Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    A Steamen elérhető StarSwarm tesztet már nem feltétlenül érdemes nézni, mert nem lett belefrissítve a Nitrous új verziója. Persze ez érthető, az Oxide-nak a legkisebb gondja is nagyobb annál, hogy egy tesztprogramot tartsanak frissen. Megmutatták, amit megakartak és kész. Viszont az AMD-nek maga a Nitrous Engine test van meg, tehát ők ugyanezt a demót képesek a legfrissebb motorral is bemutatni. Ami elérhető a Steamen az csak DX11-re tartalmaz optimalizálást, míg a Mantle-re nem. Amit a Computexen bemutattak az már Mantle-re is optimalizált.
    Ennél egyébként sokkal gyorsabb az új Nitrous amiben már aszinkron compute is van. Majd a GDC-n bemutatnak pár új dolgot vele. Egyelőre ebből csak keveset láttam, de azok alapján áll leejtős lesz.
    Azt tudni kell a Nitrousról, hogy nem normál módon felépített motor, hanem olyan technikákat alkalmaz valós időben, amelyekkel a Pixar animációs filmek készülnek. Maga a futószalagja is módosított REYES leképző.
    A Nitrous egyébként 2016-ban jelentősen fejlődik, mivel kevés lesz hozzá a frame-enkénti 100000 batch. Az Oxide-nak most az a legnagyobb baja, hogy máris beleütköztek a Mantle korlátjaiba is. Az idei év végére egy olyan API-t kérnek, ami képes 300000 batch/frame-re, vagyis háromszor jobb a Mantle-nél. Egyébként az, hogy az aktuális low-level API-k határait feszegetik már most jelzi, hogy mennyire durva lehetőségek nyíltak meg, amelyekre persze újabb szoftveres megoldásokat kell fejleszteni. Ez van, most nagyon megindul az ipar.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák