Új hozzászólás Aktív témák

  • zseko

    veterán

    Nem semmi írás, és nem semmi munka! Nem kis kitartás kellett hozzá. Én álva elalszom ha álmos vagyok, kávé ilyesmit semmit se ér. Régebben én is gondolkoztam teherautózáson, ez alapján jó hogy nem kezdtem bele, embertelen lehet. Nem vagyok agresszív típus ugyan, de néhány hasonló alkalom után biztosan megborítottam volna a főnököt. Nem szeretem a szívózást.

    Én gyárban dolgozom, néha sajnálom a söfőröket akik az áruért jönnek. Gyártjuk az egyik terméket, kb. 24 darabos széria, már az utolsónál járunk és vezetve van a termelési idő, tehát jól lehet látni hogy egy darab átlagosan olyan 7,5 óra alatt készül el. Mentek a dolgozóhoz hogy este hatra megrendelik az autót, kész lesz-e akkorra. Mivel jól láthatóan vezetve van a termelési idő, ezért egyértelmű volt hogy nem, leghamarabb is fél 8, + a sorjázása, lepakolása, rögzítése még kb fél óra, szóval este 8 órára várható a végzés - persze ha nem jön közbe semmi váratlan. De hát azt úgy nem lehet, mert 6-ra itt a kocsi érte. Jó, akkor beszélje le a marógéppel hogy dolgozzon gyorsabban... :U És csakazértis megrendelték fél 6-6 közé a kocsit, holott egyértelműen nem lehetett addigra legyártani... Van-e esze az ilyennek?? A sofőr meg várhatott két - két és fél órát. És ő még jól járt...

    De hallottam már én is történeteket főnökökről akiknek a legnagyobb gondjuk az volt hogy hogy vegyék meg az xy autó legújabb modelljét (nem drága, cirka 10-15-20milla), mert a (bejelentett) fizétéséből nem futná rá.

    Bár így már nem is tetszik annyira, de azt azért szívesen kipróbálnám hogy néha egy-egy fuvarra beülni valaki mellé és kimenni vele, persze besegítve a vezetésbe. Mivel van munkám így nem mondanám azt hogy felezzünk, max a kajapénzt lenne képem elkérni, hogy mégis azért jól járjak én is meg ő is.

    HR24.hu

Új hozzászólás Aktív témák