Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz Lauda #181 üzenetére

    Hát ja, ezek így a 64783. rész után elég fárasztó dolgok.
    Én pl megelégednék egy kisebb várossal is, ha ezek az alap dolgok normálisan le lennének programozva.
    Pl lehetne egy csomó tulajdonsága minden városlakónak. Mikor indul dolgozni, hol dolgozik, mikor vezet haza, milyen autója van, milyen állapotban, mekkora a valószínűsége, hogy bedöglik az autó, hogy balesetet okoz, stb.
    Ha valaki alól kirántod az autóját, csak akkor kezdjenek körözni, ha épp meglátnak a rendőrök, vagy egy járókelő, vagy a tulaj rád hívja őket. Pl ha az autó alapból lopott volt (lehessen ilyen is!), akkor pl ne hívja őket a "tulaj", meg ilyesmi.
    Ha megölsz valakit, akkor az ne spawnoljon be újra a házába, hanem költözzön bele más, vagy kezdjék el árulni előtte, és legyen lehetősége a játékosnak is megvenni a lakást. :D
    Lehessen lakást foglalni erőszakkal! Legyen az épületek többsége kidolgozva belülről, erre valószínűleg írni kéne egy komplett lakásberendezés-generátort, de megérné, mert eszméletlenül megdobná a hangulatot, ha bárhová be lehetne menni.
    Legyen az autóknak egy kiterjedtebb állapotindexe elkülönítve motorra, felfüggesztésre, karosszériára, ugyanabból a típusból lehessen mindenféle állapotút találni, és legyenek nagy különbségek a vezethetőségben. Városon kívül pl forduljon elő több autón az ottani utakra jobban illő vastag gumi, emelt felfüggesztés.
    Legyenek gyerekek a játékban! Nagyon illúzióromboló egy városi játék gyerekek nélkül. Persze érthető hogy nincsenek, biztos felvetne egy csomó háborgást, de mókás hogy pl az első Mafia intro videójában (1.58-nál) vannak gyerekek, a játékban pedig nincsenek - tehát a játék tartalmazta ezt, de vélhetően a problémásság miatt kivették.
    Aztán, oldják meg a non-lethal végigjátszás lehetőségét. Engem taszít, hogy egy fél városnyi embert kell megölni kötelező jelleggel az összes GTA-ban.
    San Andreasban pl tök jó volt, hogy bizonyos képességek a használatukkal fejlődtek.
    Én szeretnék egy főhőst, akit teljes mértékben én formálok.
    Tehát üres lappal induljak, pl először hiába vegyek fegyvert, lőjek olyan pontatlanul, mint ahogy egy olyan ember lőne, aki akkor fog először puskát.
    Persze lehetne még fokozni... teljes, épületekre is kiterjedő rombolhatóság, tűz, víz, füst, szélfizika, BeamNG-hez hasonló autótörhetőség (csak több leszakadó alkatrésztöredékkel)...
    Mert szépnek már nagyon szép a játék (Icenhancerrel már a IV is fotorealisztikus tud lenni szinte), de még mindig nagyon statikus...
    Az az igazság, hogy én ebben a generációban már elvártam volna ezeket a dolgokat, de bilibe lógott a kezem ezek szerint, mert konzolon nemhogy korrekt fizikai rendszert, még FullHD-t se nagyon kapnak az emberek.. szerintem a felvetéseim többségére még nincsenek is kidolgozva a lehetőségek.
    Majd 2-3 generáció múlva talán.. és akkor egy VR szemüveggel ütni fog a cucc. :D

Új hozzászólás Aktív témák