-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
ClioRS
őstag
Tegnap frissítettem a legfrissebb szoftverre, fasza az arcfelismerés, viszont közben meg az értesítéseim "Tartalom elrejtve" üzenettel jelennek meg a képernyőn. Az Értestítés kezelése/Zárképernyő értesítéseknél Minden értesítés megjelenítése van kijelölve. Próbáltam ezt ki-be kapcsolni, teló restart is volt, eredménytelenül.
Ötlet? -
Aryon87
félisten
-
kali
legenda
-
Bodor
veterán
Tudnátok ebben segíteni?
-
Bandus99
őstag
sorra latok hirdeteseket, hogy elado mate 10pro P20pro-ra váltás miatt.....
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Aryon87
félisten
Reg hoztam nektek kepeket.
Ejjeli modos fotok, na ezt reg nyomattam, most ismet volt ra lehetosegem, bar nem teljesen az sikerult amit akartam, mert a diszvilagitas le volt kapcsolva a varnal a forgatas miatt
Valamint a RAWbol kidolgozott valtozatok:
[ Szerkesztve ]
Huawei Mate50Pro & Huawei Watch GT2 Sport / Honor Magic 5Pro / Huawei P40Pro / Xiaomi 12X // Huawei P8 Lite / LG G4 / Xperia SP
-
GEIL
addikt
válasz Bandus99 #13364 üzenetére
Van ez így.... De attól még nemlesz hátul ujjlenyomatolvasó ami nekem fontos....megvárom a Mate20 Pro-t mindenképpen....bár 2 évente cserélek csak telót, szóval majd a Mate30 Pro jó lesz következőnek.
i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070 /// i5 9600k - 16Gb DDR4 - RTX3060 /// i5 4570s - 16Gb DDR3 - GTX1650 -------------------------------------------- PS5 /// Samsung S23 Ultra 5G /// Xbox Series X --------------------------------------------
-
félisten
válasz Bandus99 #13364 üzenetére
Szerintem akkor éri csak meg, ha az ember nem nyalja be a reklámot és nem a fényképezés miatt váltja le a Mate-et. Ha csak a kamerák miatt cserél valaki akkor vagy nem ért a fényképezéshez, vagy megette a Gal Gadot féle reklámot, mivel ha egy kicsit is érdekel a téma akkor rájössz, hogy közel azonos minőségben lehet fényképezni a két készülékkel, ha nem a retek gyári automatikát használod.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
retroid
senior tag
-
kp78
addikt
Elhiszem, hogy többeknek barátja, de ahogy látom lehet hibázni is vele.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Úgy kell használni, hogy nem direktben letölteni a firmware állományt, hanem a telefon frissítőjébe átirányítani FF-ből és úgy frissíteni a telefont a rendes, arra hivatott menüben (Rendszerfrissítés), akkor nem lesz gond, mert a nem megfelelő verziót visszadobja a telepítő.
Nem véletlenül szoktam erőltetni az IMEI ellenőrzést sem és a válasz alapos elolvasását és értelmezését (L09 vagy L29)), nem pedig csak annak első néhány szavát a firmware verziónál, mert akkor is kizárva a hibalehetőség.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Erre, de ezt nem az a kapcsoló szabályozza, hanem; Összecsíptetés (vagy nyomva tartás az üres részen) a főképernyőn -> Beállítások -> Itt van a régebbi firmware verziókban külön kapcsoló a főképernyő elforgatásához, amit az egykártyásnál régebben, a kétkártyásnál most vettek ki.
-
félisten
-
kp78
addikt
-
félisten
-
gusthy
veterán
Az Xda-n is téma volt ez a forgatás dolog, van, akinél működik a 137-es fw-n is, és azt állítják, hogy ők nem szedték ki ezt a funkciót. Úgyhogy valószínűleg valami frissítés során létrejövő hiba lehet.
-
Bandus99
őstag
Garancia ugyben lenne kerdesem
Adott egy telefon ami nem magyarorszagi vasarlas, ergo a magyar szakszerviz elutasitja - (allitolag, nem konkret tapasztalat)- a garancialis ugyintezest, akkor mifele lehetosegei maradnak meg az embernek?
Visszakuldeni a vasarolt orszagba eleg nehezkes megoldas. Ezen kivul barmi mas ?[ Szerkesztve ]
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
wwhy
veterán
Garanciaügyben: körbetelefonáltam Románia, UK és Svédország Huawei ügyfélszolgálatait és mindenhol megerősítették, hogy minden EU-ban vásárolt Huawei készülék EU garanciát élvez, számla ellenében. A magyarországi hozzáállást senki/sehol nem értette, ment is a panasz/észrevétel a nemzetközi oldalon a Huawei részére. A magyarországi Huaweit kértem, hogy az üzletszabályzatuk megfelelő pontjára hivatkozva indokolják a sima "csak" elutasító válaszukat, eddig nem érkezett válasz.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
veterán
Én viszont tisztán értem miért nem vállal garanciát egy németországban vásárolt huaweire a magyar képviselet.
A Huawei Technologies Hungary Kft egy önálló,saját költségvetéssel rendelkező cég.Egy más országban,másik teljesen önálló cég által forgalmazott termékre miért tartozna garanciális kötelezettséggel?Igaz hogy mindkettő anyacége a huawei de egyébként teljesen különálló jogi személynek minősülnek a magyar törvények értelmében(és feltételezem az EU minden országának jogszabályaiban is).[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Bandus99 #13388 üzenetére
Érdemes a gyakorlatban megpróbálni szervizeltetni a hazai szervizben, ha visszautasítják, akkor kell más utat keresni.
Ahol eredetileg vásárolva lett, ha az az üzlet és hazai, akkor intézzék ők, bolti garanciát csak adtak a készülékre.
Amennyiben külföldön vásárolta valaki, abban az országban garantáltan lehet érvényesíteni, ott kell intézni.wwhy: Az a baj, hogy jogilag nincs EU garancia, ami alapján támadható lenne.
Nagyon sok cikket írtak már erről, hogy csak a sarki GSM üzletek hirdetik ezt az EU garanciát, de hivatalos háttere nincs, csupán hangzatos.[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
válasz beyruth82 #13390 üzenetére
Fordítsd meg: a román, svéd stb. Huawei-nél miért értik azt, hogy EU- garancia, egészen pontosan International Warranty, és fogadják a Magyarországon vásárolt H készülékeket is
kali: más gyártónál nem tudom, de lásd, amit fentebb írtam. És akkor miért nincs benne az üzletszabályzatukban / garanciális feltételeik között, hogy csak a Mo-on vásárolt készülékeket tekintik garanciálisnak sőt, továbbmegyek: a H nemzetközi oldalán miért nincs egy szó sem arról, hogy a gari csak az adott országban érvényes
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
gusthy
veterán
Itt valami félreértés van. Garanciát nem a gyártó vállal, hanem a kereskedő, így szól a jogi háttér. Más kérdés, hogy egyes termékcsoportok esetén emögött állhat gyártói garanciaátvállalás, de ez nyilvánvalóan függ attól, hogy milyen termékről, melyik gyártóról van szó.
-
Bandus99
őstag
Oke de jelenleg ott tartunk hogy lenne egy telefon amit szivesen megvennek, mert normalisnak gondolom az eladot es arban is megfelelo lenne. Csakhogy nem magyar vasarlas. Ha nem lesz baja a keszuleknek 2 evig akkor semmi gond. Node ha fel egy ev mulva garancias baja lesz ? Az nekem nem megoldas, ha majd elutasitjak akkor keresek mas megoldast.
Tudom akkor engedjem el a tortenetet
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
kali
legenda
Szerintem nem kell külön beleírniuk az üzletszabályzatba, mert az az alap, azt kellene, ha extrát nyújtanak, mivel a gyártó nem úgy hirdeti a garanciális feltételeket.
Vikooo: Ha az a cég nem hivatalos hazai viszonteladó volt, akkor bukta a garancia, pont ezzel élnek vissza a sarki GSM üzletek, új céget csinálnak, nevet változtatnak, aztán hiába van azonos helyen az üzlet a későbbiekben is, hiába azonos személyek dolgoznak ott, azt mondják, hogy semmi közük a korábbi céghez és nem tudják elfogadni a másik cég által adott garanciát.
Bandus99: A hazai Huawei képviselet jelenlegi hozzáállása alapján, sajnos van így benne némi kockázat, neked kell döntened, más nem játszhat a pénzeddel.
Általában hazai hivatalos viszonteladóktól szoktam vásárolni, de volt már rá példa nálam is, hogy itthon még nem forgalmazták hivatalosan a Nokia 8-at, de én már egy általam megbízhatónak vélt webshoppal (akiknek van fizikális üzlete is) behozattam a készüléket, ami EU-s volt, de a jótállás így is kérdéses volt, a második év meg egyértelműen bukta, viszont bevállaltam, mert egyrészt sokkal hamarabb megkaptam, másrészt olcsóbb volt. Ritkán, de szoktam hozni ilyen döntéseket is, mert kockázat nélkül nincsenek bizonyos dolgaink, vagy csak a vártnál később.[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
Én tényleg elengedem a témát, de akkor csak nálunk nincs EU/nemzetközi gari? hogy ad/fogad a német, román stb. mégis _hivatalos_ EU/nemzetközi garit, és csak azt köti ki, hogy nem szürkeimport legyen a készülék - ami persze, hogy jogos/érthető. A bukaresti képviseletben a csaj kb. hangosan felröhögött, hogy Mo-n ilyen van - míg ők csak lecsekkolják az IMEI-t, és az ott látható országból származó számlát kérnek, és ennyi, mehet a szervizbe.
És akkor gondolom, hogy ez a magyarországi hozzáállás nyilván nem csak a telókra vonatkozik, hanem minden eszközre.
Részemről az off befejezve, csak ha érdemi válaszokat kapok a nemzetközi vonalról, akkor jelentkezem e témában.
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
quint
aktív tag
válasz gusthy #13396 üzenetére
A #13390-re reagáltam, amiben a kolléga arra próbálta visszavezetni a garanciavállalás megtagadását, hogy a láncban szereplő cégek önálló jogi személyek. Csakis ennek abszurditását próbáltam bemutatni az igen egyszerű autós példán, amit - ízlésed szerint - akár kivételnek is tekinthetsz.
Egyébként különösebben nem érdekelt a garanciális téma, de most már csak a hecc kedvéért is felugrottam (egy nem magyar) Huawei oldalra, hogy mit is írnak a garanciáról. Micsoda meglepi