Új hozzászólás Aktív témák
-
Johnny Cage
addikt
Gyanúsak nekem ezek a physx-es belassulások. Bizonyos pontokon - nem nVidia GPU-val - a játszhatatlanság szintjéig belassul a játék, de ami fura, hogy mindig ugyanazokon a pontokon, mindig ugyanúgy és nem csak akkor, amikor egyértelműen physx-es effektusokat számol a program. Például a belassulás akkor sem szűnik meg, amikor régen elhagytad a physx-es látványeffektekkel telipakolt helyszíneket, mint ha mesterségesen manipulálták volna a játékot, hogy ezek a lassulások látványosabbak legyenek nem nVidia GPU-val. The Way It's Meant To Be Played...
[ Szerkesztve ]
-
Johnny Cage
addikt
A F.E.A.R. jut ilyenkor eszembe, mekkora pusztulást ment végbe a környezeten, amikor lezúztál egy osztagot gránátokkal meg gépfegyverrel... ha azt meg lehetett mindenféle physx-es csiribiri nélkül valósítani, akkor nem hiszem el, hogy az a néhány üvegdarab akkora fejtörést okozna egy mai modern GPU-nak (vagy CPU-nak).
Persze ha nem exkluzív nVidia szerződések állnának a háttérben, akkor a physx effektek egyenként ki és bekapcsolhatók lennének és ezzel minden probléma meg lenne oldva (ugyanis csak az üveg okoz komolyabb belassulást).
-
Ájvé
veterán
Ezt rohadt egyszerű kideríteni, már ha Physx mint alkalmazás külön fut (sose néztem), mert másik magra kell az affinitást.
Ha nem lehet akkor ez nem nagyon fog kiderülni, minden esetben más játékban is van lobogó zászló és törő üveg stb és még is simán fut, nincs ilyen drasztikus teljesítmény csökkenés (ismerjük az Nvidiát ügye, lespórolta az árnyékot a teljesítmény növelés érdekében ...).Teszthez, jó lett volna ha 4770, 4850, 4870 és GTS250 esetén 512MB-os kártyák is szerepelnek a tesztben, csak szemléltetésképp az 1GB-os kártyákhoz képest.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs