Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Jók a képek, kár, hogy nálam nem futna a játék.
Sokat fejlődött a GTA, ennek a világnak már tényleg csak egy minden részletre kiterjedő fizikai szimulációs rendszer kell, és egy összetett AI a város minden lakójának, és akkor meg is van a technikailag tökéletes játék. -
félisten
Hát ja, ezek így a 64783. rész után elég fárasztó dolgok.
Én pl megelégednék egy kisebb várossal is, ha ezek az alap dolgok normálisan le lennének programozva.
Pl lehetne egy csomó tulajdonsága minden városlakónak. Mikor indul dolgozni, hol dolgozik, mikor vezet haza, milyen autója van, milyen állapotban, mekkora a valószínűsége, hogy bedöglik az autó, hogy balesetet okoz, stb.
Ha valaki alól kirántod az autóját, csak akkor kezdjenek körözni, ha épp meglátnak a rendőrök, vagy egy járókelő, vagy a tulaj rád hívja őket. Pl ha az autó alapból lopott volt (lehessen ilyen is!), akkor pl ne hívja őket a "tulaj", meg ilyesmi.
Ha megölsz valakit, akkor az ne spawnoljon be újra a házába, hanem költözzön bele más, vagy kezdjék el árulni előtte, és legyen lehetősége a játékosnak is megvenni a lakást.
Lehessen lakást foglalni erőszakkal! Legyen az épületek többsége kidolgozva belülről, erre valószínűleg írni kéne egy komplett lakásberendezés-generátort, de megérné, mert eszméletlenül megdobná a hangulatot, ha bárhová be lehetne menni.
Legyen az autóknak egy kiterjedtebb állapotindexe elkülönítve motorra, felfüggesztésre, karosszériára, ugyanabból a típusból lehessen mindenféle állapotút találni, és legyenek nagy különbségek a vezethetőségben. Városon kívül pl forduljon elő több autón az ottani utakra jobban illő vastag gumi, emelt felfüggesztés.
Legyenek gyerekek a játékban! Nagyon illúzióromboló egy városi játék gyerekek nélkül. Persze érthető hogy nincsenek, biztos felvetne egy csomó háborgást, de mókás hogy pl az első Mafia intro videójában (1.58-nál) vannak gyerekek, a játékban pedig nincsenek - tehát a játék tartalmazta ezt, de vélhetően a problémásság miatt kivették.
Aztán, oldják meg a non-lethal végigjátszás lehetőségét. Engem taszít, hogy egy fél városnyi embert kell megölni kötelező jelleggel az összes GTA-ban.
San Andreasban pl tök jó volt, hogy bizonyos képességek a használatukkal fejlődtek.
Én szeretnék egy főhőst, akit teljes mértékben én formálok.
Tehát üres lappal induljak, pl először hiába vegyek fegyvert, lőjek olyan pontatlanul, mint ahogy egy olyan ember lőne, aki akkor fog először puskát.
Persze lehetne még fokozni... teljes, épületekre is kiterjedő rombolhatóság, tűz, víz, füst, szélfizika, BeamNG-hez hasonló autótörhetőség (csak több leszakadó alkatrésztöredékkel)...
Mert szépnek már nagyon szép a játék (Icenhancerrel már a IV is fotorealisztikus tud lenni szinte), de még mindig nagyon statikus...
Az az igazság, hogy én ebben a generációban már elvártam volna ezeket a dolgokat, de bilibe lógott a kezem ezek szerint, mert konzolon nemhogy korrekt fizikai rendszert, még FullHD-t se nagyon kapnak az emberek.. szerintem a felvetéseim többségére még nincsenek is kidolgozva a lehetőségek.
Majd 2-3 generáció múlva talán.. és akkor egy VR szemüveggel ütni fog a cucc. -
félisten
-
félisten
-
félisten
Elvileg moddolható a cucc. IV-nél sem a motorba kellett nyúlni ehhez, hanem a config fájlokhoz, mert a motor lehetővé teszi a realisztikusabb vezethetőséget, sőt, a valóshoz kicsivel közelebbi törést-gyűrődést is, csak a legtöbb játékosnak az nem fun, hogyha belemegy egy betonfalba, akkor a sofőrülés alatt találja az első futóműveit és a motort Na, én meg pont ezt élvezem.
IV-et is sokat játszottam csak vezetgetve fel-alá realistic drivinggal-high car damage configgal.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #285 üzenetére
Egy tuning Skyline, ha jól gondolom. Méghozzá japán módra megbolondítva külső hűtővel.
-
félisten
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #331 üzenetére
Egy AMC Pacer? GTA IV-ben is volt, meg a valóságban is aranyos kis autó, főleg a segge.
-
félisten
válasz Mr.Csizmás #338 üzenetére
Jaja.
-
félisten
Láttátok? Tök jól sikerült.
-
félisten
válasz GamerToxic #476 üzenetére
Nekem nem nagyon. Túlhúzták ismét a csillogást, a sötét helyek pedig túl lettek világosítva. Nagyon maszek hibák.
Nyilván ehhez is jönnek konfigok majd, mert az engine tudja ugyanazt, amint a IV tudott, az pedig közel fotorealisztikusan volt képes kinézni a megfelelő iCEnhancer moddal és konfiggal.Ehhez hasonló fizika (realistic driving/flying mod) megoldott már amúgy az V-ben? Nagyon bután viselkednek az autók alapból sajnos. A IV-hez képest árkádosabbra vették, nem érezni a súlyukat...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Wiz Khalifa #491 üzenetére
Hogy-hogy? Hát ott a GTA IV, és a két sztoris kiegészítő.
-
félisten
válasz Wiz Khalifa #494 üzenetére
Mondjuk tény, hogy Liberty City ugyanezen engine alá már megvan, csak fel kell cicomázni, új kocsikat tenni be, írni egy párórás sztorit, és kész a DLC.
-
félisten
Érdekes videó arról, hogy régen minden jobb vót'.
Néhány butítás ezek közül számomra is elég élesen feltűnt az V-ben.
Ti hogy vagytok ezzel? Engem legjobban a gokartfizika zavar, ami még moddal sem lesz árnyéka sem a régebbinek, illetve a rendőrök ostobasága. -
félisten
válasz cyberkind #570 üzenetére
Mármint a IV? Szerintem köröket vert az V-re már alapból is, a Realisctic Driving&Flying moddal pedig mai napig nem tudom megunni.
Volt súlya az autóknak, voltak rugóutak, tehetetlenség, nagyon szeretem, főleg a high damage moddal, amivel eltűnik a gép orra, ha 80-nal ütközöl valaminek.Az V-ben, mikor először játszottam, kerestem a beállításokban, hogy hogyan kell kikapcsolni az árkád módot, hát nem lehet.
Az a Buggy is, ami Bogárból van, katasztrófa benne... a szedánok és sportautók sínen mennek, nincs felfüggesztésük, nincs súlyuk, azonnal kanyarodnak, azonnal megállnak.Amúgy tény, hogy alapból a IV-ben néhány autó elég furcsán viselkedik.. az általad említett is.. de hát nem véletlen született mod a rendes fizikára.
-
félisten
válasz cyberkind #575 üzenetére
Ok, ha rendes fizikát akarok, akkor Assetto Corsa, vagy régiek közül LFS, vagy BeamNG Drive, ha zúzni akarok, de egyik sem nyújt egy nagyvárost sok autóval.
Unokahúgomnak viszont nagyon adja az V, tetszik neki, hogy ebben tud vezetni, míg 4-ben tiszta piros volt az autó orra két perc után. (9 éves ).
-
félisten
válasz cyberkind #577 üzenetére
Naja, a nagy terek tetszettek az V-ben. Illetve tényleg a környezet pazar, nagyon szépen megcsinálták.
De a következő részben kérnék normális fizikát, és teljes rombolhatóságot, mert még egy skinpack nem biztos, hogy elég lesz (persze mókázok, hogyne lenne elég, ekkora brandnél).
Mondjuk ezzel a motorral jöhetne egy Vice City reboot még. -
félisten
válasz cyberkind #579 üzenetére
Szégyen volt az a port, valóban. Nem csak a sebességanomáliák, hanem a grafikai bugok..
Az V szép munka lett ebből a szempontból. Említett gyerekgépen (négymagos C2D konfig, 4GB memó, R7 240), mediumon vajsima.
Igaz, last gen engine, de egyszer már bebizonyították, hogy tudnak szar portot csinálni.. szerencsére nem dupláztak.