Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD sok fejlesztőnek megmondta, hogy a DX12 az általános alternatíva. Ha azzal nincs specifikus, API-n belül megoldhatatlan probléma, akkor ne használják a Mantle-t, mert az időpazarlás. A Mantle azoknak szól, akiknek a DX12 által felkínált funkcionalitás kevés, azaz valamit nem lehet megoldani a Microsoft API-ján belül. Nekik van indokuk arra, hogy használják a Mantle-t.
Ugyanez a Mantle fejlesztése kapcsán. Az API extrém igényeket szolgál ki, és nem fognak törődni azzal, hogy az egyes verziók kompatibilisek legyenek, ha a kompatibilitás megtörése előny. Akinek ez nem tetszik ismét használja a DX12-t. Az AMD-nek nem érdeke pont ugyanazt a réteget kiszolgálni, amelyiket az MS kiszolgál. Ez értelmetlen is. Ők azt a réteget szolgálják ki, akiknek a DirectX 12 nem elég jó.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
"Egyedül a Frostbite motorosok működnek rendesen, se a Thief se a SE3 nem."
Ezt meg honnan szedted? Miért nem működnek jól?
Thief Mantle Review
Sniper Elite 3 Mantle ReviewA Mantle-t a fejlesztők nem mindig a magasabb FPS miatt építik be, sokszor az csak egy mellékhatás, ahogy a fenti két cím esetében is. Amíg a Nixxes a shader újrafordítás miatt választotta az AMD API-ját, addig a Rebellion a VRAM használat miatt, ugyanis Mantle alatt nincsenek mikroakadozások a sok VRAM törlés miatt.
Szerinted a fenti dolgok mind lényegtelenek?
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Nők, nőügyek (18+)
- LEGO klub
- Vicces képek
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen