Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakesz
őstag
A létező legjobb FPS játék. 3 havonta egyszer végig szoktam játszani a HL2-t és az epizódjait.
-
Jakesz
őstag
válasz Mr.Csizmás #19 üzenetére
Az én kedvenc achim az Episode 2-ben volt, amikor a törpét el kellett vinni egészen a rakétáig
-
Jakesz
őstag
válasz unclefucka #23 üzenetére
Nekem is csak többszöri nekifutásra sikerült megtalálni az összeset, de igazából csak 1-2 van igazán elrejtve. Nagy segítség, hogy adnak ki hangot, tehát ha nem rohansz, akkor nagy eséllyel guide megnézése nélkül össze lehet őket gyűjteni.
(#22) Lenry
Én ennyit töltöttem el velük[ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
Hát igen, évente 4-5x végigviszem a HL1-et, HL2-t és az epizódjait. A HL1 kiegészítőit hanyagolom már, azok annyira nem tetszettek.
(#34) james001
Abban a kis kiegészítőben lehet gyönyörködni rendesen. 2005-ben ki tudtak annyit hozni a Source-motorból, aztán érdekes módon a Portal 2 vagy a CS: GO sem lett olyan szép, mint az a kis techdemo.[ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
válasz Mr.Csizmás #43 üzenetére
Lakatot kellett kilőni, hogy kinyíljon egy ajtó.
-
Jakesz
őstag
válasz unclefucka #45 üzenetére
De az achihunterkedés sokszor nem fér meg a normális játszadozás mellett Egyébként easy fokozaton lazán végig lehet rohanni a feszítővassal is, rakétavetőt is csak a külön szükséges részeknél muszáj csak használni.
-
Jakesz
őstag
válasz unclefucka #50 üzenetére
Valóban, de ha kell az achi és villámgyorsan el akarod érni, akkor ideális
Egyébként egy rövid szösszenet erejéig a zenére is kitérhetett volna a cikkíró, ugyanis azok is lehengerlőek. 2 kedvenc zeném van. Az első a HL2-ben a "Winston's been hit" jelenetnél van: [link] (ettől máig libabőrös leszek, olyan szép), a második pedig az Episode 2-ben az antlionok visszaverése alatt játszódó adrenalinpumpáló Vortal Combat: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
válasz unclefucka #52 üzenetére
Ráadásul a HL2-ben a Hard fokozat sem okoz különösebb nehézséget. A HL1-ben már lehetett néhol izzadni vele.
-
Jakesz
őstag
Half-Life témában valóban nincs helye a "tucat FPS" jelzőnek, még akkor sem, ha nem jelent túl nagy kihívást. Bár mint már fentebb említettem, a HL1 kellő kihívást tudott adni Hard fokozaton, de a HL2 már nem igazán. De ezért minden más kárpótol és hozzáteszem, hogy a HL2 jobban tetszik nekem.
-
Jakesz
őstag
válasz Sirandrish #72 üzenetére
Az első 10 perc alatt gyakorlatilag semmi nem történik a játékban, szóval te nem is úgy ültél le a játék elé, hogy élvezni akarod, hanem csak egy gyors próbára letesztelni, hogy miért dicsérik ennyire
-
Jakesz
őstag
válasz szeksziboj #79 üzenetére
Az EP3 már nemhogy lassan, hanem sehogyan nem fog megérkezni. Az újgeneráció első éveire be kell érnünk majd a HL3-mal
-
-
Jakesz
őstag
válasz #65675776 #89 üzenetére
Nyilván nem arról van szó, hogy teljesen átvariálták a pályákat, de a technikailag elavult tereket, mint a túl szűk és üres pályarészeket átalakították nagyobb és tartalommal telibb pályákká. De gondolom te is játszottál vele és tapasztaltad, ha már Freeman avatárod van
-
Jakesz
őstag
válasz #65675776 #97 üzenetére
De a Black Mesanak az a lényege, hogy olyan, mintha a HL1 2004-ben készült volna el. Ha a Valve 1998-ban csinálta volna meg a HL2-t, akkor nem csak grafikailag lenne köztük eltérés, hanem a 98-as verzióban teljesen le lennének szűkítve a terek és minimalizálva lenne az objektumok megjelenítése. Ennek egyetlen oka az, hogy 98-ban még sokkal visszafogottabban ment a játékfejlesztés minden szempontból és nem azért ilyenek a Half-Life 1 pályák, mert a pályatervező szentül ilyennek gondolta el őket. A Black Mesa alkotói zseniálisan modernizálták azokat a pályákat és a kritikákból ez látszik is. Nyilvánvalóan téged a nosztalgia nem ereszt és ennek fényében vagy elfogult vele szemben.
-
Jakesz
őstag
válasz #65675776 #107 üzenetére
Persze, hogy nem HL1, hanem "csak" egy modernizált HL1. Ugyanazokkal a pályafelépítésekkel nem lehetett volna modernizáltnak nevezni, hanem csak egy szimpla grafikai tuningnak. De arra meg ott van a fentebb linkelt HL: Source mod, amit elismertél.
Egyébként meg nagyon sokan szeretnének régi klasszikusokat újrafeldolgozásban viszontlátni, csak sajnos az illetékesek nem vélnek belőlük hasznot.(#110) benedekco
Én a Doom 1-2-t is szívesen viszontlátnám modernizált változatban. Akkoriban még billentyűzettel kellett irányítani egy FPS-t, ment is mint a karikacsapás, de ha valaki ennyi idő után ül vissza elé, akkor már frusztáló lesz ez az irányítás a számára és ezt abszolút nem lehet az eredetiségre fogni, hanem egyszerű nosztalgia, ha könnyen befogadja ismét. Örültem is neki, amikor a Doom 3 BFG-ben normális egértámogatást kaptak, mert az ami korábban volt hozzájuk, az vicc kategória.[ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
válasz #65675776 #116 üzenetére
Csak ott lettek nagyobbak a terek, ahol a HL1-ben voltak túl szűkek Főleg a kinti területekre jellemző. Meg összességében lett modern a játék: grafika, hangok, a tudósok nem csupa ikrekből állnak, stb.
(#115) benedekco
Köszi, gameplay-eket nézve jónak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
Jakesz
őstag
-
Jakesz
őstag
válasz Ninja Chick. #132 üzenetére
Nem kell túlozni. Van más játék is, ami megérdemli a felejthetetlenséget.
-
Jakesz
őstag
válasz StarKiller89 #141 üzenetére
Tomigír a világ legnagyobb Max Payne fanatikusa, aki mindenhol ott van
-
Jakesz
őstag
Dehogy jobb, pláne nem annyival mint amennyinek beállítod. A HL2 2004-es, a Bioshock 2007-es, tehát nincs olyan, hogy az egyik nosztalgikus élményt ad, a másik nem. 3 év az semmi ebből a szempontból. Elismerem, hogy a Bioshock is nagyon jó játék, de én kb 2 óráig bírtam, aztán uninstall, mert majdnem elaludtam rajta annyira unalmas volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen