-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz
venom8888 #74063 üzenetére
Nekem ilyen Accord volt, ha az élet nem szól közbe, soha nem adtam volna el. Régi olajos automata, semmi gond, csak megy…
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
sherlock82 #74066 üzenetére
Ha jól emlékszem van egy A és egy B jelű napi km számláló. Ez utóbbira váltottál át.
#nincsbennetarcsi
-
sherlock82
senior tag
Szerintetek a B betű melletti számok mit jelentek ?
Nem emlékszem, hogy bármit átállítottam volna és ez a szám jelent meg.
Iphone se 2, Hoka Arahi 7, Garmin Instinct 2
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
venom8888 #74063 üzenetére
Jó kérdés... A manuális kevésbé érzékeny az olajcsere elhagyására cserébe kell hozzá kettőstömgű lendkerék ami drága. Az automata kényesebb az olajcsere elhanyagolására viszont nincs benne kettőstömegű. Cserébe ha baj van, annak drágább a felújítása.
#nincsbennetarcsi
-
venom8888
őstag
Sziasztok. A honda accort 2.2 CRD az ugy nem olyan megbizhato motor? Mert a CTDI az a jo motor ugy tudom.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #74056 üzenetére
Vezérlésre? Igen. Imi is 200 körül csinálja már.
Ez még egész istenes, 1.7 CDTI-re vezérlés + hossz + pumpa + olaj + szűrök ~270-et fizetem tavaly.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz
XSiGma #74055 üzenetére
Igen, csupa jó hírek.
Elkezdtem "felépíteni" a Bravot hangszóró cserék, antenna talp csere, jelenleg 5,6l az átlagfogyi. Gondolom akinek meg rendben van a VII genes Civic az meg nem adja el. Vagy leaglábbis 100-ból 1 ami jó.
Micsurin : megnéztem árakat, lehetséges hogy 200-300k is lehet a csere gyáriból ? Munkával együtt ?
j.bravo : köszönöm a segítséged.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
XSiGma
aktív tag
válasz
slett27 #74035 üzenetére
Szerintem már ezt is írtam de nem jó tartósan pályán használni (EP2), hiányzik a 6. fokozat belőle -> sokat forog a motor -> hangos és megnő a fogyasztás (7l környéke simán van), plusz az ülése már 100km után rohadt kényelmetlen (ja és a háttámla lötyögni is szokott). Már a faceliftesek is 20 évesek, rohadnak, az 1.6 meg kifejezetten hajlamos a hengerfejesedésre.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
sherlock82 #74022 üzenetére
E10 mehet bele simán. Annyi, hogy hamarabb meg tud romlani ha ritkán használod a kocsit (6 hónap alatt sem jársz ki egy tankot) akkor E5 inkább.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #74050 üzenetére
A Jazzen 8db van ahogy gyertyából is 8 van.
Nagyon cuki ha cserélni kell 2-3 darabot... olyankor gyakran érdemesebb már inkább az egész sort. (Erről elég hosszan vitatkoztunk végül Imivel)
Ennyit az olcsó mítoszról, na most a 7gen 1.4 - 1.6 esetében mind a feszítő drága buli mint a nyelestengely, a lakatosról meg nem is beszélve. Hidd el jó az a Bravo...
edit.: hogy mégjobban kedved vegyem, remélem láttad az árakat. Új forgalmi duplázódott, regadó növekedett, műszaki növekedett.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz
j.bravo #74048 üzenetére
"csatlakozom a többiekhez: úgy látom, van egy szerelem/vonzalom egy típus felé, és keresed hogy mivel tudnád megindokolni - magadnak és mindenki másnak - az arra történő váltást, holott (szinte) minden racionális indok a jelenlegi megtartása mellett szól."
Igen.
Micsurin : 8db trafó ? Nem kettő mint a Golf IV-ben ? 1 hengerhez 2 trafó megy ?
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #74047 üzenetére
Továbbra is mondom neked, mint rutinos rolleres el ne add főleg ezek fényében mert csak jobban meg fogod magad szívatni. Ha elakarod úgyis elfogod, lelked rajta.. tenni ellene nem tudunk. El kell dönteni, hogy autózni akarsz vagy spórolni. Ha utóbbi akkor BKV...
edit.: annyit súgok, hogy a soha el nem romló Jazzről tudnád kérdezni pl öregem igaz nem sok gondja volt ~5 év alatt. De mikor Imi végül cserélte mind a 8db trafót gyárira az bizony több százezres mutatvány volt, és nem egyes volt az elején.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
j.bravo
addikt
válasz
slett27 #74047 üzenetére
Ha szabad beleugatnom, mint jelenlegi Jazz tulaj, hajdani olasz tulaj
(Alfa 156, 2.0 JTS, Selespeed, na a FB népe szerint az tényleg belenyúlás volt - itteni topik és józan szemüveg szerint a JTS nagyon, a Selespeed nem vészesen; mindemellett a csomó cumi ellenére imádtam; de évekg jártam egy dízel Grande Puntoval is),csatlakozom a többiekhez: úgy látom, van egy szerelem/vonzalom egy típus felé, és keresed hogy mivel tudnád megindokolni - magadnak és mindenki másnak - az arra történő váltást, holott (szinte) minden racionális indok a jelenlegi megtartása mellett szól.ja, még egy plusz szubjektív: az FB aktívan posztoló népének jelentős része panaszkodós-hisztizős, erősen torzítja a képet. Alfás csoportokban is erősen polarizált volt a posztok zöme, a humorheroldokon kívül volt pár arc aki mindig leszólt minden mást, és sok-sok arc aki mindig nyígott hogy jajdepocsék, ez is mindig elromlik, az is mindig elromlik. Az olasz autósokra mint jelentős részben érzelmi alapon választókra gyakran mondják hogy ez a jelenség náluk az összes többi márkához képest még erősebb.
Vonj gyököt az ott olvasottak alapján kialakult képből.Ha ez segít (nyilván nem
) minden szerethetősége és praktikuma ellenére simán elcserélném a Jazzt egy Bravo2-re, még akkor is ha dízel és nem tetszik a szaga/hangja.
Az elvileg soha el nem romló, alig 140k km-es Jazzen is befigyelt nekem nyáron egy klíma megroggyanás, hál' Istennek nem írtam fel de közelebb volt a 100-hoz mint az 50-hez, pedig csak szíjtárcsa-mágneskuplung-miegymás volt, nem komplett kompesszorcsere, nem kellett klímahűtőcsere és nem kellett hozzányúlni a digit vezérlőhöz sem.
Szóval sajnos ekkora tételek bármilyen nem új autónál simán előfordulhatnak.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
slett27
addikt
válasz
Micsurin #74046 üzenetére
C635 5 sebességes a váltó, direkt úgy választottam és maunál klíma.
DPF nélküli. Kiküszöböltem a típushibákat. Csak nézem a FB csoportot hogy milyen X-aktás hibák lépnek fel kicsit elrémít a dolog még mindig. Azért gondoltam jó kis japánra. Kibeszéltük már múltkor persze de milyen más alternatíva lehetne az egyszerűséget tekintve ami nem Suzuki Swift és Hatchback.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Micsurin
nagyúr
válasz
slett27 #74040 üzenetére
Ezek nem vészesen nagy költségek... és jó testvérem "Porlasztót nem is említem a maga 80-100k/db-os árával. " hát ne szívass már, azon az olaszon tökéletesen felújíthatóak!
Az életbe nem fogsz olyan olcsón autózni mint azzal az 1.9-el ha ezt azt megcsinálsz rajta. Klíma 150k? Ha a 7. genen eltörik a klíma konzol már pedig el fog mert minden manual klímáson eltörik az is hasonló összeg lesz... és még csak nem is tartós megoldás.
Szíjtárcsa 65k? Ne haragudj de nem egy tétel, cserélve lesz 80? 90? ... főleg mikor ~5,5-el autózol cserébe.
edit.: az egész autón egy rész van ami tud para lenni árban és az az M32. Minden egyéb olyan költség amit egy 7gen-el azonnal ki fogsz arccal tankolni a lakatosoknál az első évben... De mondom újra 65k? Annyi lesz a gyári szíjfeszítőd is a Civicre.
És kelleni fog a gyári ha nem akarsz ugrott vezérlést, Imi nem viccből nem vállalja már utángyártottal pl.
Ne kapkodj...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74044 üzenetére
Azt szeretném kérdezni milyen hibákkal szembesülhetek, csak teljesség igényével. Népítéletben sokat nem említenek. Nyelestengely csapágy benne van, kormánymű illetve a féltengelyek nem bírják az fogyóeszköz elvileg.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #74043 üzenetére
Én a kérdéset nem így közelíteném meg.
Ha a mostani autó alap esetben rendben van, nem rohadt szét, motor rendben akkor igen is fizesd ki becsületesen azt a karbantartást amit kér és használd boldogan.
Tök felesleges beugrani egy újabb sz.pó rollerbe amire ráköltesz 2X ennyit mint a 2 mostanira költenél.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74042 üzenetére
Pedig pont 1.6 Sport a szívem csücske.
Gondolom azok amiket taposnak. A sok taposástól meg olajfogyasztás lesz, hengerfej, csere, aztán motorfelújítás ? Ez a sorrend ?
Nyilván itt az egyszerűség a szempont, sima szívó, gyertya porlasztó (injektor) helyett, nincs turbó rendszer, egyedül a rozsda ami félő valóban de vannak még rozsdamentesek is (akár ha a Mazda 3-at nézzük). Viszont nagyon kicsi a választék sajnos hahu-n és jól megkérik az árát."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
szabonagyur
félisten
válasz
slett27 #74040 üzenetére
Én értem, hogy drága, de majd szerinted pont egy 15-20 éves japán fog szerinted kevesebb kerülni? Főleg benzines Civic amit hajtanak mint a hülyegyerekek ameddig bírják aztán adják tovább. Fogyasztani meg főleg sokat fognak 130-150 között.
Szerintem írtam korábban is, egy autó karbantartási költsége nem lehet 0, hiába az autó értéke közelít ahhoz ilyen idősen.
A munkadíj sokszor fixen X ezer forint mindegy, hogy milyen értékű vagy korú az autó, alkatrész is X ezer forint, nem lesz olcsóbb az olaj attól, hogy 20 vagy 10 éves autóba rakod.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #74039 üzenetére
Igazából az "olasz szopófantom" nem szeretném ha megtalálna. Az sokba fog fájni. Feleségemnél már jön, 1.9 8v 120LE -> főtengely szíjtárcsa 65k, digit klíma 150e, a típushibák mellé jönnek a kopó alkatrészek. És még szerencse van aki megcsinálja. Porlasztót nem is említem a maga 80-100k/db-os árával. Az gondoltam hogy annyira nem olcsó egy dízel, de itt már százezrekről van szó ráadásul 2db van belőle.
Ha olvasod a FB csoportot elkeserítő.
Winner_hun : tudom, vannak fent youtube-on videók, de nem szeretem őket sok a csaló, dombon lefelé meg hasonlók. Ezért kérdeztem itt fórumtagokat egy független teszt nem lapul-e valahol.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz
Winner_hun #74036 üzenetére
VII genről szerettem volna. Most Bravo 2-őm van 1.9 8v egyelőre.
Úgy tudom az 1.4-es nem is VTEC VII gen-esekben ?
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Sziasztok !
Valaki tudna feltenni videót 1.6-os Civicről 0-100 illetve 0-top speed-ről ?
Lehet hogy bújik is ilyen felvétel a telefonokban.90%-ban autópálya fogyasztás 130-150-es tempóval mennyi fogyasztást lehet kalkulálni ?
Köszönöm !
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Tudtommal az e10-es benya 6 hónap után megromolhat, ezért használnak sokan kisgépekbe és egyéb téliesített eszközbe e5-ös (100-as) benzint, az kb. 1 évig ok. Nekem volt, hogy félévig se használtam az autót, biztonságból inkább 100-ast tettem bele.
-
Kicsipampam
tag
válasz
j.bravo #74032 üzenetére
A Spuri oldalán egy okleveles vegyészmérnök Ír erről sokat. De mivel ő a Spuri fejlesztő mérnöke is egyben, nem tudom mennyire objektÍv.
Ezt a kérdést csak akkor lehetne (valamennyire) lezárni, ha két null km-es autót, azonos időben és azonos módon használnának vagy 100 ekm-ig, eltérő üzemanyaggal, majd szétszednék őket. De még ez is csak 1 mérés lenne egy bizonyos motornál.
Novoth Tibi is csinált egy 10k tesztet, YT-n megnézheted. Ez szvsz túl rövid teszt.
Én az előző autómnál csak rossz tapasztalataim voltak a prémium-al kapcsolatban.
Az igaz diesel volt. Ha belement a "jobb" anyag, akkor már vihettem is műszeresen regeneráltatni. Ezt 2x játszottam el, mind a 2x ugyanaz lett az eredmény. Akkor volt az autóban 60k. Utána csak sima üzemanyagot töltöttem bele mindenféle csoda-adalék nélkül és 240k-ig használtam nulla problémával. Utána autót cseréltem az új tulajnál már nem tudom mi a helyzet. De mások meg a neten, pont az ellenkezőjét Írják, hogy a "jobb" üzemanyag miatt kevesebb a fogyasztás és kevesebbszer regenerál az autó menet közben. -
j.bravo
addikt
válasz
dgyuri0123 #74025 üzenetére
lejárt a szerk. idő.
Ezt találtam gyors guglizással:
"Műszakilag, technikailag nincs akadálya a mixelésnek, problémát sem okozhat a motornak, de a vegyészmérnökök egyáltalán nem látják értelmét a keverésnek, azt mondják, hogy a delikvens inkább tankoljon egyszer 95-öst, utána meg tankoljon 100-as benzint."
há'de pont így csinálom.
De akkor, mivel nincs értelme, maradok a prémium 95-nél, és a szökőévenként tankolt 100-as árából maradó pár forintot elkávézhatom/sütizhetem.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
j.bravo
addikt
válasz
Kicsipampam #74027 üzenetére
Hmm, ennek a háttere érdekelne. Nem kötözködésből, hanem komolyan.
Egyébként - sajnos vagy szerencsére - 10 esetből 9-szer már világít a szegénységjelző, mire tankolok, szóval egyszámjegyű liter régihez érkezik harmincsok liter új. Gondolom ez azért nem ugyanaz mint a 50:50 keverés...#74030 sherlock82: emlékezhetek én rosszul, de nekem az dereng hogy az autó üzemanyagrendszerének az etanol árthat, ha olyankor rakták össze amikor erre még nem kellett számítani. Nyúlhatnak a gumi alkatrészek, tömítések stb. Az ETBE-vel
nincsmintha nem lenne ilyen gond. Az e5 vs e10 inkább klímavédelmi kérdés, a motornak nem jobb az e10 hanem max mindegy; a klímakatasztrófa lassítását célozná hogy a riszájklingolt dínók és korabeli őserdők helyett minél nagyobb mértékben a jelen korból származó tüzelőanyagot használjunk.(az egy másik sztori és kérdéskör hogy az a termés, amiből bioetanol lesz, nem lenne-e hasznosabb élelmiszer formájában, éhező régiókban, illetve hogy az élelmezési válságot elmélyítheti ha a termelők kajának történő felhasználás helyett inkább leendő üzemanyagnak adják el, mert úgy jobb az ára.
Itt is lehet persze h pongyolaságokat írtam, végülis nem ennek a topiknak a témája)[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
sherlock82
senior tag
válasz
tboy93 #74023 üzenetére
köszönöm a választ neked és mindenkinek. a beszélgetés abból indult ismerősökkel hogy mondtam nekik hogy én Orlen benzinkúton szoktam 100 ast tankolni , erre azt modnták hogy ők biztos hogy nem tankolnák bele azt üzemanyagot hiszen az nem e10 meg különben is ETBE van benne, nem etanol.
Ezért is kérdeztelek meg titeket, hogy mi is az igazság.Köszönöm a segítségeteket.
Iphone se 2, Hoka Arahi 7, Garmin Instinct 2
-
szabonagyur
félisten
válasz
dgyuri0123 #74028 üzenetére
Tényleg kíváncsi vagyok rá, sokszor azt tankolok ami van a kúton.
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
szabonagyur #74026 üzenetére
Fogalmam nincs... én csak azt mondom, ami a folyosói pletyka....
De lehet, nem kellett volna.
"csak a zene van"
-
Kicsipampam
tag
válasz
dgyuri0123 #74025 üzenetére
A 100-ast nem szabad a 95-el. (Elméletileg) Én nem igazán értem, hogy a Jazz-be minek? Szvsz csak rosszat tesz vele, de ezt nem tudom alátámasztani, mint ahogy cáfolni sem. Ez az üzemanyag téma is hitvallás témakör lesz.
-
szabonagyur
félisten
válasz
dgyuri0123 #74025 üzenetére
Miért mi baja lenne tőle? Nem a dízelt benzinnel kevered
-
j.bravo
addikt
válasz
sherlock82 #74022 üzenetére
Nem Civic ugyan hanem Jazz, de jellemzően e10 (maxmósön 95), alkalmanként pedig kap egy e5-öt 100-as maxmósön formájában. Vsz felesleges egyébként, de megnyugtat.
ugyanakkor ha úgy adja ki, akkor kap sima alap 95-öst is (e10) a sárga alapon elefántos logós kúton, vagy molnál, vagy a kagylósnál.Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
válasz
sherlock82 #74022 üzenetére
Nincs jelentősége melyiket nyomod bele. Elhanyagolható különbséget fogsz tapasztalni.
-
sherlock82
senior tag
Kérdésem a következő lenne, benzines 2007 gyártmányú honda civic kocsiba kizárólag e10 benzint tankoltok vagy e5 - t is?
Iphone se 2, Hoka Arahi 7, Garmin Instinct 2
-
Potzee
addikt
válasz
lazac_ #74018 üzenetére
Igen, pontosan ez volt az egyik problémás alkatrész!
Elrepedt és engedte az olajat.
Ez ki lett cserélve de a gondok nem múltak el...
Nagyon lent fog a kuplung, nem emel ki, szinte a szőnyeget is hozzá kell taposni...viszont ettől néha a pedál mintha átbillenne egy ponton és a padlóhoz tapad...mintha egy rugó odahúzná...már szétvet az ideg...
-
lazac_
tag
Jazz kuplungnál a pedálgép egy stifttel közvetlenül a felső munkahengerre csatlakozik, azt nyomogatod az utastérben, az meg mozgatja a kiemelővillát működtető munkahengert a motortérben. Egy csavar van a dologban, a facelift GD-ben van egy "lengéscsillapító" membrános fiszemf@szom alkatrész ( 46985-SAA-013 Damper ) , ami hajlamos megmakkanni, ha nincs rendszeresen cserélve a fékfolyadék a kuplung körben, viszont ha az megreped, akkor fogy a szint, meg maga alá ereszt az ótó. Szerintem is levegős, vagy felső munkahenger hiba. Illetve a kiemelő villa hajlamos megrepedni a forgáspontnál, de annak szokott lenni recsegős előjele.
Ha a váltóbowden szakadna, attól még a kuplung érzése nem változna, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Potzee #74015 üzenetére
Ha hidraulikus akkor vagy levegos vagy elfolyt a folyadek.
Vagy a kuplungpedal rugoja tort el ami alapallapotba visszahuzza.
Vagy a mar javitott munkahengered mattolt be.De a GD Jazz az bovdenes, nekem mar lett cserelve (szinten 2006-os).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Potzee
addikt
Van váltó bowden hidraulikus kuplung esetén is?
A kuplung egyébként működik, kiemel, stb. szóval az autó használható, de ha teljesen padlóig nyomo a pedált, akkor ott marad, de kézzel vissza lehet húzni az eredeti pozícióba. Maga a kuplungpedál is eléggé laza érzettet ad, szinte lifeg... -
Potzee
addikt
Sziasztok,
2006-os Jazz 1.4 L13A i-DSI (1339cc)
Városi forgalom, araszolás...az egyik váltást követően (1->2) a kuplung pedál beesett a padlóig. Sebességbe már nem letett tenni a váltót...Megálltam és megvizsgáltam a pedált, felemeltem a padlótól és szinte visszapattant az eredeti pozíciójába...
Mi lehet a gond?A hidraulikus rendszer (munkahengerek) nem rég lettek cserélve...szivárgás nincs.
A kuplung egyébként működik, de nagyon alacsony pozícióban emel ki, szinte már a szőnyeget is taposni kell...Legyetek szívesek segíteni hogy i lehet a gond?
Köszönöm szépen!
-
Gömbike
senior tag
Teljesen jó ez az olaj, ugyanezt használom, a vejem mindig Shell 5w-30 at kapott a Honda szervizben az Accordba, én erre a Motulra váltottam.
Már vagy az 5. olajcsere van nálam, de egy kortyot nem evett ebből az olajból.
Pályán használom 95%-ban 2500-3000 fordulat között.( na jó, a villogós céges skodásoknak azért néha megmutatom az I-Vtec rendszer működését😜)
[ Szerkesztve ]
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
shokobanana #74008 üzenetére
Duna-nal a masik autommal voltam (Subaru) garis visszahivason, kozepesen voltam elegedettek veluk.
#nincsbennetarcsi
-
shokobanana
csendes tag
Kösz, én is rájuk gondoltam a korábban említett visszahívás kapcsán, ha és amennyiben majd vinni kell, de első körben a Dunától próbáltam infót szerezni. Jut eszembe, a légzsákcserére a Dunához vittem, azóta zörög időnként valami a kesztyűtartó mögött, amit csesztek normálisan visszarögzíteni. Talán idén erre is rászánom magam, hogy rendbetegyem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
shokobanana #74004 üzenetére
M&M-nel is voltam, ok rendesek. Garis visszahivasokon is naluk voltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
shokobanana #73999 üzenetére
Ugyanez, a mienk is azt kapta az Eles-nel. Agyfsz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
David888
tag
válasz
dgyuri0123 #74003 üzenetére
Honda Éles-t sem ajánlom. Anno szelephézag állításra vittem egy ufo Civic-et, amit elfelejtettek megcsinálni, de a pénzt elvették érte. Nekem ott az is fura volt, hogy egy 8 éves, 120e km-t futott autó szervízkönyvébe miért nem akarták beleírni.
-
shokobanana
csendes tag
válasz
dgyuri0123 #74003 üzenetére
Náluk vettem, meg ők voltak itt a közelben, és tulajdonképpen egy darabig a boldog tudatlanságban nem is volt gondom velük, később jöttek ezek a piti dolgok. Az érdekes volt, mielőtt a porvédőt cseréltem, kértem árajánlatot tőlük is meg az M&M-től is, utóbbiak kb. fele árat mondtak. Én meg annak a negyedéből cseréltem, igaz utángyártott, de már többet bírt, mint a gyári...
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
shokobanana #74001 üzenetére
A Kunigunda utcai szervizekkel csak baj volt és van. Úgy látszik, a hely szelleme okozza ezt. Mindenesetre be sem teszem a lábam oda, az biztos. Kösz az infót. Szégyenletes különben, amit idehaza művelnek úgy általában a magyar képviseletek és szervizek.
"csak a zene van"
-
shokobanana
csendes tag
válasz
dgyuri0123 #74000 üzenetére
Eleinte még bíztam bennük, meg a számlán sose tüntették fel, mit raktak bele. Leadtam, elhoztam, nem is foglalkoztam vele. Azután egyszer ráírták a Shellt. Ekkor olvastam utána a dolgoknak... Meg a full teli hűtőfolyadék tartályba beöntöttek még fél ujjnyit, hogy elszámolhassanak egy litert. Meg leszámláztak egy ózonos tisztítást. (Két ilyen tisztítás árából vettem később saját generátort.) Hát én tudom, milyen szag van az autóban egy ilyen után, hogy legfeljebb megmutatták az autónak messziről a generátort, az hétszentség. Meg csináltak egy kéretlen akkutesztet, egy fél új akku áráért, annyi ideig tartott, míg a faszi leakasztotta a falról a tesztert, rárakta, leolvasta, visszaakasztotta, fél perc. Egyébként a Duna volt. Mióta én szerelem, nyugodt vagyok. Szerencsére komoly gond sose volt, a legbonyolább a teleszkóp porvédő gumi cseréje volt.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gaming notebook topik
- Egy extra Radeont kap Kína, igen nagy csendben
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Képregény topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest