Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flashpointer

    őstag

    válasz Abu85 #148 üzenetére

    Azért ez a "mindenki gondolja át mit szeretne, és ne végezzenek felesleges munkát" elég nevetségesen hangzik, nem tudom IT területen hogy mennek a dolgok, csak így bemondásra? Semmi kötelezettég, megállapodások, kötbér (pl ha nem dobtok ki évenként 5 AAA címet) ?
    Mert így később is jöhetnek olyan dolgok amikre a fejlesztők azt mondják hogy "hát jó-jó, de nem éri meg úgyhogy csácsumicsá" mert nekik van alternatíva.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz Abu85 #148 üzenetére

    Alaposan forgatod a véleményed low level apival kapcsolatban. Plusz ha hátrébb lépsz egy lépést, hogy lásd is, miről van szó: fejlesztők kontrollt akartak, AMD megadta nekik, Mantle. Plusz vele párhuzamosan a konzolok, két eltérő, bár hasonló API-val. Plusz a futó DX11. Majd jött a DX12- jön-, aztán kiderült, hogy az AMD innentől mossa kezeit, ha újabb kártyáin rosszabbul fut egy program, mert más az architektúra annyira, hogy a régi kódot optimalizálni kelljen. Majd kiderült, jelenleg is Mantle alá vagy tíz eltérő architektúrát kéne venni. Plusz a jövőbeliek. Most bedobod, hogy erre a fejlesztők még újabb API-t kérnek, AMD meg vígan megadja nekik, nuku kompatibilitással. Ergo, akiket most a Starswarmmal és a Mantleval beetetett, hogy majd milyen jó lesz neki, mekkora előnye lesz a hardverrel a közeljövőben, azok vakarhatják a fejüket, hogy kuka az egész. Avagy várjanak a játékfejlesztőkre, hogy hátha majd megírják a megfelelő optimalizálást. Ami ha végignézzük DX11, DX12, (elvileg lehet egy kód), XbOne (talán szintén bele fog férni), PS4, esetleg PS3, XB360, Mantle, Mantle2.0, ha megy mobileszközökre is, akkor OpenGL, Metal. Plusz a milliónyi hardverre. Mindezt véges erőforrással, véges időkeretben, abban bízva, hogy majd a fejlesztők ígéretüket be is tartják, s egy Duke Nukem Forevernél gyorsabban végeznek a fejlesztéssel, mikor már ma is halom bug minden játék, milliónyi frissítés, javítás kell hozzájuk. Úgy, hogy ha nem fordítva ülnek a lovon, akkor rájönnek, nem az EA érdeke, hogy jól fusson AMD kártyán a programja, hanem az AMD-é. Ahogy nem a Gameloft érdeke, hogy jól fusson NV-n, hanem fordítva. mivel van konkurencia.

    Tényleg úgy látod, az szolgálja a játékipar jövőjét, amit az AMD csinál?

Új hozzászólás Aktív témák