Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #287 üzenetére
Az Offworld Trading Company Early Access! Írják is csillagozva, hogy a végső gépigény eltérhet.
-
huskydog17
addikt
Köszi!
Már csak azt nem értem, hogy ha a Nitrous Engine Mantle-re lesz kigyúrva és még DX11 alatt is túl lassú a sebesség, ahogy ezt sokszor is leírtad már, akkor hogy lehet az, hogy a motort használó Offworld Trading Company játék DirectX 9 alatt is működni fog és DX11-t pedig ajánlják? A Mantle-t még csak meg sem említik itt.
A Star Control-ra egyelőre semmiféle konkrét infót nem találtam, csak ezt az 1 éves bejegyzést.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #285 üzenetére
Az egyik az Offworld Trading Company, míg a másik a Star Control. A mikor-holra nem emlékszem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
stratova #281 üzenetére
Négy játék készül ezzel a motorral. Kettőt a GDC-n jelentenek be, míg kettő már be van jelentve.
Igazából a Nitroust a Stardocknak fejlesztették, bár a jogtulajdonos kétségtelenül az Oxide. De egyébként nem zárkóznak el a licenceléstől, aki akarja viheti, viszont a fő modell a Stardock jövőjének biztosítása.
A Nitrous gondja a draw call. Kevés lesz hamarosan a 100000 batch. Sokkal inkább vizsgálják azt a lehetőséget, hogy az IGP-k gyorsítsák magát a grafikus API-t. Ne a processzormagok adják ki a GPU parancsokat, hanem az IGP-k a procimagok mellett. Ez az AI-nak is jót fog tenni, mert felszabadul a processzoridő. -
parampa
aktív tag
Tudod nincs mindenkinek olyan kamureg-e itt a ph-n mint neked
amivel büntetlenül telespammelhet minden hírt a hülyeségeivel.
Látom sikerült a nagy trollkodós topityban is megtalálni a helyed.
Nem úgy volt hogy durciból nem írsz már nekem többet ?
Ilyen hátsó felet nyaldosó felhasználók álvéleményére nem adok. -
stratova
veterán
Egyébként a jelenlegi benchmarkon túl mikorra várható tőlük piaci forgalomba kerülő alkotás az új motorral? Netán ők a motor értékesítésében látnának fantáziát (pl. Dx12 érkeztével)?
Az új verzió szintén APU + nagyvad feléllással kerülhet bemutatásra, ahol az iGPU feladata az AI számítása lehet? -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Steamen elérhető StarSwarm tesztet már nem feltétlenül érdemes nézni, mert nem lett belefrissítve a Nitrous új verziója. Persze ez érthető, az Oxide-nak a legkisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy tesztprogramot tartsanak frissen. Megmutatták, amit megakartak és kész. Viszont az AMD-nek maga a Nitrous Engine test van meg, tehát ők ugyanezt a demót képesek a legfrissebb motorral is bemutatni. Ami elérhető a Steamen az csak DX11-re tartalmaz optimalizálást, míg a Mantle-re nem. Amit a Computexen bemutattak az már Mantle-re is optimalizált.
Ennél egyébként sokkal gyorsabb az új Nitrous amiben már aszinkron compute is van. Majd a GDC-n bemutatnak pár új dolgot vele. Egyelőre ebből csak keveset láttam, de azok alapján áll leejtős lesz.
Azt tudni kell a Nitrousról, hogy nem normál módon felépített motor, hanem olyan technikákat alkalmaz valós időben, amelyekkel a Pixar animációs filmek készülnek. Maga a futószalagja is módosított REYES leképző.
A Nitrous egyébként 2016-ban jelentősen fejlődik, mivel kevés lesz hozzá a frame-enkénti 100000 batch. Az Oxide-nak most az a legnagyobb baja, hogy máris beleütköztek a Mantle korlátjaiba is. Az idei év végére egy olyan API-t kérnek, ami képes 300000 batch/frame-re, vagyis háromszor jobb a Mantle-nél. Egyébként az, hogy az aktuális low-level API-k határait feszegetik már most jelzi, hogy mennyire durva lehetőségek nyíltak meg, amelyekre persze újabb szoftveres megoldásokat kell fejleszteni. Ez van, most nagyon megindul az ipar. -
Jack@l
veterán
Lehetnétek kreatívabbak is, mert ebből az 1 lobogtatott képből vajmi kevés derül ki...
Gondolom az se véletlen, hogy ezek a mante vs dx vizsgálós képek 2014 elejéről valók mind, és elég sok kifogásolható van bennük. De érdekes mód azóta nem nagyon foglalkoztak vele érdemben. Biztos a rossz driver volt az oka, de sniper eliteről se láttam még egy comparsion írást se. Se videot se semmit.
@7time: örülök hogy van olyan aki nem vesz komolyan, ez nem engem minősít, hanem az illetőt -
7time
senior tag
Akkor kedves szakértő nézd meg a Tief játékot és tessék szakérteni nem trollkodni, milyen szakértő az aki mindent léfikáz ami AMD függetlenül hogy jó vagy rossz, már senki sem vesz komolyan e miatt, arról az emlegetett BF4 képről meg már a gyerekek is tudják hogy egy régi cucc és rég nem érvényes.
-
Laja333
őstag
Ennyire sötétek ne legyetek már. Vagy legalább ne tegyétek közzé.
Mantle patch megjelenésekor valóban gyengébb volt a Mantle képminősége, amit a DICE rontott el. Később javították. Most nincs különbség képminőség között, ha van is, max a Mantle javára.Mikori a cikk? 2014 február. Mutass frisset, ahol van különbség. Ja bocs, nem tudtok...
Az a probléma, hogy a false információtokat még el is hiszik páran. Eltanultátok NVtől a false marketinget.
-
Jack@l
veterán
Ugyanerről beszéltem a nagyérdemű hívőknek, tökre látszik a képeken hogy irtóra más van a két képen bf4-nél. Nem csak postprocess színtónusban különbözik, durván meg vannak nyirbálva az anyagok, tükröződések, effektek.
Amúgy nekik mutogathatsz akármit, ők elhiszik hogy majd dupla olyan gyors lesz tőle a csóró gépük. -
parampa
aktív tag
Mantle vs. DirectX Comparison on Starswarm: AMD @ Computex 2014
'AMD needs to stop their marketing bullshit, and actually show consumers believable stuff. 2 Fps vs 50Fps Fps?'
Miért nem mindjárt 0 -át írnak a DX11 -hez és kész az 50 - 0 Mántli K.O. gyözelem.
Van élö ember aki ezt elhiszi ? ' 2 vs 50Fps ' = 8.5 x 300% -os gyorsulás.Marketing Bullshit Approved.
AMD Mantle im Test mit Battlefield 4 [Artikel des Monats Februar 2014]
A videók alatti összehasonlító képek. Egyértelmüen látszik hogyan is gyorsul a Mantle.
Én is visszatudom venni otthon a grafikát +20-30 FPS -ért.
Miért nem lehet világosan leírni hogy milyen áron tudtak több FPS-t elérni ??
( mennyivel több munkaórával, mennyivel drágább a low level api )
Ezekböl miért nem születik 500 hsz -es mübalhé cikk ? -
Prof
addikt
válasz
-=MrLF=- #267 üzenetére
Eleg vicces, mert aki K-s procit vesz az ezeken a rohejes gyari tuning orajeleken csak mosolyogni fog.
A penzt nem a hardver update-be kene fektetni hanem hogy a fejleztok vegre 1 szalas FPU alapu programok helyett a sokkal erosebb GPU-t kihasznalo programokat irjanak.
Amig ez nem tortenik meg, addig sehol nem lesznek az Intelhez kepest az APU-k a legtobb programban.
-
-=MrLF=-
senior tag
[AMD Kaveri Refresh arriving in mid-2015, codename 'Godavari']
The main difference between Godavari and Kaveri will come with respect to frequencies and thus performance. Godavari will apparently maintain the same TDPs as Kaveri but offer up to 20 per cent higher clock speeds. The source recently acquired details of the new Godavari flagship that is expected to be called the A10-8850K.
The A10-8850K is, for all intents and purposes, a faster A10-7850K. On the CPU side the base clock stays the same but the turbo clock is boosted by 0.1GHz, to 4.1GHz. The GPU gets the largest boost, rising from 720MHz to 856MHz - a 19 per cent increase. In our experience with the A10-7850K even the new 856MHz GPU core clock is conservative since 1,000MHz is readily attainable with overclocking.
The rest of the Godavari line-up reportedly includes the following models: A10-8750, A8-8650K, A8-8650, A6-8550K, Athlon X4 870K, Athlon X4 850, A10 Pro-8850B, A10 Pro-8750B, A8 Pro-8650B, A6 Pro-8550B and A4 Pro-8350B. All of the aforementioned APUs and CPUs will work with existing FM2+ motherboards after board vendors issue the relevant BIOS updates.
Kicsit magasabb órajelek, azonos TDP a Kaverivel, FM2+ lapokba BIOS frissítés után.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha nem tudjátok, hogy mitől gyorsult ennyit a Sniper Elite 3, akkor olvassátok el a vezető programozó leírását erre vonatkozóan. [link]
-
parampa
aktív tag
Így van senki nem tudja pontosan mitöl gyorsult, körülmények tényezök.
Van e képminöségbli különbség a kettö között.
Mennyivel több idöt eröforrást (=pénzt) fordítottak a mántli verzióra.Mantle vs. DirectX Comparison on Starswarm: AMD @ Computex 2014 olvasd el a kommenteket is
Olyan ez mint konzolon fix hardveren 1 platformon jobban optimalizált
kódot írni. A gond csak az hogy a hardver gyorsabban fejlödik... -
parampa
aktív tag
Bébinyelven ugyanez (jól figyelj):
A távolságot, mint üveg
golyót, megkapod, óriás
leszel, de ne gondolkodj
ne legyen véleményed
mert bannolunk Kis Bali.Jó szórakozást a csúnya Vidia csúnya Intel kamu showparádéhoz,
elképesztö kamu mántli gyorsulások nem belassuló 8GB radeonok. -
7time
senior tag
Szerintem elég sok pénz és idő amiből az AMD -nél kevés van, ha lehozzák akkor mindkettőt ez 100% de szerintem erre Abu nem fog tudni válaszolni, én is várnám mert van FM2+ lapom de inkább nem reménykedem, ahogy betolták a Richlandet váratlanul úgy a Carizoval is megtörténhet hiszen a Zen csak 2016 vége 2017 elején jön.
-
Nem tudom, hogy mennyi idő és pénz FM2+ tokba átültetni a hibás noti chipeket, ezért is kérdeztem.
Lehet, hogy megéri így kiszórni a selejtet, lehet, hogy nem. A kihozatali aránytól is függ nyilván.
A frissített Kaveri esetén tényleg nagyobb rá az esély.hb1: Kössz, én is hasonlóan tippeltem.
-
7time
senior tag
-
#35193216
törölt tag
Én úgy vettem észre, az IGP nélküli kasztrált változatok mindig késve jönnek ki, gondolom akkor kezdik el őket árulni, mikor már összejön elegendő selejt. Szóval a Kaveri refreshből is tuti lesz, de ami egy időben jelenik meg vele, az tuti nem abból a félgenerációból lesz, hanem az előzőből.
Carizzo meg tuti nem lesz IGP nélküli, ha egyszer csak notira jön ki, mert notin nincs IGP nélküli processzor, asztalra meg nem dobják át.
-
Abu, arról van hír, hogy a Kaveri refresh-ből, esetleg a Carrizzo-ból lesz-e IGP nélküli Athlon változat?
Ha lesz, akkor vajon jó lesz-e hozzá bármely FM2+ lap?
Tudom Carrizzo nem jön destop-ra rendes formájában, max BGA-ban, de IGP nélkül hátha.Kössz!
-
Gainka
őstag
Kiválasztottad az idei ev ket legrosszabbul optimalizalt jatekat grat
Ja es ha igy beszelsz itt az os tagokkal nem sok jovot josolok itt forumon neked az az nem sokan fognak adni a szavaidra.
Az a ket jatek eleg szarul optimalizalt lett. Csak te lehet ezt nem tudod es ezert szurted le ezeket masok irasaibol. -
SylverR
senior tag
Erre bedob egy jútyúb videót.
Láttam róla múltkorjában, screenshotokat. Hát, ahogy a textúrák kinéznek... Ahogy a játék alapjáraton kinéz...az ronda. De még ha kimaxolod se lesz szép. Ha meg moddolod, az már nem az eredeti játék.Példát vehetnének a Bethesdáról. Ez így nulla. Mert telecseszik occlusionnal, ambienttel meg mittomén még milyen efektekkel, csak a ronda grafikát takarják. Szebb nem lesz tőle. Csak ritkábban lesz hányinger.
Kész drága barátom, nincs több kérdésem. -
parampa
aktív tag
1.
Assassin's Creed Unity: PS4 vs Xbox One Gameplay Frame-Rate Test
Ne zavarjon hogy konzolon 900p High grafon is beesik 20FPS alá.
Amihez végképp semmi köze nincsen az nVidia -nak !!
2.
Akkor még 1x:
' NV-nek le kellene tagadnia Unity + W D -t ' <= erre reagáltam
A belinkelt tesztek egyetlen célt szolgáltak, hogy szemléltessék hogy
a W D és Unity jobban futnak PC-n nVidia -n.
Tehát az nVidia -nak semmi oka letagadni a két gámát.NEM SZÁMÍT HÁNY FPS -el jobb !!!!!
NEM EZ VOLT A LÉNYEG EBBEN AZ ESETBEN TECCIKÉRTENI ???A másik értetlen áemdé FAN-nak:
A Watch Dogs ULTRA-n kimaxolva szépen néz ki. Rengeteg anyag van fennt UTUB-on.Watch Dogs Mod - E3 Bloom Effects / SweetFX / TheWorse Visual Mod / PC / Ultra Settings / 4K
-
Lehet, hogy 160k egy GTX980, de nem az a típus, amiről Te a Unity összehasonlító tesztet linkelted. Legyél már egy kicsit alaposabb és nézz utána az általad linkelt video alapján ott mindkét videókártya típusa megtalálható...
Ugyan nem jártam a watchdogs fórumban, de lehet, hogy azért nem az AMD-t vagy a PS4-t szidják, mert látták, hogy ki PS4-en az InFamous, egy szóval látták, hogy a konzolra lehet írni szép játékot gond nélkül.
Tekintettel arra, hogy egy nvidia és ubisoft partneri együttműködés eredménye a dolog, és ennek ellenére így sikerült, nyugodtan letagadhatja...
-
parampa
aktív tag
...aki szerint az ubiék jó munkát csinálnak...
... annak kellene örülni, hogy egy több mint 200.000 forintos nvidia kártya se tudja (1380 MHz OC) stabil 60FPS-sel futtatni a Unity-t? Szerinted ez tényleg jól van így?
Sehol nem írtam állítottam a fenntieket. A saját kijelentéseitek.
' NV-nek le kellene tagadnia Unity + W D -t ' <= erre reagáltam
Miért is kellene letagadniuk sok millió példányszámban elkelt
NV vason jól kinézö, jobban is futó élvezhetö érdekes gámákat?
Mert UBI konzolon és PC-n is xarul kódolt, portolt, optimalizált ?Nemmegy fix 60-al egy Konzol 30FPS -re tervezett írt gáma miközben
AMD vas van mindkét konzolfosban??AMD fanoktól ez a kritika.
Összes Watchdogs topikban ugyanez a sírás ment, az atyaúristentölkezdve
mindenki hibás volt csak a szeretett záemdénk meg a konzolok nem.Ne aggódj konzolon csak ritkán esik 20FPS alá és APU-n is biztos megvan a stabil 10.
160k egy GTX980. [link] Mennyi is volt a 290x induló ára ?
Mennyi az OC TDP -je, több hö, zaj, drágább hütés+táp+alaplap árkülönbözet ??Telepítéskor rögtön lefagy a záemdé driver? dafuq
Szerencsére nem sokan értenek egyet veletek ami híven tükrözi a kedvenc cég helyzetét.
-
martonx
veterán
Tényleg, elfilóztam azon, hogy én pl. mint dedikált VGA nélküli PC tulajdonos mondjuk várom a Mantle, DX12 korszakot, mert az milyen jó lesz, mennyit fog gyorsulni a kártyám, végre kiaknázható lesz a benn rejlő sok tartalék (micsoda bullshit), de monduk így van.
Ámde ezek a drága jó fejlesztők egy meglévő játékot se fognak csak ezért DX12-re / Mantle-re portolni, azaz vélhetően kb. nulla olyan játék lesz, ami gyorsulni fog.
Az új játékokat pedig eleve úgy írják meg, hogy extrém módon meg fog ugrani a hardveréhségük mert amit eddig eleve 5K-s rajzolási mávelet batchekre terveztek, azok most már 15K-sra lesznek tervezve. Azaz az új játékoknál is azt fogom majd látni, hogy hiába új játék, és hiába de jó ez a DX12, én akkor is csak 10FPS-es képeregényként fogom nézni fullhd-ben.
Kérdés, hogy vajon igazam lesz-e? Remélem nem.
-
Arra gondolsz itt pontosan, hogy annak kellene örülni, hogy egy több mint 200.000 forintos nvidia kártya se tudja (1380 MHz OC) stabil 60FPS-sel futtatni a Unity-t? Szerinted ez tényleg jól van így? Amúgy nem tartom teljesen korrektnek a tesztet, mert mindkét nvidia kártyát túlhúzták, a radeonokat viszont nem, sőt volt, ami a gyári órajel alatt ment... Egyébként megnézhetnél olyan tesztet, ahol nem a 14.9-es driverrel megy, hanem az új omegával. Képzeld el, csak a driver frissítés jelentős pluszt adott hozzá a teljesítményhez.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
stratova #222 üzenetére
A lábjegyzet össze volt kavarva, nem ez az egyetlen hiba abban a doksiban. Ez egy A8-7600 volt. A 290X egy ilyen APU-val 70-80 fps fölé megy. Nyilván procilimites. Persze nagy hangsúllyal írom, hogy pre-alpha kód.
(#223) Szaby59: Nem a DX11 kóddal van a baj. Egyetlen olyan másik motor nincs a világon, ami 30 fps-sel feldolgoz 15 ezer batcht. Olyan hiperoptimalizált a Nitrous DX11 módja, hogy példát vehetne róla a világ. De csodát nem lehet tenni egy olyan API-ban, amit nem terveztek 2 ezer batch fölé. Bár önmagában az is csoda, hogy ez a motor az API képességein nyolcszorosan túltesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #221 üzenetére
Játékra gondolsz? A Stardock mondta, hogy a GDC idején bemutatják az első Nitrous motoros játékukat. A megjelenés az év végére fog esni. A komolyabb Nitrous motoros játékoknak meg kell várniuk a DX12-t, mert DX11 alatt nem fog működni. Akármilyen hardvert teszel alá nem lesz meg sebesség. Csak 5-6 fpst fogsz kapni a nagy csatákkor. Eleve a Nitrous rengeteg direkcionális fényforrást használ, és arra árnyékot is számol. A mai játékok nem mennek 2-3 direkcionális fényforrás fölé. Maga a fényszámítás nem annyira gond, de a kaszkád árnyékok számítása az. A Nitrous érdekessége, hogy simán lekezeli a mai jelenetkomplexitás ötvenszeresét, de ehhez több tízezer batch kell, amit a régi API-k nem bírnak el.
-
#85552128
törölt tag
Próbáltam ezt a híres benchmarkot, de a DX11-es rész annyira hanyagul van megírva, hogy nem csoda ha 1000%-os gyorsulás is van mantle alatt...
Biztos jobb valamivel, de míg mantle alatt kihasznál egyenletesen 4+ szálat is addig dx11 alatt 2 magot 70%+ a másik 2 kb 40-50%-on, a HT szálakat meg alig (kb. 20-30%) és még így is 25 FPS fölött vagyok az esetek többségében... Azért a mai játékok többségénél még dx11-ben sem probléma a 4 szál, de a Frostbyte akár többet is tud hasznosítani - DirectX alatt.
A másik érdekesség, hogy motion blur nélkül végig 40 FPS fölött vagyok természtesen mindezek RTS +Extreme módban. -
stratova
veterán
Utóbbi (vagy AMD a saját diasorában rontotta el a lábjegyzetet [de akkor duplán, vagy 65 W TDP limittel használta az 95 W-os APU-t]).
Szvsz játékokban a CPU -> GPU AI, fizikai számításokat kellene előtérbe helyezni, amennyiben egy dVGA is társul az APU-hoz. Jó kérdés, hogy ez a folyamat hol tart jelenleg. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Mivel nincs mellé írva a VGA, így kitalálható, hogy milyen hardveren futott. Egyébként a mód sincs mellé írva, de RTS volt. Ez azt próbálja szemléltetni, hogy erre a low-level dologra miért van szükség. A legtöbb új generációs motor olyan lesz, mint a Nitrous. A CGI technikákat fogja átültetni valós időbe. Azok pedig draw call igényesek. A gyorsulás abból következik, hogy a DX11 alatt ezek a feldolgozási formák még a nagyon hatékony Nitrous motornál is csak a processzoridő 10%-át teszik ki, vagyis a hardverben található teljesítmény alig 15%-a lesz kihasználva. Innen gyorsulni egyszerű. Egyébként a Nitrous low-level kódja sem ment 50%-os kihasználás fölé, de nyilván azért, mert még pre-alpha kód volt és nem azért, mert nem mehet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
stratova #217 üzenetére
Azért a fejlesztéseknek van átfutási ideje. De ezért mondta az Oxide, hogy kidobja a Nitrous testjelenetét, hogy lássa a világ mire képes az új modell. Mert erre fognak menni. Maga a StarSwarm egyébként egy játék, csak még nem jelentették be, de tulajdonképpen azt mutatja, hogy hogyan fog futni amint megjelenik, bár a DX11 módot végül kiveszik belőle, mert úgy sem lehet azzal játszani.
Az egyébként nem szélsőség, amit a Nitrous motor bevezet. Átvenni a CGI megoldásokat a problémákra egy evolúciós lépcső mindig is, most ez azért tűnik hirtelennek, mert nem a hardver korlátozta ezeknek a technikáknak az alkalmazását, hanem az API. A hardverben már rég megvan hozzájuk az erő. -
stratova
veterán
Szerintem nem azzal van gond, hogy akár 3x sebességnövekedéssel reklámozták, vagy sem. Csak jó lett volna legalább egy elérhető végfelhasználó számára teljes értékűen használható (nem csak bench hanem pl. megjelent játék) programban viszontlátni ezt a szintet.
Még ha tudvalevő is, hogy ez egy szélsőséges [masszívan CPU intenzív és több száló feldolgozásra érzékeny] szituációt takar és nem feltétlenül vonatkoztatható a gyorsulás mértéke más programokra.
Azaz ez a gyorsulás (akár mantle akár GPGPU) ne csak a programok elenyésző hányadában jelenjen meg. Nyilván ez erősen függ AMD piaci befolyásától is. Remélhetőleg legalább egy területen (notebook) teret tudnak nyerni Carrizo fogyasztás teljesítmény arányának javulása és a Carrizo/Carrizo-L lapkák kompatibilitása révén. -
nubreed
veterán
Az UBI szar munkát csinál, ez tény, de azért van abban valami amit a kolléga felvetett még ha olyan sarkosan is fogalmazta meg. Tényleg olyan termékeket kéne gyártania az AMD-nek amit visznek is mint a cukrot. Ha ez nem megy, 5 év múlva sehol nem lesznek, marad az nvidia meg a zintel aztán csókolom vagy megveszik kilóra az AMD-t (mondjuk az Intel, készpénzért).
-
martonx
veterán
De ez megint nem arról szól amiről én beszélek. Ez megint azt mutatja, hogy mantle-el kihasználható marad a bika GPU, harmat gyenge APU-k esetén is, és ezáltal sokszoros gyorsulás érhető el.
Én viszont végig arról beszélek, hogy mekkora hazugság volt előadni, hogy a csak APU-s rendszerek mennyit fognak profitálni a Mantle megjelenéséből.
Komolyan megnézném ezt a játék demót egy szál Kaveri APU-n futtatva... Ha a 10fps gyorsul is 20%-ot, a 12FPS még mindig a bőven játszhatatlan kategória marad -
parampa
aktív tag
válasz
cskamacska #172 üzenetére
Assassin's Creed Unity GTX 980/GTX 970/290X/290
Far Cry 4 - GTX 980/GTX 970/R9 290X/R9 290
Watch Dogs GPU Benchmark - AMD vs. NVidiaAssassin's Creed: Unity on Giga 980 G1 ULTRA
Watch Dogs PC - Recreational Boat Trip 1440p HIGH textures onlySzólj nekik nyugodtam, lehet nem tudnak róla hogy le kéne tagadniuk.
Pont nVidia-val néznek ki jól ezek a gámák PC-n.
Az UBIfosportokért az oly szeretett butító konzoluniverzumotok a felelös.Ami itt igazán megbukott az a féktelen hazudozó ámokfutás amit
évek óta fösámánotok vezényletével müveltek (apu/konzol/mántli)
" cpu + apu / ivga > cpu + dvga "
" a konzolok már 5 évvel a PC elött járnak.. "
" a PC haldoklik , söt már halott is " ... meg a többi bullshit etetés.Közben AMD lassan feladja Desktop piacát és tönkremegy.
Nagyrészt a fenntieknek köszönhetöen. Hiába szóltak sokan
hogy rossz az irány, vasat kéne tudni gyártani amit el lehet adni.
Ez a mostani max mellékvágány. Kinek jó nincs verseny / választék.Metro 2033 - PhysX CPU vs. GPU Software != Hardware PhysX
[link] marketing bullshit
Senkire nem reagálva saját véleményt írtam. Bilibe lógó manccsal kötözködsz.
-
nubreed
veterán
Szóval akkor ezek után nézzük meg azt, hogy merre is tart az AMD. Még nem kell temetni, de elég szar a helyzet, na.
-
Ruuwa
tag
Még az adhatna egy lökést az APU-knak, ha lenne mondjuk 1 modulos/2 magos A6 6/8 IGP modullal a 4 helyett, kicsit magasabb TDP-vel a nagyobb IGP frekvenciáért. Illetve 2-3 CPU modulos A10 kisebb IGP-vel, ami még bőven elegendő lenne a gpgpu-s feladatok gyorsítására, de kevesebbet fogyasztana, így lehetőség nyílna frekvenciát/modul számot emelni a sima x86-os teljesítmény növeléséhez. De ez így már lehet túl sok terméket jelentene, amit gyártani és támogatni kell.
-
Stirlitz
senior tag
válasz
AxBattler #202 üzenetére
Azért vettem X720-at, mert nem kellett belőle pre-tested. Garantáltan megyen a 4.-ik mag bennük, csak az órajel a kérdéses mennyin. (Ami mivel minden X720 Black Edition, egyszerű volt, picit olcsóbb volt az X710, ami ue a proc, csak szorzózárral. De ott is letett tuningolni.) Ha olcsóbban akartad, akkor pre-tested X2 Phenom volt a választás apróról. De azt elfelejtettem, tényleg egyszeri móka volt a magfeloldás, de igaz amit írsz, megvolt az a plusz, ami jó vétellé tette.
-
Valdez
őstag
-
válasz
Stirlitz #201 üzenetére
Nana, egyszer volt Budán kutyavásár! Elfelejted, hogy az a magfeloldós móka csak egyszeri lehetőség volt, nem lesz még egyszer - ráadásul ha nem pretested aprós cpu-t vettél, akkor eléggé lutri volt a dolog. Ezért vettem anno én is inkább Athlon X4 635-öst, ami minden mókolás nélkül is egy jó kis cucc volt; vissza is sírom, még ma is simán ellennék vele, a 880GMA-UD2H-val együtt. Hasonlóan jó dobás volt anno az A64+ sorozat, deabból még kimaradtam.
Ennek ellenére igazad van, ma is egy ilyen "lökésre" lenne szüksége a cégnek, amit az APU-kkal nem tudtak teljesen megvalósítani. Sajnos.
-
Stirlitz
senior tag
Na jó, nekem ebből elég lett.
Nem érzem úgy hogy átverés lenne. Sehol nem olvastam 300%-os gyorsulás ígéretet, de 30-50%-ost igen. Ez többé kevésbé megvalósult. Nem tudok azon segíteni, hogy a jelenlegi APU-k nem tudnak többet gyorsulni, mert nincs sok és elterjedt szoftver ami kihasználná őket maximálisan.(Mantle az játékokat jelenti, itt az egyéb szoftverekre gondolok.) Én csak szeretnék majd tovább lépni az 5 éves Phenom II-ről, csak értelmes áron értelmes alternatívát egyik oldalról sem találok újonnan. Még kicsit várni kell. Most vagy a Phenom II volt ennyire bomba választás, vagy ennyire beállt ez a piac, ezért vagy azért. Értsd, szeretném újra azt érezni, amit 2009-ben. Vettem egy 18500Ft-os lapot és hozzá egy X720-at 27000Ft-ért. Kaptam elfogadható fogyasztást, 4 valós magot (magfeloldásal) és 3.2 ghz stabil 24/7 órajelet. Hogy mennyire volt elég? 5 éve velem van, és most kezdem azt érezni, lehetne erőseb a vas videókészítéskor és raw fotókal foglalkozva.(Persze játszom is, de én nem vagyok talán hardcore gamer.) Én valós 4 magot szeretnék, érezhetően komoly sebesség növekedéssel és mindezt a 45 ezer körüli áron, de nem elszállt fogyasztással. Nem is tudom minek írtam ezt le.. A lényeg, nem érzem átverésnek ezt az egész Mantle dolgot, csak kéne még valami ami az egyéb szoftvereknél is (nem csak játékoknál) ilyen gyorsulást hozz. Nem tudom jobban megfogalmazni, elnézést.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core Ultra 9 285K - Új, Gari 2028.08.05. -ig - Eladó!
- Intel Core I9 14900F - 24mag/32szál - Új, Gari 2030.08.27. -ig - Eladó!
- AMD Ryzen 5 7600X BOX - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Intel Core i7-12700KF 12-Core 2.7GHz LGA1700 Box (25M Cache, up to 5.00 GHz) Processzor
- i5 12400F dobozában, még 2 hónap Aqua garanciával
- Vállalom Xianomi Okos kamerák, szoftveres javíttását
- Utolsó 1 darab - Sennheiser MOMENTUM 4 fejhallgatók
- Bomba ár! Dell Latitude E4310 - i5-520M I 4GB I 160GB I 13,3" I Cam I W10 I Garancia!
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3331
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest