Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
Az is lehet persze. Vagy nagyon is tudják és ezt kell kommunikálniuk kifelé. (sajnos ez sem működik másként, mint egyéb más "szerv")
Lehet elengedik azt a pár usert, akik háborognak, legfeljebb visszaveszik a készüléket és probléma letudva.
Ha átgondolod, hogy mit is tehetsz mint felhasználó:
- bejelented hibára, elviszik, és szólnak és kész, nem reprodukálható a hiba amit jeleztél
- mint fentebb, frissítik., kész
- ez sokszor és elunod, kéred a termék visszavásárlását
- nem mennek bele
- fogyvédelem, macera, nyűg, eredmény: békéltető, aminek értelme kb. nulla
Eltelik pár hónap és ott állsz egy olyan készülékkel, ami számodra hibás
Egy 30ezres telefonra azt mondom, ennyit ér..
De ez nem az a kategória.
Kevés a panaszkodó? Kell egy nemzetközi petíciót indítani?
Vagy valami nevesebb szaklapnak kell vele foglalkozni, hogy a fejükhöz kapjanak?(#224)
Tesztelők ma már többet foglalkoznak a kamerával, mint a készülék használhatóságával. Pl. nem olvastam olyat, hogy megküldték volna egy erőforrásigényes játékkal, akad, nem akad, mennyire melegszik, kijelző érzékenysége stb. Ami kiemelt a kamera, a többi pedig futottak még kategória.[ Szerkesztve ]
A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest