Új hozzászólás Aktív témák
-
kakuk.tamas
addikt
válasz Diokhan #3109 üzenetére
E-simmel használja, a teledon mobilinternetéhez semmi köze sincs a dolognak.
Én azt javaslom, hogy a telón lévő alkalmazásból törölje a sim profilt (és az óráról is), a Telekom honlapján a fiókjában generáljon új kódot, és csinálja meg újra a profilbeállítást.
Ha ezután se megy, hívja a 1414-et, vagy a Telekom oldalán a chaten kérje meg őket, hogy nézzenek rá a kártyára, esetleg csináljanak rajta egy "resetet"...[ Szerkesztve ]
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest