Új hozzászólás Aktív témák

  • schumi

    aktív tag

    válasz Luser2000 #319 üzenetére

    Kaptam egy új órát, azt mondják nem javítják ezeket hanem cserélik, és valami "komoly" baja volt - eddig még egyet sem vittek vissza azt mondták a szervízesek. (szememben hatalmas negatívum egy prémium terméknél nem csinálhatnak olyat hogy fogjuk és zacskóból elővesszük az új csere terméket, és úgy adjuk át OEM telistele zsíros újlenyomatokkal, ez iszonyat gáz, meg is jegyeztem erre egy kb. csikos zacskó minűségű zacskót felajánlottak hogy nyugodtan vigyem el ebben, ott elengedtem a dolgot már kínomban :D :Y ...-LG és apple szervízben iszonyat pozitív tapasztalataim vannak, magasra tették a lécet, amit egy szintén prémium árú/kategóriájú készüléknél viszont várnék - de maga az ügyintézés korrekt volt, csak ez volt komikus-lehet csak az én szememben..)

    kérdeztem a telekomnál vásárolt készülékre mizu a frissítéssel, IMEI szám alapján rákerestek, azt mondták van frissítés rá !
    DE
    ..
    valami ""beragadt a rendszerében"" ezért késik (omg...), Megoldásként felajánlották hogy ők lefrissítik, ez annyival jár hogy 4-5 napig ott kell hagyni, és minden adatom veszni fog rajta - nem éltem vele .

    Ami nehéz, ahhoz kell egy kis idő, a lehetetlenhez valamivel több. . . . . . Impossible is nothing

Új hozzászólás Aktív témák