- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jó,csapjuk még hozzá a hátsó ablakot is. A másik ötletem az a vezetékmentes töltés, mondjuk parkolóban esetleg beleszámolva a parkolódíjba.
Fred23 : Vigyázz mert visszatölt...
[ Szerkesztve ]
Mi 11 Lite 5G 6/128 :)) Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
DrKapocs
őstag
"Az átlagmagyar milyen gyakran megy úgy autóval, hogy egyben levezet sokszázkilométert?" Évente relatíve sokszor. Családlátogatás, nyaralás, kirándulás, kényszer, munka, stb. Pont azt nem tudja az elektromos jelenleg, amire egy autó nagyon kell.
Ne mondd nekem, hogy elfogadható az, hogy ott malmozol órákat az autód mellett, hogy végre töltsön már fel... ha erre van időd, szerencsés ember vagy. Keresel egy töltőt, reméled, hogy el is érsz addig, ha nem, hát úgyis jó, majd sétálsz vagy behúz valaki addig, nem gond... Többször teszek meg nagyobb távokat (elektromosnak nagy, benzinnek semmi), ami azt jelenti, hogy a visszaút már nem fér bele egy tisztán elektromosnak! Akkor mi lesz így? Vigyek 300 méter hosszabbítót, hogy leérjen a parkolóig és kolduljak áramot? El kell vinned egy családtagod mondjuk kórházba, messzebbre, és nem fér bele a hazaút. Ekkor is így nyilatkoznál? Szervíz: aham, persze. Ami elromolhat, az el is romlik... Minden sufni szervíz fel van rá készülve, persze, várják az elektromos autókat szeretettel... ha pedig állandóan márkaszervízbe viszed a gatyád is rámegy, ez garantált. Pár év után akkucsere? Az smafu? Mi lesz az akku elhasználódásból adódó hatótáv csökkenéssel? Oroszrulett. Jelenleg életszerűtlen, továbbra is ezt mondom. Gyermekcipőben jár, több, komoly innováció kell a használhatósághoz, ami meg is fog történni.
[ Szerkesztve ]
-
#82729984
törölt tag
"Az átlagmagyar milyen gyakran megy úgy autóval, hogy egyben levezet sokszázkilométert?"
Az átlag magyar elég sokszor vezet sok száz km-ert, például én szinte minden évben a horvát tengerparton nyaralok és az isztrián kb. mozdulni sem lehet annyi magyar van. Az nagyjából 550-600 km oda, meg szintén ugyanennyi vissza, és az isztria csak a legközelebbi rész, délebre is rengeteg magyar jár.
Az Ausztriába járó sielőkről nem is beszélve, oda is beficcen egy 300 km csak oda.Aztán pl. egy Budapest-Debrecen/Pécs/Szombathely stb táv is alsó hangon 230 km, ezt is rengetegen teszik meg hetente vagy épp rokonlátogatáskor, nevesebb eseményekkor (mindenszentek, augusztus 20, húsvét stb), sokszor napon belül oda-vissza.
És természetesen ott van még mindenki kedvenc strandja a Balaton ahová a fél ország jár nyaralni és ami a fél országból (dunától keletre) 200-300 km-re esik.
Egyszóval, bizony még egy átlag magyar is elég sokszor megy többszáz km-ert összefüggően.Szerintem egyébként nagyjából egy 400 km-es hatótáv az, amire már azt lehet mondani hogy oké, ott már nem gond hogy 30-40-50 percet kell várni a töltésre, illetve ott már simán belefér hogy 300 km-nél töltök aztán ha nincs kút/nem müködik stb, akkor elgurulok a következő 30-40-50 km-re lévő kútig tölteni.
A mostani jellemzően 200 km sajnos tényleg csak városi agglomerációs használatra jó, de ahhoz meg túl drága, mert csak 2. autóként jó igy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Milyen program, ami...?
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen