Új hozzászólás Aktív témák

  • jokeph

    nagyúr

    válasz hcl #23551 üzenetére

    Valamilyen szintű alap cucc lehet benne, mert van ODB1-es csati, de a működésbe nem kavar bele, akksi csere sem befolyásol semmit, csak a gyári magnót kell újra kikódolni. :D
    Azaz simán mehetne anélkül is, az előtöltés szabályzó van összepókhálózva a jeladós (piezo kristályos) porlasztóval és a gázpedál tengely pozició érzékelővel és a légtömeg mérővel (ezt lehúzva is megy tovább - lehet hogy már régóta nem is jó, ki tudja) - ez inkább elektromos mint elektronikus. :U

    De nem ám, ez cumi volt, de nem akartam vele kísérletezni, maga a szelep kifogástalanul működik, csak ugye szökik az anyag, így nem tudja betölteni a funkcióját, nem dobtam el. hátha javítható.

    #23553hcl: 1981/83-as benzines Escortjaim szintén automata szivatósak voltak, de nem eletromos elven működtek, hanem hőmérséklet változás alapján - a kis körben lévő hűtőfolyadék melegedése hozta működésbe a bimetal-t, ami szépen elzárta a megfelelő csatornát a karburátoron - ezért volt fontos a jól működő termosztát. ;]
    Amúgy a korábbi kiadások kézi szivatóját rá lehetett szerelni, a karbin megvolt hagyva a helye, mert biztos ami sicher. :))

    RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing

Új hozzászólás Aktív témák