarom!!!
-
thedriver
tag
Azért az nekem kicsit furcsa, hogy úgy hasonlítjátok a DFGT-hez, hogy az nem is volt ott.
Pedig a DFGT minősége közelebb van a G25 szintjéhez, mint a Pro-hoz...
-
-
rudi
nagyúr
válasz
superecneB #37 üzenetére
Hehe, jó meglátás! Kb. mindennel így van ez. Nem szabad teljesen jót csinálni még akkor sem, ha meg lehetne. Mert akkor ki veszi meg a sokfélét. Egy legalább 540 fokos F430-ra gondolkodás nélkül rácsaptam volna a különösen ajánlottat és 20-120 000 forint között halom kormányt lényegesen nehezebb lenne eladni.
-
rudi
nagyúr
válasz
TonTomika #35 üzenetére
Azért a DFGT sem egy rossz választás ám! Sőt komoly szimulátorhoz, ahogy írtam kevés a 270 fok. Valószínű, hogy a G25-ös haverod ugyan nem használja ki mind a 900 fokot, de 270-nél tuti többel kátszik. Nekem pl. nem annyira ügyes a kezem ehhez az autós dologhoz, meg nem feccelek bele annyi időt, de így is nagyon jól jön az 540 fok.
-
rudi
nagyúr
Ez a két probléma, amit írtál jellemzően a teljesen fogaskerekes kormányoknál van. Szerencsére, itt nem voltak. A középállás NAGYON korrekt volt, és ezt a visszatekeredést sem tapasztaltam, pedig a DFP-men azért tényleg van. Ami a GTR Evot illeti. Ahhoz szerintem nem való a 270-es kormány. Ha valaki tényleg komlyan gondolja, akkor minimum a DFGT, és ha majd úgy érzi, hogy igen erre a hobbira hajlandó még többet költeni, akkor G27 vagy valamelyik Fanatec vagy a T500-as Thrustmaster. Funolós havernek inkább az F430-at ajánlanám (ahogy a cikkben), de szimulátorosnak inkább DFGT.
-
hoffman_
nagyúr
Még mindig nem érzem úgy, hogy a momo racinget cserélni kéne, hálisten.
-
dudika10
veterán
válasz
csatahajós #39 üzenetére
Összesen 270, koppanástól koppanásig.
Ez nagyon szűkösen elég, de a kormány elengedése nélkül nem is tudsz többet forgatni.
Ha középállásban megfogom 9-nél és 3-nál akkor pont koppanásig tudom tekerni elengedés nélkül úgy, hogy ne legyen rohadt kényelmetlen. 10-nél és 2-nél fogva (ahogy régen tanították, nem tudom, most hogy tanítják) már kényelmetlen nekem koppanásig tekerni. -
superecneB
őstag
válasz
csatahajós #39 üzenetére
Kopptól-koppig 270 tehát ezekkel a teljes körülfordulási tartományt adják meg.
-
csatahajós
senior tag
válasz
superecneB #37 üzenetére
Egy hülye kérdés, de a 270 fok az bármely irányba értendő, vagy összesen? Mert akkor ez azt jelenti, hogy jobbra vagy balra csak max. 135 fokot lehet kitéríteni az meg baromi kevéske....ha jobbra is-balra is 270 akkor azért az szerintem bőven elég sok szimulátorban is, F1-et nyomok rég óta és nem arcade-t, ott legalábbis bőven elég szokott lenni még a 200-220 fok is (mondjuk Monaco-ban a Rascasse-ban meg a Loewsben nem, de amúgy mindenhol és ott meg úgyis felnyomja az ember a kerék kitérítési szöget).
-
proof88
addikt
válasz
superecneB #37 üzenetére
Hát lehet hogy direkt
A G25 is jónak mondható, aztán a kormányra csak 2 rohadt gombot sikerült felrakni, pedig a kisebb kategóriákban több gombot raknak a kormányokra.
Aztán a G27-re felkerült még 4 db, tehát összesen 6 gomb van a kormányon. Kb ott kezdődik az elégséges szint, mert elég kényelmetlen verseny közben a váltó konzolon lévő gombokat használni. -
superecneB
őstag
Vajon direkt nem csináltak tökéletes kormányt? (Ha 900-at vagy legalább 540at forogna szerintem tényleg tökéletes lenne) Ha bár a 270 rengeteg helyen elég és szerintem nem csak arcade játékoknál. Teljesen megszokható és akkor még rázósabb szituknál is megfogható az autó viszont tény hogy nem olyan "széles" a pálya 270 fokkal mint mondjuk 540-el.
-
TonTomika
aktív tag
Ahogy olvasom a 900°-os elfordulást leszámítva megverte a DFGT-t nomeg nagy Ferrari fannak lesz a dolog. Inkább szimulátorozáshoz lesz, mint arcade játékhoz, bár a DFGT még nem lett kipróbálva. Van egy szimulátoros ismerősöm, aki G25-el nyomja, de ő sem használja ki állítólag a 900°-os elfordulást.
-
TonTomika
aktív tag
Erre a tesztre vártam már egy jó ideje. Sajnos, mivel karácsonyra kellett ajándékba a kormányt, így múlt héten vásároltam egy DFGT-t 32.000HUF-ért, de ahogy látom ezzel szerintem jobban jártam volna.
Bár azért is lett a DFGT mert pixmania-n kívül sehol sem találtam meg, ahol volt, ott nem ígérték karácsony előtt a szállítást. Na majd az idő eldönti, hogy jól választottam e végül, avagy sem.
-
Xaels
félisten
-
Vidala
senior tag
Jogos kérdések, amik apróságnak tűnnek, de aki egy picit is komolyabban tolja, az tudja miről van szó. Egyébként jó a teszt, grat!
Nekem leginkább a 270 fokos elfordulás tűnik szűk keresztmetszetnek a teszt alapján.
Amúgy klassz kormány, tetszik. A Ferrari dizájn pedig magáért beszél.
-
Sicilian
addikt
Az első kép alatt van 1 elírás:
"Ferrari F430 vonál a Thrustmastertől ..."
Egyébként jó kis cikk !!
-
szab.tam
nagyúr
motorozáshoz ez még mindig biztonságosabb. (nem győzök villogni vele. habár annyira nem jó, csak nehéz volt megszerezni...). igaz, ellenszél ffb effekt csak akkor van, ha kinyitom az ablakot, akkor is csak oldalról....
Nordic
by szab.tam -al egészségedre....
(a szerzői jogokra, kis "c" betűkre vigyázunk...) -
-
szab.tam
nagyúr
mert aki ilyen kormánnyal játszik, az nagyrészt nem városi autókázást nyom, hanem versenyt. és ott ball lábbal is fékeznek. mert sokkal gyorsabb, nincs lábátrakási idő.
és van, hogy főként csak ballal. és úgy is van, hogy mindkét pedált nyomjuk egyszerre: ezt pedig 2 lábbal könnyebb. (pl. dirt2 egyes kanyarokban jobb, mint a kézifék.) sőt az életben olyan is van, hgoy a jobb láb sarka a féken, orra a gázon. de ennyire ne menjünk bele.tehát nem árt, ha ilyen szim kormányon messze vannak a pedálok. és vannak jetilábúak is. azok pedig egy g25-ön nem is tudnak játszani, mert beleakad a patájuk....
EarL 007
hm...
ja, megnéztem. a g25-ön is. emlékezetből el voltam tájolva. pedig nem keveset játszottam már vele. ennyi.... -
"örültünk annak, hogy a fék széles, így nem kellett olyan zárt combokkal kucorogni, mint a Logitech konkurens mögött"
Sose értettem, a féket miért ball lábbal nyomják akik kormány+pedállal játszanak. Az igazi kocsiban se azzal nyomod...
-
D.Orion
veterán
válasz
csatahajós #8 üzenetére
Ipon-on szokott lenni, 2 napja még láttam.
-
tothl
addikt
Hát nekem nem úgy jött le, mintha ez a kormány a DFGT -nek ellenfele lenne.
A 270 fok nem bagatellizálható hátrány. -
Xaels
félisten
Jól néz ki és jókat is írtok róla, de a pedál szára is fémből van? A képeken olyan műanyag hatású.
-
válasz
csatahajós #8 üzenetére
A forgalmazó weboldalán fenn vannak a kiskerpartnereik, ezeknél a cégeknél be tudod szerezni sztem, ha épp nincs nekik raktáron, elhozzák Neked a nagykerből.
-
szab.tam
nagyúr
egyes alsó- és középkategóriás kormányoknak van néha pár, menetrendszerű hibája.
a kanyarból kijövetelkor, a kormány egyenesbe állításakor is temészetellenes érzésű erőt kell kifejteni. érzi az ember, hogy "küzdi magát vissza a fogasécen".
a másik ilyen zavaró tényező az tud lenni, amikor a játékban nullára állított holtjáték mellett is középen tartva, az egyenesben kialakul egy mechanikus holtjáték. idegesítő jelenség, nagy sebességnél nehéz egyenesben tartani így az autót.
ennél a kormánynál mi a helyzet?
kellett-e bárhol is a logitech-nél előforduló inverz visszacsatolás?
örültem, amikor megláttam, hogy gtr evo-t is néztétek. abban van talán a legintenzívebb és széles körűen állítható ffb. jobban örültem vona, ha ott hosszabban eltanyáztok.
pl: ütközés, rázókő effekt maxra húzva, mennyire rántja meg a kormányt, stb...igaz, g25 után valszeg erre nem vált az ember, (fegfeljebb fantec pedálra...), de jó lenne tudni ezeket az apróságokat, hogy tudjam-e ajánlani, és ebben az árkategóriában ne inkább a momo-t...
kinézetre viszont nagyon szép!
és a hátsó nagy fülek nagyon hasznosak tudnak lenni. kormánnyal fordulnak, vagy fixek? (szerk: ja, hülye vagyok, valszeg fix..) -
-
rudi
nagyúr
válasz
csatahajós #8 üzenetére
Ne aggódj, rövidesen lesz sok helyen!
-
csatahajós
senior tag
Hmm pont jókor jött a teszt, új kormány után nézelődtem az F1 2010 miatt, ez elég meggyőzőnek tűnik és az ára se vészes, csak kár hogy pixmania-n kívül sehol nem kapni
-
M@trixfan
addikt
Egész jó kormánynak tűnik. Viszont a Momo Racing után már inkább 3 pedálos, szélesebb mozgástartományú kormányra váltanék.
-
Gabrika
tag
ha tényleg olyan jó, mint írjátok és amilyen a képeken, akkor Gratula a Thrustmaster-nek!
A pedálról kevesebbet írtatok, milyen ajzaton teszteltetek?
Iszonyú bosszantó tud lenni szvsz, ha nem beton stabil a pedál 'rögzülése' - ráadásul itt nagyobb erőkről írtok.milyen periféria lenne alternatívája egy kormánynak? vagy nem is játszol járműszimulátorokkal?
-
szaszabee
aktív tag
Nem rossz bár sosem szerettem kormánnyal játszani
-
GAlli
tag
instant get
-
ViiiiktorOC
senior tag
Gyönyörű. Mindjárt neki is állok olvasni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Chuwi FreeBook N150 érintőkijelzős laptop notebook N150 16GB DDR5 512GB SSD
- Xiaomi Robot Vacuum E10 EU / BHR6783EU Robotporszívó
- Új Bluetti Elite 100 V2 power station hordozható aksi állomás 1800W
- Új Ninkear N16 Pro upgraded notebook Intel Core i7-13620H 32 GB RAM 1 TB SSD
- Macbook Air 2017 A1466 (2db)
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 2600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1650 4GB Zalman N4 FSP 400W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2253,95% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S23 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest