-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Winner_hun #75006 üzenetére
Egyszerűen túl érzékeny az övfeszítő hátul. Inkább feature mint bug gondolom...
-
Winner_hun
félisten
Ez valami biztonsági zavaró ficsőr vagy mitől ilyen, mire jó ez? Mert nem kap rántást, csak egyszerűen NAGYON rossz használni.
-
zolynet
veterán
válasz
Winner_hun #75003 üzenetére
Accordban is ilyen volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Winner_hun #75003 üzenetére
Az ovfeszito, nekem a Jazz-ben is ilyen hatul. Elegge zavaro.
-
Winner_hun
félisten
FR-V kérdés: a két hátsó szélső ülésnél a biztonsági övet teljesen kihúzva, majd azt kicsit visszaengedve már nem lehet kihúzni az övet, csak ha ~teljesen visszaengedem. Ez normális? A többi helyen nem tudom így van-e, ott vannak gyerekülések és baromi zavaró.
-
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
-
gerner1
nagyúr
válasz
rothfb #74997 üzenetére
Nekünk GK Jazz -ben egyszercsak nem működött (~4év után). Az oka, az elfáradó akksi volt. Pedig az indítási hang/gyorsaság ua volt, mint korábban bármikor. Új EFB -s akkuval, ismét helyreállt.
Szóval, akár az is opció lehet, hogy beraksz egy olyan akkut, amellyel már nem fog funkcionálni .
-
Sziasztok.
9 gen Civicnél ki lehet valahogy iktatni végleg a start stop rendszert?
Ideiglenesen ki lehet, van egy gombja. Ez tök jó meg minden, de a motor újraindításánál ismét aktív és újra nyomni kell a gombot.
Van valami sufnituning módszer, hogy ne kelljen minden indítási alkalommal gombot nyomni? -
Lorant88
csendes tag
Köszi
-
Lorant88
csendes tag
Halihó, klíma töltésre Dunakeszi/Budapest közelében ajánlott klímás ?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74990 üzenetére
Akkor preventíve volt ott is nem hibás működés miatt. Helyes, ilyen a gondos gazda.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74988 üzenetére
Ha nem volt hibajelenség akkor honnan tudtad, hogy pucolni kell?
Sajátomnál én is mondtam a szerelőnek, hogy pereventíve nézzünk rá de csak húzta a száját. Nem szereti pucolni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Postas99 #74985 üzenetére
Amíg simán jár a motor nem kell aggódni. Ha egyenetlen az alapjárat, rángat gyorsítás közben, érezhetően csökkenés a teljesítménye és/vagy megnő a fogyasztás, akkor érdemes ránézni. Jah és ha nagyon gatya akkor a Check Engine lámpa is előjön.
Preventíve is meg lehet pucoltatni persze, az sosem árt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74984 üzenetére
Mert félnek a sok berohadt abs kocka miatt, azért vitték le a periódust.
-
-
Postas99
őstag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni. Jazz 2014-es évjárat (GG3).
Elérkezünk lassan 200e Km-hez. 100e-nél volt váltóolaj csere (MFT3) 10e KM-ként Motul 0w20 folyamatosan cserélve van.A szerelő javasolta, hogy 200-nél legyen fékfolyadék csere is. Egyértelmű hogy morotolaj, váltóolaj csere is lesz. Mit javasoltok fékfolyadéknak?
Évenként 20-30e Km között változik amit megteszek vele. Ebben van jónéhányszor pályázás is hosszú távokra is.
Amióta nálam van az autó eddig nem volt benne fékfolyadék csere. A fékek harapnak még mindig, de ami jár az jár alapon cseréltetném.Előre is köszönöm a segítségeteket.
-
zolynet
veterán
válasz
lorcsi #74973 üzenetére
Champion Car Kft.
Be szoktam segíteni én is, nagyon korrekt a kerekedő.
Pár FN2 CW-t, és FK2-t is eladtunk már az elmúlt pár évben. -
lorcsi
veterán
válasz
szabonagyur #74977 üzenetére
a kíváncsiság miatt kérdezem, de amúgy igazad van
-
lorcsi
veterán
erről mi a véleményetek?
[link] -
lorcsi
veterán
válasz
szabonagyur #74974 üzenetére
nem, csak sokkal nagyobb a választék
-
lorcsi
veterán
elég gatya a magyar fl civic kínálat
elgondolkoztam, hogy kintről egyet inkább
ismertek olyan megbízható céget aki szokott behozni? -
válasz
Winner_hun #74971 üzenetére
Akkor sikerült végre, grats hozzá!
Mindig is tetszettek az FR-V-k, Multipla-k, családnak kb. tökéletes. -
Winner_hun
félisten
válasz
Winner_hun #74881 üzenetére
16 nap alatt beletettem 2800 km-t, összebarátkoztunk.
Civic marad.FR-V-t pontosabban 286 421 km-rel vettem.
-
szabonagyur
félisten
válasz
lorcsi #74966 üzenetére
Ezt nehéz eldönteni így, nem fekete vagy fehér a dolog.
Nézem a Varga Miki videóit, nyáron tele van most a garázs neki klíma hibás Hondával.
Ha az ár igazából tükrözi azt, hogy egy teljes csere stb. is kellhet akkor simán megvenném, főleg ilyen korú autóknál bármikor előjöhet.
-
lorcsi
veterán
válasz
szabonagyur #74964 üzenetére
1-2 hete volt fent a ha.hu-n egy civic klima hibaval
kicsit olcsobban is adta.. de na
Nem
mertem.. asszem jol is tettem -
zolynet
veterán
Hétvégén nyomtunk egy karikát a Szlovákoknál, mert ott kifogástalanok az utak. Nagyon frissítő volt.
-
szabonagyur
félisten
Csak úgy itt hagyom (ajánlom Slett figyelmébe aki szerint ilyenkor autót kell cserélni, mert már ennyit nem ér meg).
Ugye a Cityben széthullott a klíma kompresszor vagy 1,5 hónapja.
City: 2007-es, 16Xe garantált km, 2. gazdás családon belül jött és ment tovább, nem volt törve, végig karbantartva.
Piaci értéke olyan 1,2M körül volt, eladtam 800ért, mivel mindenképp fizetni akartak érte....
Na a klíma kompresszort cserélni kellett (140e), teljes klíma mosás+töltés (40e) + a munkadíj, ez így 210e.
Ha a 800e-hez, ha az 1,2M elméleti értékhez nézzük nem kevés.
2 hónapja kellett kipufogót cserélni, mivel szétrohadt, az is talán 50e körül volt de ezt nem tudom pontosan.
Előtte 4 db 4 évszakos 120e körül.
Tavaly nyáron generátor felújítás, görgők 70e körül.
Jövőre automata váltó olaj csere 60e Ft körül.
Plusz az éves dolgok, olajcsere, stb. és talán a hátsó féket is cserélni kellett nem régen.
És még mindig megérte költeni rá, mivel a motor hibátlan, kasztni lényegében rozsda mentes.
-
lorcsi
veterán
válasz
szabonagyur #74961 üzenetére
ha jol ertem akkor ez sem i-shift
[link] -
-
válasz
lorcsi #74957 üzenetére
Nem kell pakolgatnod (ha nem akarod), teljesen automata váltóként működik. A CVT-vel ellentétben a fokozatok közti átmenetet itt lehet érezni (egyesek szerint olyat ránt, hogy minden alkalommal bólintasz, ezért is hívják a rossz nyelvek bólogatós váltónak
), mivel egy "sima" kuplungot és fokozatválasztót kezel a rendszer.
Egy vélemény innen a topicból (nekem nincs véleményem, mert sosem vezettem még ótómatát). -
válasz
lorcsi #74950 üzenetére
Szerintem eltér a hátsó ajtó színe. A lökösöké is, de az lehet csak azért, mert műanyag (nekem a City-n is látszik, gondolom más az alapozó fémen meg műanyagon, máshogy öregednek). Ez meg eláll
"Félautomata" gondolom az I-Shift lesz, gyakorlatilag egy robotizált váltó, nem sokáig volt a Hondáknál alkalmazva.
A sajátomon meg - ha már úgyis megvolt az alkatrész - kicseréltem a hátsó kerékcsapágyakat is, és megszűnt a búgás. Kézzel mozgatva-forgatva nem éreztem-hallottam semmit, szóval ez meglepett, azt gondoltam volna, hogy az elsők jobban vannak terhelve, az megy tönkre először, azért is kezdtem azzal... -
lorcsi
veterán
Tobb 2010 koruli civicnel is latom h felautomata a valto
ez mit jelent a gyakorlatban ? -
akaido
addikt
válasz
lorcsi #74950 üzenetére
Szerintem nincs. Amennyire lehetett kinagyítottam a képet, valami vissza tükröződhet mindkét ajtón, mert a bal elsőn is folytatódik ugyanaz a szín mint a hátsó ajtón.
(A fotó természetesen nem adja vissza az "élő képet" rétegvastagság mérővel megerősítve- már ha ez is szempont.) -
lorcsi
veterán
szerintetek ez myilen?
[link]a bal hátsó ajtónál van színeltérés..vagy sem ?
-
Rp526
aktív tag
válasz
lazac_ #74947 üzenetére
Én nem értem ezeket az előzős sztorikat.. Sima GD5. Van 1,2 és 1,4 is.. nem mintha nagy különbség lenne
. Bármelyikkel előzök. Vissza 4 vagy 3 padló és kész. 2-3e fordulaton persze meg sem fog mozdulni. Nem mondom, h nem kell kis technika.. ráfutás az előzőre, kis lendület stb. de akinek volt 30+ éve autója megtanult előzni. Persze, ha az az igény, h lecsavarja a gumit egy előzés alatt és fél sec legyen, arra nem jó.
-
válasz
lazac_ #74151 üzenetére
No, búgott ugye a City-m, szakszerű
körülmények között lecseréltem az első kerékcsapágyakat , a jó hír, hogy második nekifutásra már össze is tudtam rakni úgy, hogy nem fogja meg a féknyeregtuskó a tárcsákat (nemhiába hívják csapágyprésnek és nem csapágyszorítónak a szerszámot, nem szabad finomkodni ott, ahol nem kell
). Bónuszként, ha már ott voltam, toronycsapágy+szilentek is frissültek. Ami kevésbé jó hír, hogy maradt a búgás 70-80km/h-tól erősödve.
Továbbra sem vagyok szerelő, de mókának jó volt, illetve számomra megint bebizonyosodott, hogy amit jútyúb alapján 1,5 órának saccolok, az valóságban lesz 3+ óra, plusz masszív izomláz - a nagyobb parkside pro ütvecsavarozó büntetése.
Hogy on is legyek kicsit: talán kétszer előztem eddig ezzel a bigblokkos 83 telivéres puttonyos jazzel a kb. 8 év alatt, egyszer egy traktort, meg egyszer egy 5 autós, 60-nal poroszkáló karavánt, persze mindkétszer lendületből...
(Szerk.: lak.ter.kívül, 2x1 sávos normál országúton) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74945 üzenetére
Simán, egy chip mindennek jót tesz.
Mondjuk a saját Jazz-t nem íratnám meg valóban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74943 üzenetére
Ha hozzászoksz a jóhoz, onnan nehéz visszalépni fejben. Mikor le kellett adni az E400-at és visszaültem a Skodába sírtam. Napokig.
-
lorcsi
veterán
Hetvegen megnezek egy 2009-es civicet (1.8 benzin)
mire kell figyelni ? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74937 üzenetére
Turbós kocsi után elve fura a szívó. Anno az 1,8 TSI-nk gyengébb volt papíron mint Bubi mégis sokkal nehézkesebb előzni vele. Neki a turbós Bravo után, képzelheted milyen lehet az 1,4-es szívó motor...
-
slett27
addikt
Btw, ember mondta aki az optimalizást csinálja hogy VII genesnél ez nem lenne ilyen egyszerű, meg kell venni ~250e-ért az írható ECU-t. De gondolom ez nektek megvolt már eddig is, én nem tudtam.
Ezeknek gyors olajfogyasztás megállípítása : üzemmeleg motor (megyünk is vele pár km-ert) majd lepadlózzuk -> kék füst -> olajfogyi.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #74935 üzenetére
Óvatosan de lehet. Jazz-el nem is szívesen megyek már városon kívülre. Igaz az csak 78 ló.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74933 üzenetére
Szuper. Azt hittem valamilyen Honda van esetleg. Mindegyiket elfogadnám (kézi váltóval.
Én ezt nagyon sajnálom, ennek vége, lehet öreg vagyok : [link] Ilyen nem lesz már. Ami van ahhoz meg nem lesz alkatrész. 0:17-nél indul a VTEC. Gyönyörű ez a hang.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74928 üzenetére
Azt nem is tudom neked milyen autód van.
-
slett27
addikt
Megvan az optimalizáció. 14% gáznál 7% adott a jeladó, 26%-nál 17%-ot. EGR off, rajtprogi, alul valóban jobb mindenhol előzgettem ahol tudtam. Élveztem, így már ok. +4LE, +7Nm +5km/h végseb. Ezt tudtam, mivel ha nincs több levegő nincs nagy előrelépés (bár egy +10LE-ben reménykedtem).
. Alul húz szépen. 55e volt ennyit megért. Jah igen, tudta alapon a 99LE-t 13 évesen. Ez nagy pirospont a japóknak.
-
slett27
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur #74923 üzenetére
....erre a kommentre jönni ide vissza. Már komolyan azt hittem történt valami! Már készültem önteni a gránátos Staroprament a sztorihoz!
-
Olvasom itt a szappanoperát, nem semmi.
7. gen kuvikból biztos, hogy "VSA"-t vennék (ha valamiért kötelező lenne), 2 lityis motor, de "csak" 160Le, 5 ajtó(!), szóval egészen elképesztően anti-boyracer, tuti kevesebb került belőle árokba, mint Type-R-ből. Nem mondom, hogy egy vérbeli sleeper, de a kortárs Jazz, pláne a City-m után felüdülés lehetne...
Viszont amennyiért mennek, akkor már inkább egy tekert órás import IS200 a másik japán falkából.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
slett27 #74903 üzenetére
Vannak azért típushibák, de azokra szerintem vannak megoldások is már bőven (ilyen korú autónál mind van). Nálam egy 2007-es példány szolgált, 10 éves kora körül került hozzám, 38e kilométerrel, szóval nem volt lerúgva.
Alul kifejezetten lomha, nyomatékszegény volt. Emlékeim szerint 2500-3000 rpm felett már azért használhatóbb, de nagy fordulaton sincs meg a tűzijáték, én pl. sohasem éreztem a Hondás VTEC rúgást az UFOnál. Kuplungját sohasem tudtam igazán megkedvelni, fogáspontot nem igazán lehetett érezni, csak egy idő után megszoktam. Zörgésekre szoktak panaszkodni, nálam nem volt rossz a helyzet ilyen téren. Hangszigetelés azért elég gyatra volt, autópályán nem kellemes használni. Futómű inkább
sportoskemény, 17-es felnivel agglóban már nem igazán szerettem.Viszont egyszerű motor, egyszerű konstrukció. Külső méretekhez képest szerintem korrekt belső helykínálattal rendelkezik utasoknak és csomagoknak is. Ráadásként ott a Magic Seat.
Párhuzamosan akkoriban néha még vezettem egy 1.8-as Zafirát is. Alapvetően annak a karaktere jobban tetszett, bár tény, hogy a Honda sportosabbnak érződött.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 6
- Az AI megeszi a szoftverpiacot?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Formula-1
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Amazon Fire TV stick/box
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Apple Air Pad 5.generácio / 32GB / Wi-fi / 12Hó garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3104
- 12 GB-os RTX 4070 SUPER - garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550 R5 3600 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD RX 5700 XT 8GB CM MasterBox MB500 700W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest