Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    Nincs benne se kettőstömegű, se turbó, csak egy direktbefecskendezés, amiből eleve következik a szívóoldali szelep kokszolódás, két frankó vvti okoskerék nyúlós lánccal, a motorfelépítésből meg sokminden más is következik, van vele épp elég gond, sajnos egy elég rossz hírű motor ez.
    Ugyan mindegy a "netes" vélemény mások szerint, de annyit hozzátennék, hogy amerikai autókkal és alkatrészeikkel foglalkozom 17 éve, ilyet senkinek sem javaslok, pláne a 2015 utániakat....
    Neked azért legyen szerencséd vele.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    rommá se kell törni, elég ha két- három elem sérül, azt kint már nem állnak neki megcsinálni, pláne ha közúti balesetes volt, azaz a sérülést rögzítik a rendszerben, azaz már nincs clean title, hanem damaged, úgy már nem igazán veszik meg kint még javítva sem, de én pl alvázszám alapján rá tudok nézni, ha van nyoma, volt-e ilyesmi, akkor kiderül gyorsan, ez a sérülten hozzuk, mert azaz olcsó kb 30 éve megy, az esetek 99%-ában azért jön be valami, mert kint már nem akarnak vele foglalkozni, nem pedig azért, mert karcmentes, hibátlan, tökéletes állapotú kocsi.
    És akkor még hátravan a műszaki vizsgás móka, amikor majd a 4.- 5. műszaki vizsga állomásról is elhajtják, hogy nincs e jel az első fényszórókban, és meg is bukna a műszakin, úgyhogy be se menjen...

    Szabi: Full igaza van, megveszed valahol kint az autót, a kinti szárazföldi szállítás, papírozás, ugyanannyi, (és az nem kevés) mint egy 10-15 milliós autó esetében, aztán hazafelé megint csak nagyon sok milliós autó helyén van a konténerben, amikre most is 2-3 hetet kell várni, mert nincs szabad konténer, majd eu-n belül jön a konténerbontás, számlaérték alapján vám+áfa fizetés, ez kb 30% alapból, és akkor utána még vonaton vagy trélerrel hozatod haza egy alacsonyabb áfát használó oszágból, vagy itthon vámoltatod, és akkor 27%+10%, aztán itthon regadó, forgalomba helyezés, papírozás, ezek nem működnek egy 3-4 milliós kocsinál, ha csak nem volt odakint annyira olcsó, hogy szinte ingyen volt. Ja, és ilyet 2021 január óta már forgalomba se tudsz itthon helyezni. Semmilyen módon sem.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #28 üzenetére

    Árakat nem írtam, de akkor se jön ki a matek, először is onnan kezdődik, hogy az amerikaiak arra veszik a kocsit, hogy menjenek, 5 év alatt belemegy 150-200 ezer mérföld, azaz 220-320 ezer km, egy ilyen kocsi clean title-lel most sokáig keresve, akciósan találva 6000 dolcsi, a reális ára 10 ezer, 3.8 milla: [link] azaz a legalja is minimum 2.3 milla, a szárazföldi szállítás kint 1$/ mérföld, azaz 200 mérföldről szállítva is 200$, egy papír ügyintézés 5-700$, haza a konténer, mivel ez nem kirívóan nagyméretű autó, 2000$, konténerbontás 200$, vám+ áfa egy ilyenre, még negyedáron ügyeskede, amit nem fog elhinni a vámos, 1500$-os vételárral számolva is 500$, külföldről a vámolás után hazahozva a 8-900ft-os német gázolajjal is még 100 ezer, (ismét nevetséges összeget számoltam) itthon regadó 300, papírok még 150 ezer. És akkor nem költött rá egy forintot se, nem cserélt egy fékbetétet se, le se mosta, mert már így is bukott a dolgon.
    De persze törötten vannak sokkal olcsóbbak: [link] , ezeket megveszik a lengyelek, litvánok 10-esével hozzák be, ami menthető, azt megtákolják, ami nem, azt bontják. A litván ezt úgy hívja, repair for sale, azaz eladásra összerakva...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Szabi® #31 üzenetére

    Csak a rossz kocsik kerülnek amcsiból be, igazad van. Okos vagy nagyon!

    Pontosan, úgy ahogy mondod, ebből a kategóriából nem jöhet be jó, mivel nem lehet rajta annyit keresni, többe van a jót hazahozni, mint amennyiért itthon eladható. Tetszik vagy sem, így van. Az elmúlt 8-10 évben már csak a 3-4 éves, jellemzően itthon 10M vagy fölötte kapható autókat érdemes behozni, 2005 környékén, mikor 150Ft alatt volt a dolcsi, megérte mást is.

    Tetszik vagy sem, megcáfolhattad volna, de gondolom valós tapasztalatokra, tényekre épülő érvek híján egyszerűbb volt a személyével foglalkozni. Azért megkérdem, ez így, hogy nem cáfolod meg a mondanivalóját, hanem a személyét támadod, mire jó?

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Szabi® #36 üzenetére

    Ha nem tűnt volna fel, ez egy kommentelhető felület, tehát aki feltölt valamit, az vállalja, hogy a dolog kommentelve lesz, mint mindennek, ennek is vannak árnyoldalai, sokakból őszinteség tör ki, másokból a rossz tulajdonságok jönnek elő. mindenki a tudásának, információjának megfelelően kommentel.
    Ha ekkor te olyat látsz, amitől rád tör a kognitív disszonancia, akkor bizony simán továbbtekerhettél volna, mint azok a normális tagok, akikre hivatkozol, de akiknek szintén nem voltak érveik a leírtakkal szemben, viszont emellett személyeskedni sem akartak.

    Mint írtam, a kolléga írása eléggé nagy átfedésben van a valósággal, és az én elmúlt 17 éves ismereteim szerint nagyon nagyon ritkák az ilyen autót usából behozós- forgalomba helyezős kivételek, ennek ellenére rajtad kívül senki sem írt személyeskedő vagy más számára bántó kommentet, még az sem, aki próbálta megkapirgálni a felületet, hátha látszik alatta az igazság, ami ha tetszik, ha nem, több embert érdekel, mint a te személyeskedésed.

    Amikor annyi önérzet van benned, hogy mások hozzászólásaiban a rosszindulatot keresed, azt miért úgy oldod meg, hogy szabálysértő, személyeskedő módon támadod? Hozz ellenérvet, kész tényeket, hidd el, a normális tagok, akikre olyan szívesen hivatkozol, miközben magadat is megpróbálod közéjük keverni, értenek a tényekből és az érvekből. Az, amit a másik írt, lehet igaz, lehet nem, viszont azt gondolom te sem vitatod, hogy se nem sértő, se nem személyeskedő a poszt írója számára. Ellenben nem túl szerencsés, hogy a saját lekezelő- személyeskedő kommentjeidet nem tartod visszásnak, mert amíg mások autójáról le lehet írni bármit, pláne külső linkekkel megtámogatva, (tehát nem elfogult véleményt írt) addig ebben a stílusban másokról, személyeskedve az rendesen alapelv sértő hozzáállás.

    Csak halkan mondom, a legtöbb profi autószerelő- váltószerelő simán lukra tud futni egy rém egyszerű feladattal is, és egy egyszerű minimax fórumon 5 tippből 4 egyértelműen hozza a hiba valós megoldását, én magam tudom a szerelők nagy részéről, hogy kevesen értenek kevés dologhoz, de a szájuk és az arcuk rendkívül nagy, szóval ez is olyan érv volt csak, mint a többi.
    Erre már tényleg ne válaszolj, feleslegesen tartjuk fel a thread-et...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    Naszóval a bal eleje, légzsákok, szélvédő, stb lett szétcsapva még 2013-ban 23062 mérföldnél, aukción adták el. Ennyit látok ingyen.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #52 üzenetére

    Én sem vágyom arra, hogy álljon meg alattuk, teljesen egyértelmű egy kisiskolás számára is, hogy csak átbeszéltük, mi lehet a helyzet, szó se volt ferdítésről, beleképzelt dolgokról, és ahogy lehet jót mondani, bizonyos esetekben szoktam is, miért is mondanék mást, mint az igazság?
    Én az összes ügyfelemet kellőképpen tájékoztatom, sose hitegetem egyiket se, se sérülttel, se vízkárossal, ami viszont ezekkel sejthető, az általában meg is történik. Volt olyan ügyfél, aki 8-9 mustangot kéretett le, mindnek volt gyíkja rendesen, végül egy hátul épp csak megpöccintett camaro lett belőle, mert egész egyszerűen minden mustang sérült volt, amit itthon kapni lehetett, a camaro viszont bevált.

    Jó példa arra, hogy jelenleg is mekkora üzlet van ebben a sérült autós sztoriban, hogy a bizonyos mr mustang ebből lett milliárdos, licitálós oldalakon 1600$-ért vett autót ezeket többnyire litvánok, vagy akár itthon bontott cuccokból tákolják össze, és adják el 8-9 milliókért, van, mikor napi 3 autó is elmegy, szóval van, mikor napi 5-6 milla a tiszta profit, és még él az ember, pedig olyanrl is tudok, ahol a pénzért mentek vissza, és rábeszélés eredményeképp vissza is kapták.
    Volt olyan is, hogy vett valami szerencsétlen nála egy mustangot, nem tudták feltenni a gyári első toronymerevítőt, mert másfél centi híja volt, másik mustangos meg lekapta az első lököst, hááát, véletlen nem volt alatta az energiaelnyelő műanyag, azért fityegett a lökös, telefonos kérdésre mr mustang azt mondta, azért nem lehetett, mert az amúgy nem tartozéka az autónak. :D

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Wiz Khalifa #56 üzenetére

    Az jó, hogy a 15-ös Mustangra 400K a TÜV papír, mert ugye az egy 10+M-s kocsi, csak ne felejtsd el, hogy ez a vizsgálat díja, emellett ott vannak még az első- hátsó lámpák, nincs a biztonsági övekben, oldalüvegekben sem e jelzés, szóval van ott még mire költeni, de mindez 2-2.5 millióból megáll, ami nem egy súlyos tétel egy 10M fölötti autónál. Nade pont ezért nem hozunk 2-3-4-5M-s autókat, kizárólag ha ennyi SÉRÜLTEN. És ugye előbbi kitétel fontos és el nem választható része, hogy minimum euro6-os autó lehet, euro5-öst már nem tudsz forgalomba helyezni itthon.

    bacsis:
    az üvegekből sok minden kiderül, mérd meg a bal első sárvédőn a rétegvastagságot, nézd meg, cserélt-e az első lökös, de hogy csak befoltozták-e a műszerfalat, és most nincsenek benne légzsákok, mint egy dupla ekkora értékű autónál szokás, vagy becsülettel beleraktak mindent egy piaci áron 4M-s kocsiba, hogy bukhassanak jó nagyot, azt azért derítsd ki.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Lenry #63 üzenetére

    Csak euro6, vagy 30 évnél öregebb OT.
    De az euro 6 alattival is annyi a helyzet, hogy nem csak hogy nem lehet, hanem nincs is értelme, azok a kategóriájú autók itthon, vagy az eu-n belül se nagy pénzért vannak fent, ergo nem érdemes a bolygó másik feléről látatlanban megvenni, átutaztatni őket, mindezért pedig az itthoni árukat ismét kifizetni, eu-n belül kell keresni egy ugyanolyat, olcsóbban megússza az ember.
    De az Ot-t is kevesen szeretik, mindenre kiterjedően megy a vizsgáztatás, tényleg az utolsó csavarig eredetinek kell lennie, ami mostanság nem olcsó móka, még egy régi merci- porsche esetében sem, és nem csak km megkötés van, de tulajdonosváltásnál ismét kell egy vizsga. Több ügyfelem van, aki ezt így látja, van, aki a 70-es C3-as Corvette-t is sima magyar papírokkal használ, és esze ágában sincs OT-re menni. De természetesen kintről származó autó esetén pl regadó megspórolható Ot esetén, szóval egy része a költségeknek mehet az állapot feljavítására. Ahogy lenni szokott, minden eset egyedi.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Zolik #69 üzenetére

    Az tartja vissza őket, hogy az amerikai autók egész más rendszer szerint épülnek fel, pláne érvényes ez a passzív biztonsági eszközökre, biztonsági övre, lámpákra, elektronikára, mondok egy rém egyszerű dolgot, még a távirányító frekvenciája sem ugyanaz, de pláne mások az elvárások egy belső teret illetően, az a Hyundai, ami itthon puha műszerfallal kapható, odakint kemény kopogóssal, mert azt akár 5$-ral olcsóbban lehet gyártani darabonként, odakint jó a gyenge fék, tehát több verzió esetén oda jó a sima egydugattyús nyereg, kisméretű tárcsa, Európában azokkal nem eladható egy autó, szóval azon is reszelni kell, stb stb stb. Amennyiben egy autógyártó szeretné az amerikába gyártott modelljét európába hozni, meg kell szereznie az európai típusbizonyítványt, fel kell szerelnie eu kompatibilis világításrendszerrel, majd be kell vezetnie a piacra reklámmal, biztosítania kell 10 évig a stabil alkatrészellátást, ki kell képeznie a márkaszervizben a szerelőket erre a típusra, illetve biztosítania kell a szerviznek a megfelelő eszközöket, ami érted gondolom, hogy nem két fillér. Na ezért nem kerül ide minden, pláne nem 50db-os nagységrendben nem.
    Még egy 5000db-os készletet se lehet nullásra kihozni, szóval egyszerűen nincs benne üzlet. És ha nincs benne üzlet, kevés gyár van, aki a részvényesek ellen akar dolgozni, és ellocsolni ilyen mókára a pénzt. De te magadnak akkor és onnan hozol autót, amilyet akarsz, néhány kitételnek kell megfelelni, és mehet a forgalomba.

    Egy egyszerű példa, 2008-as Lexus LS600h, egy ügyfélnek kellett volna mind a 8 db első lengőkar, mert hogy jó is meg szép is, de azért ez egy Lexus, attól lesz csak jó kocsi, hogy pár évesen már rengeteget költesz rá, nem sok alkatrész, de azok borzalmas áron mennek. A kocsi kb 6M-t ért, a 8 db lengőkar új gyáriban 3.5M lett volna. Tudtam volna az usa változatot hozni 1.5M-ból, viszont annak ellenére, hogy ezeket csak Japánban gyártják, az usa változat kizárólag RWD, azaz hátsókerekes, az eu-s és ázsiai változat csak AWD, azaz összkerekes. Nincs átjárás, a felső lengőkarok nem egyformák, és ez nem egyedi, egy eu-s Mustang, Camaro első lököse, külső tükrei sem egyeznek meg az amerikai változattal, az emissziós normák miatt az ugyanolyan motorok más teljesítményértékeket tudnak a szalonból kijövet is.

    De pont ez van egyszerű dolgokkal, mint egy mobiltelefon, egy gyártó ugyanazon modellje az euban más frekiket tud, mint az amerikai változat, meg még lehetne 100 meg 1000 példát találni.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Zolik #73 üzenetére

    Két dologról beszélünk, az egyik, hogy a gyártó egy usa modellt áthoz a hajón, és forgalomba helyezi őket mindenféle megfelelőségi tanúsítvány és átalakítás után, a másik, hogy valaki áthajóztatja magának, és megcsinál ő mindent. Mivel az amerikai autók az utakon a mai napig is elenyésző számban vannak jelen, ezért egy gyártónak ez nem piac.

    A 2008-as autó az lehet 14 éves, de a mai napig így működik, miért is működne másképp? Amíg egy Hyundai- Kia az usában, usa beszállítóktól, usa szabványoknak megfelelő alkatrészekből pakolja össze az autót, és ott az helyi autóként védővámoktól mentesen kerül forgalomba, addig ide jelentős adók megfizetése mellett tudja elhozni az autóit, ez a dolog ugyanúgy igaz a magánimportra, ezért szoktunk mindig legalább 6 hónapos, és 6000kmt futott autót hozni, mert az már "használt", tehát a rárakódó adók, és a forgalombahelyezési feltételek is mások.
    Nade hogy legfőképp miért nem éri meg nekik áthozni?
    Az autónkénti adóból akár már 8-10 modellnél pár év távlatában ki tud fizetni/termelni/trükközni egy zöldmezős beruházás keretében megvalósuló, mindennel együtt felépülő gyárat, kiépít beszállítói kört, kedvezményt kap az alkalmazott munkások számának és a beruházás mértékének függvényében, és a megfelelő %-os mennyiségű helyi alkatrészek alapján az már nem egy védővámmal terhelt harmadik országból származó jármű lesz eltérő szabványokkal, hanem egy helyi gyártású és megfelelőségű jármű, amit vámok és plusz adók se terhelnek, tehát vagy versenyképesebb, vagy nagyobb haszonnal értékesíthető modell lesz.

    a Tesla se véletlenül épített gyárat Berlin mellett, holott importálhattak volna Fremontból, Texasból, Sanghajból, a Chrysler se véletlenül pakolta a modelljeibe az olasz VM motori dízelmotorokat kézi váltóval, egyrészt itt erre volt igény, de nem véletlenül raktak össze rengeteg Dodge jeep és Chrysler autót Graz mellett a Steyr üzemben, onnantól ezek európai autónak számítanak. És mint tudjuk, az utógyártók 5$-ért eladják a lelküket is.

    Viszont egy érdekesség, hogy a BMW X modelljei X5-X6 X7 az első pillanattól kezdve mind az usában készültek, a spartanburgi BMW üzemből kerül el az egész világra az összes ilyen kocsi, még az első, 99-es x5-ös is ott készült. Viszont abban az ársávban mindez kitermelhető, vagyis belefér, egy újonnan 15 millás kategórinál már nem.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Zolik #76 üzenetére

    Lehet, pont ez volt a lényeg, a kettő között a különbség, hogy magánszemélyként lényegesen olcsóbb a papírozása és az összes fizetendője a minimum 6 hónapos, minimum 6000 km-t futottnak, amennyiben te magad, vagy egy vállalkozás átalakította az európai megfelelőségekhez, pl ilyen hülyeségek vannak, hogy külön kapcsolható hátsó ködlámpa is kell, és nem lehet megkerülni, abba is be kell szerelni, amiben gyárilag sosem volt. Másrészt magánemberként mehet a "használt" 4-5-6 éves is, a lényeg az euro 6 környezetvédelmi érték a vizsgálaton.

    Mint írtam, mindezen dolgoknak megfelelni gyártási szinten nem egyszerű, egy amerikai gyár nem fog neked európai szabványos dolgokat gyártani, leglaábbis a luxuskategória alatt nem fog könnyen menni, és a harmadik országban gyártott (tehát nem eu+ svájc+ izland + svédország) új autókat vámmal sújtják.

    Lehet mindent, amennyiben a megadott keretek között mozog az ember.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Urby66 #83 üzenetére

    Az, hogy mechanikailag helyreállítják a gépet, nem probléma, egy zárhíd, vagy egy lökös merevítő hűtősorral nem jelent gondot. Viszont vannak övek pirotechnikai övfeszítővel, légzsákok, légzsák indítók, szenzorok, maguk az ülések, kormányoszlopok csuklóstól, és a lemezek alatt található olyan ponthegesztett részek, amiket nem is láthatsz, mert lemez fedi, és nem tudhatod, hogy elnyíródtak-e egy ütközéskor, pedig ez első sérülés esetén simán megtörténhet az autó hátsó szekciójában is.
    Mindez valós veszélyt hordoz magában még egy gyári minőségű helyreállítás során is, mert senki se figja tudni megmondani, mi fog történni egy baleset során, az igazi veszély azonban mindig a bizonytalan minőségű, és bizonytalan forrásból származó alkatrészek beépítése, elektronikai összehangolása, és persze a mechanikai javítás milyensége. Sosem a csavarozott alkatrészekkel van a baj, nade hogy döntöd el, hogy egy szép fény alatt mi történt, mennyire károsodott az alap keret, padlólemez, belső küszöbök, a-b oszlopok?

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz kenwood #85 üzenetére

    Van olyan, aki Gyuláról felmegy havi 2X Pestre egy segítővel, megvesz havi 4 autót, eladja havi 7-8 kilóval többért helyben. Semmit se csinál velük, lemossa max 2x.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Urby66 #86 üzenetére

    Erre írtam, hogy az én infóim alapján a fizikai sérülések mellett durrantak a légzsákok is, azaz a paszív biztonsági részek mellett az aktív biztonsági elemek is kérdésesek, mivel tudható, hogy az igazán nagy lóvé egy ilyen értékű autónál az, ha vissza se kerülnek nem hogy új, de még bontott légzsákok sem, csak el van minden tüntetve, ezekre célszerű némi figyelmet fordítani.

    A 135 ezer km-es autót azért veszik meg, mert annyit mutat az óra, az már senkit se érdekel, hogy végig hidegüzemben, ovijáratban volt használva, és a nagyobb mértékű kopás esetleg nemsokára gondot fog okozni, amíg a 250 ezer km-es autót esetleg végig pályán használták, és több drága dolgot cseréltek 220-nál.. De ez pont ugyanolyan, mint hogy utánajárni, mi volt a kocsival vétel előtt, kb 10 perces feladat, az ára se mérhető egy autóvételnél semmihez, mégis az emberek nagy része vétel után fog neki átnézni, mennyire lett átbaxva, vagy mennyire nem. A világ errefelé így működik.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz kenwood #90 üzenetére

    Nem néz meg roncsokat, mert nem azt a kategóriát veszi, ennyire egyszerű. Magyar papíros, rendes műszakis, max 150 ezer km-es pár éves kocsikat visz, amikkel nincs mit csinálni, beülsz, mész. Az elsőért még vonattal mennek, felfelé 3 óra az út, a két vétellel van össz 3 óra dolog, lefelé megint 3 óra az út, a segítő kap egy 20-ast aznapra, de havi 4x 10 óra 8 kilóért nem olyan rossz. Mivel kereskedése van, tudja, mit keresnek, mindenki ismeri, megbízható pacák, szinte mindet megrendelésre viszi. Kicsi város, messze mindentől, az emberek szó nélkül kifizetnek 250-nel többet, és fél óra múlva már mehetnek dolgukra.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz Donki Hóte #93 üzenetére

    Mondom, ez itt egy kisváros, és jó 2 éves múltra visszatekintő autókereskedői múlt, ha valami rosszat tenne, másnapra az egész város tudná. Pesti, vagy nagyvárosi szemmel az ilyesmit nem egyszerű megérteni.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz iday #96 üzenetére

    Aki nálam ma rendelte az amerikai autójához az alkatrészt, az kedden vagy szerdán a kezébe fogja kapni. Nem is problémás, nem is drága. Itthon egy japánhoz néha 2-3 hét alatt tudnak adni komolyabb dolgokat.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz 8th #100 üzenetére

    Még csak kettőstömegű se kell, elég a csoda honda dízel injektorok rejtelmeibe belemerülni. És akkor még ott tartunk, hogy az alkatrész KAPHATÓ. De van egy csomó, ami nem.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz bacsis #103 üzenetére

    Van. Légzsák van benne? :D Oké, hogy a helye ott van, de benne van?

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz 8th #119 üzenetére

    Nem csak a rendőr, még a vizsgabiztos sem, szóval ott már mindegy is. :D

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz gaborbol #117 üzenetére

    Ismerős, sok ilyenről tudok. Saját esetem is van európai autóval, ahol a citroen márkaszerviz 1.8mm gittel rakta össze a kocsit, de azért felvette az elemcseréért, bontásért, és minden másért az 1.7M-t.. :D Már folyamatban van a per...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Rick4

    félisten

    válasz plömplöm #134 üzenetére

    Én ezt már leírtam konkrétan ennek az autónak az esetével, szóval valójában nem hogy semmi meglepő nincs ebben, hanem teljesen nyilvánvaló volt, hogy ugyanaz a helyzet. Én napi szinten találkozom ilyenekkel, 10-ből 9 onnan származó autó annyira törve volt, hogy a kinti bérekkel kint, és normális minőségben itthon sem érdemes javítani, mert nem jössz ki vele jobban, viszont kókányolni, trükközni még mindig lehet.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák