Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Valamilyen szintű alap cucc lehet benne, mert van ODB1-es csati, de a működésbe nem kavar bele, akksi csere sem befolyásol semmit, csak a gyári magnót kell újra kikódolni.
Azaz simán mehetne anélkül is, az előtöltés szabályzó van összepókhálózva a jeladós (piezo kristályos) porlasztóval és a gázpedál tengely pozició érzékelővel és a légtömeg mérővel (ezt lehúzva is megy tovább - lehet hogy már régóta nem is jó, ki tudja) - ez inkább elektromos mint elektronikus.De nem ám, ez cumi volt, de nem akartam vele kísérletezni, maga a szelep kifogástalanul működik, csak ugye szökik az anyag, így nem tudja betölteni a funkcióját, nem dobtam el. hátha javítható.
#23553hcl: 1981/83-as benzines Escortjaim szintén automata szivatósak voltak, de nem eletromos elven működtek, hanem hőmérséklet változás alapján - a kis körben lévő hűtőfolyadék melegedése hozta működésbe a bimetal-t, ami szépen elzárta a megfelelő csatornát a karburátoron - ezért volt fontos a jól működő termosztát.
Amúgy a korábbi kiadások kézi szivatóját rá lehetett szerelni, a karbin megvolt hagyva a helye, mert biztos ami sicher.RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Autós topik
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Synology NAS
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- YouTube
- Battlefield 2042
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest