Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlytoo
aktív tag
Mit értesz a motor tartosságát illetően? Tehát egy V8-as ugyanúgy használva, mint egy 1.8-as tartósabbá válik? Nagyon nem. A nagy versenymotorok is akkor tartósabbak kellene, hogy legyenek, mint a hétköznapi utcai autók, pedig pont ugyanúgy használva sem azok. Kezdjük ott, hogy mit értesz motor alatt? A komplett szívét a rendszernek, hajtásláncostól, üzemenyagrendszeren át a motorblokkig? Nem beszélve persze a hengerfej és egyéb ilyen nyalánkságokról.
Más felhasználási ígényeknek tervezik a V8/V10/V12, de még a soros hat hengeres és V elrendezésű motorokat is. Az nem lesz hosszabb életű azért, mert te takarékon használod pl. 16%, ahogyan írtad.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
maradjunk annyiban, hogy a saját tapasztalatom preferenciát élvez.
Senkit nem érdekel a saját preferenciád. Rengeteg ilyen jellegű ismeretterjesztő előadáson voltam és volt ez is téma.
na mégegyszer, mert nem érted
Nagyon is értem.
Eleve parttalan a felvetésed, mert aki V8-at vesz, az nem tötyögni akar. Aki kis benzines valamit vesz, az meg megelégszik a tötyögéssel.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
veterán
Jó példát hoztál, a Ford 3 hengeres EcoBoost motorja egy hatalmas melléfogás Az a motor nemcsak az érdi emelkedőn péntek délután húzatva pusztul meg egy Mondeoban, hanem bárhol és bármikor, akár egy Fiestában is
Arról a motorról a szakma ódákat zengett, aztán idővel kiderült, hogy előbb, vagy utóbb, de biztosan meghal.
Ellentétben pl. a VW 1.4 TSI motorjával, amiről mindig harsogták az autós újságírók, hogy az egy betegágy, kerülje mindenki, ehhez képest az utóbbi időben elkezdték írogatni, hogy a szíjas vezérlésű 1,4 TSI egy egész jó motor (persze csak halkan mondogatják, hiszen a korábbi önmagukat cáfolják ezzel ).
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Nem tudom, hogy hogy jön ide az 1.6-os G Astra
Mivel itt a Tesla és az Alfa (3-4 másodperces 0-100) rajtjairól beszélünk, ezért nem tartottam fontosnak kitérni arra, hogy természetesen az 510 lóerős Alfához hasonló kategóriájú kéziváltós, kuplungos autók gyorsulásáról beszélek.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Poco X6 Pro - ötös alá
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH
- Üzletből, gyártói garanciával, Lenovo Yoga Slim 7 Pro, i5/16GBRAM/512GBSSD/14,1" 2,8K OLED
- Realme GT Neo2 5G 256GB
- M.2 2280 256GB SSD-k eladók Ingyen posta
- DELL WD15 Type-C Fekete +130W Töltő Ingyen szállítás