-
Fototrend
Huawei P9 Lite 2017 összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
donnie.d
aktív tag
válasz
mackoapo11 #848 üzenetére
Az enyém MediaMarkt-os.
A tiéd milyen? Két kártyás, kártyafüggetlen, PRA-LX1 a modellje? -
mackoapo11
aktív tag
válasz
donnie.d #847 üzenetére
Nem tudom,hogy SufniGSM-e,de szerintem ennyi ember,akik véleményt mondtak erről a boltról,nem tévedhet. És most ajándék üvegfóliával,tokkal 63 500 szerintem igen jó.
Amúgy én is P8 Litével kezdtem a Huawei-hez átérést és azóta nem találok ennél a márkánál jobbat.Mivel összetörtem a telom,100 e körül nézegettem hetekig,de fontos volt a hazai garancia.
-
donnie.d
aktív tag
válasz
mackoapo11 #845 üzenetére
Hol vásároltad?
Az enyém független, EU-s modell szintén, nem sufni GMS-es, és B106-al vásároltam április közepén, és azóta se ajánlotta fel a B164-et.
A P8 Lite-tal is így volt, csak ott volt lehetőség letölteni a huawei oldaláról.
Ma megnéztem és már nincsenek fent szoftverek ahhoz a telefonhoz, s random mód belenéztem más régebbi készülékekbe, és ott sincsenek a letöltéseknél semmilyen ROM. Tehát, ha hivatalos Huawei szoftvert akarunk használni, akkor várjunk türelmesen. Ha frissül akkor frissül, ha nem jelez, akkor nem frissül, de a hivatalos gyártó oldaláról letölteni semmit nem tudunk. Fantasztikus. -
Tityahome
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudja esetleg valaki hogyan lehet egy névhez alapértelmezett simkártyát beállítani? Gondolok itt arra hogy ne keljen mindig kiválasztani melyik kártyáról indítsa a hívást a telefon. -
mackoapo11
aktív tag
Úgy látszik,hogy érdemesebb P8 Lite 2017-et venni.Nekem ma jöt meg és mivel ugyan az a készülék mint a P9 Lite 2017,2 év gyártói garanciával bő 15 ezerrel olcsóbban jött ki.Plusz B110-es Rommal és azonnal felajánlotta a B164 Rom frissítést.Gondolom EU-s modellel nem mernek annyit szórakozni,tolják rá a frissítéseket...
-
Gyb001
senior tag
BL nyitás után nem telepítettem egyből a twrp-t. Hanem hagytam hogy elinduljon a telefon. Ott lett furcsa a dolog amikor bekapcsolás után csak a nyelvet kellet beállítanom, nem kérte a wifi-t. És a google felhasználót sem. Mikor láttam hogy nincs google, akkor egyből ment a twrp is föl, nehogy téglázzam.
Ezért backupom is csak a google mentes rendszerről van :/
Azóta persze rootoltam, Viper audiot telepítetem...Viszont találtam egy ilyen repót
-
mizoli
addikt
http://opengapps.org
Ezt szoktam használni. -
-
Gyb001
senior tag
Tegnap nyitottam a bootloader. Viszont eltűnt az összes google "Bloatware".
Ha a gappsot telepítem akkor 1 újraindításig működik, viszont újraindítás után nincs Google play service.
Ötlet hogy hogyan tudnám működésre bírni? -
Gyb001
senior tag
Tárgytalan
-
donnie.d
aktív tag
Na kaptam egy copy & paste választ
Köszönettel vettük megkeresését, mellyel lehetőséget biztosított arra, hogy teljeskörű tájékoztatást nyújtsunk az Ön számára.
A frissítéseket egy automatizált rendszer küldi ki ügyfeleink készülékeire, IMEI szám alapján. A frissítések megjelenési dátumával, elérhetőségével kapcsolatban sajnos nem rendelkezünk pontos információval, a zárt rendszer sajátosságai miatt. Kérjük ellenőrizze HiCare alkalmazását, illetve frissítse azt ha még nem tette, ugyanis ez az applikáció azonnal jelezni fogja Ön számára amint elérhetővé válik a firssítés készülékére, illetve a Beállítások – Frissítések menüpontban a jobb felső sarokban a beállításokat megérintve tudja engedélyezni az automatikus frissítést a rendszer számára. Kérjük kövesse hivatalos csatornáinkat, hogy mihamarabb értesülhessen a legújabb frissítések megjelenéséről. Azt javasoljuk, csak a hivatalosan Huawei által kiadott firmwarekat használja. Ezzel kapcsolatban türelmét és megértését köszönjük.
Ha bármi kérdése van forduljon hozzánk bizalommal és mindent megteszünk a megoldás érdekében!
Üdvözlettel,
Huawei Ügyfélszolgálat...meg csatolták a békéltető testület elérhetőségeit
B+ és arra a kérdésre, hogy miért nem teszik fel a weblapjukra a frissítéseket persze nem válaszolnak
-
donnie.d
aktív tag
A Huawei az elmúlt években tényleg korrekt kis telefonokat ad ki.
Én nagyon szerettem a P8 Lite-ot, de kénytelen voltam megválni tőle,hogy erre a telefonra váltsak. Szerencsére semmilyen problémával nem találkoztam eddig, továbbá minden remekül fut rajta. Tehát ebből a szempontból egyik telefon vételét sem bántam meg, főleg hogy Sony-ról váltottam (vicc, hogy a Huawei 70-80 ezres kategóriájú telefonjai kamerában köröket vernek a 100-115 ezres Sony modellekre).Egy dolog, hogy nem frissül. Az internet korában bármit, bármikor, és bárhol el lehet érni.
Én azt nem értem, hogy míg a korábbi modelleknél megoldható volt a kézi frissítés, most miért nem? A P8 Lite-nál volt egy frissítés, ami növelte az üzemidőt, abban a témában is akkor kezdtem el írni, mikor már egy hónap is eltelt. Utána nem foglalkoztam, hogy nem jelez a telefon, mert felmentem a Huawei oldalára, és letöltöttem a legfrissebbet és csókolom.
De nekem rejtély, hogy miért kellene bárkinek is elküldeni a telefonját szervizbe, és várni 1-2 hetet, hogy friss szoftverrel visszakapja azt, amikor a cég elérhetővé tenni a weboldalán, akkor ezt a dolgot negyed (!!) óra alatt meg lehetne oldani. Mint ha visszamentünk volna 2005-2006-ba: valami van a telefonnal? Visszük szervizbe kap egy szoftverfrissítést. -
Zolka25
tag
válasz
donnie.d #828 üzenetére
Nagyon jól leírtad nekik.
Én is megírtam még a véleményemet nekik erről a hozzáállásról. De ilyen marhaságot hogy postázzam el. A 21. században ez a megoldásuk. És majd mindig ha jön újabb akkor postázzam el nekik? Én nem is térek magamhoz, hogy ennyire balf.sz legyen egy ilyen nagy cég. És akkor ők akarják leverni a Samsungot és az Apple-t.
-
donnie.d
aktív tag
Én is írtam, és bátorítok mindenkit, hogy írjon.
Tisztelt Huawei!
Szeretnék panasszal élni a támogatásukkal kapcsolatban.
Korábban rendelkeztem egy Huawei P8 Lite-tal, amit nagyon szerettem ugyan, de ott is hasonló gondokkal küzdöttem: a telefonom tíz alkalomból csak négyszer jelzett frissítést. Ott azonban volt annyi előnyöm, hogy ezen az oldalon mindig fel voltak téve a legújabb csomagok.Idén április végén vásároltam egy P9 Lite 2017-es készüléket a magyarországi MediaMarkt-ban. A készülék kártyafüggetlen, két sim kártyás, valamint B106-os szoftvervégződésű valamint január 1.-i a biztonsági szintje.
A telefonnak nagyon sokáig még oldala sem létezett az önök oldalán, ami akkor kezdett el foglalkoztatni, amikor több fórumon többen jelezték, hogy ugyan onnan (magyarországi MediaMarkt) vásárolták meg ugyanazt a készüléket (két sim kártyás, kártyafüggetlen), és kaptak már két frissítést, s a legutolsó a B164-es végű. Több fórumot is olvastam, ahol két részre szakadt a tulajdonosok tábora: van, aki kapott frissítést, s májusi, júniusi biztonsági szinttel rendelkeznek. A telefonon a frissítő és a HiCare program is ki lett próbálva, valamint számítógépen a HiSuite, szóval minden ötlet elfogyott, hogy az én készülékem miért is nem kapja meg a frissítéseket. Jelen helyzetben a "nem mindenki egyszerre kapja meg/IMEI alapján történik a frissítés" teljesen elhanyagolható, mert a telefon vásárlásakor már elérhető volt sokak számára a frissítés. Én idestova négy hónapja várok erre, ami már a készülékem első kézbevételekor elérhető volt. Ez pedig több, mint elfogadhatatlan.Szeretném kérdezni, hogy ha már a készülék önmagától nem frissül, akkor mint a korábbi modellek esetében, úgy az új modellek esetében MIÉRT nem lehet letölteni az önök weboldaláról?
Szeretném önöknek jelezni, hogy az, hogy egyes készülékek kapnak, más készülékek pedig nem ugyanaz a modell alatt, valamint önök, mint gyártók nem teszik elérhetővé a legfrissebb szoftvert, úgy ez fogyasztó megkárosítása, hiszen, ha a készülék szoftveres védelem hiánya miatt károsodott, vagy válik kevésbé használhatóvá, támadhatóvá különböző programokkal szemben az önök hibája. Ebből kifolyólag követelem, hogy levelemet juttassák el a frissítésért felelős személyekhez, és ha a készülékem nem frissül magától, akkor tegyék elérhetővé a legújabb szoftvereket, amelyek hivatalosan letölthetőek legyenek az önök weboldaláról, mint a korábbi modellek esetében.Amennyiben ez nem fog történni én, és a többi frissítésre várók a fogyasztóvédelemhez fogunk fordulni.
Üdvözlettel
Ha kell esküszöm elküldöm minden nap.
-
donnie.d
aktív tag
Ez tényleg hülyeség úgy, ahogy van.
Oké, hogy nem frissül a telefon. Nem tudom mi történt ezzel a céggel, mert én a P8 Lite esetében tízből csak háromszor jelzett. De nem volt gond, mert a weboldalukra felpakolták mindig az aktuális frissítéseket. Aki pedig tudott olvasni, az tudott frissíteni. Itt viszont semmi. Ha jelez a telefon, akkor örülsz. Ha nem, akkor nem tudod sehonnan se leszedni. -
Henye12
újonc
Sziasztok egy röpke kérdésem lenne felétek
Nemrég vásároltam egy Huawei p8 lite 2017 es verziót és most a napokban azt hiszem 4 napja kijött egy szoftver frissítés és miután le lett frissítve nem fogadja el az ujjlenyomat olvasó az ujjamat és a beregisztrált kódot sem pedig biztosan helyesen lett be írva! Ilyenkor mit tudok tenni?
-
Zolka25
tag
A panaszomra az "illetékesek" ezt válaszolták:
"Kérjük ellenőrizze, hogy a Beállításokon belül a Frissítő menüpontban az Automatikus letöltés Wifin opció be legyen kapcsolva. Amennyiben a frissítés továbbra sem érkezik meg, kérjük küldje el szervizünkbe a készüléket a következő módon:
A Postapontokkal kapcsolatos információk a következők:
A készüléket az alábbi módon adhatja le:
1. Kiválasztja az Önnek legmegfelelőbb Postapontot (szerviz.huawei.hu).
2. A Postaponton megkeresi a Huawei emblémával fémjelzett ablakot, s ott kéri az ott dolgozók segítségét.
3. Kitölti a tőlük kapott űrlapot (személyes adatok, készülék adatok, rövid hibaleírás)
4. Csatolja a számlát vagy a garanciajegyet (ezeknek a másolata is megfelel)
5. A Posta dolgozói egy védőfóliában elhelyezik a készüléket és felküldik a budaörsi szervizbe.
6. A javított készülék egy-másfél héten belül megérkezik Önhöz, a frissítéssel."Ez már viccnek is rossz komolyan. Ezt tényleg csak így tudják megoldani? Persze nem postázom el, de megírtam nekik a véleményem és soha többet Huawei termék.
-
mjani1172
addikt
Nekem 2 Huawei telefonom van december eleje a Mate 9,ez meg húsvét előtti vásárlás, soha egyik sem frissült. Természetesen mindkettő ithoni hivatalos.
Nyugodtan lehet mindani hogy ez egy sz.r! Ezt bármelyik cég jobban megoldja. -
Zolka25
tag
Tényleg megtettem a panaszt múltkor. Most azt írták, hogy továbbítják az illetékeseknek és várjak a frissítésre. Korábban mikor nem panaszként írtam nekik akkor leráztak azzal, hogy zárt rendszer küldi a frissítéseket és nem tudnak mit csinálni.
-
Rula
tag
P8L-nél emlékszem mielőtt eladtam felraktam májusban a B600-at, amin már júniusi volt a biztonsági szint
Ha jól rémlik, mintha azért lenne ez az imeis frissítés, mert ha mindenkit egyszerre eresztenenek rá a szerverre, akkor kb egy évtized alatt szedné le mindenkinek, de igen. Kellemetlen, hogy mi még mindig 106on vagyunk emiatt a módszer miatt...Egyéb: akinek fent van a legújabb frissítés, megnézné esetleg, hogy ha youtubeon 360°-os videót néz, és elkezdi jobbra-ballra dontogetni a telefont, akkor még mindig akadozva teszi, vagy olyan simán, mint amikor fel le döntögeti a telefont?
-
donnie.d
aktív tag
Ez nálam azért érdekes, mert ugyanez volt a P8Lite-tal is nálam: szinte sose jelzett a telefonom, s a Huawei oldaláról kellett letöltenem mindig az új szoftvert. Ha nem néztem volna a fórumot, akkor nagyon sok frissítésről szerintem le is maradtam volna.
Az IMEI dolgot nem értem, mert nem egy olyan ember van, aki például a MediaMarkt-ban vette a telefonját. Van akinek folyamatosan frissül, valakinek egyszer-egyszer, illetve van olyan, aki még mindig a B106-on van januári biztonsági frissítéssel a háta mögött.
Egy dolog, hogy nem mindenki egyszerre kapja meg. De már a negyedik hónapba léptem, hogy az én telefonomra még mindig nem jött semmilyen frissítés. Lehet, hogy nem lesz jobb tőle a telefonom, de azért egy biztonsági frissítés nem egy elhanyagolható dolog szerintem. -
Rula
tag
Ha imei szerint szórják a frissítéseket, akkor remélem nem az lesz, hogy mindig majd mi kapjuk meg utoljára...
-
donnie.d
aktív tag
Hát sajnos nem úgy jött le, mint ha nem lenne köze egymáshoz.
Ma megint áttúrtam a telefont, minden beállítást megnéztem, gépre is csatlakoztattam, de tényleg fogalmam sincs, hogy miért nem érkezik frissítés. Főleg úgy, hogy úgy látszik ebben a topicban nekem a legrégebbi a biztonsági szint (január 1.) -
szabi97
tag
Azt elfelejtettem, hogy a 2 alkalmazásnak semmi köze egymáshoz.
-
Zolka25
tag
Engem is nagyon érdekelne, hogy hogy sikerült frissíteni az áruházból.
-
donnie.d
aktív tag
válasz
papirzsepi93 #801 üzenetére
2017.január 1.
-
kory24
őstag
válasz
papirzsepi93 #801 üzenetére
június 5.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Új modellszámozási rendszer első eleme lehet ez a középkategóriás termék. Itthon is kapható lesz, hozza a gyártóra jellemző stílusjegyeket és minőségi elvárásokat, plusz Android N-t futtat.
Huawei P9 Lite 2017
- Samsung Galaxy S25 Ultra 12/256GB titánszürke garanciával
- Iphone 12 Black 64Gb független 87% akku
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS TUF Gaming F15 FX506 - 15.6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év gari
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest