Új hozzászólás Aktív témák
-
Prof
addikt
Lol milyen 300%-os igeretekrol beszelsz? Muti mar meg azt az AMD sajtokozlemenyt ami azt mondja a mantle-s jatekok 300% fpst hoznak.
Ne legyel mar ilyen korlatolt, szoftver nelkul egyik hardver se tobb egy vasdarabnal. Az intel elonye ott van hogy mindent a 30eves FPU-jukra irnak es intel compilerekkel forditanak.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - ez egy márciusban bejelentésre kerülő játékhoz készült motor tesztjelenete. Egészen egyértelműen látszik, hogy a DX11 nem bírja a CGI filmekből lopott technikákat. Sokkal több van ebben, mint 300%. De fontos egyébként, hogy a Nitrous motor már nem úgy működik, mint egy átlag mai valós idejű játékhoz használt motor, inkább a Pixar animációs rendszerének nem valós időben alkalmazott technológiáit követi, csak éppen valós időbe ültetve. Abszolút lehetséges a mai hardverekkel, az API ami ezt megakadályozta. Persze majd a végleges Nitrous játékokban már nem lesz DX11 port, nem éri meg optimalizálni rá, mert nem menne senkinél sem 10 fps fölé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.