Új hozzászólás Aktív témák

  • *Ropi*

    félisten

    válasz qnadam #6139 üzenetére

    Az egyik mentoromnak volt az a kedvenc mondása, hogy "educate your clients" - vagyis tanítsd az ügyfeleidet. Ezért (is) írtam pl. egy (jelenleg) 95 oldalas pdf összefoglalót a párjainknak, hogy átlássák az esküvőjük szervezése körüli dolgokat - szép hosszú esti mese, de van idejük elolvasni a szervezés 1-2 éve alatt (már, ha nem 1-2 hónap alatt akarják összerántani az egészet, mert jön a baba, vagy kell a CSOK). :DDD

    Szegről-végről kapcsolódó példa: ügyfél megkapja az anyagot, közli, hogy nem tetszik a színvilág. Kérdezem tőle, hogy min nézi? Hát a TV-n. Mondom neki oké, akkor (gondolom magamban meglesz a napi jótétemény) bekalibrálom neki színhelyesre (bár erre rámegy a fél napom, mert vidékre kell mennem hozzá Budapestről). Ő köszöni, de nem kér belőle, mert jól van az úgy is, meg a rokonságnak sincs bekalibrálva és ne csak nála nézzenek ki jól a képek, oldjam meg. Innentől én elengedtem - referencia szerint dolgozom, nem az ügyfél kitudjamennyireszéttekertbeállítású TV-je a megjelenítő médium, hanem a labor, ahonnan a fotóalbumokat kapják. Innentől a TV-jét fizetősen bekalibráltathatja magának valakivel ha akarja, ha pedig nem akkor így járt, mert a könyv és a papír képek rendben vannak. :)

    Weboldalam: http://karpatisandor.hu

Új hozzászólás Aktív témák