Új hozzászólás Aktív témák

  • donnie.d

    aktív tag

    Tisztelt Ügyfél!

    Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára!

    A készülékére elérhető frissítések megjelenési dátumával, elérhetőségével kapcsolatosan, nincsen pontos információnk. A frissítések egy automatizált rendszeren keresztül, IMEI szám alapján kerülnek kiküldésre ügyfeleinknek.
    A készülékén a HiCare alkalmazáson keresztül és a Beállítások/Frissítő menüponton keresztül tudja ellenőrizni az elérhető frissítéseket.

    Megértését köszönjük, további kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal!
    Üdvözlettel:
    Huawei Ügyfélszolgálat

    Pffffffffffffffff.... Aszongya IMEI szám alapján. Egyébként a telefonom most lesz egy hónapos, s már a megvétel időpontjában már kész volt a B123, amire már akkor frissített pár ember, szóval olyan április eleji frissítésről beszélhetünk.
    Addig rendben van, hogy nem mindenki egyszerre kapja meg, de azért ennek úgy kellene működnie, hogy maximum egy hetes csúszással, de mindenki megkapja. Lekopogom, nekem semmi bajom nincs a telefonnal, tökéletesen működik, de ha ettől a frissítéstől még tökéletesebb lehet, akkor természetes, hogy igényt tartok rá. A Huawei-nél lehet manuálisan is frissíteni, ahhoz csak be kell pötyögni az IMEI számot a weboldalukon, s kiadja a tényleges aktuálisat, amit letöltés után SD kártyára másolva lehet telepíteni. De ugyebár ez itt nem lehetőség, mert a telefon a magyar oldalon "nem létezik" (a P10 Lite sem, ha ez vigasz bárkinek is), az angol oldalon meg semmilyen szoftver nincs fenn...

    ...egyébként mielőtt még bárki azon gondolkozna, hogy elcseszte a telefonvásárlást, vagy ilyet akarna, de ez miatt lemondana annak jelezném, hogy P8 Lite-om volt, s ott is állandóan tele volt a fórum, hogy valakinek frissült, valakinek nem. De ez ment a P9 Lite-nál is. Csak ott ugyebár ott volt a magyar support oldal aktuális oldala.

Új hozzászólás Aktív témák