Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #151 üzenetére

    Akkor, ha olyan programmal játszol, amely támogatja az alacsony szintű hardverelérést, történjen az akármilyen API-val. Jelenleg hat ilyen játék van, de idén lesz még sokkal több. DX12-es is, de ez még titok. Szerencsre én nem írtam alá semmilyen NDA-t, így elárulom, hogy az a stúdió csinál egy PC-s DX12-t is!!! támogató játékot, amelyik kiadta a StarSwarm tesztprogramot, és ugyanazzal a Nitrous motorral fut a program, amely egyébként stratégia lesz. Ha érdekel mi várható, akkor a Steamről letöltheted a tesztprogramot. Itt még összehasonlíthatod a DX11 móddal. A végleges játékban a DX11 támogatása már nem lesz benne. Túl költséges és úgy is akadna.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Duck663 #151 üzenetére

    AMD-nek mi változik attól, hogy egy program támogatja a saját API-jukat és az MS API-ját is? Elárulom, hogy az érkező 3DMarkban hibahatáron belüli az eltérés a két low-level API teljesítménye között a Farandole tesztben. Sokszor elég a DX12. Az AMD-nek attól nem lesz jobb, hogy a saját API-jukat is támogatná egy program, csak a partnerük szopna vele feleslegesen.
    A low-level irány nem a saját API miatt kell nekik, hanem azért, mert ha a fejlesztő optimalizálni akar, akkor letöltheti a GCN disassemblert, felütheti a több száz oldalas dokumentációkat, és ezekből pontosan lehet tudni, hogy milyen kódot kell írni a GCN-re. Más architektúránál ezt nem lehet megtenni, mert vagy a disassembler vagy a dokumentáció, vagy mindkettő hiányzik. Ennyire mindegy az API kérdése.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák