Új hozzászólás Aktív témák

  • llax

    senior tag

    válasz flymi #37 üzenetére

    Hihi DPD :)
    Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne :)
    Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)

    A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák