Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Azért az átlagfogyasztás számítását lehet inkább kézzel kellene számolni nem a fedélzetit alapul venni. Nekem nem volt még olyan autóm ami ne csalt volna ide oda. Kb olyan mint amikor biosban megnézed a tápfeszeket. :DDD Ajánlom a spritmonitor.de oldalt számításra meg amúgy én ott vezetem a szervízeket is. Nekem 8.7L az átlag 2gen Avensis 2.0 benzin automatával amit nem igazán lehet lejjebb venni a sok város miatt de inkább a benzinre fizetek mint a szervizesnek (habár ebbe E5 100-as kell ami most 620-640ft/l). [link]
    Amúgy kóreaival nehéz mellélőni, megvesznek mindenféle bevállt technikát és abból építkeznek. Anyámnak volt Hyundai Accent amivel meg voltunk elégedve. Faternak van Kia Carens 2.0 benzines automata igazából a fogyasztása az ami gáz 9-10l de útjának több mint felét városban teszi meg tehát lehet más jármű is ennyit enne.
    Nekem az álmom a tengeren túlról azaz egy amerikai Toyota Camry lett volna ami a mostani Avensisem nagytesója de aztán letettem róla. Ott kint az is népautó, itthon nem is értem miért nem volt piacon az akkori modell. Az igaz hogy annak a 2.4-es motorja nem annyira megbízható mint az abból butított 2.0-ás.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • válasz Donki Hóte #40 üzenetére

    Gondoljuk végig őszintén ez számít-e valamit? Meg amúgy a km futás számít-e egyáltalán. Teszem azt 100k-t megtett végig pályán az mesze jobb mint negyedét tenné meg városban.
    De amúgy it totálisan mindegy mit mutat egy óra ha állapotra meg rendben van. Rendesen megcsinált modern autónál 200-300kkm nem szabadna hogy gond legyen.
    Csak és kizárólag az állapota számít, a km óra állás az csak annyit mutat meg hogy futott annyit de hogy hogyan azt nem és az a fontosabb. Akár hibáztak akár nem totál mindegy.

    bacsis
    Jut eszembe váltóolajat megnézted? Némely típuson kell cserélni azért azt is meg a szűrőjét/mágnesét is.

    [ Szerkesztve ]

    Vintage Story PH szervere újra fut!

Új hozzászólás Aktív témák