Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #139 üzenetére

    Az AMD sok fejlesztőnek megmondta, hogy a DX12 az általános alternatíva. Ha azzal nincs specifikus, API-n belül megoldhatatlan probléma, akkor ne használják a Mantle-t, mert az időpazarlás. A Mantle azoknak szól, akiknek a DX12 által felkínált funkcionalitás kevés, azaz valamit nem lehet megoldani a Microsoft API-ján belül. Nekik van indokuk arra, hogy használják a Mantle-t.
    Ugyanez a Mantle fejlesztése kapcsán. Az API extrém igényeket szolgál ki, és nem fognak törődni azzal, hogy az egyes verziók kompatibilisek legyenek, ha a kompatibilitás megtörése előny. Akinek ez nem tetszik ismét használja a DX12-t. Az AMD-nek nem érdeke pont ugyanazt a réteget kiszolgálni, amelyiket az MS kiszolgál. Ez értelmetlen is. Ők azt a réteget szolgálják ki, akiknek a DirectX 12 nem elég jó.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák