Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz axioma #181 üzenetére

    Outlander színével pont ez a baj, olyan semmilyen. Se kék, se zöld, szimplán ronda az a szín.
    Az alkatrészárakat pedig ismerem, volt Mitsubishi-m is (igaz, csak egy Lancer, de a fenntartása horror volt még a BMW-hez képest is)

    Nézd meg a crash teszteket! Szép dolog leírva, hogy a motor mit csinál vagy mit nem csinál, de a gyakorlatban meg ez történik...Ez egy 5 csillagos Euro NCAP teszt. Itt hol közlekedik be a motorblokk az utastérbe? Önigazolást nálad látok, amikor megpróbálod elhitetni magaddal, hogy egy kiskocsiban több esély van túlélni, mint egy rendesen megépített nagyban (mert természetesen önmagában a méret sem minden, ha egyébként rossz a tervezés, akkor a nagy is felgyűrődik). A Smart példája pedig pont arra bizonyíték, hogy egy jól megépített kiskocsiban, aminek a váza nem csuklik össze mint egy harmonika, a lábad ott is eltűnik a kocsi elejével együtt, a kasztni pedig úgy pattog mint egy labda. Előbb linkeltem róla videót. Ez nem elmélet, hanem gyakorlat, láthatod a saját szemeddel. Hitvitát persze én sem szeretnék folytatni, tényekkel tudok dolgozni.

    Egyebekben, az Ion is produkált egy 4 csillagot, tehát nem rossz tervezés. De a legendáriumot, miszerint a motorblokktól könnyebben meghalsz, elég sok teszt, és az élet is cáfolja.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák