Új hozzászólás Aktív témák

  • n@p@lm

    őstag

    Na, friss történet.
    Két-három hete felhív emberünk, van egy külső hdd-je, le kellene menteni róla a családi képeket, kérdezi mennyibe kerül.
    Mondom 5000 forint, hétfőn elugrom érte, szombaton visszaviszem délután ha megfelelő így.
    Azt mondja igen, most nincs otthon pénze, fizetés előtt vannak (WTF?) de hétvégére lesz.
    Jó rendben.
    Megcsinálom, lementem.
    Hét közben már hív az ember hogy ha megyek szombaton lenne pár kérdése, vett használtan egy számítógépet és nem tudja telepíteni, mondanék-e pár tippet, meg kellene egy KMSpico is Win10 aktiválásához.
    Mondom abban nem tudok segíteni, 6500 forintért lehet venni W10-et, számlával.
    Á, ő arra nem akar költeni.
    Mondom, jó.
    Na eljön a szombat, hdd vissza, várom a kérdéseit.
    5-10 perc molyolás (látszik hogy hobbi informatikus jelölt (fiatalon nyugdíjas, katona volt), nulla tapasztalattal de kompenzálni akarja a lelkesedésével ami információéhségben manifesztálódik és nálam akar csapolni.)
    Megbeszélünk mindent, elköszönünk, de még jelzi hogy vett egy használt monitort, hétfőn hozza a futár, hívhat-e ezzel kapcsolatban.
    Mondom, persze, csörögjön rám nyugodtan.
    Ekkor éreztem ebből baj lesz more, kinyitottam a számat a faszerdőben és nekiálltam rohangászni.....
    Na, hív is hétfő délután, csíkos a kép (d-sub/vga kábellel kötötte össze a full hd LG monitort a vidi kártyával.)
    Mondom meg kellene nézni milyen kimenetek illetve bemenetek vannak a kártyán és a monitoron.
    HDMI van?
    Olyat nem lát.
    Küldjön képet. (megadtam az e-mail címemet). Küld. HDMI van.
    Tudnék-e neki vinni kábelt. (kifizeti). Nem, nincs időm, le kellene menni a helyi műszaki boltba (mert ugye otthon van hisz nyugdíjas katona) venni és kipróbálni vele.
    De biztos hogy a kábel a hibás? Nem, nem biztos, használt a monitor, bármi lehet.
    Jó, akkor vesz kábelt.
    2 óra múlva hív, vett kábelt, még mindig csíkos a kép, el tudnék-e menni hozzá.
    Nem, a héten nem érek rá, jövő hétfő a legkorábbi.
    Jó.
    Másnap email nekem hogy nem tudnék-e mégis csak előbb menni mert ha a monitor a rossz 3 napon belül lenne, visszaküldené.
    Emberünk el van tévedve, használt monitorról beszélünk.
    Írom neki társas házban lakik, tele szomszédokkal, valahová nem tud átugrani és rákötni a monyitort kipróbálás erejéig? Írja, á, inkább hagyjuk de köszöni az eddigi segítségemet.
    Másnap megint ír (pedig azt hittem megszabadultam tőle hisz elköszönt) hogy de mégis valamikor elmennék-e megnézni....
    Válaszolok neki hogy köv. nap hívjon fel és megbeszéljük.
    Másnap felhív korán reggel amivel megadtam neki a kegyelemdöfést (magamnak pedig a felszabadítást).
    Közöltem vele hogy hétfőn el tudok menni megnézni, minden alkalom ami kiszállással jár 5000 forintról indul (tudom bambano szerint ez lóf@sz és esti fény :D ) továbbá a mai naptól mind a telefonos mind az emailes helpdesk be van fejezve.
    Nagy hallgatás a vonal másik végén : Akkor köszönöm, nem kell.
    Mondom rendben, minden jót kívánva elköszöntem.
    Sajnos helyén kell kezelni a dolgokat, a kisujjadat nyújtod és az agyalapi mirigyed kell (Ingyen!).
    Hosszú lett? Az, jóvanakkor :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák