-
Fototrend
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
kp78
addikt
Talán majd változtatnak a hozzáálláson
Nagyon OFF: Nem szolgáltatóktól (független) vett LG mobilokra idehaza 1 év gari jár, én kint vettem azt is MM-ban, ahol minden LG termékre, így a mobilokra is 2 év gari jár. A 2 év lejárta előtt 2 héttel szó nélkül alaplapot és érintőt cseréltek benne, pedig mikor megvettem, és rákérdeztem akkor az volt a válasz, hogy első évben minden további nélkül javítják itthon, de a másodikban ki kell vinnem Ausztriába.
Ezzel csak azt szerettem volna "mondani", hogy sajnos más gyártónál is jelen van, hogy M.o-n mások a garanciális feltételek (kedves LG miért is 1 év?? ), míg az EU-ban 2 év.Ehhez képest Huawei 2 évet ad legalább idehaza is, bár a hozzáállásuk közel sem tetszik nekem sem.
[ Szerkesztve ]
-
kp78
addikt
Milyen feladatkezelőt használ, aki használ? Olyan kellene, amit főképernyőre ki lehet tenni, látom is, de ha beállítok hozzá egy dátumot/időt, akkor figyelmeztet is.
A jegyzettömb teendő megoldása nekem nem jó, mert nem lehet mellé időpontot megadni, amikor figyelmeztessen. -
kali
legenda
Én sem teljesen értem, mert ha viszont külföldi jön ide a kint hivatalos helyen vásárolt és megfelelő számlával rendelkező készülékével, azt javítják neki hazánkban.
Annyira nem off ez, hiszen kapcsolódik a telefonhoz, többen is akartak venni, vagy vettek is külföldön és itthon (is) használják, így érintheti őket a dolog.Bodor: Ha esetleg nem megy, akkor átküldheted, amit szeretnél halkítani, szívesen megcsinálom.
[ Szerkesztve ]
-
quint
aktív tag
válasz golyós #13404 üzenetére
Rögtön az elején van a lényeg, tömören:
1. A Huawei által nyújtott garancia érvényes az EU bármely tagországában (és ...) vásárolt készülékre; bármelyik országban vásárolod, az összes többiben érvényesítheted a garanciát, de előfordulhat, hogy a vásárlás helyétől eltérő országban bonyolított garanciális ügyintézés lassabb lesz.
2. (majd kijelentik, hogy le ne tépjék a kis tököcskéjüket, hogy) A Huawei által nyújtott önkéntes garancia semmiben nem korlátozza az országodban általánosan érvényes garanciális jogaidat, azt csak kiegészíti ill. kiterjeszti.
-
wwhy
veterán
ha viszont külföldi jön ide a kint hivatalos helyen vásárolt és megfelelő számlával rendelkező készülékével, azt javítják neki hazánkban.
a H-től ma kapott e-mail alapján ekkor sem javítják; ez lett volna a lényeges nekem, hogy külföldön vásárolt teló, Mo-n dolgozó személy = ? és igen, = no gari. Ez az abszurdisztán számomra.
[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
kali
legenda
Igen, közben beugrott, hogy később már mást mondtak és már csak fordítva igaz.
Az a nagyobb bajom, hogy néhány nyilatkozatukban még van ellentmondás, de biztos én leszek a rossz, ha ismét írok nekik és kérem azok feloldását - bár legutóbb is gyorsan is készségesen válaszoltak. -
asddsa
tag
Nekem osztrák ajándék telefonom van. a Huawei saját programja a "Care" azt mondja, hogy covered Magyarországon. Hogy a tökömbe veszi magát ahhoz egy Magyar huawei szerviz, hogy nem szereli meg?
Ráadásul ez a telefon egy szolgáltatós ajándék volt, hűséghosszabbításért. Ergo számla sincs.
Tehát ilyenkor mivan?Ez:
From: Huawei Hungary
To:
Sent: 2018-01-29 17:15
Subject: Huawei [Case ID #: 275745]Frida vagyok, én fogadtam az üzenetét. Köszönjük érdeklődését a Mate 10 Pro iránt!
A mellékelt adatok alapján a készüléket a Hutchison Drei Austria hozta forgalomba (osztrák régiójú, ahogy Ön is említette), így meghibásodás esetén hivatalos szervizpartnerünk még fizetős keretk között sem tudja vállalni a javítást (márkaszervizünk a Huawei Technologies Hungary Kft. által importált, azaz magyar régiójó készülékek javítását vállalja, jótállási feltételeinket itt tudja megtekinteni: http://bit.ly/2nfj67P), valamint szervizünknek szüksége van az eredeti vásárlást igazoló számlára, vagy a garanciajegyre.
Ha további kérdései lennének, forduljon hozzánk bizalommal!
Üdvözlettel,
Frida
Huawei Ügyfélszolgálat
Véleménye fontos számunkra, hogy megbizonyosodjunk a tájékoztatás magas minőségéről.
Kérjük a kiküldött kérdőívünket akkor töltse ki, amikor válaszoltunk az összes levelére.
A visszajelzésében az ügyintéző munkáját fogja értékelni. Megértését és segítségét köszönjük.Egyáltalán 2018ban minek számla bármihez is? Ha lopott, akkor listás lesz az IMEI és az SN, amit a gyártó is megkap.
Ha cserélni kell, azt is a gyártó adja, nem pedig a számlázó cég.O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
quint
aktív tag
Az osztrák lapjukon (szinte tuti, hogy a németen is szó szerint ez lesz) az 1-es pontban ugyanazt írják a garanciára, mint amit az előbb az angolról linkeltem, említettem.
Szóval Huawei-anyucival rúgasd szét a magyar hüvej seggét, mert a hivatkozott lapon beígéri a gyár a sógornak, hogy vegye meg nyugodtan a készüléket, mert mindenhol (mármint EU + Izland + Norvégia + Svájc) érvényesítheti a garanciát, amibe (most még...) Abszurdisztán is beletartozik.
-
ferenc0006
csendes újonc
Hamarosan a Huawei Mate 10 Pro is megkapja az állvány nélküli hosszú záridős fotózási funkciót, amely a P20 Pro-ban debütált.melyik frissites lesz?
-
kali
legenda
válasz asddsa #13409 üzenetére
A jótállási jegy/számla meglétének szükségét a jogszabály írja elő (Link), úgy lehet bizonyítani a vásárlás helyét és dátumát, a fogyasztói mivoltot...stb.
A vásárló a forgalmazóval áll direktben szerződésben és bár a szerviz (ki)javít, alkatrészt rendel ha szükséges, de kicserélés és elállás esetén a forgalmazóval kell intézni, a szerviz csak csereutalványt állít ki. -
asddsa
tag
A samsung talán ezt teszi, de pl a HTC ketszer is kuldott a regi helyett uj telefont.. (mert nem tudta megjavitani)
Anno a NOKIA is maga cserelte a rossz keszulekeket.Gondolj bele... Nincs rajta importkoltseg, ha replacement jon a telefon.
Az osszes gyarto ismeri a telefon elso bekapcsolasanak datumat, hisz lejelentkezik minden keszulek.
A balkani gyartok pl dell, lenovo SOHA nem kert tolem szamlat.. SN check, ha covered jonnek javitani. Es 300+ ilyen van a kezem alatt...
[ Szerkesztve ]
O_o // Megbízhatóságom : http://tinyurl.com/asddsamegbizhatosag
-
wwhy
veterán
Hát (sajnos) kicsi pötty vagyok én eme cselekedethez, de minden esetre ment az e-mail a külföldi supportnak, aztán vagy válaszolnak, vagy nem, és továbbra is sz@rik a fejünkre a H.
Ami számomra még bosszantóbb, hogy ezek szerint pl. a tabletek és az egyéb kütyük is mehetnek a levesbe a gari szempontjából
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
kali
legenda
válasz asddsa #13413 üzenetére
Az sem mindegy, hogy a gyártónak van hivatalos hazai képviselete és szervize, vagy nincs.
Ha szolgáltatónál vásárolsz HTC készüléket, arra is csereutalványt adnak és a szolgáltatóval kell intézni.
Egyedül az Apple-nél tudok olyanról, hogy az első aktiválással indul a jótállás - kivéve a szolgáltatónál vásárolt eszközeiket -, de normális esetben, tehát a jogszabályban előírtak szerint a vásárlással/átvétellel, annak pedig nincs jelentősége, hogy mennyivel később lett először bekapcsolva, pont ezért kell a jótállási jegy/számla.
Jó nagy anyagi kavar lenne, ha mindig és mindenhol úgy működne, hogy a forgalmazó bezsebeli a vételárat és a szerviz végzi a kicserélést, aztán számolgatnak el egymással, mert ez nem minden esetben működik.[ Szerkesztve ]
-
Csaszi87
tag
Más, nem tudom ti hogy vagytok vele de rájöttem hogy mikor van kínja az ujjlenyomat leolvasónak.
Padlás szobában alszom és elég meleg van itt fenn ilyenkor. És az ujjbegyeimen érzek ilyenkor minimális izzadást vagy ilyesmit, és ilyenkor nem akarja felismerni az ujjaimat!
Még megvan a P9-is és egymás után használva annál nincs ilyen problémám..
Van akinek ismerős ez a szitu? (lehet egy frissítés ezt is megoldaná) -
wayne1
senior tag
Tök jó ez a 142-es FW de én találkoztam egy problémával. A Podcast Addict-ot használom podcast hallgatásra és sajnos a frissítés óta random kilép az appból hallgatás közben. Lehet át kell térnem másik podcast lejátszóra. Ötelet esetleg, hogy mi lehet még ezen kívűl jó lejátszó?
-
Csaszi87
tag
Akkor lehet csak az enyémnek vannak ilyen kínjai...
Egyébként nincs vele semmi probléma más esetekben, de ezt ha bevinném garanciáztatni még meg se tudnám mutatni hogy mi a baja. meg nincs is kedvem 1-2 hetet várni rá ilyen piti dolog miatt és még lehet utána se lenne jó. De bosszantó amúgyEzt a 142-es fw-t honnan tettétek fel, tökéletes is? Bocsánat de még nem volt időm visszaolvasni, nagyon halad ez a topik
-
kali
legenda
válasz Csaszi87 #13419 üzenetére
A Firmware Finder az egy- és kétkártyásra is felteszi a megfelelő 142-es firmware verziót.
Nem találkoztam problémával, mióta feltettem. (Azon kívül, hogy eltűnt a főképernyő elforgatásának a kapcsolója, de azt az opciót nem használtam.)wayne1: Wipe Cache volt? Esetleg az alkalmazás adatainak a törlése és újra beállítása?
[ Szerkesztve ]
-
bébi67
aktív tag
Tudtommal Budörsön a Telemax a Huawei európai központi szervize. Mi az, hogy még fizetősen sem javítanak meg egy nem Mo-on vásárolt készüléket?!
-
maci25
aktív tag
Addig "pattogunk" a garin, hogy a huawei ki rúgja az egész országot. Csak ezért nem mi leszünk a hibásak hanem az ótvaros szervizek. Na akkor tapsolhatnak a szervizek, hogy roló le.
Én biztos azt csinálnám adott esetben, hogy bevinném szervizbe és ha azt mondják nem akkor indokolják meg + bélyegző-aláírás.
Ezt lehet csak én gondolom így de :
Egy hivatalos huawei szakszerviz nem saját kontóra cserél alkatrészt garis javítás esetén, hanem a huawei biztosít hozzá alkatrészt. Úgy volna logikus ha a munkadíjat is a Huawei állná.De egyébként is. Ha más országok nem variálnak akkor nekünk miért kell?
-
gusthy
veterán
Lesz nekünk is AIS képstabi, csak hogy mindig legyen miért várni a következő frissítést.
-
félisten
-
-
nmoric
csendes tag
AIS képstabilizátor ma jön, most olvastam a cikket.
https://tech2.hu/huawei-mate-10-szeria-ais-frissites/[ Szerkesztve ]
-
fdisk
őstag
Wifi direkt működik nektek?
Egy Samsung j3 (2016, 5.1.1 android ) és a telóm között nem jó.
Elméletileg kapcsolódik a két eszköz, mert kiírja mindkettö készülék hogy kapcsolódva, de fizikailag nem jön létre a kapcsolat. A wifi direkt jel a samun látható, de a hüvelyen nem.
Ötlet vkinek a probléma megoldására?A célba először a csíkóhal ért be, a remény hal meg utoljára.De a reményhal megdöglött, az új kedvencem egy szarok rája! ¤¤¤
-
félisten
-
Wilika
aktív tag
Ma éjszaka valamiért levettem a töltőről, olyan hajnali 2 körül.
Reggel nyolcra majdnem 20%-ot megevett.Most már tényleg kezd mocskosul elegem lenni ebből a telefonbólHuawei főoldal mi a frászt zabál ennyit? Bluetooth meg pláne mit akar. Ott alszom mellette a MiBand-del, rálát, még csak keresgélnie sem kell. :/
Ugyanitt; Bluetooth másnak is van, hogy random kikapcsol?
(mármint; ennyiszer biztosan nem nyúlok bele véletlenül az értesítési függönyön)mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?
-
kali
legenda
Nálam nem, kapcsolódás, aztán átdob Share Mirroring kapcsolatra és úgy kapcsolódik, az működik: Link (Bocs a minőségért, lassan felébredek teljesen és világosabb lesz... )
(Mondjuk nem olyan oprendszerű tévé; Samsung UE48H6400AWXXH)Plazmacucci: Ezen gondolkodtam én is, hogy külön ilyen frissítés nem jellemző, de kiderül majd.
Wilika: Valami nagyon nem stimmel nálad, a két említett folyamat miatt sem, indokolatlanul tekeri valami adott szálakat, de korábban más gondjaid is voltak.
Wipe Cache, netán gyári visszaállítás volt mostanság?
Nekem Huawei Band 2 Pro van és a bluetooth alig fogyaszt, 19 órája húztam le 100%-on a telefont a töltőről és 1% alatt van a bluetooth.[ Szerkesztve ]
-
-
kp78
addikt
Nem, mert ott eseményt/találkozót adsz meg, ami kezdődik vmikor, és azt is be kell állítani, h mikor ér véget.
A jegyzetben meg a teendőhöz nem lehet értesítést állítani, csak mint egy bevásárló lista működik. Nekem más kellene.
Vmi ilyesmi , de ebből ha egy feladatot "elvégeztem" és törlöm, akkor is ott marad a képernyőre kirakott widget-ben, és csak egy újraindulás után tűnik el belőle. -
nmoric
csendes tag
Gyors merülés ellen a gyári visszaállítás javasolt. Nekem az előző szoftverfrissítés után javasolta a telefonos ügyfélszolgálat, mert éjszaka olyan 10-15%-ot merült. A gyári visszaállítás segített. Most, mióta a 142-es fent van, megint mintha gyorsabban merülne. Akkumulátor bajnoknak sohasem éreztem, egy nap, meg egy kicsi a maximum, amit kibír. Nyilván függ használattól is, de azért energiatakarékos mód, sötét háttér stb stb mellett lehetne meggyőzőbb is. Valószínűleg valamit rosszul állítok be az alkalmazásoknál, de a marketing duma szerint az AI mindent megold... Mindenesetre a gyári visszaállítást javaslom, akárcsak a Huawei ügyfélszolgálat, elképzelhető, hogy segít.
-
Wilika
aktív tag
Nem tudom, egyre inkább azt érzem, hogy valami bődületesen kotvány a szoftvere ennek a telefonnak.
Ha ehhez a hardverhez kapnék egy AndroidOne-t, (meg egy optiamlizált kamerát) én lennék a világ legboldogabb embere és egy percig sem sajnálnám, hogy egy vagon pénzt elbasztam rá.Wipe, újrabeköltözés, volt már minden. De azt más xda-s fórumokon is megerősítették, hogy pl. több gugli account-ot tartani nem szerencsés huawei/honor telefonokban, mert akkor pár gugli szolgáltatás megmakkan. Most, hogy csak az az egy Gsuite-os fiókom van benne, végre működik a helymegosztás, és idővonal, cserébe az összes kibaszott feliratkozós, hírleveles címemet át kellett rá irányítanom...
A Huawei hotline mondta, hogy küldjem be, szervizbe, mire majdnem kikeltem magamból, hogy MINEK? Hogy szétszedjék és megnézzék, hogy nincs-e valahol egy gonosz MANÓ ami összekuszálja a thread-eket a processzorban?
Persze, hozzátartozik az is, hogy valószínűleg "lelki oldalról" is zavar ez a rendszer, mert teljesen megszerettem az alap androidot (a sony is alig túrt bele), ez meg ott rúg bele (mind design, mind működés tekintetében) ahol lehet.
mitcsinalanyul.com - Tényleg, mit csinál?
-
kali
legenda
válasz Wilika #13446 üzenetére
Akkor szinte mindenkinél probléma lenne, ha általánosságban lenne gond a telefon szoftverével, de mint olvashatod, a problémák többsége másnál nem adott.
nmoric: Az AI sem tud sajnos mindent megoldani, mert vannak külsős, harmadik féltől származó alkalmazások, amiket véletlenül vagy direkt rosszul írnak meg és nem egyszerű azokat kilőni, illetve ha frissülnek, akkor beragadnak...stb.
Szerencsére nem sok ilyen van a tapasztalatok szerint, de azért akad néhány.
Nem akarok flémelni, ezért nem nevezek meg gyártót, de a listámon van néhány, akiknek telefonját, kiegészítőjét, de még csak alkalmazását sem használnám, illetve telepíteném a telefonra, mert közel biztos, hogy problémát okozna, több tekintetben is.[ Szerkesztve ]
-
ClioRS
őstag
válasz Wilika #13446 üzenetére
Bár nekem csak 1 Google Acc van a telón, de azért azt messze nem tudnám rá mondani, hogy szar lenne a szoftver. Nálam megközelíteni sem szokták a userek által elért átlag kijelzőidőt a telefonok, ezzel meg úgy elvagyok 4-5 óra kijelzőidőket, hogy 20-30% marad estére. Mindemellett nem akad, és semmi más bajom sincs vele, teszi a dolgát ahogy kell.
-
veterán
válasz Wilika #13446 üzenetére
Az üzem es kijelzőidőm nekem is az eddigi legjobb az összes valaha volt telefonom közül.Az emui felület nekem sem a kedvencem nem tudtam megszeretni én miuiról(xiaomi) váltottam és azt minden téren jobbnak tartom viszont kifejezetten rossznak nem mondanám.Elmegy egy szinten.Nem a szívem csücske de ez van