Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    szegény tök örül a szerzeménynek, hogy végre a sokat használt és szeretett, de azért mégiscsak egy szakadt suzukiról tudott váltani valami újabb, értelmesebb, nagyobb, és egyben menőbb autóra, erre teszitek bele az ideget :)

  • Szabi®

    addikt

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    ""Más okból nem hoznak be "népautót" USA-ból. Ott filléreket ér ezután, európában meg értelmes pénzért eladható.""

    Sztem te jobb, ha megmaradsz "csendes tagnak", ezt te sem gondolhatod komolyan.

    #24 BiP Pontosan ezért írtam a 10-es hszt. Kár magyar fórumokra ilyen "élménybeszámolókat" írni, nálunk sok rosszindulatú okoskodó csap le az ilyenekre. :N

    [ Szerkesztve ]

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    rommá se kell törni, elég ha két- három elem sérül, azt kint már nem állnak neki megcsinálni, pláne ha közúti balesetes volt, azaz a sérülést rögzítik a rendszerben, azaz már nincs clean title, hanem damaged, úgy már nem igazán veszik meg kint még javítva sem, de én pl alvázszám alapján rá tudok nézni, ha van nyoma, volt-e ilyesmi, akkor kiderül gyorsan, ez a sérülten hozzuk, mert azaz olcsó kb 30 éve megy, az esetek 99%-ában azért jön be valami, mert kint már nem akarnak vele foglalkozni, nem pedig azért, mert karcmentes, hibátlan, tökéletes állapotú kocsi.
    És akkor még hátravan a műszaki vizsgás móka, amikor majd a 4.- 5. műszaki vizsga állomásról is elhajtják, hogy nincs e jel az első fényszórókban, és meg is bukna a műszakin, úgyhogy be se menjen...

    Szabi: Full igaza van, megveszed valahol kint az autót, a kinti szárazföldi szállítás, papírozás, ugyanannyi, (és az nem kevés) mint egy 10-15 milliós autó esetében, aztán hazafelé megint csak nagyon sok milliós autó helyén van a konténerben, amikre most is 2-3 hetet kell várni, mert nincs szabad konténer, majd eu-n belül jön a konténerbontás, számlaérték alapján vám+áfa fizetés, ez kb 30% alapból, és akkor utána még vonaton vagy trélerrel hozatod haza egy alacsonyabb áfát használó oszágból, vagy itthon vámoltatod, és akkor 27%+10%, aztán itthon regadó, forgalomba helyezés, papírozás, ezek nem működnek egy 3-4 milliós kocsinál, ha csak nem volt odakint annyira olcsó, hogy szinte ingyen volt. Ja, és ilyet 2021 január óta már forgalomba se tudsz itthon helyezni. Semmilyen módon sem.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • bacsis

    Közösségépítő

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    ...Lehet... Kérdezem én. Na és akkor mi van? :)
    De most komolyan? gyönyörű az alja, sehol nem rohad. Jön megy, teszi a dolgát. Felőlem az sem érdekel, ha porig égett, majd újra építették. Szép kívül belül, nem lehet belekötni.. Én nem kattogok az ilyeneken.Mert különben soha nem lenne autóm, mert mindegyikbe bele lehetne kötni valamiért...
    Az autót úgy vettük, hogy magánszemély hirdette a hasznaltauto.hu-n. elmentünk megnéztük, megvettük. Itthon mi vagyunk a 3. Magyar tulaja.
    És igen, sokat is használjuk illetve ha még nem is olyan régen, de 1 éve van nálunk az autó...
    1 év és 25ezer km utáni tapasztalataimat írtam meg...

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #28 üzenetére

    Árakat nem írtam, de akkor se jön ki a matek, először is onnan kezdődik, hogy az amerikaiak arra veszik a kocsit, hogy menjenek, 5 év alatt belemegy 150-200 ezer mérföld, azaz 220-320 ezer km, egy ilyen kocsi clean title-lel most sokáig keresve, akciósan találva 6000 dolcsi, a reális ára 10 ezer, 3.8 milla: [link] azaz a legalja is minimum 2.3 milla, a szárazföldi szállítás kint 1$/ mérföld, azaz 200 mérföldről szállítva is 200$, egy papír ügyintézés 5-700$, haza a konténer, mivel ez nem kirívóan nagyméretű autó, 2000$, konténerbontás 200$, vám+ áfa egy ilyenre, még negyedáron ügyeskede, amit nem fog elhinni a vámos, 1500$-os vételárral számolva is 500$, külföldről a vámolás után hazahozva a 8-900ft-os német gázolajjal is még 100 ezer, (ismét nevetséges összeget számoltam) itthon regadó 300, papírok még 150 ezer. És akkor nem költött rá egy forintot se, nem cserélt egy fékbetétet se, le se mosta, mert már így is bukott a dolgon.
    De persze törötten vannak sokkal olcsóbbak: [link] , ezeket megveszik a lengyelek, litvánok 10-esével hozzák be, ami menthető, azt megtákolják, ami nem, azt bontják. A litván ezt úgy hívja, repair for sale, azaz eladásra összerakva...

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

  • Szabi®

    addikt

    válasz Adam289 #28 üzenetére

    Jah veled ellentétben, keveset írsz, akkor sem relevánst, függetlenül attól, mióta "nézelődsz".
    Csak a rossz kocsik kerülnek amcsiból be, igazad van. Okos vagy nagyon! :R
    Megjelentetek egy poszt alatt savazni, fikázni egy autót, amiről két képet láttatok, már ne is haragudj ...
    Korhoz kellene kötni a regisztrációt, mindig mondtam ... Szép napot.

  • futo001

    senior tag

    LOGOUT blog

    válasz Adam289 #23 üzenetére

    Imserősöm Focust hozatott, mert tetszett neki és megtehette.
    Nálunk sok a japán import népautó, mert 1 rétegnek az számít autónak, pedig nem éri meg behozni a legkevésbé sem.

    Wiz Khalifa
    Nem értettem miért olyan nehéz az USA autó bevitele Magyarországra. Már megint a hülye TÜV papír, hihetetlen, hogy még mindig tudják a bürokráciát tovább tolni. "Mert piros", ahogy a kopasz mondta az egyik videójában. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    I'm a man with a plan... the plan is to booze as much as I can! ¯\_(ツ)_/¯

  • Rick4

    félisten

    válasz Adam289 #52 üzenetére

    Én sem vágyom arra, hogy álljon meg alattuk, teljesen egyértelmű egy kisiskolás számára is, hogy csak átbeszéltük, mi lehet a helyzet, szó se volt ferdítésről, beleképzelt dolgokról, és ahogy lehet jót mondani, bizonyos esetekben szoktam is, miért is mondanék mást, mint az igazság?
    Én az összes ügyfelemet kellőképpen tájékoztatom, sose hitegetem egyiket se, se sérülttel, se vízkárossal, ami viszont ezekkel sejthető, az általában meg is történik. Volt olyan ügyfél, aki 8-9 mustangot kéretett le, mindnek volt gyíkja rendesen, végül egy hátul épp csak megpöccintett camaro lett belőle, mert egész egyszerűen minden mustang sérült volt, amit itthon kapni lehetett, a camaro viszont bevált.

    Jó példa arra, hogy jelenleg is mekkora üzlet van ebben a sérült autós sztoriban, hogy a bizonyos mr mustang ebből lett milliárdos, licitálós oldalakon 1600$-ért vett autót ezeket többnyire litvánok, vagy akár itthon bontott cuccokból tákolják össze, és adják el 8-9 milliókért, van, mikor napi 3 autó is elmegy, szóval van, mikor napi 5-6 milla a tiszta profit, és még él az ember, pedig olyanrl is tudok, ahol a pénzért mentek vissza, és rábeszélés eredményeképp vissza is kapták.
    Volt olyan is, hogy vett valami szerencsétlen nála egy mustangot, nem tudták feltenni a gyári első toronymerevítőt, mert másfél centi híja volt, másik mustangos meg lekapta az első lököst, hááát, véletlen nem volt alatta az energiaelnyelő műanyag, azért fityegett a lökös, telefonos kérdésre mr mustang azt mondta, azért nem lehetett, mert az amúgy nem tartozéka az autónak. :D

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák