Új hozzászólás Aktív témák
-
Csandi
őstag
Ez fizu kérdése. Ha 1 hónapban nem fizetek albit, számlákat, nem eszem, nem tankolok meg nem mozdulok ki itthonról akkor kapásból megvan egy 5090. Ha mindezeket teszem (
) akkor 2 hónap, vagy ha nagyon kényelmesre akarjuk húzni akkor 3.
Emellé mégegyszer ennyi egy gép ami szintben dukál hozzá meg egy 4K 240hz-es OLED monitor.
-
-
Dragon3000
nagyúr
Az x3d egy dolog, azért számít az órajel is, a két cpu közt meg elég nagy különbség van órajel szempontjából, míg a 9800x3d magasabb alap és kicsivel alacsonyabb boost órajellel rendelkezik, mint a 9700x, azért ez elég nagy különbség, ez mellett a 3060 is kb 16%-kal erősebb kártya.
-
Csandi
őstag
válasz
Synthwave #37 üzenetére
Tehát azt mondod, hogy 3-6 hónap alatt KÉNYELMESEN össze lehet sprólni, és akkor van egy fasza gépe az embernek. Szerintem nem hangzik rosszul
Noctuaval egyetértek. De akkor a 30-al meg alálőtted
Hát vidikari mércével szerintem elég olcsó, és mai napig faszán performol, haver gépében is Marvel Rivals patikán fut vele. Szerintem 2019-ben a 2080-am többe került apróról
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Hát nézd, ha hűtő, akkor van a Noctua, és a...
Noctua.
A lényeg, hogy a procicsere és RAM vásárlás után még kell bele egy olyan VGA, ami a havi vagy majdnem a havi fizetésem, így ez részemről bukó történet. Annyira azért nem akarok játszani vele.
3080 Ti – ~170-180k egy használt videokártyáért "szotyi". Ez azért aranyos.
------------------------------------------------------
(#31).LnB: Már csak 10 billencs van (egér meg 20, padból van a legtöbb). Mondjuk a négy Q8 MSRP-ben kompletten alsó hangon 450k.
Persze a találkonyságnak hála olcsóbban lettek összelegózva.
De már megint más vizeken vagyok, harr harr, és mire ez is kikristályosodik, nem két forint lesz, sőt...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
MasterDeeJay #32 üzenetére
Én mindig azt szerettem, ha 685 km/órás sebességgel folyik a kép. Persze CS 1.6-ban (eleinte még 5.0 bétában) és ebben-abban is van pár száz órácska itt-ott-amott, de a hasonkúszást soha vettem komolyan.
A Kvék 7,5 éve már pihenőpályán van (van épp elég bajom, nem hiányzik már a kompetitív feszkó, meg az elvárások (mind magam felé, mind másoktól az irányomban), plusz a kezem is rosszabbodott, már nem bírja a low sens + medium accelt, és mivel erőteljesen aim heavy player voltam/vagyok, ez így elég eh), így átnyergeltem klasszikus Doomra, természetesen compleveles source port alól.
Itt is van fincsi movement tech és villámgyorsan pörgő akció, a fegyver ütemes bobbingja száguldás közben gyógyír a léleknek.
-
Csandi
őstag
válasz
Synthwave #29 üzenetére
Nem kell 30k-ért hűtőt venni, 15-ért Thermalright, Deepcool, ID Cooling tökéletes AMD-re.
Sőt lehet egy 7600X is elég lehet, nagyobb felbontásban úgyis a kártya számít többet. Annyira nem vagyok képben ezeknek a cuccoknak a pontos performanceával.
Gép többi elemén is lehet spórolni, de mai piacon szerintem egy 500ks gép egyáltalán nem elrugaszkodott és nevezhető középkategóriának.
Igaz perifériák is kellenek, de ezt tudja aki gépet vesz, vagy hozza a meglevőket előző gépből. -
válasz
Synthwave #22 üzenetére
Neked lehet az volt a legjobb, nekem mondjuk akkor már pont nem. Érdekes módon pont a lassabb játékmenetet jobban szeretem. COD4 volt az utolsó a szériából amivel játszottam, megvannak még a wardemók is. [link] Lehet én lassultam be de már nem vonzott a gyors játékmenet.
Modern multis FPS-eket nem ismerem igazán. Red Orcestra 2/rising storm amivel utoljára sokat játszottam az már egy gyorsabb játékmenetű az eredeti első részhez képest de még mindíg nem COD sebességű. Ott soha nem tapasztaltam átlagos játéknál (nem pornó letöltés közben) hogy nem ad be valami lövést.
Cs-ből csak az 1.6 volt amivel sokat játszottam az újakat sem ismerem.
Bár nem ide tartozik de egerekből is M518 majd G400 vált be, utóbbi van most és fingom sincs mire fogom kiválltani mert már döglődik a görgője. Billből meg mindenféle retró mechanikus (FK2000 volt), most egy IBM M122 van ami nem is lenne jó (állítólag) gyors játékra (3kro) de lassabbakra teljesen jó. -
Synthwave
HÁZIGAZDA
"de egy 4070 Ti meg mondjuk egy 7800X3D szerintem bőséges"
Tehát atomerőmű. Egy 130 000-es prociról meg egy használtpiacon 240 000-es VGA-ról beszélsz. CPU-hűtéssel együtt 4 kilónál járunk, és a gép többi eleme még sehol.
1080p-ben egy bő 100-assal kevesebb lesz, de még az is elég durva.
-
.LnB
titán
válasz
Synthwave #24 üzenetére
Na mondjuk ha sebességre vágysz akkor az utolsó COD pont neked való lenne ha jól hallottam..
Bocs, nem akartalak megsérteni. xD
De jah a CoD 4 Promod az nagyon király volt. Én is sokat nyomtam, pedig alapvetően CS player voltam mindig is. És az után mennyire is fájt a MW2 megjelenése..Azóta gyűlölöm a szériát.
Ja én movement-ben a Titanfall 2-t akartam felhozni. Ha jól tudom az Apex Legends annak a szellemi örököse, szóval gondolom ugyan az, vagy nagyon hasonló lehet. -
Pipó
őstag
Ha sokat nyígnak az AMD-ért, kapjanak mellé AMD vga-t is. Öröm, bódottá'
-
Csandi
őstag
válasz
Synthwave #24 üzenetére
Igen, én is a movement miatt szerettem meg anno az Apex-et. A pro sceneje már komolyan vehetetlen, mert mindenki átállt controllerre az ultramagas aim assisst miatt.
Amúgy szerintem egy mid tier PC is elég a 190fps-hez, annyira azért nem extra az igénye. Releasekor egy 2080-al nyomtam meg valami akkori i7-el, az simá vitte annyival, nyilván azóta volt egy kis performance infláció is mint minden játékban (ezt amúgy valaki elmagyarázhatná miért van meg hogy
) de egy 4070 Ti meg mondjuk egy 7800X3D szerintem bőséges a stabil 190FPS-hez, és még lehet túl is lőttem. Ja és 1440p-ben. Textúrákat le kell venni, aztán elég gépigénytelen lesz.
Na igen. Egy új Titanfallnak minden "fps nerd" örülne már..
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Nincs is jobb, mint brutális sebességgel átfolyni a pályán.
Még a Fallout 3-at is úgy kezdtem, hogy amint kiléptem a kezdő Vaultból, nekiálltam szökellni a dombon lefele.
Amúgy az Apex Legends movementje is egészen fun tud lenni, csak sajna egy kisebb atomerőmű kell a fix 190 fps-hez, és van, hogy beköhög a motor. Mindenesetre a modern kori FPS-ek közül szerintem az a legszórakoztatóbb, de ez ugye a Titanfall szériából merít, az meg a...
Szóval arena fps ftw. Kivéve az UT-k, azzal a nyögvenyelős stop-motion vergődéssel. Az örök wannabe, but never quite make it.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
MasterDeeJay #19 üzenetére
A legjobb volt CoD 4-ben helyből 8 métereseket ugrálni circle strafe-fel, és nyakonkéselésekből ontani a 30+-os kill streakeket.
Meg edge slide-olni a korlátokon, wallrunolni, overbounce-olni, rocket jumpolni és irgalmatlanokat air strafelni. Oh yes. Az utolsó fun CoD. Még a CoD 2 is jó, de a 4 az igazi. Ami meg utána jött, az részemről kb. érdektelen, tizenkettő egy tucat. (Na jó, a BO:3-mal még játszanék, de kizárólag a zombi co-op LAN miatt, nyers játékmechanikailag már az is a béka popója alatt van.)
Ez a mai napig <333. ProMod és Hardcore szerverek ftw, hulljanak a movement-illiterate casualok, muhaha.
Ha konstans hason kúszni akarok -3 km/órás sebességgel, akkor CS-zek vagy Armázok, érted. Tegyük hozzá, hogy 18-20 évet kvékeztem, abból 5-öt már kompetitíven.
"de COD4-nél áttérhettek volna valami sokkal modernebbre."
Hogy egy pont ugyanolyan tucat semmi legyen, mint a "modern" FPS-ek 99 százaléka. Ugyan már.
-
tasiadam
veterán
mondjuk cs2 esetében vicces ez az AMD X3D hiányolás.
1080p-n néztük meg global elite ismerősömmel az FPS-t. neki 2060S, nekem 3060 volt. Neki 5700x3d, nekem 5800x.
Az 5800x több FPS-t adott, és nem a 3060 volt kitekerve. Az 5700X3D meg papiron ugye sokkalta jobb kéne legyen, de a valóság mást mutatott. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelenleg semmi szükség arra, hogy az AMD jobbnak legyen feltüntetve az Intelnél, mert jobbak. Azért használsz AMD-t, mert ez a gyorsabb, a kevésbé melegedőbb, a hatékonyabb, stb. És ez feltűnik másnak is. Például az eSportolóknak, akik érzik a különbséget az otthoni rendszerükhöz viszonyítva. Szóvá is teszik.
-
válasz
Synthwave #15 üzenetére
Te most egy engine limitációt állítasz be úgy hogy normális. Mert ez limitáció, pontosabban akkor amikor megcsinálták nem számoltak vele hogy ez gond lesz később.
Normál esetben az fps-nek nem szabadna semmilyen módon befolyásolni a játékot sem előnyére sem hátrányára (értsd 60 fps felett).
Mert az rendben van hogy ma már képesek vagyunk ennyivel futtatni de amikor kijött a COD1 akkor bizony sokan még fix 125-el sem tudtak játszani. Ez miatt nekem akkoriban rohadt mód nagy előnyöm volt. Tisztán emlékszem rá amikor célzás nélkül rohangáltam fejeseket osztogatva breourton miközben csúsztam a pályán mint a jégen. Az tény hogy a szervereket cseszték beállítani, egy időben még volt mindenféle config hack amire persze volt megoldás (ennek fejlesztésében is segítettem)
Az hogy quake-ben hogyan mennyire smooth az rendben is van sci-fi témában de azt nem tartom normálisan hogy egy háborús fps-ben össze vissza ugrál valaki meg csúszkál. Szerintem nem arcade lövöldének készültek a COD-ok bár az tény hogy az lett belőle.
Még a Cod4 is 2007!-ben ugyan azokat a bugokat tudta mint az első rész. Aztán nem tudom mikor de remélem váltottak olyan motora ahol már normálisan számolják a fizikát.
Szóval quake-hez még oké elfogadom de eléggé illuzióromboló egy Cod-ban.Hardcore játékosoknak később ott volt a Red Orcestra unreal motorral (UT2004), messze jobb volt mint a COD-nál vagy akármi más Q3 alapú motorosnál.
Egyedül talán a ragdoll meg tankok fizikája tudott bugos lenni de az messze nem akkora gond mint amiket a COD-oknál tapasztaltam.
Na abban szerver oldali hitreg volt (nyilván internet kapcsolat befolyásolta) de még mindig jobb mint a kliens oldali ami több furcsaságot eredményezett.
Szóval kliens oldali hitreg már önmagában elavult volt a Cod szériában, szerintem modern játékoknál már nem jellemző.Az érdekes lenne egy Quake úgy hogy abban függelten lenne az fps érték a belső számításoktól meg hitreget szerver oldalra hozni. Hozzáteszem nem követem a Quake vonalat nincs infóm hogy most milyen motorral hogy működik.
Az tény hogy a maga korában a Q3 igen jó volt, de COD-hoz sok mindent javítani kellett volna rajta hogy ne legyen előny a nagy fps-eseknek. Szóval ott már szerintem elavult volt, más kérdés hogy nem igen volt más csak később, de COD4-nél áttérhettek volna valami sokkal modernebbre. -
.LnB
titán
Megint írtál két random x bejegyzésből egy cikket. Bár most legalább kettő volt. Van, hogy egy kínai fórumbejegyzésből születik cikk. Csak az a lényeg, hogy vagy negatívan tüntesse fel az Nvidia-t / Intel-t, vagy pozitívan az AMD-t.
Nem ismerted a kontextust, nem jártál utána. Így született a cikk. Minden mást, leírtam én, hogy keretet kapjon ez az egész. Próbálva tompítani az egész élét, ami megint arra ment csak ki, hogy AMD> Intel. Írom mindezt úgy, hogy én is boldog AMD cpu tulajdonos vagyok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Leírtam a cikkben, hogy ezektől az X bejegyzésektől nem változik majd semmi. Erről szól az utolsó bekezdés. Az AMD pedig sosem fognak annyit költeni a reklámra, mint az Intel, mert elsődlegesen arra költik a pénzt, hogy a hardver legyen gyors. Mások a prioritások a két cégnél. Ez van.
-
HantekDSO
aktív tag
Ha jól olvasom, akkor ez egy Intel által szponzorált valami... A javaslatom az, hogy akinek nem tetszik, hogy aki fizeti a zenészt, az húzatja a nótát, akkor az NE MENJEN ODA! Menjen egy olyan valamire, amit az AMD szponzorál!
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
MasterDeeJay #9 üzenetére
"pedig csak elavult volt az engine"
Úgy érted, hogy best ever.
Ezt a színvonalú movementet és gameplay-t azóta sem hozta semmi, és szerintem nem is fogja.
Amúgy értelmes CoD szervereken lockolva volt 250-ra. Picit hosszabbat, de alacsonyabbat ugrasz, mint 125-tel. 333-mal pedig picit hosszabbat ÉS magasabbat, de a legtöbb szerveren ez már tiltva volt.
Egyébként nem tiszta id Tech 3 kód, már módosítva van, noha a cmd-k és cvar-ok zöme dettó ugyanaz konzolból. Quake 3-ban/Quake Live-ban soha nem volt ilyen probléma. Fix 125, és kész. Az utóbbinál kb. 2016 táján jött a 250-es opció, de az ugrások paramétereivel nem variált, cserébe néhány hanggenerálás bugos lett (néha nem hallani egy-egy lépészajt, ami nem annyira szívderítő, főleg duelben nem), szóval nem mindig és nem feltétlenül jobb, mint a 125.
A fix 308, 500 és 1000 fps meg az id Tech 2 (Quake(World)) mágikus számai, leginkább az utóbbi kettő, és neked érdeked, hogy meglegyen stabilan ennyi.
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Quake 3-ban nem "egységesítve" van, hanem az idTech 3 engine-nel a fizika/movement kizárólag fix 125 (/250 és más iterációiban 333) fps-sel működik úgy, ahogy kell. Ha nincs meg a betonstabil 125, akkor pl. DM6-on nem tudod megugrani a railgun/híd közötti távolságot egyetlen circle strafe után stb.
Semmi köze nincs az előnyhátrányjófejséghez.
-
sakal83
addikt
Micsoda tragedia!
Cyrix cput a nepnek -
Csandi
őstag
válasz
MasterDeeJay #9 üzenetére
Azt hiszem valami olyasmi kering, hogy amikor elérjük az 1000hz-et modern monitoroknál akkor lesz olyan mint a CRT volt.
Most a legnagyobb amikről tudok az 720hz 720p-ben, 600hz 1080p-ben és 520hz 1440p-ben.
-
Q3-nál meg egy rakás más játéknál (COD széria nem is tudom meddig) azért jelentősen beleszólt a játékmenetbe az FPS. Régi szép idők amikor mindenki csalónak tartott mert 500FPS-el csúszkáltam a pályán meg senki nem tudott lelőni COD-ban....pedig csak elavult volt az engine és hülyeségek történtek nagy fps-nél. Nemrég elindítottam a COD1-et, mai gépen már produkál több ezer fps-t is és mintha jégpályán lennek úgy megy a karater, animációkat sem játsza már le normálisan, mindezt valami egyszámjegyű cpu és gpu terhelésel, iszonyat mit fejlődtek a hardverek azért 20+ év alatt.
Mai játékoknál szerintem ezt már kinőtték és igazából csak annyi előny van hogy kevesebb a késleltetés. De valóban jobb lenne egy totál egységes érték.
Régi szép idők Mitsubishi 2070SB CRT monitorral clanbase meccsek.... 1024x768- 160Hz, nem tudom ez ma milyen gaming monitorral mérhető össze.
-
wjbhbdux
veterán
Jöjjön ICL-re és hozza a gépét
-
.LnB
titán
ropz mostanában mindenért sír (a CS2 engine miatt is), miután elkezdtek versenyeket bukni a Vitality-vel. Azok után, hogy nagyon sok hónapig veretlenek voltak. És érdekes módon, hónapokkal ezelőtt is ilyen hw-n játszottak. Na meg egy Intel Extreme Masters versenyen lehet, hogy ez talán érthető is. A másik meg az, hogy adott versenyen mindenki ugyan olyan procival játszik, szóval a feltétel adottak és egyenlőek. És míg otthon az AMD procija muzsikál, ott csak online játszik, versenyen meg lan-on. Na most melyik a fontosabb?! Naugye..
A kedves cikk író szeme biztos felcsillant, hogy megint írhat valamit az AMD dicsőítésére. Ráadásul két X bejegyzésből megint. De ez a cirkusz egyáltalán nem akkora, mint ahogy be van állítva. Mármint CS2-ben tuti nem. A CS2 profi játékosainak nagyon nagy részét abszolút nem érdekli a hw. Sokan azt se tudják, hogy mi-hogy a témában. Van persze egy minimum elvárásuk, de azt minden verseny hozni tudja.
Másrészről ha az AMD szolgáltatna hw-t CS2 versenyekre, akkor meg a VGA-kon menne a sírás, hogy miért nem Nvidia. Szóval akkor meg az lenne a baj. Ezért se érné meg az AMD-nek komolyabban beszállnia ebbe. Legutolsó verseny ami AMD támogatással futott, az emlékeim szerint egy QuakeCon volt pár éve. (Ez nem zárja ki, hogy az óta más ne lett volna)
#3Csandi
CS2-es Lan-okon 500-600hz-es Zowie monitorokkal játszanak. És ugyan ennyi fps-sel. Ezt maga Torzsás Ádi is megerősítette egy interjúban. Szóval ha Valorant-ban van is ez a jelenség, CS2-ben közel sincs, és nincs nagy visszhangja! Ezt a ropz-os kirohanást kontextusában kell kezelni. Most leszálló ágban van a csapat, azért sír a szája. De menjen ki a garázsba, üljön be a GT3 RS-ébe, aztán megnyugszik. -
Cassi
őstag
-
GEIL
addikt
Ott a hiba, hogy már túl magasra van engedve a "korlát"....egységesiteni kellen a max fps-t (mint anno quake3 esetén)....pl 120 vagy 240 vagy akár 360 vagy 500....de a lényeg az egységesség belövése úgy, hogy "ne legyen hátrány / korlátozó tényező az intel cpu".
Ezen lehet durrogni amúgy, mert pl engem is zavart kosárlabdánál, hogy 3,05-ös gyűrűre kellett játszani és nem tudtuk szétzsákolni magunkat a 2,80-ason
-
Csandi
őstag
Teljesen érthető, Valorant is 9800X3D-vel nekem 700-1000 FPS között fut 1440p-ben, ehhez egy 400-600hz es monitor a versenyzőknek otthonra és akkor ki is van használva.
Ezzel szemben beülnek a stagen a gép elé játszani, és 240, max 360hz-es monitort kapnak, amin vannak akkora FPS dropok mikor sok minden történik, hogy leesik simán 200-150 alá is, azt a röccenést pedig érezni.
Valo/CS ilyen szempontból ugyanaz.
Valorantot követem csak, de minden eseményen panaszkodik mindenki, hogy alig van FPS-ük, csomószor mutattak felvételeket, hogy volt, hogy 100FPS alá droppolt bizonyos esetekben, és mindig low end gépeket ad a Riot.
Tudom ez a hír most a CS-ről szólt, de valódi jelenség az iparban csak arra próbálok kilyukadni. -
zebra_hun
veterán
Ezt a hülyeséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- OLED TV topic
- A Noctua felvázolta a terveit jövő nyárig bezárólag
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Subaru topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 8440P - i5-520M I 4GB I 250GB I DVDRW I 14" HD I DP I W10 I Garancia!
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X280 - i5-G8 I 8GB I 512GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest