Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz prmcsk #10210 üzenetére
ha jól értettem, onnan indultunk, hogy KROK ügyfele egyáltalán nem szívesen fizetett, és csak kifogás volt, hogy nincs nála pénz.
az alaptézis nem a kártyamánia, hanem hogy az ügyfél hülye ésvagy leszarja a fejedet, ez viszont nem csak fizetésnél fordulhat elő...
velem jöhet szembe olyan szolgáltató, aki nem fogad el utalást/kártyát/bármi más korszerűt, ekkor vagy keresek másikat, vagy elfogadom, hogy ez ilyen fura lény, és számolok vele, hogy kp kell. az autószerelőm ilyen, de abból ritka a jó
nem tudom, mivel foglalkozol és milyen ügyfeleid vannak, nekem 99%-ban cégek a megrendelőim, ők szerintem elég furcsán néznének rám, ha azzal állnék elő, hogy akkor mostantól készpénz.
ha három kártyával nem tud valaki kifizetni egy vásárlást, arról általában nem a kártya tehet...
nyilván megállhat a rendszer, de szerencsére nagyon rég találkoztam ilyennel. viszont a nagyobb üzletekben, ahol nem félálomból kezd ébredni meg adatkapcsolatot összerakni a terminál, ott 1-2 másodperc alatt megvan a visszajelzés. ennyi idő alalt még oda se adom a pénzt, nemhogy visszajárót kapjak.[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen