Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    szegény tök örül a szerzeménynek, hogy végre a sokat használt és szeretett, de azért mégiscsak egy szakadt suzukiról tudott váltani valami újabb, értelmesebb, nagyobb, és egyben menőbb autóra, erre teszitek bele az ideget :)

  • Szabi®

    addikt

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    ""Más okból nem hoznak be "népautót" USA-ból. Ott filléreket ér ezután, európában meg értelmes pénzért eladható.""

    Sztem te jobb, ha megmaradsz "csendes tagnak", ezt te sem gondolhatod komolyan.

    #24 BiP Pontosan ezért írtam a 10-es hszt. Kár magyar fórumokra ilyen "élménybeszámolókat" írni, nálunk sok rosszindulatú okoskodó csap le az ilyenekre. :N

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    rommá se kell törni, elég ha két- három elem sérül, azt kint már nem állnak neki megcsinálni, pláne ha közúti balesetes volt, azaz a sérülést rögzítik a rendszerben, azaz már nincs clean title, hanem damaged, úgy már nem igazán veszik meg kint még javítva sem, de én pl alvázszám alapján rá tudok nézni, ha van nyoma, volt-e ilyesmi, akkor kiderül gyorsan, ez a sérülten hozzuk, mert azaz olcsó kb 30 éve megy, az esetek 99%-ában azért jön be valami, mert kint már nem akarnak vele foglalkozni, nem pedig azért, mert karcmentes, hibátlan, tökéletes állapotú kocsi.
    És akkor még hátravan a műszaki vizsgás móka, amikor majd a 4.- 5. műszaki vizsga állomásról is elhajtják, hogy nincs e jel az első fényszórókban, és meg is bukna a műszakin, úgyhogy be se menjen...

    Szabi: Full igaza van, megveszed valahol kint az autót, a kinti szárazföldi szállítás, papírozás, ugyanannyi, (és az nem kevés) mint egy 10-15 milliós autó esetében, aztán hazafelé megint csak nagyon sok milliós autó helyén van a konténerben, amikre most is 2-3 hetet kell várni, mert nincs szabad konténer, majd eu-n belül jön a konténerbontás, számlaérték alapján vám+áfa fizetés, ez kb 30% alapból, és akkor utána még vonaton vagy trélerrel hozatod haza egy alacsonyabb áfát használó oszágból, vagy itthon vámoltatod, és akkor 27%+10%, aztán itthon regadó, forgalomba helyezés, papírozás, ezek nem működnek egy 3-4 milliós kocsinál, ha csak nem volt odakint annyira olcsó, hogy szinte ingyen volt. Ja, és ilyet 2021 január óta már forgalomba se tudsz itthon helyezni. Semmilyen módon sem.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • bacsis

    Közösségépítő

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    ...Lehet... Kérdezem én. Na és akkor mi van? :)
    De most komolyan? gyönyörű az alja, sehol nem rohad. Jön megy, teszi a dolgát. Felőlem az sem érdekel, ha porig égett, majd újra építették. Szép kívül belül, nem lehet belekötni.. Én nem kattogok az ilyeneken.Mert különben soha nem lenne autóm, mert mindegyikbe bele lehetne kötni valamiért...
    Az autót úgy vettük, hogy magánszemély hirdette a hasznaltauto.hu-n. elmentünk megnéztük, megvettük. Itthon mi vagyunk a 3. Magyar tulaja.
    És igen, sokat is használjuk illetve ha még nem is olyan régen, de 1 éve van nálunk az autó...
    1 év és 25ezer km utáni tapasztalataimat írtam meg...

  • futo001

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    Imserősöm Focust hozatott, mert tetszett neki és megtehette.
    Nálunk sok a japán import népautó, mert 1 rétegnek az számít autónak, pedig nem éri meg behozni a legkevésbé sem.

    Wiz Khalifa
    Nem értettem miért olyan nehéz az USA autó bevitele Magyarországra. Már megint a hülye TÜV papír, hihetetlen, hogy még mindig tudják a bürokráciát tovább tolni. "Mert piros", ahogy a kopasz mondta az egyik videójában. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

Új hozzászólás Aktív témák