Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
Csak euro6, vagy 30 évnél öregebb OT.
De az euro 6 alattival is annyi a helyzet, hogy nem csak hogy nem lehet, hanem nincs is értelme, azok a kategóriájú autók itthon, vagy az eu-n belül se nagy pénzért vannak fent, ergo nem érdemes a bolygó másik feléről látatlanban megvenni, átutaztatni őket, mindezért pedig az itthoni árukat ismét kifizetni, eu-n belül kell keresni egy ugyanolyat, olcsóbban megússza az ember.
De az Ot-t is kevesen szeretik, mindenre kiterjedően megy a vizsgáztatás, tényleg az utolsó csavarig eredetinek kell lennie, ami mostanság nem olcsó móka, még egy régi merci- porsche esetében sem, és nem csak km megkötés van, de tulajdonosváltásnál ismét kell egy vizsga. Több ügyfelem van, aki ezt így látja, van, aki a 70-es C3-as Corvette-t is sima magyar papírokkal használ, és esze ágában sincs OT-re menni. De természetesen kintről származó autó esetén pl regadó megspórolható Ot esetén, szóval egy része a költségeknek mehet az állapot feljavítására. Ahogy lenni szokott, minden eset egyedi.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Urby66
aktív tag
-
Urby66
aktív tag
Igazad van. Csak annyit szerettem volna mondani, hogy még akkor sem jelent közvetlen életveszélyt, ha azt látjuk totálkáros volt az autó. Az én esetemben tulajdonképp minden sérül a két hűtőig, a géptető a szélvédő, a lámpák, az összes hülye tartály ami a lökhárító alatt van. De a futómű sértetlen a bölcső a motor szintén. Szóval én meg merném venni ezt az autót ha helyre van állítva.
Persze ha lenne kettő, kb egy árban és az egyik nem volt totálkáros a másik igen nyilván én is azt választanám ahol nem volt baj.
De ettől még a sérült sem biztos, hogy rögtön kiesik alólam, vagy megöl. Ha az ár versenyképes, az én volt autómat nem feltétlenül lesz jó döntés otthagyni.[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
A légzsákot csak műhelyben lehet ellenőrizni, nem egy olyan dolog, ami ránézésre megállapítható. Vásárláskor meg egyáltalán nem tudod megállapítani a meglétüket.
Még otthon is necces nekiállni bontogatni, és megnézni be-e van kötve, vagy nincs.
Aztán meg haltak már meg légzsákos autóban is. Tehát nem értem mire garancia ez ?
Hány éve használnak elterjedten tömegesen gyártott légzsákot ? 35 Mindenképpen a biztonságos közlekedésre kell törekedni. Ha hibázik valaki egy nyerges rönkszállító Volvóval szemben, akkor mindegy, hogy van-e, vagy nincs. Még mindig a kisebb erőhatású baleseteknél véd csak meg.