Új hozzászólás Aktív témák

  • KROK640

    veterán

    válasz Pötyi #6204 üzenetére

    Na most nálam teljesen más a sorrend. Ha teszem azt ez a helyzet, hogy nincs net, akkor első a modem/router újraindítása. A második a gép újraindítása, aztán valahol jön az általad fent leírt esemény sorozat (ha más eszközön van net, ha nincs akkor a szolgáltató hívása) és aztán valahol a sorban ott van a reinstall is a végén (volt már, hogy az segített csak, igaz az még XP-s időszak volt)

    De értem én, hogy azt akarod ebből kihozni, hogy egy rebootért ne kérjen már az ember el 5000ft-ot. Ezt azért intelligensen kell kezelni, mert tényleg ahol 5 perc alatt megoldom a problémát, ott nyilván kérek táblacsoki / 500ft-ot vagy ha tényleg 5 perc és nem voltak messze, akkor leginkább semmit. Ezutóbbi, egy befektetés, mert ilyenkor legközelebb is engem hívnak. Aztán jártam már úgy, hogy a következő meló bőven behozta ennek az áárt, vagy épp legközelebb is apróság volt és akkor vették elő a pénzt, hogy "múltkoriért se adtunk semmit fogadd már el".
    Persze nem mindenki ilyen, van aki vérszemet kap, és onnantól úgy gondol az emberre mint ingyenes live supportra, de ilyenkor szoktam azt, hogy harmadjára akármilyen apróság is, pénzt kérek érte.

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

Új hozzászólás Aktív témák