Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GeForce GTX 285 a teljesítményéhez mérten jelentősen túlárazott ... mondhatni értelmetlen termék. A két GPU-s abszolút csúcstermékek vásárlását pedig napokkal a DX11-es Evergreen megjelenése előtt nem igazán szeretnénk ajánlani.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyelőre ezt sikerült összeszedni. Az új COJ-t mérlegeltük, de ellenérv, hogy nincs DX10 támogatás, így AA nélkül kell mérni, ez azt jelenti, hogy minden kártyán jó sebességgel fut. A DX10-es verzió még mindig jobban feszegeti a határokat az AA lehetősége miatt. A GRID az egyetlen autós játék a tesztben, ha jön egy új autós gama, akkor arra lecseréljük, de a felhozatalt látva ez leghamarabb a Dirt 2 esetében történik meg. Az új játékokat, még átrágjuk.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a baj, hogy a Crysis jól néz ki. Ezért teszteljük. Kellő mértékben gyilkolja a kártyákat. Szerintem és meggyőződésem, hogy fLeSs szerint is bőven van helye a tesztben.
A COJ 2-őt már írtam régebben, hogy mi a baj vele. Nincs az AA-ra lehetőség, így minden kártyán száguld. Egyelőre a DX10-es COJ jobban terhel, a motor is kvázi ugyanaz.
A Unigine Tropics az Benchmark. Amíg nem épül rá játék, addig nem tekintjük megfelelő tesztnek. 3Dmarkkal sem tesztelünk, mert amellett, hogy teljesen alkalmatlan a valós erősorrend felmutatására, még értelmetlen is. Persze ha gondolod nyiss nyugodtan az Unigine Tropics-nak egy topikot, ahol lehet nyomatni az eredményeket.Enton: Majd meglátjuk.
Klemice: Azok inkább a csúcskategóriás modellek. A felsőkategória a HD 4890 és a GTX 275.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz adamka16 #154 üzenetére
Az a turpisság benne, hogy a DX10.1 gyorsabb feldolgozást garantál ... főleg a Gather4 utasítás ezért a felelős. Ezzel négyszeres mennyiségű mintához jut a rendszer egy mintavétel alatt. Továbbá az AA fázisok is párhuzamosíthatók (amellett hogy mindenhol működik az élsimítás a DX10 móddal ellentétben). Ez a játékok alapján 20-25%-os gyorsulást eredményez egy frame alatt. A DX11 is fejlődik ebből a szempontból, a Compute Shaderben lesz Local Data Share amivel további 15% nyerhető.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- DIGI internet
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Horgász topik
- További aktív témák...