-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
Hát nem tudom gyerekek én mentem ezzel a GE-vel, nem mondanám rossznak még mindig... de mondjuk mi a kemény small blockos GD-vel is letoltuk a BP - Bécs távot párommal... ~125-re beálltunk végig dumáltuk az utat és volt egy tök jó ádventünk. Hosszabb távra indulva az Ojdival és az Opellel sem szoktam sokkal jobban sietni, egyszerűan fárasztó arra figyelni kijönnek-e elém, mikor kell visszalassítsak, mikor tudom kikerülni ha tötyögne a belsőben stb stb... ehhez képest 125-130 körül végig lehet jellemzően a kamionokat kikerülve vitorlázni... és pihentebben érkezni.
Belföldi rodeó az más kérdés, ott szoktam azért rendre f*sni kapok-e cetlit!
El kéne fogadni mi mit tud és mennyit szeretnénk a tárcából kivenni rá... na meg összeszámolni, hogy lassan egy félévnyi lakás hiteltörlesztőt elszórtuk az autó cserékkel...
Ha nem beszélnéd bele zasszonyba, hogy mennyire lassú lomha etc meglepne ha párod komolyabban fogalkozna a témával ~1-1,5 hónap múlva... használná azt kéz kezit csók, Te meg nyugodt lennél mert amit a Jazzen spórolsz félreteszed a Bravotól rettegve legrosszabb esetben...
Részemről az utolsó vélemény volt a témához.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74749 üzenetére
Nem, nem, félreérted a Jazz lesz az.
Remélem.
-
slett27
addikt
Micsurin megmondta hogy 1.9 JTD után visszalépés nem kicsit. Igazatok van, nekem túl nagyok az elvárásaim. Hozzászokni a jóhoz könnyű. Mondjuk FIAT ha úgy adódik akkor leeszi a gatyát úgy ahogy egy elhanyagolt 1.9 TDI is. Sajnos el kell döntenem mi a fontos.
És a fontos most a költséghatékonyság és talán ez tudni fogja.Velem van baj kétségtelen.
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #74745 üzenetére
A Jazzed 11,5 sec 0-100at tud hivatalosan, a régi Civi meg elvben 11,0 sec, kész tények, túl misztifikálod a 90 vs 99 LE dolgot, szinte biztos vagyok benne, hogy nem ment jobban max a hangja volt nagyobb és az emlékek is megszépülnek.
Egy patenten elkezdesz sírni? Ez komoly?? 10-20-40 milliós autóknál is megesik ez, ott ahol a gyárban nyúltak hozzá utoljára. Ez egy darab 5 Ft-s műanyag.
Az meg, hogy a szél megdobja miért lep meg? Nem egy Ignis/WagonR volt előtte? Ugyanaz a doboz lényegében.
-
gerner1
nagyúr
válasz
slett27 #74745 üzenetére
"Felveszem 0-100-at videóval.....meglátjuk"
- Rendben, hiszen eddig is szedte a lábát. & akkor video nélkül is tudni fogod összevetni a hiv. értékkel. 👍🏻"..kezemben maradt a csomagtér kárpit 3 patent elengedett."
- Nagy esélye van, hogy már (akármiért is..) bontva volt. Majd a sérült patentokkal, főleg okosba "visszaheftelve" . Fáradtságot sem véve, hogy legalább gyári újakkal pótolja...Oldalszélre a GK is érzékeny .
-
slett27
addikt
válasz
gerner1 #74744 üzenetére
Felveszem 0-100-at videóval.....meglátjuk.
Közben annyi történt, hogy kezemben maradt a csomagtér kárpit 3 patent elengedett. Ezt inkább nem kommentelném. Ilyen nem történt még velem. ~2.6M. Hogy lehet ilyen munkát végezni. Rendeltem ilyen hoki patentokat visszaraktam.
Hogy pozitívum is legyen, a rugózása viszont kiváló, nagyon szépen kiküszöböli az úthibákat.
-
slett27
addikt
válasz
gerner1 #74742 üzenetére
Csere nem volt, nem volt rá szükség. Átvizsgálás megvolt, OBD kiolvasás maradt még el, van-e hibakód.
Feleségem "elvan" vele. Ő is azt gondolta hogy a H jelent valamit, de mondta hogy "mindegy, jó lesz".
Nem veresenyautót vár az ember, de 1.1t -> 100LE nem képes rendesen mozgatni.
-
gerner1
nagyúr
válasz
slett27 #74741 üzenetére
Nem zárható ki az sem. A vásárlást követő kötelező cseréken, átvizsgáltatásokon, és "locsoláson" már gondolom túl vagy, ha chip -et firkáltatnál ...
De, neked nem mindegy, ha a feleségednek oké ?
-
gerner1
nagyúr
válasz
szabonagyur #74736 üzenetére
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74738 üzenetére
Lényeg, nem volt ez jó döntés számomra. Igaz feleségem használja, én az ő bravóját.
Én tudom mit akarsz mondani, A-B autó, nincs semmi, jön, megy megáll.Meg "kell" szokni.
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #74737 üzenetére
Ez egy JAZZ továbbra is, ha ezt nem tudod elfogadni/felfogni akkor mindegy mit fogsz venni, sz@rul fog esni.
A megíratást én kihagynám a helyedben, semmit nem fogsz belőle látni/érezni.
Ezennel én kiszállok a meggyőzésedből véglegesen, remélem nem egy fa fog megfogni majd egy szétrohadt autóban aminél elérted a kívánt sebességet kanyarban is.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74736 üzenetére
#74729 nem hinném. Itt a példa hogy kellene működnie. Remélem nem lesz felesleges út Pusztamonostorra, csak ott tudják megírni. Itt a fórumban is írták régebben hogy xar a gázreakció.
Úgy megbillen nagyobb sebességnél kanyarban csoda nem szállok ki az árokba. A szél közvetett ellenség, nem kicsit. Vizes úton még nem mentem. Igazi mamataxi.
Én igazából Suzuki Sport 1.6 a 136LE-s kocsit akartam azt nem "engedte" a család. Már nagyon bánom.
-
slett27
addikt
Volt egy 1998-as Honda Civic-em 1.4-es 90LE-es. Ez meg 1.4 99LE!!! és borzalmas a különbség. Ennyi pénzt ezért ? Sem a VTEC nincs meg se semmi. Vezettem 1.2-es C-s Corsa-t 1 hónapig volt kölcsönben körbeugrálja. Nyomom a gázt nincs "gázreakció". Félelmetes lusta egy dög. Előzés....pfff
Röviden ennyi.
Az a baj hogy igazán akkor derül ki milyen egy autó ha az ember huzamosabb ideig használja, mint írtam a próbakör nem mindig adja vissza.
-
slett27
addikt
-
slett27
addikt
Meghirdettem a Jazz-t de nagyon nincs jelentkező. Ez most trend ? Vagy nem népszerű ? Vagy mi lehet a baj nem értem. Igaz csak 4 napja van fent de érdeklődő sincs nagyon. Azt gondoltam hogy egy ilyen autó 1 hét alatt elmegy. Hogy a FIAT-ot meg Alfát nem lehet csak fél év alatt azt értem.
-
Lorant88
csendes tag
Köszi srácok, holnap rácsörgök ezekre, szerencsére ebből 2 baromi közel is van
-
Lorant88
csendes tag
Sziasztok, kis Honda Jazz-emen valószínűleg egy kőfelverődès csinált egy kisebb repedést a fényezésen. Plussz van pár mélyebb karc is rajta, ezért keresnék valamilyen fényezőt vagy valamilyen szakít Pest megyében, Budapesten vagy környékén.
Első autóm még nem vágom pontosan hogy ilyenkor milyen szakira is van szükségem, ötletek, tapasztalatok? -
Rush77
aktív tag
Sziasztok. Abban szeretnék segítséget kérni, hogy van egy 2009-es fl ufó civicem amihez van gyári Garmin navi. Mivel a navi nem nagyon működik így gondoltam a konzolt újra hasznositom telefon tartónak. Viszont az lenne a kérdésem, hogy van e mód a gyári csatit USBre átalakítani.
Kép. -
NoLF
veterán
válasz
Micsurin #74716 üzenetére
Termeszetesen elsonek leginkabb a jo dolgokat latja az ember, a tobbi feett szemet huny, bar turistakent japanban lenyegeben semmilyen jellegu sokk nem ert, mint mashol a vilagon.
nyilvan bele kellene latni jobban, s kiderulne hogy nem fenekig tejfel ott sem az elet - eleg sokat olvastam az elmaganyosodo szulokrol, a lakhatasi valsagrol, a szolgalelkusegrol stb - de ezeket nyilvan nem latja az ember. A tisztasagot, remdezettseget, szervezettseget, termeszet es minden mas tiszteletet, a csoda kajakat, autokat-motorokat, epuleteket, kerteket, lenyegeben barmit… kinaban, thaifoldon, del afrikaban, amerikaban, kubaban, costa ricaban, es europa egyik orszagaban sem fogott meg el ilyen erzes, s ez szerintem (meg ugy kb az egesz vilag szerint) nem meglepo.
sehol nincs forgalom egyik 500ezres vagy 2millios varosban sem, mert miert lenne? Jo aron durvagyorsan mindenhova elmesz vonattal…
-
Micsurin
nagyúr
(es a legtobb nepsegtol a vilagon)
Mielőtt hasra esünk nézzétek meg ám a társadalom másik oldalát is... giga lakhatási válság, szolgalelkűség a közösség az első szemlélet miatt, parkolóhelyek árai a helyhiány miatt stb stb.
Mindig jó dolog nézni az ázsiai világot aztán ha belemerülsz nagyon más tud lenni a kultúra... első kézből tudom pedig tompított a dolog 1. generációs család révén.
-
Rp526
aktív tag
Nagybátyám volt kint jó pár éve és mesélte, hogy minden este felmossák az utcát teljesen.. stb. Még szórakozott is olyannal, hogy egy gyors kajáldában bement a mosdóba eldobott egy zsebkendőt, kijött. Visszament és nem volt ott. Majd megint eldobott egyet, kijött, visszament nem volt ott.
Takarító nem volt bent, csak egyszerű vendégek. Veszett egy hely. Fura világ lehet.
-
shokobanana
csendes tag
Úgy néz ki, beütött a Honda átok, klímakompresszor halál. Kikapcsolt állapotban is kotyogó zörgés hallik felőle (nyilván járó motornál)... Készülvén a cserére, sejtésem szerint az lesz a gazdaságos kombináció, ha én viszem az új kompresszort a szervizbe. Mivel utángyártottakból a bőség zavara van, elképesztő árdifferenciákkal a kereskedők közt, esetleg tud valaki megbízható, javasolt márkát? Bontott nem játszik, lehet, hogy már 10x annyit futott, mint az enyém... 100k környékén Bosch, Valeo, Mahle elérhető, meg egy csomó olyan márka, amiről sose hallottam.
-
NoLF
veterán
Hmm…
-
Rp526
aktív tag
Ez akár a GD Jazz-nél is játszhat? Ott is van ez az eco vtec dolog? (Elsőre gugli nem dobott semmit)
Most kényszerülök váltani.. 1,4 6gen civic 90 LE -> 1,4 GD Jazz 83 LE.
A Jazz-ben sajnos semmi lélek, nem érzem honnan húzna.. csak olyan semmilyen. Nem is várok tőle sokat és ahogy mondjátok nem is arra van. De könnyebb a karosszéria és csak 7 LE papíron a különbség, sokkal többnek érződik. Szóval ez is piszkálható am? Tudom kb nincs olyan őrült, aki ezért fizetne, de érdekel. -
Biqci
aktív tag
Na urak, beléptem a 300-asok klubjába -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin #74702 üzenetére
Igen, ahol nincs változó szelepvezérlés meg direkt visszafogott befecsi térkép (CO2 kibocsátás akkor még nem volt ennyire szigorú) ott sokkal pindúrabb a mozgástér. Ott akkor hw-es mókolás is kell. Hegyesebb vezérmű, könnyebb lendkerék, nagyobb szívósor, nagyobb benzinpumpa, nagyobb befecsik, stb... Olcsóbb ha egy gyárilag erősebbet vesz az ember.
Politikusok ott spórolnak ahol a legkevésbé fáj nekik (nem a hajózást, meg a repcsiket pl) a gyártók meg rá vannak kényszerítve...
Bubihoz is a vezérlés készletet úgy legózta össze a versenyszerelőm.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #74696 üzenetére
Két autót akarsz fenntartani, itt kezdődik a probléma mivel az tényleg luxus. Ha valóban ekkora távokat kell utazzatok akkor csak meg kéne nézni azért a vonatot valakinek, bár szerintem irreális főleg ha most a Jazz csak helyközi csapásmérő lenne.
Qru
Köszi! Tisztasor így végig matekolva, valamiért a múltkori RMS Geris videó után az maradt meg az egészet tessen elengedni. Mondjuk itt benne van a szoftveres visszafogás is, így valóban van értelme. (Ala Volvo ugye a 2,4-nél)
De ha megnézed egy egy régebbi szívót ennyit azért nem hozol, 10%-on gyakran belül maradsz.
Hmm egyszer megnézném amúgy, hogy mekkora a kibocsájtásban a difi... amitől ennyire rettegnek odafent.
Az alkatrész árakat ne is mond... külön meglepődött a műhely mikor mondtam INA+INA készlet és Hepu pumpa. "De akkor az INA készlet pumpája?" - "Tietek, vagy berakod vagy kidobod de nekem az nem kell mert műanyag lapátos
"volt rendes értetlenkedés.
-
Qru
MODERÁTOR
Nyilván egy kis ccm-es motornál erősen limitált a beszívható levegő mennyisége (turbó/kompi nélkül), ezért kicsi a mozgástér is.
Most megnéztem a Subarunál pl a 2 literes motornál 150/196-ból tudnak 160/216-ot a 2,5-ös motornál a 170/230-ból tudnak 200/290-et kihozni. Ha ezt leosztod százalékosan hogy mekkora a változás mértéke: 7/10% illetve 18/27%.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Balatoni álom - saját kép - 40x60 - akrilüveg fotó, keret nélkül, éltartóval
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- BOSCH Tronic Heat 3500 ERP elektromos kazán 230V, 6 kW
- Radon Cragger 29" L Trail Hardtail MTB
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- DELL Universal Dock D6000 dokkolók, RTX Legion Pro laptopok 4 év Lenovo garanciával, licencek
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest