Új hozzászólás Aktív témák
-
llax
senior tag
Hihi DPD
Nem lenne etikus közzétenni a velük lefolytatott levelezésem, de az igen érdekes lenne
Az ügyfélszolgálat napról napra csak ugyanazt tudta ismételni egy náluk (depóban) beragadt csomagom ügyében, hibás címre hivatkozva, hogy adjak meg helyes címet... Többedik nap után már a lakcímkártyámról is küldtem képet, de ugyanaz ment tovább: adjak meg új, helyes címet. X nap után már azt is hozzáfűzte, hogy ha Y napig nincs átvéve, visszaküldik a feladónak. (Egymásba fűzött levelezés volt, ügyszámmal, tehát az ügyintéző láthatta az előzményeket is.)A vége az lett, hogy felhívtam a központi telefonszámukat, de a menüben nem az ügyfélszolgálatot választottam, hanem (kvázi random) a pénzügyi osztályt. Tudod mi történt? Aki felvette meghallgatott (azzal kezdve, miért nem az illetékeseket választottam a menüben), kért fél perc türelmet, majd megadta a depóban dolgozó mobilszámát. A következő munkanapon kezemben volt a csomag... Ekkor derült ki (a depóban dolgozó telefonon elmondta), hogy a futáruk valóban nem találta meg a címet, a csomagot félretették és mivel mindig ugyanazt a címet kapták, mindig hibás címet jeleztek vissza a rendszerben. (a futár "újonc" volt, helyismeret nélkül, az utcánkban teljes a káosz a házszámokban, az utcán sem kérdezett meg senkit - utóbbi csak azért érdekes, mert más cégek futárai engem már nem is egyszer kérdeztek meg, merre találják XY-t, vagy egy címet)
[ Szerkesztve ]