Új hozzászólás Aktív témák
-
nem akarok senkit megbántani, de 10-12 hónapja darálod ezt a témát, és akkor kiderül, hogy még meg sincs az autó?
erre a szakirodalom a korai magömlés kifejezést használja...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
a nagy autó azért jó, mert "van benne tartalék". ez nem csak azt jelenti, hogy vészhelyzetben van mihez nyúlni, hanem azt is, hogy amikor normálisan közlekedsz, kisebb terhelést adsz a motornak, amitől az tartósabb lesz. tehát ha kell 50 lóerő a haladáshoz, és a motorod 300 lovas, akkor 16%-ra terhelted, ha 75 lovas, akkor meg 66%-ra. egyrészt tartósabb lesz, másrészt egyszerűbb a takarékosabb működési tartományba terelni a motort, ha van választási lehetőség.
a másik előnye a nagy autónak nem csak az, hogy erős a motor, hanem az is, hogy normális gyártók egyenszilárdságúra tervezik az autót. tehát nagyobb motorhoz nagyobb (teljesítményű) fék dukál, gyorsabb abs, fejlettebb esp, stb. a nagy autó autópályán 130-nál is biztonságosabb, mint egy kisebb autó ugyanennyinél.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
na mégegyszer, mert nem érted: ugyanakkora teljesítmény leadásához a nagy motort százalékosan kisebb terhelésen kell jártatni, mint a kicsit.
a nagy versenymotorok azért nem tartósabbak, mert nem ugyanúgy járatod. sokat dob az állításom igazságtartalmán, ha nem almát körtével hasonlítasz össze, tehát összemérhető motorokat hasonlítasz össze. például egy 1.6-os astra motort nem hasonlítasz össze egy 1.6-os ferrari f1-es motorral.oké, nem hosszabb életű, akkor lemegyek a ház elé a parkolóba és megsiratom a nem hosszú életű motoromat. maradjunk annyiban, hogy a saját tapasztalatom preferenciát élvez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Donki Hóte #104 üzenetére
a nagypapás stílusban vezetett motor *SOKKAL* hamarabb megpusztul, mint az, amit ésszel meghajtottak. nem a fordulatszám öli meg a motort, hanem a nyomaték.
másik hsz-re:
nem azt gondoltam összehasonlítási alapnak, hogy milyen, amikor megküldesz egy motort, csak úgy. mondok példát: m7-es bevezető, legendás érdi emelkedő, nyári vasárnap délutáni csúcs. senki nem pattog, mert minden sáv tele van, mint a négyeshatos, hanem mindenki tartani akarja a kialakult tempót. ilyen helyen vajon a ford mondeo 1.0 3 henger ecofing lesz a tartósabb, vagy a ford mondeo v6-os motorral?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz Donki Hóte #128 üzenetére
mer egy opelre nem tud felvágni
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
válasz Donki Hóte #145 üzenetére
egyrészt a rendszám nem látszik annyira. másrészt a rendszámot később is lehet cserélni. a kocsi festésére pont az ellenkezője az igaz.
harmadrészt a rendszámtól nem megy jobban az autó, sőt az 510 lóerőtől meg igen.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Anaren91 #146 üzenetére
miért, milyen *VALÓS* képet fest rólad a festés?
például milyen *VALÓS* képet fest rólam az, hogy az autóim vagy fehérek vagy ezüst szürkék?
hint: semmilyet. mint ahogy az, aki a ruházatom alapján skatulyáz be, tévedni fog.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"egyedi" rendszámban eddig azon a figurán röhögtem orbitálisat, aki megvett egy v8-as sokköbcentis benzines audit, és megkérte rá a tdi-404 rendszámot
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Donki Hóte #166 üzenetére
"egy kuplungos kéziváltós autó pár tucat padlógázas indulás után már nem lesz túl acélos": van saját tapasztalat is?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Donki Hóte #169 üzenetére
azt írtad, hogy "egy kuplungos kéziváltós autó". nem azt, hogy "a nissan csúcs sportautói". az egy kuplungos kéziváltós autó kategóriába belefér az 1.3 stift, az 1.0 hiábataposodparaszt és az 1.6 g astra is.
tehát fogadd el tőlem a saját személyes tapasztalatomat: amit írtál, marhaság.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
válasz Donki Hóte #176 üzenetére
helyes lenne azt írni, amit írni akarsz.
egyébként pedig a komolyabb autók sem pár nagy rajtot bírnak.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
van olyan gépjármű kategória, ahol a túlpörgő hátsókerék nem bug, hanem feature.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Elemlámpa, zseblámpa
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- YouTube
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Seasonic Focus GX 850 Gold - 10év papíros garanciával, újszerű állapotban, dobozában!
- GIGABYTE RTX 3070 GAMING OC 8GB GDDR6 SAMSUNG OC 256bits eladó!
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű